closer-popup
footboom
Авторизація користувача на сайті footboom1.com
Вхід через соціальні мережі
або
Забули пароль?
Реєстрація
closer-popup
footboom
Реєстрація
Поля відмічені зірочками * обов'язкові для заповнення

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Дякуємо!

Готово! Перевірте свою електронну пошту на наявність спеціальної пропозиції!
closer-popup

Сергей Ребров: "Какая проблема?! Мы выиграли 1:0 и не дали ничего создать "Маккаби"

Сергей Ребров: "Какая проблема?! Мы выиграли 1:0 и не дали ничего создать "Маккаби"
Змінити розмір a+ a-
1866
48

Главный тренер «Динамо» Сергей Ребров в интервью телеканалу «Футбол 2» прокомментировал победу свей команды в домашнем матче над «Маккаби» (1:0), которая позволила «бело-синим» преодолеть групповую стадию и пробиться в 1/8 финала Лиги чемпионов!

- Сергей Станиславович, что с Андреем Ярмоленко?
- Приводящая мышца. Он сейчас проходит допинг-контроль. Надеюсь, восстановится, слава Богу, сейчас будет перерыв.

Когда произошло это столкновение, я не думал, что все настолько серьезно. Возможно, игрок «Маккаби» ударил Андрею в приводящую мышцу коленом или бедром. Возможно, Андрей неудачно растянулся. Когда показали, что нужно приводить замену, я был шокирован. Вторую игру кряду мы теряем нашего лидера.

- Вы потеряли Ярмоленко, но как компенсация, забили гол…
- Рад, что забили. Денис Гармаш всегда в чужой штрафной при любом стандарте агрессивен. Наверное, и он, и вся наша команда, были вознаграждены этим голом.

- В целом как оцениваете игру?
- Тяжелейшая игра, поверьте. Любому игроку сложно играть без зрителей. Тем более от этого матча зависело многое. Мы 16 лет не попадали в плей-офф Лиги чемпионов. Ребята старались не показывать своего волнения, но оно было сто процентов. Это было видно по их действиям, которые были скованы. Многие команды в чемпионате Украины играют в таком же стиле, как «Маккаби», так же обороняются. Но сегодня не было таких взаимодействий, которое «Динамо» демонстрировало в предыдущих матчах. Наверное, это в большей мере связано с психологией. Накал и важность игры в какой-то мере сковывали их действия.

- И все же, что больше сковывало действия футболистов: отсутствие болельщиков или ответственность за результат? Ведь на внутренней арене болельщиков на футбол в последнее время ходит не так и много.
- Ну, я не знаю, вам приятно выходить на пустой стадион? Вы говорите, что в Украине не ходят на футбол. Я думаю, что ходят. На «Динамо» Киев ходит достаточно, не меньше 50 тысяч. Вы напрасно говорите, что в Украине пустые стадионы. Даже если сидит одна, две, три тысячи болельщиков, эти люди все равно поддерживают и футболисты играют для них. А когда стадион пустой – это совсем другое дело.

- Я согласен с вами, но в последнем туре отечественного чемпионата средняя посещаемость составила 1 800 зрителей. Это антирекорд. Понимаю, что подготовить команду к пустым трибунам невозможно.
- Я просто не понимаю, о чем мы сейчас говорим? Команда выиграла, взяла три важнейших очка, вы что, сейчас говорите, что не было игры?

- Нет, я такого не говорил, Сергей…
- Ну, вы сейчас говорите, в чем проблема. Или в болельщиках или… А какая проблема?! Мы 1:0 выиграли и не дали ничего создать «Маккаби».

- Хорошо, еще несколько вопросов по игре. Замена Гармаша с чем связана?
- Денис очень часто, особенно во втором тайме, играл на себя, а не на команду. Не оборонялся, выпадал из структуры игры. Это всегда видно и мы не устаем ему об этом говорить. Денис игрок, с очень сильным характером, он всегда отдается за команду, но иногда откровенно заигрывается и не отрабатывает в обороне. У нас были провалы в защите, поэтому пришлось его заменить. У меня нет к нему претензий, когда он играет на атаку, но появились проблемы в обороне, и пришлось его заменить.

- Как оцените первую часть сезона в исполнении летнего новичка Жуниора Мораеса?
- Сами видели, как он играл. Первый сезон в новой команде любому игроку будет не просто. Но Мораес старается, и я вижу, что прибавляет с каждым днем и в первую очередь в командной игре. Сегодня он не забил, но отдал все силы, цеплялся за мяч, старался и тот момент, который был в первом тайме, он фактически создал сам.

- Какого соперника вы бы хотели получить в плей-офф?
- Я еще не знаю, кто туда прошел…

- "Реал", "Вольфсбург", "Атлетико", "Манчестер Сити", "Барселона", "Бавария"…
- Все команды достойные и разницы нет, кто попадет. Будем играть. Думаю, сейчас нужно порадоваться всем болельщикам, мы 16 лет не попадали в плей-офф. Эти игры будут не скоро, а сейчас ребятам важно хорошо отдохнуть и с хорошим настроем подойти к матчам.

- Команда будет сегодня праздновать этот триумф?
- С сегодняшнего дня у ребят свободное время и они сами вправе решать, как его проводить. Но я буду только рад, если команда соберется вместе и отпразднует. Они отыграли очень тяжелый сезон, очень тяжелую Лигу чемпионов. Половина ребят, которые сегодня были на поле, фактически не играли в Лиге чемпионов.

Кто бы ни говорил: «Порту» - расслабленное, «Челси» - разбитое, но мы вышли со второго места. Это заслуга ребят, которым я в раздевалке пожелал здоровья, чтобы они восстановились и с новыми силами вышли на следующую тренировку.

