closer-popup
footboom
Авторизація користувача на сайті footboom1.com
Вхід через соціальні мережі
або
Забули пароль?
Реєстрація
closer-popup
footboom
Реєстрація
Поля відмічені зірочками * обов'язкові для заповнення

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Дякуємо!

Готово! Перевірте свою електронну пошту на наявність спеціальної пропозиції!
closer-popup
Ліга Європи 2017/2018. Груповий етап. 5-й тур / /
Скендербеу
Корча, Албанія
Закінчено
3 : 2
Динамо
Київ, Україна

"Скендербеу" - "Динамо" 3:2. О чем рассказать внукам

"Скендербеу" - "Динамо" 3:2. О чем рассказать внукам
Джерело фото:
Змінити розмір a+ a-
6119
95

Албания. Элбасан. Стадион "Элбасан Арена"

Главный арбитр: Оливер Драхта (Австрия)
Ассистенты: Роланд Бранднер (Австрия), Штефан Кюр (Австрия)

"Скендербеу" (Корча, Албания) - "Динамо" (Киев, Украина) 3:2

Голы: Лилай 18, Аденийи 52, Сове 56 - Цыганков 16, Русин 90+1

"Скендербеу": Шехи, Мичи, Вангели, Радаш, Османи (Нимага 70), Алити, Музака, Лилай, Гавазай (Таку 72), Аденийи, Сове (Дита 90)
Тренер: Илир Дайя

"Динамо": Бущан, Кендзёра (Русин 71), Кадар, Хачериди, Пиварич, Шепелев, Цыганков, Корзун (Шапаренко 60), Морозюк, Беседин, Мораес
Тренер: Александр Хацкевич

Предупреждён: Радаш 78, Сегун Аденийи 90+2 - Бущан 90+3

Начало гостям удалось. Не то, чтобы творили нечто феерическое, до этого было далеко, просто поострее сыграли там, где моменты выжали. Шепелев хорошо стукнул с подбора из опорной зоны после подачи углового справа. От серии хозяйских угловых успешно отмахались. И забили. Беседин сбросил с левого фланга в центр Цыганкову. Тот решил не бить метров с 18-ти под углом, а сыграть тоньше – покатил еще правее Морозюку. Покатил и "набрал" к линии вратарской. Получил Виктор обратную передачу от капитана и в касание ткнул в створ – 0:1.

Здесь везение закончилось, и динамовцы, не успев порадоваться, пропустили ответный. Ничего сложного – поперечная передача в опорную зону, удар Лилая не то, чтобы ювелирный… Но случился внезапно рикошет о светлу головушку Евгения Хачериди, и Бущан моментом остался не у дел – 1:1.

Динамовцы вздохнули, и терпеливо начали с нуля. Но вяло. Без огоньку. Уж будем откровенны. Цыганков пытался смещаться в центр, "связывать" игру, Мораес уходил на его место, пытался "на технике" пролезть в штрафную с фланга… На 31-й минуте угловой заработали слева, подали, забили даже, однако лайнсмен усмотрел у Мораеса в момент удара после передачи Кендзеры офсайд. Вероятно, правильно усмотрел, хотя эти странные углы камер при повторах четко судить не позволяют.

Морозюк по примеру удачливого Лилая решает тоже "плюнуть" из опорной зоны, Османи в падении прерывает и чуть не срезает в ближний угол своих ворот. Подача Цыганковым углового, удар головой Беседина – над перекладиной. И, наконец, опаснейший эпизод у ворот "Скендербеу": Морозюк "через паузу" подключает Кендзеру, тот простреливает во вратарскую на Цыганкова, но защитник в последний момент в прыжке успевает прервать. Мяч отскакивает на Мораеса, удар "боковыми ножницами" – перекладина!

Хозяева лениво ответили двумя полумоментами: Аденийи стукнул низом в перчатки Бущану, а Сове зарядил над перекладиной. Тоже под контролем голкипера. И – статистика, четко отображающая равную картину встречи: у гостей на пару процентов больше процент владения мячом, на пару процентов точнее передачи, на один угловой больше… Зато по ударам впереди хозяева, тоже на один. И в створ на один, и вообще. По воротам.

Отдохнули пятнадцать минут, да и продолжили без особых изменений. С той лишь разницей, что "Скендербеу" забивать затеял. Острее играть парни Илира Дайя особо не стали – скорее, это динамовцы острее заиграли острее. У своих ворот. Для начала, хозяева размялись. Лилай еще разок стукнул из-за пределов штрафной, теперь выше. Опять подбор проиграли в опорной зоне после выноса. И не вняли. Не вняли – получили.

После стандарта Бущан на выходе вынес, динамовцы вновь проспали подбор, Мичи набросил на дальний угол вратарской, где Сове в воздухе переиграл Мораеса и сбросил под удар Аденийи, опередившего Кендзеру – 2:1. Четыре минуты – и в ворота "Динамо" влетает третий гол. Банальная передача за уши защитникам, Сове убегает на свидание с Бущаном, тот вылетает навстречу, но не решается фолить. Али убирает мяч в сторону и бьет в пустые ворота – 3:1.

Дальше – замены и грусть. Не от замен грусть, замены как раз удались. Грусть - в комбинационной игре гостей, где словно лучики солнца сквозь серую пелену проходи передачи молодых Цыганкова и вышедшего на замену Шапаренко. Николай Кендзеру вывел на удар – голкипер правильно позицию выбрал, вышедшего Русина отлично разок подключил, а Виктор однажды сам протянул с ударом в перчатки Шехи, после чего голевую передачу состряпал. Лихо пяткой сбросил под удар Русину, Назарий точно покатил в дальний угол, но… Шла уже первая добавленная минута встречи.

