closer-popup
footboom
Авторизація користувача на сайті footboom1.com
Вхід через соціальні мережі
або
Забули пароль?
Реєстрація
closer-popup
footboom
Реєстрація
Поля відмічені зірочками * обов'язкові для заповнення

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Дякуємо!

Готово! Перевірте свою електронну пошту на наявність спеціальної пропозиції!
closer-popup

Цирк Клоппа гасит огни

Цирк Клоппа гасит огни
Джерело фото:
Змінити розмір a+ a-
6924
41

Главный тренер дортмундской "Боруссии" Юрген Клопп попросил руководство клуба расторгнуть с ним контракт. Издание Bild сообщило, что причиной такового решения Клоппа являются слабое выступление команды в текущем сезоне и испорченные в последние месяцы отношения с руководителями клуба. Немедленно была созвана специальная пресс-конференция, на которой руководство подтвердило уход Юргена по окончании сезона.

Вы знаете, я с достаточно большим пиететом отношусь к "Боруссии". В Германии, правда, я симпатизирую другим командам, но дортмундцев всегда уважал. И было за что: то "Баварию" с трона потеснят, то "Ювентус" прибьют (давно, правда, это было, однако ж - было!). Пару лет назад вообще громыхнули так, что всю Европу удивили, аж до финала Лиги чемпионов дошли. В Германии чемпионство выиграть - то дело такое, там и "Вольфсбург", случалось, выигрывал, ещё раньше "Вердеры" всякие триумфовали со "Штутгартами", на вылет нынче стоящими. А вот на футбольную Суперлигу замахнуться - это уже весомо. Ну, кое-как поставили тогда выскочку на место...

А теперь вот главный творец выскочки, её главный тренер, просит расторгнуть с ним контракт. Фактически признаёт, что вот да, было дело - собрали мы отличный состав с голодными до успеху парнями, закуролесили, отожгли, что-то выиграли, на что-то замахнулись, кого-то выгодно продали, кого-то невыгодно купили - а теперь у нас похмелье и справиться с ним я не могу. Травмы заели, игроков не хватает - и ещё бы их хватало, если Иммобиле за 19 миллионов евро покупать, игрока уровня в лучшем случае "Кёльна", а ему в помощь всяких Йойичей, Дудцяков да Дурмов отряжать. Или Мхитарян - игрок хороший, но разве стоит он 27 миллионов? Да ни в жисть! Или Адриан Рамос, тоже игрочила уровня "Герты", откуда и перешедший... И это я молчу про человека без головы, Обамеянга.

Возможно, всех этих прекрасных людей руководство покупало без ведома Клоппа, ставя его перед фактом отсутствия Левандовски, Кагавы, Гётце и перед фактом присутствия Дудцяка и Дурма. Возможно, Клопп кругом невиноватый, а это всё зловредное руководство клуба развалило симпатичную команду. Возможно. Однако я думаю, что если было бы именно так, то вспыльчивый и импульсивный герр Юрген, ни на пресс-конференциях за словом в карман не лезущий, ни во время матчей себя особо не контролирующий, уже давным-давно встал бы на дыбы. Да на такие, что мало никому бы не показалось.

Конечно, провалу дортмундцев в этом сезоне есть логические объяснения. Травмы ведущих футболистов, не оправдавшие себя трансферные решения, объективный спад игроков - всё это верно и правильно. Но мне лично кажется, что к тренеру также есть вопросы. Главный из них: планировал ли Клопп будущее "Боруссии"? Был ли у него план развития коллектива? Честное слово, кажется, что нет. Как пришёл человек из карнавального Майнца, так и провёл всю свою карьеру в Дортмунде словно карнавал: э-ге-гей, выходите на улицы, приходите на стадион, бейте в барабаны, у нас тут весело, мы щас такое цирковое представление устроим! И устроили, в самом деле устроили же...

А дальше я открыл Википедию и в статье про цирк прочёл: "Цирковая труппа не может постоянно базироваться в городе и иметь определённое здание".