- Как вы провели ночь накануне этой исторической игры?
- Абсолютно нормально. Понимал, что мы, тренеры, донесли до ребят всю необходимую информацию, а воплощать ее на поле – это уже их заслуга. Наверное, каждый тренер ложится спать спокойно, если он сделал свою работу.

Популярні новини
Оцініть матеріал
Поділитися
Коментарі (48) Всі коментарі

Ахмет канал і повинен викликати роздратування...

Відповідь на повідомлення crash

Я впишусь - смешной очень вопрос, и ты сам знаешь ответ, чего добился Черноморец с Григорчуком, при десятикратно меньшем финансировании, чем у ДК

Я не знаю, чого? Що виграв? А гроші у футбол не грають: колись Луї Мангал без особливих вливань виграв ЛЧ, а через 20 років із баблом більше ніж дофіга із групи не вийшов.

Відповідь на повідомлення crash

Я впишусь - смешной очень вопрос, и ты сам знаешь ответ, чего добился Черноморец с Григорчуком, при десятикратно меньшем финансировании, чем у ДК

І до речі, ти відповів (ну, як зміг) не на моє запитання, а на своє. Я дещо інше питав.

Відповідь на повідомлення Yevgen

Если вы начинаете психовать по такому малозначительному поводу, то вам не место на тренерской скамье. Имхо. Тренер обязан сам быть где-то даже психологом, а не психовать, как он может отучить от этого Гармаша или Хачериди, если сам такой.

тобто, коли весь вечір твоя команда грає так собі, а на кону стоїть Х мільйонів доларів, за отримання яких ти несеш пряму відповідальністю власною шкурою, і це все - протягом кількох місяців, а потім виходиш на пресуху і дешо невпевнено, нерозважливо і можливо надто емоційно відповідаєш на явно недоречні а то й провокативні питання - то це ненормально? гм... не знаю, я за 100 грн в карти псіхую....

Відповідь на повідомлення Фалько

Розкажи, о видатний психологу, де зараз зі своєю командою "психопат" Ребров і де врівноважений(?) Григорчук? Про Павлова якось і запитувати не зручно.

Как психолог я вас спрошу, скажите мне, во-первых, где я говорил, что Ребров психопат, а во-вторых, где я говорил, что Григорчук или Павлов уривноважений? Касательно того, где сейчас Григорчук, а где Ребров, я отвечу так - где сейчас бывшие тренеры Динамо: Михайличенко, Буряк, Демьяненко, Лужный, Блохин?

Відповідь на повідомлення Yevgen

Как психолог я вас спрошу, скажите мне, во-первых, где я говорил, что Ребров психопат, а во-вторых, где я говорил, что Григорчук или Павлов уривноважений? Касательно того, где сейчас Григорчук, а где Ребров, я отвечу так - где сейчас бывшие тренеры Динамо: Михайличенко, Буряк, Демьяненко, Лужный, Блохин?

Відповідаю. По-перше (а), прямо слова "психопат" не було. Було "Если вы начинаете психовать по такому малозначительному поводу". Я не знаю - я не психолог, хто ж починатиме психувати з малозначного приводу, як не психопат? По-перше (б) Ось тут "в плане ответов на вопросы на пресс-конференциях мне очень нравились Павлов и Григорчук", наведене на противагу психованим Блохіну та Реброву, малось на увазі щось інше, а не врівноваженість? Я саме так прочитав: ті психують, тому не подобаються. А ці подобаються, бо... Тут щось інше малось на увазі, не антонім до слова "психований"? По-друге, я міг би відповісти, це зараз колишні тренери... і далі по тексту. Проте це не має жодного відношення до дискусії, бо про них (крім Блохіна) до цього моменту не згадувалося і не видно причин згадувати взагалі. Говорилось про Реброва, Григорчука та Павлова. По-третє, відповідати запитанням на запитання - це так по-адєські.

А шо ви хотите? ))

Сначала посмотрел комментарии, потом сами вопросы и ответы. И чего вы так возбудились? Ребров нервный? Еще бы. Видать он так очканул... Такой шанс и соперник подходящий. И если бы не выиграли... Сказать было бы нечего. Совсем. А ведь тот гол мог и не случиться. А без Ярмола Динама не особо знает, что делать в атаке. На фоне весёлых упражнений Шовковского с мячом, можно было и совершенно глупый гол получить. Отмучились с евреями? Однозначно. Но тут нужен был только результат.

Відповідь на повідомлення Mahno

тобто, коли весь вечір твоя команда грає так собі, а на кону стоїть Х мільйонів доларів, за отримання яких ти несеш пряму відповідальністю власною шкурою, і це все - протягом кількох місяців, а потім виходиш на пресуху і дешо невпевнено, нерозважливо і можливо надто емоційно відповідаєш на явно недоречні а то й провокативні питання - то це ненормально? гм... не знаю, я за 100 грн в карти псіхую....

Журналист задает наводящие вопросы, подсказывает темы, которые может затронуть тренер в прямом эфире. Раз уж пришел. В регламенте никто не указано, что он ОБЯЗАН приходить на телеэфиры - это не прессуха ЛПМ. Но пришел. Сел. Ждет. Головко спросил про Ярмолу. Головко спросил. Свой, динамовский. Коллега. Тренер сборной Украины. С недовольным видом буркнул в ответ: "Приводящая", надулся и насторожено ждет следующих провокационных вопросов. Вслед за Александровым "провокационным". Я и спросил - зачем ему это нужно? Фалько вон акцентировал наше внимание, что в отличие от всяких Григорчуков, один из самых перспективных тренеров современности вывел команду в плей-офф Лиги чемпионов. После огромного перерыва. Неужели с такими скиллами и ценностью для клуба он не может себе выбить у Михалыча преференцию минимально общаться с тупыми провокационными украинскими журналистами? )

Відповідь на повідомлення Марче

Та просто невдоволений грою, от і дратується. І навіть дорікання бачить там, де ними і не пахло. Спочатку сам каже, що не було належної взаємодії і команда була скута, а коли його просять уточнити, що тому причиною, починає ображатись, що команду в поганій грі звинувачують.