Впрочем, могли киевляне сравнять, могли. После подачи Морозюка (стандарт заработал всё тот же Шапаренко) мяч нашел на ближнем углу вратарской голову Кадара, тот подрезал в дальний угол и… и мимо. Мораес в прыжке попытался подкорректировать, но не долетел. 3:2, первая победа албанцев в групповом этапе. "Партизан", тем временем, выигрывает у "Янг Бойз" набирает восемь очков против динамовских десяти, и это значит, что в Киеве 7-го декабря команды разыграют первое место в группе и "посев" в жеребьевке плей-офф.

Честно говоря, писать о сегодняшнем матче, толком, и нечего. Такое впечатление, что полкоманды приехали сопли жевать, и дожевались. Всё что можно выделить в этой бесхребетной возне – это игра Цыганкова и вышедшего на замену Шапаренко. Виктор старался играть умно, постоянно поднимать голову, оценивать ситуацию, смещался к центру, подбирал, разыгрывал, переводил… Как Ярмоленко не так давно. Но Андрею годков на пять-шесть больше было, на пять-шесть сезонов больше опыта. Безусловно, до уровня Ярмоленко 20-летнему Цыганкову пока расти и расти, но направление верное. Шапаренко же сыграл не столь рассудительно, а с задором, с желанием; носился, как угорелый, что пацан во дворе. Как в детстве, когда без устали, час за часом. И, что ценно, не просто носился бестолково и в подкатах прыгал (хотя был грешок, снес разок соперника грубо), а принимал, тоже поднимал голову и по делу "разворачивал". И пару раз "разрезал".

На этом из позитива - всё. Русин, третья потенциальная "надежда", кроме точного удара в "рамку" показать себя во всей красе уже не успел, может, будет еще шанс посмотреть "по взрослым". Собственно, в этом "молодежном позитиве" - всё, что имеет смысл взять от этого матча. А всем прочим, опытным, поигравшим и возрастным дядькам – с этим албанским поражением жить до конца карьеры. Приезжать домой и отвечать на вопросы: слушай, эк вас угораздило так опозориться? Тяжело вздыхать, пожимать плечами и бормотать под нос что-то невразумительно-неубедительное вроде "ну, у всех когда-нибудь такое случается, чего уж теперь"… А лет через двадцать внук спросит: деда, а, деда, как же вы так? - Эх, внучок…

P.S. И даже не пошутил про галстук президенту на день рождения.

Оцініть матеріал
Поділитися
Коментарі (95) Всі коментарі

Відповідь на повідомлення bebebeua

Вот точно попадем на БД в ЛЕ и будет он пасы на Ярмолу пулять))

Не, не получится, потому-как теперь Ярмола слева от него будет:))

Відповідь на повідомлення bebebeua

Во мне говорит болельщик Динамо, который хочет нормальных игроков в составе, а не лепить вокруг лося команду ... ты тоже не обижайся, но хотя бы капельку следи за суть дискуссии, я хоть слово про пасы или удары говорил? ... к чему ты это приплел, абы оправдать свое непонимание очевидного? ... в ОТБОРЕ Сидор ноль ... сугубо за счет антропометрии и агрессивности может чего-то там сделать, против таких же оленей, благо таких в ЧУ пруд пруди ... но только против него техничный игрок, который думает головой, от Сидора ничего не остается .. пшик .. пустое место .. прсто бегающий лось ... Если тебя устраивает уровень Динамо обыгрывающи

:) Нормальний він у відборі! Я так зрозумів, що для відбору, по твоєму розумінню футбола, потрібен технічний гравець? То переходимо знову до Гаттузо - він технічний? Чи за рахунок агресії і антропометрії служив так довго вірою і правдою футбольним таф-гаєм? І вся твоя суть дискусії - це те, що Сидор олень:) Ну, і що далі? Які пропозиції? Хочеш я тобі наведу приклад про суть. В тебе є автівка? Якщо не секрет - яка? А на дозвіллі подумай - чим гірший Сидор від Хацкевича часів Сабо у керма?

Відповідь на повідомлення wert

Не, не получится, потому-как теперь Ярмола слева от него будет:))

Смотря как смотреть)) ... если Сидор будет принимать мяч лицом к своим воротам, то на рефлексах сразу будет шуровать на Ярмолу))

Відповідь на повідомлення K. A. Valderrama

:) Нормальний він у відборі! Я так зрозумів, що для відбору, по твоєму розумінню футбола, потрібен технічний гравець? То переходимо знову до Гаттузо - він технічний? Чи за рахунок агресії і антропометрії служив так довго вірою і правдою футбольним таф-гаєм? І вся твоя суть дискусії - це те, що Сидор олень:) Ну, і що далі? Які пропозиції? Хочеш я тобі наведу приклад про суть. В тебе є автівка? Якщо не секрет - яка? А на дозвіллі подумай - чим гірший Сидор від Хацкевича часів Сабо у керма?