Вот вам и вся "Боруссия" при Клоппе. Жила она одним днём, по-футбольному растянувшимся на несколько лет, жила одной дружной командой, одной труппой, из которой более богатые цирки - ФК "Голливуд" это ведь тоже цирк, только на порядок выше - нагло выдёргивали то ведущего жонглёра, то лучшего акробата.

(Дортмунд потом вместо них клоунов набирал. Несмешных причём.)

Не подумайте только, что я против Клоппа. Ради Бога, прекрасный ведь тренер. Только не для топ-команд и не "в долгую". Его стезя - воспитать, зажечь, дать импульс, подбодрить. Люди после этого высоко взлетают, до "Баварий" добираются и чемпионами мира становятся (роль Клоппа в чемпионстве Германии ого-го какая!). А сам Клопп никогда до "Баварии" не доберётся, и не потому, что неталантлив. Просто не его это - для боссов графики отчётности и планы выигрыша трофеев рисовать. Управлять цирком - это совсем не то же самое, что на арене представления давать.

Да и не для "Баварии" такие тренеры. У них уже похожие Трапаттони и Клинсманн были. До сих пор мюнхенцам икается, наверное.

Клопп пусть возвращается в "Майнц", возится с талантами, карнавалит по-тихому, на местном уровне. Или вон "Хоффенхайм" - самое то будет. Да мало ли в Германии таких тихих омутов: то "Аугсбург" стрельнёт, то "Айнтрахт"...

Но говорят, что теперь его путь-дорога в "Ливерпуль" лежит. Что ж, если правда, то первые пару лет будет весело и очень хорошо. Жонглёры и акробаты на берегах Мерси присутствуют в лучшем виде, да и клоуны отыщутся. Одного, правда, летом наверняка продадут, но второй-то останется - тот, на которого уже молиться потихоньку начинают. Стерлинг его фамилия.

Хороший парень, но в тюрьме закончит.

Впрочем, я лично думаю, что если уж в Англии и есть команда, полностью подходящая для Клоппа по философии, то это "Манчестер Сити". Вот уж где развернуться можно, вот уж где цирк так цирк!

Ну а "Боруссии" теперь необходим новый директор цирка - встряхнуть труппу, освежить её, расцветить новыми огнями, выгнать несмешно шутящих клоунов и портящих реквизит иллюзионистов... Главное, чтоб народ ходил, это для цирка самое главное. И он в Дортмунде ходить будет. А Лига чемпионов и прочие роскоши пока подождут.

Популярні новини
Оцініть матеріал
Поділитися
Коментарі (41) Всі коментарі

Любопытная т.зр. Интересно было прочесть.

Не сподобалось. Як на мене, відчувається певна злостивість. І полегшення. Бо стільки, скільки Дортмунд, улюблену пояснюкову Баварію ніхто останнім часом за вуха не тягав. Цікаво, а якби ЛЧ виграли (а могли же - це не з відділу фантастики), щоби тоді Володя про клоунів писав? І така собі зверхність баєрнівського глора: "В Германии чемпионство выиграть - то дело такое, там и "Вольфсбург", случалось, выигрывал, ещё раньше "Вердеры" всякие триумфовали со "Штутгартами". Та да, якщо ще згадати, що Баварія якась іноді сріблясту миску вициганювала та Кайзери, щойно виповзши із другого бундесу, в тієї самої Баварії з під носу її уводили - то, справді, чемпіонат лузерів, ага. Вопчем, заміж, дура, срочно, тобто, в Майнц - там стрибай. Тут дорослі хлопчики в дорослі цяцьки бавляться. Один дорослий хлопчик із Мюніха рік тому побавився. По дорослому. В податки. Посміялися, жодне шопєто поруч не стояло. Скільки там йому ще мотати?

І єта. А чого, власне, Савченко шлангує?