то у журналістів мєтодічки тільки для цигана написані. от вони по ним і працюють

Відповідь на повідомлення Павел Булах

Журналист задает наводящие вопросы, подсказывает темы, которые может затронуть тренер в прямом эфире. Раз уж пришел. В регламенте никто не указано, что он ОБЯЗАН приходить на телеэфиры - это не прессуха ЛПМ. Но пришел. Сел. Ждет. Головко спросил про Ярмолу. Головко спросил. Свой, динамовский. Коллега. Тренер сборной Украины. С недовольным видом буркнул в ответ: "Приводящая", надулся и насторожено ждет следующих провокационных вопросов. Вслед за Александровым "провокационным". Я и спросил - зачем ему это нужно? Фалько вон акцентировал наше внимание, что в отличие от всяких Григорчуков, один из самых перспективных тренеров современности вывел команду в плей-офф Лиги чемпионов. После огромного перерыва. Неужели с такими скиллами и ценностью для клуба он не может себе выбить у Михалыча преференцию минимально общаться с тупыми провокационными украинскими журналистами? )

я відео не бачив і оцінюю відповіді по тексту. по тексту я особого криміналу не бачу. а які там стосунки у реброва із головко - хто зна? он головко на шуріку аналізує матчі ДК, часто критикує тренерів - а мож ребро то читає і пилає чорною злобою? а якщо емоції винести за дужки (як і личит цивілізованому чоловіку, імхо), то у тексті є деякий наєзд за лєву тєму і по суті більш предьявити ребру нічого. хоча я мабуть погоджусь що ребро якось троха раздражонно відповідає на пресухах. но знову ж таки є нюанс, про який я нічого не знаю) однак можу здогадатись)) - ви мабуть пригадуєте часи Газа в ДК і упевнений памьятаєте матч проти ДД, коли Пашаєв вьїхав у Нінко? Там була пресуха, на яку прийшов після матчу тренер, нормальний собі чоловік, поважний, у галстуку і піжмаку) А в залі сиить під виглядом журналістів, вибачте, гопота-гопотою: якісь вигуки дурні, підколки, смішки, абсолютно образливі оплески і затикання рота - цей міні ролік попав на тв і особисто для мене назавжди поставив оцінку всьому журналістському цеху. я з тих пір реакцію Блохіна а нині Реброва розумію. хоча хамство зазвичай не люблю, однак враження що журналісти хамлять більше. І ви не заперечите також наявність навіть на цьому сайті маси заголовків-чцитат вирваних із контекста що означають зовсім не то, що люди сказали - це ж теж емоція яка не красить. ні? Про тролінг усіх видів я взагалі мовчу - масове явище. Так само як абсолютна проф-непридатність маси футбольних (?) журналістів - я кажу що про вміння провести вью, що про знання предмету (гри), що про своє скромне місце в цьому процесі. тобто, я вваєжаю, що хоч ребро не ідеальний вьюєр, однак деякі підстави бути таким у нього є, і ці підстави йому надають саме журналісти.

Відповідь на повідомлення Mahno

я відео не бачив і оцінюю відповіді по тексту. по тексту я особого криміналу не бачу. а які там стосунки у реброва із головко - хто зна? он головко на шуріку аналізує матчі ДК, часто критикує тренерів - а мож ребро то читає і пилає чорною злобою? а якщо емоції винести за дужки (як і личит цивілізованому чоловіку, імхо), то у тексті є деякий наєзд за лєву тєму і по суті більш предьявити ребру нічого. хоча я мабуть погоджусь що ребро якось троха раздражонно відповідає на пресухах. но знову ж таки є нюанс, про який я нічого не знаю) однак можу здогадатись)) - ви мабуть пригадуєте часи Газа в ДК і упевнений памьятаєте матч проти ДД, коли Пашаєв вьїхав у Нінко? Там була пресуха, на яку прийшов після матчу тренер, нормальний собі чоловік, поважний, у галстуку і піжмаку) А в залі сиить під виглядом журналістів, вибачте, гопота-гопотою: якісь вигуки дурні, підколки, смішки, абсолютно образливі оплески і затикання рота - цей міні ролік попав на тв і особисто для мене назавжди поставив оцінку всьому журналістському цеху. я з тих пір реакцію Блохіна а нині Реброва розумію. хоча хамство зазвичай не люблю, однак враження що журналісти хамлять більше. І ви не заперечите також наявність навіть на цьому сайті маси заголовків-чцитат вирваних із контекста що означають зовсім не то, що люди сказали - це ж теж емоція яка не красить. ні? Про тролінг усіх видів я взагалі мовчу - масове явище. Так само як абсолютна проф-непридатність маси футбольних (?) журналістів - я кажу що про вміння провести вью, що про знання предмету (гри), що про своє скромне місце в цьому процесі. тобто, я вваєжаю, що хоч ребро не ідеальний вьюєр, однак деякі підстави бути таким у нього є, і ці підстави йому надають саме журналісти.

ГА-РАЗД! )) Ще раз. Я ж i питаю: навiщо йому то треба? ))

Відповідь на повідомлення Фалько

Відповідаю. По-перше (а), прямо слова "психопат" не було. Було "Если вы начинаете психовать по такому малозначительному поводу". Я не знаю - я не психолог, хто ж починатиме психувати з малозначного приводу, як не психопат? По-перше (б) Ось тут "в плане ответов на вопросы на пресс-конференциях мне очень нравились Павлов и Григорчук", наведене на противагу психованим Блохіну та Реброву, малось на увазі щось інше, а не врівноваженість? Я саме так прочитав: ті психують, тому не подобаються. А ці подобаються, бо... Тут щось інше малось на увазі, не антонім до слова "психований"? По-друге, я міг би відповісти, це зараз колишні тренери... і далі по тексту. Проте це не має жодного відношення до дискусії, бо про них (крім Блохіна) до цього моменту не згадувалося і не видно причин згадувати взагалі. Говорилось про Реброва, Григорчука та Павлова. По-третє, відповідати запитанням на запитання - це так по-адєські.