отбор в моем понимании, не дать сопернику ЛЕГКО продолжить атаку ... для этого не обязательно отобрать мяч или вырвать его вместе с ногой соперника, это правильная позиция, правильное движение игрока по отношению к сопернику с мячем ... если бы Гаттузо так же просто проходили как и Сидора, никто бы о нем и не вспоминал, кроме как в самом Милане ... Мои предложения? ... давать больше свободы молодым техничным нацеленным на атаку парням ... а не выдумывать опорника из Буяльского или заставлять Сидора быть везде ... учитывая уровень Кадаровпантичей, хоть в защиту его запихайте, если вам уж так люб Сидор или дальше опорной зоны не выпускать ... из-за него вечно разрывы в середине, потому что ОНО понеслось куда-то) Авто нет, и никогда особо не стремился к нему)

Відповідь на повідомлення bebebeua

отбор в моем понимании, не дать сопернику ЛЕГКО продолжить атаку ... для этого не обязательно отобрать мяч или вырвать его вместе с ногой соперника, это правильная позиция, правильное движение игрока по отношению к сопернику с мячем ... если бы Гаттузо так же просто проходили как и Сидора, никто бы о нем и не вспоминал, кроме как в самом Милане ... Мои предложения? ... давать больше свободы молодым техничным нацеленным на атаку парням ... а не выдумывать опорника из Буяльского или заставлять Сидора быть везде ... учитывая уровень Кадаровпантичей, хоть в защиту его запихайте, если вам уж так люб Сидор или дальше опорной зоны не выпускать ... из-за него вечно разрывы в середине, потому что ОНО понеслось куда-то) Авто нет, и никогда особо не стремился к нему)

Добре! Молодь і все таке… Але, по відбору ти не правий. Якщо ти йдеш у відбір то повинен прорахувати всі можливи дії гравця з м'ячем! Так? Так! Йде прорахунок, як і куди може обігрувати опонент. Віриш, якщо в мене буде купа варіантів - ти той м'яч запаришся відбирати і всі твої дії будуть схожими на крутіння-вертіння в ополонці. Що частенько демонструє Сидор. І щоб так не було, тренер повинен довести гру команди до такого стану, коли не один Сидор відбирає як клоун, а вся команда створює мінімальні варіанти дій атакуючого! Повторюю! Якщо я точно знаю, що ти вимушений іти на обіграш, без варіантів, в тебе зменшується арсенал фінтіа і пройти мене в тебе мізерна ймовірність, в тому числі можна зупинити за допомогою дрібного фолу! А тепер ти обороняєшся! Справа й зліва відкритий суперник і я з м'ячем тебе легко зроблю клоуном розхитавши як ту березу! А чому я питав автівку… На прикладі третьої особи, яка має хюндай елантру розбиту, а я кричу, що це смішна купа оленячого лайна! Підходить тільки Х6-й.А в тебе немає грошей! То який вихід? Закотити рукава й ремонтувати те, що маєш? Чи мріяти про якісь ефемерні суперкари? Сподіваюсь - ти мене зрозумів

Відповідь на повідомлення K. A. Valderrama

Добре! Молодь і все таке… Але, по відбору ти не правий. Якщо ти йдеш у відбір то повинен прорахувати всі можливи дії гравця з м'ячем! Так? Так! Йде прорахунок, як і куди може обігрувати опонент. Віриш, якщо в мене буде купа варіантів - ти той м'яч запаришся відбирати і всі твої дії будуть схожими на крутіння-вертіння в ополонці. Що частенько демонструє Сидор. І щоб так не було, тренер повинен довести гру команди до такого стану, коли не один Сидор відбирає як клоун, а вся команда створює мінімальні варіанти дій атакуючого! Повторюю! Якщо я точно знаю, що ти вимушений іти на обіграш, без варіантів, в тебе зменшується арсенал фінтіа і пройти мене в тебе мізерна ймовірність, в тому числі можна зупинити за допомогою дрібного фолу! А тепер ти обороняєшся! Справа й зліва відкритий суперник і я з м'ячем тебе легко зроблю клоуном розхитавши як ту березу! А чому я питав автівку… На прикладі третьої особи, яка має хюндай елантру розбиту, а я кричу, що це смішна купа оленячого лайна! Підходить тільки Х6-й.А в тебе немає грошей! То який вихід? Закотити рукава й ремонтувати те, що маєш? Чи мріяти про якісь ефемерні суперкари? Сподіваюсь - ти мене зрозумів

Вот ты сам главное Сидора опустил, а мне говоришь что я не понимаю) ... именно что он нихрена не просчитывает, просто несется как паровоз и его хоть пасом, хоть легким движением, обходи не хочу ... и дело тут не в команде, а в том что он дает себя так обойти ... Я понимаю, что ему сказали "высокий прессинг, давим" ... но это не значит что нужно воспринимать буквально и по ближайшей прямой к мячу лететь ... мозг хоть иногда включать нужно ... в том числе и учитывать действия своих же товарищей по команде ... Поэтому и любят Сидора тренеры, что он как тот робот ... ему сказали он и делает, не думая ни секунды ... а потом Хацкевич такой на прессухе "Ой, я не знаю шо произошло, наверное Гармаш опять виноват" ... Вот именно, что ты предлагаешь ездить на разбитом тазике, сваренным из таких же разбитых тазиков в одно целое, а я предлагаю взять что-то новое, электрокар к примеру, на которых уже давно в этих европах катаются и вполне довольны результатом ... вон Эстерсунд не даст соврать ... или Базель или даже ЯБ, который хоть и е обогнал, но наш разбитый тазик знатно покатал)