згідний з Дмитром вінницьким,таке відчуття що цю статтю писав панцанчик стажер)) "Вердеры" всякие триумфовали со "Штутгартами" - одні з найбільш титулованих німецьких команд. Ну, кое-как поставили тогда выскочку на место... це так називається поразка однієї з команд у фіналі? А сам Клопп никогда до "Баварии" не доберётся-Бюджет Борусії в два раза меньше за Баварію а прибуток за 2013 р в 5 раз більше.

і взагалі ,вся статейка пропитана зверхністю до Борусії і Клопа і пахне не обєктивністю!

Відповідь на повідомлення dima24

а я от не згоден з постулатами статті... якби не знав, що статтю писав Пояснюк... щодо одного дня - це було б справедливо, якби Борусія була б наверху (перша трійка) один-два сезони, а там команда була аж чотири... нагадаю, перший чемпіонський сезон це сезон 2010-2011 і провал в ЛЄ - невихід з групи з Севільєю, ПСЖ та Карпатами (який же матч був у Львові)... наступний чемпіонський сезон 11-12 і провал в ЛЧ - 4 місце в групі з Арсеналом, Марселем та Олімпіакосом... і тут уже про звітність і графіки титулів... думаю, Клоппу було сказано, що чемпіонство це гуд, але де успіхи в Європі? де єврокубок? і в наступному сезоні акцент був зроблений на ЛЧ на збиток БЛ, результат - фінал ЛЧ і 2 місце в БЛ... так само ще один сезон наверху і непоганий виступ в ЛЧ - вихід з групи з Арсеналом, Наполі, Марселем і виліт від Реалу в 1/4, хоча Борусія була близька до того, щоб пройти Реал... і саме Клопп ліпив цю команду - були місцеві таланти, але саме Клопп привів Кагаву, Левандовськи, Гюндоган, які були нікому не відомими в Європі, Ройс же був куплений зіркою у БорусіїМ... немало гравців пішло з Борусії - Гьотце, Левандовські, Кагава, Шахін - які були хребтом команди плюс травми... а заміна їм - Мхітаряни, Дурми, Іммобіле - не стали новими Гьотце і Левандовські... банальний Moneyball з боку Баварії... === "В Германии чемпионство выиграть - то дело такое, там и "Вольфсбург", случалось, выигрывал, ещё раньше "Вердеры" всякие триумфовали со "Штутгартами", на вылет нынче стоящими." а це взагалі аут... Вердер з Шаафом добрий десяток років був німецьким топом... і вершина цього була перемога в БЛ...

плюсану Димону из-за Вердера, тоже задело ""Вердеры" всякие"...

а так, статья нормуль.

Великие клубы - те, что десятилетиями на виду и в топе чемпионатов и еврокубков...потому вердеры, штутгарты, манчестерысити, атлетико всякие - это просто временное явление, выскочки

Відповідь на повідомлення Shurifan

Великие клубы - те, что десятилетиями на виду и в топе чемпионатов и еврокубков...потому вердеры, штутгарты, манчестерысити, атлетико всякие - это просто временное явление, выскочки

Класне відкриття,буду знати,а я то думав що великі клуби це клуби які мають велику кількість трофеїв,а воно пооучається на багато простіше,потрібно бути просто на виду.вот оно че мыхалич

Відповідь на повідомлення igorok

Класне відкриття,буду знати,а я то думав що великі клуби це клуби які мають велику кількість трофеїв,а воно пооучається на багато простіше,потрібно бути просто на виду.вот оно че мыхалич

Ну есть у нас такой хранд з великою килькистю трофеев,но до великого клуба как Царёву до Цицерона.)

Відповідь на повідомлення 1$=15грн

Ну есть у нас такой хранд з великою килькистю трофеев,но до великого клуба как Царёву до Цицерона.)

вам навіть першу лігу не вдалося виграти,про що з вами говорити?

Відповідь на повідомлення igorok

вам навіть першу лігу не вдалося виграти,про що з вами говорити?