Відповідаю без запитань. Так, психопат психує з любого малозначного приводу, а Ребров не з любого. Я вважаю, що він почав пcихувати від тоді, як йому здалося (ну так як він зрозумів питання), що йому дорікають чимость, хоча журналіст всього лише хотів зрозуміти, що ж більш вплинуло на гру на думку тренера. Павлов і Григорчук не сприймають питання журналістів, як особливу образу чи докір, і відповідають по суті в більшості випадків, наскільки я пам'ятаю. Ребров наче не знає, що йому відповісти, тому починає злитися (можливо й на себе) і виплескує це іноді і на журналістів. А це ніяк не прикрашає тренера, на мою думку. "Ребята старались не показывать своего волнения, но оно было сто процентов." Мені здається, що Ребров намагається приховати своє хвилювання, а воно читається у нього на обличчі під час гри ой як промовно. " - Как вы провели ночь накануне этой исторической игры? - Абсолютно нормально. Понимал, что мы, тренеры, донесли до ребят всю необходимую информацию, а воплощать ее на поле – это уже их заслуга. Наверное, каждый тренер ложится спать спокойно, если он сделал свою работу." Ну от чому б не відповісти чесно? Якщо він від питання журналіста після ВИГРАНОЇ гри так занервував, то я тільки можу собі уявити як він засинав тієї ночі. "Розкажи, о видатний психологу, де зараз зі своєю командою "психопат" Ребров і де врівноважений(?) Григорчук?" Я відповів на це ваше питання так, як вважав за потрібне. А ваша відповідь на моє запитання по суті в стилі тренерів Динамо: "Проте це не має жодного відношення до дискусії, бо про них (крім Блохіна) до цього моменту не згадувалося і не видно причин згадувати взагалі." Григорчуку є що доводити, тому він в Габалі. Реброву, як і Лужному, як іншим колишнім тренерам Динамо нічого не треба доводити. Через півтора року (якщо Ярмоленко взимку піде, то й раніше) Реброва на посту тренера змінить Шевченко, а там через пару років тренерську ліцензію отримає ще хтось з колишніх гравців Динамо. Через років десять підтягнеться Ярмоленко. Бо тренувати Динамо іншим не дано. Це відповідь на те, де і кого тренував (тренує) Григорчук, а кого Ребров. До речі, я не дивився пресух Сачко, як він відповідає на запитання?

У канала Ахмет-ТВ реноме динамофобов, поэтому приходя к ним на вью, любой представитель ДК ждет от них подлости и подвоха...

Відповідь на повідомлення negredo

Ахмет канал і повинен викликати роздратування...

Ы, точно:))

пресух Сачка, перепрошую

Відповідь на повідомлення Павел Булах

ГА-РАЗД! )) Ще раз. Я ж i питаю: навiщо йому то треба? ))

нда, тут непанятна ))

У наших тренеров и футболистов мода такая, быковать на прессухах. Посмотрите АПЛ, вот ни разу не видел, чтобы там так быковали, отвечают на вопросы спокойно. Ну, Маур разве что звездит иногда) Неприятно смотреть на это.

Відповідь на повідомлення Subudai

У канала Ахмет-ТВ реноме динамофобов, поэтому приходя к ним на вью, любой представитель ДК ждет от них подлости и подвоха...

Гресько и Воронин с Головко вряд ли являются динамофобами...

Відповідь на повідомлення toledo

Гресько и Воронин с Головко вряд ли являются динамофобами...

Угу, вчера по вопросам Гресько это было особенно заметно...

Відповідь на повідомлення Yevgen

Відповідаю без запитань. Так, психопат психує з любого малозначного приводу, а Ребров не з любого. Я вважаю, що він почав пcихувати від тоді, як йому здалося (ну так як він зрозумів питання), що йому дорікають чимость, хоча журналіст всього лише хотів зрозуміти, що ж більш вплинуло на гру на думку тренера. Павлов і Григорчук не сприймають питання журналістів, як особливу образу чи докір, і відповідають по суті в більшості випадків, наскільки я пам'ятаю. Ребров наче не знає, що йому відповісти, тому починає злитися (можливо й на себе) і виплескує це іноді і на журналістів. А це ніяк не прикрашає тренера, на мою думку. "Ребята старались не показывать своего волнения, но оно было сто процентов." Мені здається, що Ребров намагається приховати своє хвилювання, а воно читається у нього на обличчі під час гри ой як промовно. " - Как вы провели ночь накануне этой исторической игры? - Абсолютно нормально. Понимал, что мы, тренеры, донесли до ребят всю необходимую информацию, а воплощать ее на поле – это уже их заслуга. Наверное, каждый тренер ложится спать спокойно, если он сделал свою работу." Ну от чому б не відповісти чесно? Якщо він від питання журналіста після ВИГРАНОЇ гри так занервував, то я тільки можу собі уявити як він засинав тієї ночі. "Розкажи, о видатний психологу, де зараз зі своєю командою "психопат" Ребров і де врівноважений(?) Григорчук?" Я відповів на це ваше питання так, як вважав за потрібне. А ваша відповідь на моє запитання по суті в стилі тренерів Динамо: "Проте це не має жодного відношення до дискусії, бо про них (крім Блохіна) до цього моменту не згадувалося і не видно причин згадувати взагалі." Григорчуку є що доводити, тому він в Габалі. Реброву, як і Лужному, як іншим колишнім тренерам Динамо нічого не треба доводити. Через півтора року (якщо Ярмоленко взимку піде, то й раніше) Реброва на посту тренера змінить Шевченко, а там через пару років тренерську ліцензію отримає ще хтось з колишніх гравців Динамо. Через років десять підтягнеться Ярмоленко. Бо тренувати Динамо іншим не дано. Це відповідь на те, де і кого тренував (тренує) Григорчук, а кого Ребров. До речі, я не дивився пресух Сачко, як він відповідає на запитання?