Відповідь на повідомлення bebebeua

Вот ты сам главное Сидора опустил, а мне говоришь что я не понимаю) ... именно что он нихрена не просчитывает, просто несется как паровоз и его хоть пасом, хоть легким движением, обходи не хочу ... и дело тут не в команде, а в том что он дает себя так обойти ... Я понимаю, что ему сказали "высокий прессинг, давим" ... но это не значит что нужно воспринимать буквально и по ближайшей прямой к мячу лететь ... мозг хоть иногда включать нужно ... в том числе и учитывать действия своих же товарищей по команде ... Поэтому и любят Сидора тренеры, что он как тот робот ... ему сказали он и делает, не думая ни секунды ... а потом Хацкевич такой на прессухе "Ой, я не знаю шо произошло, наверное Гармаш опять виноват" ... Вот именно, что ты предлагаешь ездить на разбитом тазике, сваренным из таких же разбитых тазиков в одно целое, а я предлагаю взять что-то новое, электрокар к примеру, на которых уже давно в этих европах катаются и вполне довольны результатом ... вон Эстерсунд не даст соврать ... или Базель или даже ЯБ, который хоть и е обогнал, но наш разбитый тазик знатно покатал)

Гарно в тебе виходить перекрутити… Сидор не гірший будь кого з ЯБ, Шкендерів, Естерів… А щодо відбору ти так і не зрозумів. Чи то такий стиль впертися і відстоювати навіть будучи не правим. Я тобі говорю, що Сидорчук не може все прорахувати! Постав на його будь-яку зірку світового масштабу - зроблять клоуном! Команда Динамо Київ не вміє командно грати ні в обороні ні в атаці! Тазік говориш? Нехай, та підлатаний і відшліфований! Якщо в тебе немає грошей на суперкар - то який вихід? Ти ж бажаєш суперкар! Де гроші взяти? Ти готовий ходити на Динамо, на кожну гру, хоча б за 50 баксів? Все інше - це пі.дьож! Електрокари… :)) Казкар!

Відповідь на повідомлення wert

Та вас осталость...Ты и Леха с Новаком. Остальные дээны с папакрымскими или червей кормят или за срань какую-то московскую глорят. Кому кричать то у вас?:))

Ну здесь немного на єтом сайте. Есть еще Аня, но она редко отписывается, только во время онлайнов бывает замечена, пипикула еще реже. ПБН вроде остался, но тоже обычно почти не пишет. Есть еще несколько ребят, периодически пишут. Ну и Димоныч же)

"- Эх, внучок… P.S. И даже не пошутил про галстук президенту на день рождения" Ну. зато пошутил про "-Ех, внучок... Расстрєлялі мєня..."

Відповідь на повідомлення K. A. Valderrama

Гарно в тебе виходить перекрутити… Сидор не гірший будь кого з ЯБ, Шкендерів, Естерів… А щодо відбору ти так і не зрозумів. Чи то такий стиль впертися і відстоювати навіть будучи не правим. Я тобі говорю, що Сидорчук не може все прорахувати! Постав на його будь-яку зірку світового масштабу - зроблять клоуном! Команда Динамо Київ не вміє командно грати ні в обороні ні в атаці! Тазік говориш? Нехай, та підлатаний і відшліфований! Якщо в тебе немає грошей на суперкар - то який вихід? Ти ж бажаєш суперкар! Де гроші взяти? Ти готовий ходити на Динамо, на кожну гру, хоча б за 50 баксів? Все інше - це пі.дьож! Електрокари… :)) Казкар!

Да он и не пробует просчитать ... виноват тренер который не научил, остальные игроки, которые не помогли, но не Сидорчук само собой)) ... от него ничего не требуется на поле, просто бежать на мяч)) ... пусть другие просчитывают и думают)) От того что я пойду за 50 баксов на матч, ровным счетом ничего не поменяться, кроме как лишние нули добавятся в очередном бездарно составленном контракте игрока без какой либо мотивации) ... если не уметь ими распоряжаться, то так и будем все время на старом тазике кататься ремонтированном, вкладывая в него немерянно бабла на поддержание жизни) И я очень рад ,что существует только твое мнение и не правильно)

*не правильное

Відповідь на повідомлення bebebeua

Да он и не пробует просчитать ... виноват тренер который не научил, остальные игроки, которые не помогли, но не Сидорчук само собой)) ... от него ничего не требуется на поле, просто бежать на мяч)) ... пусть другие просчитывают и думают)) От того что я пойду за 50 баксов на матч, ровным счетом ничего не поменяться, кроме как лишние нули добавятся в очередном бездарно составленном контракте игрока без какой либо мотивации) ... если не уметь ими распоряжаться, то так и будем все время на старом тазике кататься ремонтированном, вкладывая в него немерянно бабла на поддержание жизни) И я очень рад ,что существует только твое мнение и не правильно)

Та ніііііі… :)! Є тільки твоя думка! Думка тупо критикана, що нічого конкретного не може запропонувати. Всі і все кругом гавно! Один лише ти Кібальчиш знаєш тайну, але, нікому не скажеш! Я тобі по декілька разів очевидні речі пишу - ти ж тупо перегицуєш… Таким як ти канфєтку подавай на палочці! А якщо не сподобається - обплюєш! Вона ж шарова! І краще нічого не робити, а критикувати. Це так по нашому! Дякую, що заставив мене напицкати купу слів. Це так додало мені навичок в пицканні зі смартфона.