дуже скоро в них може зявитись шанс спробувати зробити це знову, щоправда, їм ще може пощастити по ходу і другу лігу виграти:))

Відповідь на повідомлення muntyan

дуже скоро в них може зявитись шанс спробувати зробити це знову, щоправда, їм ще може пощастити по ходу і другу лігу виграти:))

не,це не реально,я думаю їм реально перемогти на чемпіонаті ХТЗ ,але потрібно взяти свою оригінальну назву ФК Трактор)))

Відповідь на повідомлення igorok

не,це не реально,я думаю їм реально перемогти на чемпіонаті ХТЗ ,але потрібно взяти свою оригінальну назву ФК Трактор)))

на ХТЗ в них немає жодних шансів, там регбісти тренуються:))

Відповідь на повідомлення muntyan

на ХТЗ в них немає жодних шансів, там регбісти тренуються:))

тільки що посміявся від душі,зайшов на оф.сайт металіста,і подивився їхню історію,історія писалася тільки до 2013 р, далі пробіл,але самі цікаві слова побачв ось такі: Эпохальное событие происходит в декабре 2012 года, когда новым владельцем и президентом "Металлиста" становится харьковчанин, председатель наблюдательного совета Восточно-европейской топливо-энергетической компании (ВЕТЭК) Сергей Витальевич Курченко.

точно епохальне,переведе їх з одної епохи в небуття))

Клоуны з вЭлыкымы мусорГскими пАгонами. )

Відповідь на повідомлення igorok

точно епохальне,переведе їх з одної епохи в небуття))

штучне створіння довго не живе, навіть їх загальновживана назва про це свідчить:))

Відповідь на повідомлення muntyan

штучне створіння довго не живе, навіть їх загальновживана назва про це свідчить:))

припиняй, друже, не треба скочуватися до того рівня, особисто я дав собі слово жодного з образливих слів в адресу МХ (а всі знають мою "любов" до МХ) не говорити, поки ми не вийдемо на Керченську протоку...

Відповідь на повідомлення Shurifan

Великие клубы - те, что десятилетиями на виду и в топе чемпионатов и еврокубков...потому вердеры, штутгарты, манчестерысити, атлетико всякие - это просто временное явление, выскочки

та сама Борусія в 97 обіграла Юве в фіналі ЛЧ, в 2001 (чи 2002) була фіналістом КУЄФА... це так, без гуглу... Вердер в 92 брав європейський КК, а в національному чемпіонаті постійно був топом з середини 80-х, за 24 сезони 13 разів був у трійці БЛ, 5 кубків Німеччини + 4 фінали... постійно грав весною в єврокубках... Вердер був команда аля Дніпро у нас в чемпі - вони обігрували в єврокубках лідерів і потім зливалися середняку...

Відповідь на повідомлення dima24

та сама Борусія в 97 обіграла Юве в фіналі ЛЧ, в 2001 (чи 2002) була фіналістом КУЄФА... це так, без гуглу... Вердер в 92 брав європейський КК, а в національному чемпіонаті постійно був топом з середини 80-х, за 24 сезони 13 разів був у трійці БЛ, 5 кубків Німеччини + 4 фінали... постійно грав весною в єврокубках... Вердер був команда аля Дніпро у нас в чемпі - вони обігрували в єврокубках лідерів і потім зливалися середняку...

Помню, как Вердер в КУЕФА сделал 5-1 Наполи с Марадонной. В 1989 году это было. Тогда Рехагель был тренером. Еще была класснейшая победа в ЛЧ 1993/1994 над Андерлехтом, 5-3.

Значит, запомним Вове его отношение к Клоппу и всяким вердерам-) И при случае ...

Любимая немецкая команда была.Исход был ясен когда начаи продавать лидеров,начиная с Кагавы, а потм других,хуже того, злейшим врагам и конкурентам.Не знаю руководство и хозяев клуба, но политика ...негодная.Жаль....