"де зараз зі своєю командою "психопат" Ребров і де врівноважений(?) Григорчук?" Я відповів на це ваше питання так, як вважав за потрібне. А ваша відповідь на моє запитання по суті в стилі тренерів Динамо: "Проте це не має жодного відношення до дискусії, бо про них (крім Блохіна) до цього моменту не згадувалося і не видно причин згадувати взагалі." Ну здрасьтє знову. Я ж сказав, що можу відповісти, просто вважаю, що людей сюди притягнуто не по темі, бо їхня поведінка на прес-конференціях й інтерв'ю тут не обговорювалась. Крім Блохіна, звісно. Ну, гаразд. Блохін, Буряк, Лужний і Дем'яненко зараз не тренують. Михайличенко працює спортивним директором у Динамо. Я досі не розумію, яке це має відношення до того, хто в якій манері спілкується із журналістами? Тому так і відповів. . "Григорчуку є що доводити, тому він в Габалі." В Габалі. Бо є що доводити. А я із попереднього - ранкового камента так зрозумів, що він ще в Чорноморці все всім довів, бо досяг невиданих висот із бюджетом на порядок меншим, як у Динамо. Помилився?

А я бы не стал проводить сравнения Реброва и Григорчука!

Відповідь на повідомлення Фалько

"де зараз зі своєю командою "психопат" Ребров і де врівноважений(?) Григорчук?" Я відповів на це ваше питання так, як вважав за потрібне. А ваша відповідь на моє запитання по суті в стилі тренерів Динамо: "Проте це не має жодного відношення до дискусії, бо про них (крім Блохіна) до цього моменту не згадувалося і не видно причин згадувати взагалі." Ну здрасьтє знову. Я ж сказав, що можу відповісти, просто вважаю, що людей сюди притягнуто не по темі, бо їхня поведінка на прес-конференціях й інтерв'ю тут не обговорювалась. Крім Блохіна, звісно. Ну, гаразд. Блохін, Буряк, Лужний і Дем'яненко зараз не тренують. Михайличенко працює спортивним директором у Динамо. Я досі не розумію, яке це має відношення до того, хто в якій манері спілкується із журналістами? Тому так і відповів. . "Григорчуку є що доводити, тому він в Габалі." В Габалі. Бо є що доводити. А я із попереднього - ранкового камента так зрозумів, що він ще в Чорноморці все всім довів, бо досяг невиданих висот із бюджетом на порядок меншим, як у Динамо. Помилився?

"де зараз зі своєю командою "психопат" Ребров і де врівноважений(?) Григорчук?" Ну здрасьтє знову. Я ж сказав, що можу відповісти, просто вважаю, що людей сюди притягнуто не по темі, бо їхня поведінка на прес-конференціях й інтерв'ю тут не обговорювалась. Крім Блохіна, звісно. "Я досі не розумію, яке це має відношення до того, хто в якій манері спілкується із журналістами? Тому так і відповів." Ніякого. Як і те, де зараз Григорчук, до того, як спілкується з журналістами Ребров. "В Габалі. Бо є що доводити. А я із попереднього - ранкового камента так зрозумів, що він ще в Чорноморці все всім довів, бо досяг невиданих висот із бюджетом на порядок меншим, як у Динамо. Помилився?" А ви троль високого польоту. Вашими ж словами, яке відношення це має до того, як веде себе Ребров? Тому я завершую нашу з вами розмову. Але все ж відповім. По-перше, з якого ранкового коменту? По-друге, в Чорноморці він довів, що є непоганим тренером, не зірковим, до Маура йому ще далеко, але непоганим. І вибачте, але я майже впевнений, що Ребров у тих же умовах, не досягнув би більшого, більше того, він навіть не взявся б за це!

Відповідь на повідомлення Yevgen

"де зараз зі своєю командою "психопат" Ребров і де врівноважений(?) Григорчук?" Ну здрасьтє знову. Я ж сказав, що можу відповісти, просто вважаю, що людей сюди притягнуто не по темі, бо їхня поведінка на прес-конференціях й інтерв'ю тут не обговорювалась. Крім Блохіна, звісно. "Я досі не розумію, яке це має відношення до того, хто в якій манері спілкується із журналістами? Тому так і відповів." Ніякого. Як і те, де зараз Григорчук, до того, як спілкується з журналістами Ребров. "В Габалі. Бо є що доводити. А я із попереднього - ранкового камента так зрозумів, що він ще в Чорноморці все всім довів, бо досяг невиданих висот із бюджетом на порядок меншим, як у Динамо. Помилився?" А ви троль високого польоту. Вашими ж словами, яке відношення це має до того, як веде себе Ребров? Тому я завершую нашу з вами розмову. Але все ж відповім. По-перше, з якого ранкового коменту? По-друге, в Чорноморці він довів, що є непоганим тренером, не зірковим, до Маура йому ще далеко, але непоганим. І вибачте, але я майже впевнений, що Ребров у тих же умовах, не досягнув би більшого, більше того, він навіть не взявся б за це!

чтобы сравнивать Григорчука с Моуриньо, надо либо дать Григорчуку порулить топ-клубом, либо Моура отправить в клуб-аутсайдер.

Відповідь на повідомлення assembler

чтобы сравнивать Григорчука с Моуриньо, надо либо дать Григорчуку порулить топ-клубом, либо Моура отправить в клуб-аутсайдер.