Відповідь на повідомлення K. A. Valderrama

Та ніііііі… :)! Є тільки твоя думка! Думка тупо критикана, що нічого конкретного не може запропонувати. Всі і все кругом гавно! Один лише ти Кібальчиш знаєш тайну, але, нікому не скажеш! Я тобі по декілька разів очевидні речі пишу - ти ж тупо перегицуєш… Таким як ти канфєтку подавай на палочці! А якщо не сподобається - обплюєш! Вона ж шарова! І краще нічого не робити, а критикувати. Це так по нашому! Дякую, що заставив мене напицкати купу слів. Це так додало мені навичок в пицканні зі смартфона.

Кто все?)) ... мне кажется, это ты пол команды в хавно записал, а не я)) ... я просто расширил список)) Я тебе пишу, что все в Европах этих давно просто играют в зрелищный футбол тем что есть, и зарабатывают на жизнь тем что есть, при этом не тратя миллионов и выдавая результат, а ты мне про 50 баксов за билет)) ... всего-то взять то что уже есть и растить, даже платить не надо за это ... но нет, давайте Сидора учить, он же у нас перспективный)) Обращайся))

так а хіба ДК зараз не у видовищний футбол грає?

эпик!

Відповідь на повідомлення drrust

так а хіба ДК зараз не у видовищний футбол грає?

Сугубо первый тайм))

Ну или второй ... от турнира зависит))

немає цілісності. випадають періоди, випадають окремі гравці. це да, проблема є. Але команда будується. Я сам не люблю такі виправдання. Але тут це обєктивно. Хацкевич ставить абсолютно іншу модель гри, на фоні втрати лідера команди і травм половини основного складу. А у нього вимагають зараз стабільних перемог. Це як кажуть у нас в Полтаві: телятко в гузні, а вони з довбнею стоять. Подивіться краще на гру, абстрагувавшись від результату. Командна взаємодія покращилась. Вони активно відкриваються під пас, вони переважно розуміють, куди розвиватиметься атака, вбігають, взаємодіють. Це все переважно вперед, без довгого тримання на своїй половині, як у Реброва. Це більш відкрита і видовищна модель. Вона завжди дає перевагу тому, хто має клас. Оскільки класу малувато, то у відкритій грі дуже багато пропускають. Ну так що, повертатись до "возілова"? Я вважаю ні. Треба продовжувати в тому ж дусі і піднімати клас команди. Точково підсилюватись, піднімати конкуренцію. У українського футболу немає іншого шляху. Бо тільки така модель гри сприяє появі індивідуальностей, яких можна буде продавати. "ребровська" модель дає більше очок, але для нас це тупиковий шлях.

Відповідь на повідомлення drrust

немає цілісності. випадають періоди, випадають окремі гравці. це да, проблема є. Але команда будується. Я сам не люблю такі виправдання. Але тут це обєктивно. Хацкевич ставить абсолютно іншу модель гри, на фоні втрати лідера команди і травм половини основного складу. А у нього вимагають зараз стабільних перемог. Це як кажуть у нас в Полтаві: телятко в гузні, а вони з довбнею стоять. Подивіться краще на гру, абстрагувавшись від результату. Командна взаємодія покращилась. Вони активно відкриваються під пас, вони переважно розуміють, куди розвиватиметься атака, вбігають, взаємодіють. Це все переважно вперед, без довгого тримання на своїй половині, як у Реброва. Це більш відкрита і видовищна модель. Вона завжди дає перевагу тому, хто має клас. Оскільки класу малувато, то у відкритій грі дуже багато пропускають. Ну так що, повертатись до "возілова"? Я вважаю ні. Треба продовжувати в тому ж дусі і піднімати клас команди. Точково підсилюватись, піднімати конкуренцію. У українського футболу немає іншого шляху. Бо тільки така модель гри сприяє появі індивідуальностей, яких можна буде продавати. "ребровська" модель дає більше очок, але для нас це тупиковий шлях.

Против модели игры я ничего против не имею, реализация этой модели сомнительная ... Коля "копитан" один чего стоит ... да он за свою изду с ушами, должен был извинятся везде где только можно, а он "копитанит" ... честь и гордость клуба Коля Ширинкин ... Я лучше буду смотреть как под эту модель будут развивать молодых пацанят, БЕЗ РЕЗУЛЬТАТА, а не вот этих вот зажравшихся потерянных в собственном самолюбовании петухов, от которых, о боже ж ты мой, чего-то посмели требовать ... Вообще сама суть понятия "требуют побед" ошибочна, и я не понимаю почему она постоянно всплывает в таких темах ... требуют, не потому что результат нужен, а потому что ничего не меняется по сути ... игроки те же, поменялась тактика да, но блин там не карапузы играют а опытные дядьки, которые вмиг разучились играть в футбол? ... были бы пацанята, никто ничего бы не требовал, терпеливо бы ждали ... а что мы видим? ... Буяслький не тянет атакующего? ... а давайте его в центр поля глубже поставим ... там тоже не очень? ... почему бы его не попробовать опорником или на фланге! ... это что за фигня, я извиняюсь спросить? ... у нас что больше игроков в команде нет? ... молодежь там годами шанса своего ждет, а у нас тренер мебель местами переставляет ... потом выпускает на 10 минут и делает из игрока виноватого ... вот мол смотрите, не тащат ... ну да блин, не тащат а ты думал? ... им бы время давать игровое, доверие, будут тащить ... а так пока петух (травмы) в опу не клюнул, до того же Шепелева или Шапаренко, очередь и не дошла бы ... В общем тут либо меняется все и результат не требуют, либо косметику наводит и будь добр вынь да полож ... атак п

Съело мысль ну да фиг с ней, хоть не все))

подивіться на склад. Бущан почав тільки грати в основі, до того Коваль начудив немало. в обороні Кенжора тільки почав грати. Піваріча взяли по ходу сезону. Віда втрачений, бо зібрався іти. Обоє крайніх захисників прагнуть до ролі латералів, покриваючи весь фланг. у півзахисті втратили лідера Ярмоленка. Відійшли від схеми з трьома руйнівними опорниками. Гармаш грає більше на атаку, Буяльський теж більше креативного плану опорник. в нападі Мбокані і Мораес повернулись в команду, вперше за багато років почали грати із двома форвардами. в кожній лінії докорінна перебудова не тільки кадрова, а і по моделі гри.