"надо либо дать Григорчуку порулить топ-клубом, либо Моура отправить в клуб-аутсайдер." Моя, боюсь, несбыточная мечта. Особенно второй посыл ))

Відповідь на повідомлення Yevgen

"де зараз зі своєю командою "психопат" Ребров і де врівноважений(?) Григорчук?" Ну здрасьтє знову. Я ж сказав, що можу відповісти, просто вважаю, що людей сюди притягнуто не по темі, бо їхня поведінка на прес-конференціях й інтерв'ю тут не обговорювалась. Крім Блохіна, звісно. "Я досі не розумію, яке це має відношення до того, хто в якій манері спілкується із журналістами? Тому так і відповів." Ніякого. Як і те, де зараз Григорчук, до того, як спілкується з журналістами Ребров. "В Габалі. Бо є що доводити. А я із попереднього - ранкового камента так зрозумів, що він ще в Чорноморці все всім довів, бо досяг невиданих висот із бюджетом на порядок меншим, як у Динамо. Помилився?" А ви троль високого польоту. Вашими ж словами, яке відношення це має до того, як веде себе Ребров? Тому я завершую нашу з вами розмову. Але все ж відповім. По-перше, з якого ранкового коменту? По-друге, в Чорноморці він довів, що є непоганим тренером, не зірковим, до Маура йому ще далеко, але непоганим. І вибачте, але я майже впевнений, що Ребров у тих же умовах, не досягнув би більшого, більше того, він навіть не взявся б за це!

Та Боже збав, який тролінг? Я елементарно намагаюсь зрозуміти вашу логіку, ставлю запитання, власні логічні ланцюжки вибудовую. Питання: чому в рамках нашої дискусії має значення, де Григорчук у порівнянні з Ребровим і не має відношення, де, приміром, Буряк? Ланцюжок: "временами Ребров ... каждый вопрос считает чуть ли не личным оскорблением и упреком." "Мне кажется, что и Блохин и Ребров чувствуют, что они не на своем месте" "Если вы начинаете психовать по такому малозначительному поводу, то вам не место на тренерской скамье" "В плане ответов на вопросы на пресс-конференциях мне очень нравились Павлов и Григорчук." Елементарний висновок із 4 тез: Ребров зле поводиться на прес-конференціях і йому не місце на тренерській лавці. Григорчук добре поводиться на прес-конференціях, не те що Ребров. Зазначу в дужках, що в мене не має якихось застережень щодо Григорчука, він мені самому подобається (я - не про поводження на прес-конференціях), але тут він - із вашої ласки - постає в ролі одиниці вимірювання тренерської спроможності Реброва. А от Лужний, Дем'яненко, Буряк і навіть Михаличенко не постають. Тому я і запитував, яким боком тут їхнє працевлаштування? Але тут уже - пардон! Міряти - так міряти. Поки достойний Григорчук щось доводить (зауважу - далеко не в жебрацьких умовах) десь по азербайджанах, недостойний Ребров за 1,5 роки виграв чемпіонат, 2 кубки, вивів команду до чвертьфіналу ЛЄ і до 1/8 ЛЧ, чого до нього ніхто не робив із часів Лобановського і з більшими фінансовими можливостями та сприятливішою міжнародною та внутридержавною обстановкою. Однозначно, йому не місце на тренерській лаві - він журналісту неправильно відповів. Я правильно інтерпретував вашу логіку?

Достойний Ребров, достойний, заспокойтеся. Мене дуже втомлюють марні розмови. А подальшу розмову вважаю марною, бо ви робите висновки, незрозумілі мені з чого зроблені. Бо я не розглядаю Григорчука в ролі одиниці вимірювання тренерської спроможності Реброва, тим більше в якості якоїсь еталонної міри тренерских здібностей будь-якого тренера Динамо. Я вважаю Григорчука лише добрим прикладом, як повинен тренер відповідати на запитання на прес-конференціях. Причому це моя суб'ективна думка (Имхо), підкреслюю. І я б хотів, щоб Ребров відповідав так, зважено, без якоїсь упередженності до журналістів. От і все, що я хотів сказати першими своїми двома постами. А все інше: чого досяг "достойний Григорчук" і " недостойний Ребров", чому інші тренери Динамо не постають в ролі "одиниці вимірювання тренерської спроможності Реброва"; все інше від лукавого. Тобто від вас ;)

Відповідь на повідомлення Yevgen

Достойний Ребров, достойний, заспокойтеся. Мене дуже втомлюють марні розмови. А подальшу розмову вважаю марною, бо ви робите висновки, незрозумілі мені з чого зроблені. Бо я не розглядаю Григорчука в ролі одиниці вимірювання тренерської спроможності Реброва, тим більше в якості якоїсь еталонної міри тренерских здібностей будь-якого тренера Динамо. Я вважаю Григорчука лише добрим прикладом, як повинен тренер відповідати на запитання на прес-конференціях. Причому це моя суб'ективна думка (Имхо), підкреслюю. І я б хотів, щоб Ребров відповідав так, зважено, без якоїсь упередженності до журналістів. От і все, що я хотів сказати першими своїми двома постами. А все інше: чого досяг "достойний Григорчук" і " недостойний Ребров", чому інші тренери Динамо не постають в ролі "одиниці вимірювання тренерської спроможності Реброва"; все інше від лукавого. Тобто від вас ;)

Гаразд, скоротимо, аби не перевтомлюватись. До 1 цитати й 1 висновку-запитанню з неї. ""Если вы начинаете психовать по такому малозначительному поводу, то вам не место на тренерской скамье" - Реброву не місце на тренерській лаві?