по Морозюку я згоден, однозначно не рівень. Ним просто діри закривають зараз. Хоча от чому вчора на край не поставити того ж Ледньова або Вантуха... не знаю. Абсолютно мертвий був фланг Морозюка. і не його місце, і не його рівень. А от Буяльський це зараз найбільш прогресуючий гравець. Треба додати у відборі і більше гру на себе брати, і буде топ.

Відповідь на повідомлення drrust

подивіться на склад. Бущан почав тільки грати в основі, до того Коваль начудив немало. в обороні Кенжора тільки почав грати. Піваріча взяли по ходу сезону. Віда втрачений, бо зібрався іти. Обоє крайніх захисників прагнуть до ролі латералів, покриваючи весь фланг. у півзахисті втратили лідера Ярмоленка. Відійшли від схеми з трьома руйнівними опорниками. Гармаш грає більше на атаку, Буяльський теж більше креативного плану опорник. в нападі Мбокані і Мораес повернулись в команду, вперше за багато років почали грати із двома форвардами. в кожній лінії докорінна перебудова не тільки кадрова, а і по моделі гри.

Смотрим .. и кто-то что-то сказал за Бущана? ... хоть кто-то его критикует и требует результата? ... нет ... все говорят "Пусть стоит, набирается опыта" ... Кто-то что-то предъявляет поляку? ... опять же нет ... парень играет, старается, в атаке он не очень да, есть такое, но в обороне он намного лучше Коли ... Про Виду вообще отдельный разговор ... все знают что будет уходить, но НИЧЕГО не было сделано что бы закрыть дырку ... при этом прекрасно понимая, что мотивация там будет далеко не та (хотя ему огромное спасибо, что он оказался профессионалом до конца) ... Очигава ушел в аренду, а потом разводим руками, ну что поделать если только Кадар и Пантич есть .. может не отдавать варианты для начала? Буяльский никогда не был опорником, и не будет потому что в опорной зоне он дырка ... вот все что я выше писал про Сидорчука, только убрать антропометрию, агрессивность и добавить то что он там никогда не играл ... хороший вариант ага, при сидящем на лавке Шепелеве) Вот как раз Мораес и Буяльский должны конкурировать между собой, а не пытаться найти обоим место на поле ... Единственный к кому вопросов нет это Мбокани, правда подсознательно ожидаешь что в любой момент он просто перестанет играть ...

Відповідь на повідомлення drrust

по Морозюку я згоден, однозначно не рівень. Ним просто діри закривають зараз. Хоча от чому вчора на край не поставити того ж Ледньова або Вантуха... не знаю. Абсолютно мертвий був фланг Морозюка. і не його місце, і не його рівень. А от Буяльський це зараз найбільш прогресуючий гравець. Треба додати у відборі і більше гру на себе брати, і буде топ.

Именно что, Хацкевич пробует все, но в пределах состава который он себе наметил и только чудо (травмы) в состоянии повлиять на его решения ... пока Морозюк не сломается так и будем на него смотреть, в обороне в атаке, на другом фланге, где угодно ... но молодого кер попробуем) куда прогрессирует Буяльский не знаю ... я лично не вижу ... забивает да, но кто сказал что на его месте другой бы не забил ... вон Русин забил, с того места где обычно Буяльский трется в штрафной ... а кроме завершения атак и желания, хотелось бы видеть еще что-то как для игрока центра поля ... А игра Буяльского примерно выглядит как ... объявили Буяльского в составе ... прошло 30(60) минут - забил гол .. все вспомнили, что он вообще на поле ... замена - вспомнили, что он все еще на поле ... Это разве прогресс ...

Відповідь на повідомлення Sith

Ну здесь немного на єтом сайте. Есть еще Аня, но она редко отписывается, только во время онлайнов бывает замечена, пипикула еще реже. ПБН вроде остался, но тоже обычно почти не пишет. Есть еще несколько ребят, периодически пишут. Ну и Димоныч же)

Так я и имел в виду активных допысувачив. Отож, Димоныч:))

ніхто не каже, що Хацкевич Маестро. Безумовно ні. Немає в нього от таких геніальних рішень, придумок, інтуїції, як у топових тренерів. Ремісник. І з тенденцією до боягузства. Молодих ставить тільки тоді, коли вони по рівню уже не поступаються. це так. Але загальну лінію він правильну проводить. І зняти його зараз, знову почнеться чехарда і ситуативність. При всіх проблемах, але із воротами є надії, що прийшли до правильного рішення. Двох людей купили на краї захисту і виглядає, що угадали. Кенжора з перспективою росту, і Піваріч на хорошому рівні грає. Можна порівняти із тими трансферами, що були раніше. Молоді хоч і повільно, але підводяться. Миколенко, Шапаренко, Русин, Смирний, Ледньов... люди потихеньку підводяться під основу. Хотілось би швидше. Але попереду повноцінна зимова міжсезонка, там буде час себе показати.