" то вам не место на тренерской скамье. Имхо." Имхо - это мое личное мнение, субъективное, мне бы на месте владельца или даже болельщика команды было бы стыдно за такие ответы журналистам главных тренеров Динамо. И не пытайтесь цепляться к словам в предложении, которые вам неприятны. - Мне нравится, как Григорчук отвечает на вопросы журналистов, просто приятно послушать умного человека. - Тобто ви вважаєте, що Ребров не "умний"? Я правильно інтерпретував вашу логіку? - Нет, Ребров умный, но слушать некоторые его ответы журналистам неприятно. P/S Это краткое содержание нашего с вами разговора - пример вашей логики и моей.

Відповідь на повідомлення Yevgen

" то вам не место на тренерской скамье. Имхо." Имхо - это мое личное мнение, субъективное, мне бы на месте владельца или даже болельщика команды было бы стыдно за такие ответы журналистам главных тренеров Динамо. И не пытайтесь цепляться к словам в предложении, которые вам неприятны. - Мне нравится, как Григорчук отвечает на вопросы журналистов, просто приятно послушать умного человека. - Тобто ви вважаєте, що Ребров не "умний"? Я правильно інтерпретував вашу логіку? - Нет, Ребров умный, но слушать некоторые его ответы журналистам неприятно. P/S Это краткое содержание нашего с вами разговора - пример вашей логики и моей.

Ні, ви таки не зрозуміли зміст нашої з вами розмови. А я, у свою чергу, до кінця не зрозумів вашої останньої відповіді. Тому уточню. Саме на ВАШУ ДУМКУ, Реброва слід звільнити?