Відповідь на повідомлення drrust

ніхто не каже, що Хацкевич Маестро. Безумовно ні. Немає в нього от таких геніальних рішень, придумок, інтуїції, як у топових тренерів. Ремісник. І з тенденцією до боягузства. Молодих ставить тільки тоді, коли вони по рівню уже не поступаються. це так. Але загальну лінію він правильну проводить. І зняти його зараз, знову почнеться чехарда і ситуативність. При всіх проблемах, але із воротами є надії, що прийшли до правильного рішення. Двох людей купили на краї захисту і виглядає, що угадали. Кенжора з перспективою росту, і Піваріч на хорошому рівні грає. Можна порівняти із тими трансферами, що були раніше. Молоді хоч і повільно, але підводяться. Миколенко, Шапаренко, Русин, Смирний, Ледньов... люди потихеньку підводяться під основу. Хотілось би швидше. Але попереду повноцінна зимова міжсезонка, там буде час себе показати.

От зимнего межсезонья я больше ожидаю как раз выздоровления основной обоймы и опять по кругу :( В летнее было то же самое ... молодежь себя прекрасно показала, НО "результат" победил и в итоге имели то что имели ...

літня міжсезонка коротка. Прийшов новий тренер, повертались люди з оренди. Звичайно упор на формування основи. Взимку більше часу на експерименти, так завжди було.

Відповідь на повідомлення drrust

літня міжсезонка коротка. Прийшов новий тренер, повертались люди з оренди. Звичайно упор на формування основи. Взимку більше часу на експерименти, так завжди було.

Так основа проявляла себя хуже молодежи, но Хацкевич банально побоялся рисковать и пошел по дорожке наименьшего сопротивления, в итоге сам себя надурил ...

ну хто там тоді із молодих себе дуже проявив?

Залишити коментар

Рейтинг букмекерів

Прогнози

Всі прогнози

404

Помилка додатка

Спецпроекти

Як почати робити ставки?

1
Вибрати букмекерську контору
2
Отримати бонус
3
Вибрати події для ставки
дізнатися більше