Залишити коментар

Рейтинг букмекерів

Стрічка новин

28 листопада
19:45
Племінник українського арбітра забив "Мілану" у Юнацькій лізі УЄФА
19:13
Максим Таловєров - у старті на матч проти "Бораца"
19:06
Михайло Мудрик - у старті на матч проти "Гайденгайма"
18:52
"Реал" опублікував заяву про характер травми Едуардо Камавінги
18:43
З Рубчинським і новою схемою: відомий склад "Динамо" на гру з "Вікторією"
18:34
Мирослав Ступар пояснив, чому не вилучили гравця ПСВ за фол на Сікані
18:31
Артем Федецький: "Нідерландські команди такі - бачили ж, що "Феєноорд" зробив із "Манчестер Сіті"
18:16
Рада директорів "Барселони" виступає за продаж Френкі де Йонга
17:59
УЄФА оприлюднив збірну 5-го тижня Ліги чемпіонів - без Дмитра Різника
17:46
Пол Мерсон: "Я б не дав Салаху новий контракт - поясню чому"
17:15
"Фулхем" оголосив про початок співпраці з українським горілчаним брендом
16:59
Флоріан Віртц визнаний гравцем тижня в Лізі чемпіонів
16:47
Лоріс Каріус: "Я ще не завершив кар'єру"
16:32
Карло Анчелотті – тренер з найбільшою кількістю матчів в Лізі чемпіонів
16:15
Гуті: "Ми всі хотіли б знати, що не так із Мбаппе"
15:59
Прінс Аду не зіграє у матчі Ліги Європи проти "Динамо"
15:46
Олег Федорчук - про гру Георгія Судакова: "Гравці ПСВ його не помічали"
15:31
"Реал": ще три гравці можуть вибути після матчу з "Ліверпулем"
15:16
У Кільяна Мбаппе найнижчий бал серед гравців "Реала" за матч із "Ліверпулем"
14:59
Артем Довбик - в списку: визначилися фіналісти в боротьбі за приз гравцеві року від Globe Soccer Awards
14:49
"Манчестер Юнайтед" витратив на зміну тренерського штабу більше 21 млн євро
14:29
УЄФА назвав претендентів на звання найкращого гравця 5-го туру Ліги чемпіонів
14:15
Едуардо Камавінга пропустить найближчі матчі "Реала"
13:30
Матвій Пономаренко оформив перший хет-трик українських клубів в Юнацькій лізі УЄФА
Більше новин
28 листопада
19:45
Племінник українського арбітра забив "Мілану" у Юнацькій лізі УЄФА
19:31
Кіпр позбавив громадянства 77 осіб, серед них – Ігор Коломойський
19:13
Максим Таловєров - у старті на матч проти "Бораца"
19:06
Михайло Мудрик - у старті на матч проти "Гайденгайма"
18:31
Артем Федецький: "Нідерландські команди такі - бачили ж, що "Феєноорд" зробив із "Манчестер Сіті"
17:59
УЄФА оприлюднив збірну 5-го тижня Ліги чемпіонів - без Дмитра Різника
17:30
Збірна України U-15 після кількарічної перерви повертається на міжнародну арену
16:45
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 16.00 28.11.2024
16:09
Віталій Фарасєєнко залишив "Буковину"
15:46
Олег Федорчук - про гру Георгія Судакова: "Гравці ПСВ його не помічали"
13:54
18-річний Корнієнко тренувався з першою командою "Кривбасу"
12:02
"Минай" залишили 6 гравців
11:46
Генштаб ЗСУ: збито 76 крилатих та 3 керовані авіаційні ракети плюс 35 ворожих БпЛА
10:53
Захисник ПСВ: "Коли ми забили переможний гол, то це було повне божевілля"
09:56
Георгій Судаков: "Надихає Кевін де Брюйне за його креативність та вплив у вирішальних матчах"
09:33
Юрій Вернидуб: "Якщо взимку на Дібанго буде пропозиція, утримувати його не будемо"
09:17
Друга ліга. Десять голів у одній грі...
09:09
Війна з росією: загальні бойові втрати противника з 24.02.22 по 28.11.24
08:51
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 08:00 28.11.2024
08:43
Перша ліга. "Вікторія" - ЮКСА 5:1. Відеоогляд матчу
08:36
Юрій Максимов здобув 90 перемогу на офіційному рівні в тренерській кар’єрі
08:31
Стали відомі оцінки Трубіна за матч проти "Монако"
01:26
Валерій Кривенцов: "Вилучення все зламало, але за "Шахтар" не соромно!"
27 листопада
23:05
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 22.00 27.11.2024
Більше новин
28 листопада
19:45
Племінник українського арбітра забив "Мілану" у Юнацькій лізі УЄФА
19:13
Максим Таловєров - у старті на матч проти "Бораца"
19:06
Михайло Мудрик - у старті на матч проти "Гайденгайма"
18:52
"Реал" опублікував заяву про характер травми Едуардо Камавінги
18:43
З Рубчинським і новою схемою: відомий склад "Динамо" на гру з "Вікторією"
18:34
Мирослав Ступар пояснив, чому не вилучили гравця ПСВ за фол на Сікані
18:31
Артем Федецький: "Нідерландські команди такі - бачили ж, що "Феєноорд" зробив із "Манчестер Сіті"
18:16
Рада директорів "Барселони" виступає за продаж Френкі де Йонга
17:59
УЄФА оприлюднив збірну 5-го тижня Ліги чемпіонів - без Дмитра Різника
17:46
Пол Мерсон: "Я б не дав Салаху новий контракт - поясню чому"
17:15
"Фулхем" оголосив про початок співпраці з українським горілчаним брендом
16:59
Флоріан Віртц визнаний гравцем тижня в Лізі чемпіонів
16:47
Лоріс Каріус: "Я ще не завершив кар'єру"
16:32
Карло Анчелотті – тренер з найбільшою кількістю матчів в Лізі чемпіонів
16:15
Гуті: "Ми всі хотіли б знати, що не так із Мбаппе"
15:59
Прінс Аду не зіграє у матчі Ліги Європи проти "Динамо"
15:46
Олег Федорчук - про гру Георгія Судакова: "Гравці ПСВ його не помічали"
15:31
"Реал": ще три гравці можуть вибути після матчу з "Ліверпулем"
15:16
У Кільяна Мбаппе найнижчий бал серед гравців "Реала" за матч із "Ліверпулем"
14:59
Артем Довбик - в списку: визначилися фіналісти в боротьбі за приз гравцеві року від Globe Soccer Awards
14:49
"Манчестер Юнайтед" витратив на зміну тренерського штабу більше 21 млн євро
14:29
УЄФА назвав претендентів на звання найкращого гравця 5-го туру Ліги чемпіонів
14:15
Едуардо Камавінга пропустить найближчі матчі "Реала"
13:30
Матвій Пономаренко оформив перший хет-трик українських клубів в Юнацькій лізі УЄФА
Більше новин
28 листопада
02:00
Крузейро - Греміо: пряма трансляція матчу
17:30
Астана - Гімарайнш: пряма трансляція матчу
19:45
Нью-Сейнтс - Юргорден: пряма трансляція матчу
19:45
Панатінаїкос - ГІК: пряма трансляція матчу
19:45
Цельє - Ягелонія: пряма трансляція матчу
19:45
Молде - АПОЕЛ: пряма трансляція матчу
19:45
Борац - ЛАСК: пряма трансляція матчу
19:45
Санкт-Ґаллен - Бачка-Топола: пряма трансляція матчу
19:45
Ноа - Вікінгур: пряма трансляція матчу
19:45
Динамо - Копенгаген: пряма трансляція матчу
19:45
Серкль Брюгге - Гартс: пряма трансляція матчу
19:45
Гайденгайм - Челсі: пряма трансляція матчу
19:45
Андерлехт - Порту: пряма трансляція матчу
19:45
РФШ - ПАОК: пряма трансляція матчу
19:45
Карабах - Ліон: пряма трансляція матчу
19:45
Лаціо - Лудогорець: пряма трансляція матчу
19:45
Динамо - Вікторія: пряма трансляція матчу
19:45
Бешікташ - Маккабі: пряма трансляція матчу
19:45
АЗ - Галатасарай: пряма трансляція матчу
19:45
Атлетік - Ельфсборг: пряма трансляція матчу
22:00
Рапід - Шемрок Роверс: пряма трансляція матчу
22:00
Омонія - Легія: пряма трансляція матчу
22:00
Олімпія - Ларн: пряма трансляція матчу
22:00
Млада Болеслав - Бетіс: пряма трансляція матчу
Більше новин
28 листопада
12:00
"Реал Сосьєдад" – "Аякс". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Тоттенгем" - "Рома". Анонс і прогноз матчу
12:00
"Брага" - "Гоффенгайм". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Манчестер Юнайтед" - "Буде-Глімт". Анонс та прогноз матчу
10:01
"Тоттенгем" - "Рома": прогноз Sports Mole
09:45
"Лаціо" - "Лудогорець". Анонс і прогноз матчу
09:45
"Динамо" - "Вікторія". Анонс та прогноз матчу
09:45
АЗ – "Галатасарай". Анонс та прогноз матчу
09:45
"Гайденгайм" - "Челсі". Анонс та прогноз матчу
09:45
"Карабах" - "Ліон". Анонс та прогноз матчу
07:30
"Астана" – "Гімараєш". Анонс та прогноз матчу
12:00
Рапід - Шемрок Роверс: прогноз на матч
12:00
Омонія - Легія: прогноз на матч
12:00
Олімпія - Ларн: прогноз на матч
12:00
Млада Болеслав - Бетіс: прогноз на матч
12:00
Лугано - Гент: прогноз на матч
12:00
Фіорентина - Пафос: прогноз на матч
12:00
Брага - Гоффенгайм: прогноз на матч
12:00
Славія - Фенербахче: прогноз на матч
12:00
Реал Сосьєдад - Аякс: прогноз на матч
12:00
Ніцца - Рейнджерс: прогноз на матч
12:00
Манчестер Юнайтед - Буде-Глімт: прогноз на матч
12:00
Ференцварош - Мальме: прогноз на матч
27 листопада
16:00
"Крузейро" - "Греміо". Анонс і прогноз матчу
Більше новин

404

Помилка додатка