Стрічка новин

27 листопада
04:44
"Крузейро" - "Греміо". Анонс і прогноз матчу
02:07
Ліга чемпіонів. "Янг Бойз" – "Аталанта" 1:6. Відеоогляд матчу
01:56
Ліга чемпіонів. "Спортінг" – "Арсенал" 1:5. Відеоогляд матчу
01:45
ПСВ - "Шахтар". Анонс та прогноз матчу
01:44
Ліга чемпіонів. "Баєр" – "Зальцбург" 5:0. Відеоогляд матчу
01:31
Ліга чемпіонів. "Інтер" – "РБ Лейпциг" 1:0. Відеоогляд матчу
01:13
Ліга чемпіонів. "Манчестер Сіті" – "Феєноорд" 3:3. Відеоогляд матчу
01:00
Ліга чемпіонів. "Баварія" – ПСЖ 1:0. Відеоогляд матчу
00:58
Ліга чемпіонів. "Барселона" – "Брест" 3:0. Відеоогляд матчу
26 листопада
23:52
Ліга чемпіонів. "Спарта" – "Атлетіко" 0:6. Відеоогляд матчу
23:44
Артем Степанов дебютував за "Баєр" у Лізі чемпіонів!
23:37
Ліга чемпіонів. "Слован" (Б) – "Мілан" 2:3. Відеоогляд матчу
23:15
"Ювентус" веде переговори з агентом форварда "Манчестер Юнайтед"
22:47
Роберт Левандовські забив 100-й гол у Лізі чемпіонів. Це третій показник
22:25
"Динамо" (З) – "Боруссія" (Д). Анонс та прогноз матчу
22:21
"Болонья" - "Лілль". Анонс і прогноз матчу
22:10
Рубену Аморіму потрібен Боніфейс, а не Дьокереш?
22:07
"Селтік" - "Брюгге". Анонс та прогноз матчу
22:05
"Монако" - "Бенфіка". Анонс та прогноз матчу
22:02
"Астон Вілла" - "Ювентус". Анонс і прогноз матчу
Більше новин
26 листопада
23:25
Шість аматорських клубів хочуть заявитись у Другу лігу
23:11
Тарас Михавко - в рейтингу молодих відкриттів 2024 року
23:00
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 22.00 26.11.2024
22:59
Суддівські призначення на 15 тур УПЛ
22:36
Олександр Філіппов: "Збірна Бельгії – це топова команда"
20:48
Ілля Крупський: "Хочу виступати у Лізі Чемпіонів, грати в Європі"
19:46
"Лівий берег": Синиця вибув на шість тижнів
19:40
Тоіров повернеться в "Шахтар"
18:48
Ярослав Шевченко - про дебют в УПЛ
18:45
Дмитро Хомченовський: "У нас не буде вихідних"
18:16
Віктор Скрипник: "На груповому етапі Ліги націй Анатолій Трубін не дав шансів своїм конкурентам"
17:48
Маріно Пушич: "Під час зимової паузи я сяду з "Шахтарем" за стіл переговорів"
17:16
Олександр Філіппов: "Бельгія, мабуть, найважчий суперник із тих, хто міг нам потрапити"
16:59
ФІФА призупиняє санкції проти гравців і тренерів, які розірвали контракти
16:53
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 16.00 26.11.2024
16:31
"Динамо" вирушило на матч 5-го туру Ліги Європи проти чеської "Вікторії"
16:16
Володимир Mикитин: "Якщо "Шахтар" повернеться з Ейндховена з одним балом, то це буде успіхом"
14:32
Володимир Пятенко: "Збірну України підтримають українські переселенці, які зараз перебувають у Туреччині"
14:15
УПЛ: цікаві числа та факти 14-го туру чемпіонату України
13:59
Відома нова важлива деталь у справі відстороненого делегата УАФ Володимира Лютого
Більше новин
27 листопада
04:44
"Крузейро" - "Греміо". Анонс і прогноз матчу
02:07
Ліга чемпіонів. "Янг Бойз" – "Аталанта" 1:6. Відеоогляд матчу
01:56
Ліга чемпіонів. "Спортінг" – "Арсенал" 1:5. Відеоогляд матчу
01:45
ПСВ - "Шахтар". Анонс та прогноз матчу
01:44
Ліга чемпіонів. "Баєр" – "Зальцбург" 5:0. Відеоогляд матчу
01:31
Ліга чемпіонів. "Інтер" – "РБ Лейпциг" 1:0. Відеоогляд матчу
01:13
Ліга чемпіонів. "Манчестер Сіті" – "Феєноорд" 3:3. Відеоогляд матчу
01:00
Ліга чемпіонів. "Баварія" – ПСЖ 1:0. Відеоогляд матчу
00:58
Ліга чемпіонів. "Барселона" – "Брест" 3:0. Відеоогляд матчу
26 листопада
23:52
Ліга чемпіонів. "Спарта" – "Атлетіко" 0:6. Відеоогляд матчу
23:44
Артем Степанов дебютував за "Баєр" у Лізі чемпіонів!
23:37
Ліга чемпіонів. "Слован" (Б) – "Мілан" 2:3. Відеоогляд матчу
23:15
"Ювентус" веде переговори з агентом форварда "Манчестер Юнайтед"
22:47
Роберт Левандовські забив 100-й гол у Лізі чемпіонів. Це третій показник
22:25
"Динамо" (З) – "Боруссія" (Д). Анонс та прогноз матчу
22:21
"Болонья" - "Лілль". Анонс і прогноз матчу
22:10
Рубену Аморіму потрібен Боніфейс, а не Дьокереш?
22:07
"Селтік" - "Брюгге". Анонс та прогноз матчу
22:05
"Монако" - "Бенфіка". Анонс та прогноз матчу
22:02
"Астон Вілла" - "Ювентус". Анонс і прогноз матчу
Більше новин
27 листопада
00:00
Флуміненсе - Крісіума: пряма трансляція матчу
01:00
Форталеза - Фламенго: пряма трансляція матчу
02:30
Палмейрас - Ботафого: пряма трансляція матчу
02:30
Атлетіко Мінейро - Жувентуде: пряма трансляція матчу
12:00
Кремінь - Яруд Мариуполь: пряма трансляція матчу
12:00
Вікторія - ЮКСА: пряма трансляція матчу
17:30
Істанбул - Петрокуб: пряма трансляція матчу
19:45
Штурм - Жирона: пряма трансляція матчу
19:45
Црвена Звезда - Штутгарт: пряма трансляція матчу
20:00
Леванте - Малага: пряма трансляція матчу
20:00
Кастельйон - Расінг: пряма трансляція матчу
21:45
Портсмут - Міллволл: пряма трансляція матчу
21:45
Мідлсбро - Блекберн: пряма трансляція матчу
21:45
Кардіфф - Куїнз Парк Рейнджерс: пряма трансляція матчу
21:45
Лідс - Лутон: пряма трансляція матчу
22:00
ПСВ - Шахтар: пряма трансляція матчу
22:00
Монако - Бенфіка: пряма трансляція матчу
22:00
Ліверпуль - Реал: пряма трансляція матчу
22:00
Динамо - Боруссія: пряма трансляція матчу
22:00
Селтік - Брюгге: пряма трансляція матчу
Більше новин
27 листопада
04:44
"Крузейро" - "Греміо". Анонс і прогноз матчу
01:45
ПСВ - "Шахтар". Анонс та прогноз матчу
26 листопада
22:25
"Динамо" (З) – "Боруссія" (Д). Анонс та прогноз матчу
22:21
"Болонья" - "Лілль". Анонс і прогноз матчу
22:07
"Селтік" - "Брюгге". Анонс та прогноз матчу
22:05
"Монако" - "Бенфіка". Анонс та прогноз матчу
22:02
"Астон Вілла" - "Ювентус". Анонс і прогноз матчу
22:02
"Ліверпуль" - "Реал". Анонс та прогноз матчу
21:00
"Штурм" – "Жирона". Анонс та прогноз матчу
19:50
"Црвена Звезда" - "Штутгарт". Анонс та прогноз матчу
16:30
Палмейрас - Ботафого: прогноз на матч
16:30
Атлетіко Мінейро - Жувентуде: прогноз на матч
12:00
Янг Бойз - Аталанта: прогноз на матч
12:00
Спортінг - Арсенал: прогноз на матч
12:00
Манчестер Сіті - Феєноорд: прогноз на матч
12:00
Баєр - Зальцбург: прогноз на матч
12:00
Барселона - Брест: прогноз на матч
12:00
Сандерленд - Вест Бромвіч Альбіон: прогноз на матч
11:45
Уотфорд - Брістоль Сіті: прогноз на матч
11:45
Сток Сіті - Престон Норт Енд: прогноз на матч
Більше новин