Відповідь на повідомлення igorok

Класне відкриття,буду знати,а я то думав що великі клуби це клуби які мають велику кількість трофеїв,а воно пооучається на багато простіше,потрібно бути просто на виду.вот оно че мыхалич

Ну, бути постійно в топі - передбачає більш-менш регулярний виграш трофеїв. По справжньому стабільних клубів не так і багато, тому їх вважають великими. А такі команди як Вердер, Штутгарт, БМ (пацани в 70-х були справжнімі царями футболу), Ліверпуль, Атлетіко і т.д. - популярні (дуже популярні) серед сотень тисячь, або й мільйонів вболівальників, клуби з славними традиціямі, великими досягненнями в минулому, але не великі нині... Оце така в мене позиція

А ще силу і велич клубу символізує вміння втримати всіх своїх лідерів і запрошення топ-гравців зі всього світу. Чомусь Борусія легко розпродала всіх своїх "акробатів", а купила "клоунів". Те саме і ваш Вердер - попродавав усіх кого можна і став звичайной посередністю

Відповідь на повідомлення Shurifan

Ну, бути постійно в топі - передбачає більш-менш регулярний виграш трофеїв. По справжньому стабільних клубів не так і багато, тому їх вважають великими. А такі команди як Вердер, Штутгарт, БМ (пацани в 70-х були справжнімі царями футболу), Ліверпуль, Атлетіко і т.д. - популярні (дуже популярні) серед сотень тисячь, або й мільйонів вболівальників, клуби з славними традиціямі, великими досягненнями в минулому, але не великі нині... Оце така в мене позиція

у всіх команд є спад і підйом,так само і помилки з трансферами.Вердер на рівні чемпіонату німеччини великий клуб.4 чемпіонства,6 кубків німеччини,1 кубок уєфа,про другі місця і участь у фіналах навіть не говорю

Відповідь на повідомлення Shurifan

Ну, бути постійно в топі - передбачає більш-менш регулярний виграш трофеїв. По справжньому стабільних клубів не так і багато, тому їх вважають великими. А такі команди як Вердер, Штутгарт, БМ (пацани в 70-х були справжнімі царями футболу), Ліверпуль, Атлетіко і т.д. - популярні (дуже популярні) серед сотень тисячь, або й мільйонів вболівальників, клуби з славними традиціямі, великими досягненнями в минулому, але не великі нині... Оце така в мене позиція

за такою логікою можна говорити що Мілан також посередня команда,тому що вже багато років грають в незрозуміло що і гравців нормальних не мають,проте їхні трофеї скажуть зовсім інше.Велич клуба створює вікова історія

Відповідь на повідомлення Shurifan

А ще силу і велич клубу символізує вміння втримати всіх своїх лідерів і запрошення топ-гравців зі всього світу. Чомусь Борусія легко розпродала всіх своїх "акробатів", а купила "клоунів". Те саме і ваш Вердер - попродавав усіх кого можна і став звичайной посередністю

"Уміння втримати всіх своїх лідерів і запрошення топ-гравців зі всього світу" символізує не силу та велич, а наявність купи бабла. А це - не одне і теж.

Відповідь на повідомлення Shurifan

Великие клубы - те, что десятилетиями на виду и в топе чемпионатов и еврокубков...потому вердеры, штутгарты, манчестерысити, атлетико всякие - это просто временное явление, выскочки

ВСЕ ввеликие клубы начинали пути к трофеям со статуса "выскочки". Без исключений.

хорошо написана статья, в хорошем стиле, но от нее за версту веет пренебрежением к конкретному клубу и тренеру. пофигу сколько юл выиграла трофеев, ее игра всегда вызывала симпатии. команда клоппа всегда плясала от атаки и вызывала этим уважение. и пофигу, с кем бы они не играли, с реалом, или падерборном, могло не получаться, но это всегда было интересно р захватывающе... да, бавария тоже всегда играет от атаки, но это клуб который перекупает игроков и тренеров за космические деньги, от него другого ожидать и не приходится. клопп импонирует своей открытостью, какой то искренностью, по отношению к игрокам, после матча всегда пожмет руки всем игрокам соперника, такой рубаха-парень. согласен в том, что для супер клуба он не подойдет. его задача давать искрометный футбол, а результат... будет - хорошо, не будет - хрен с ним, будет позже.

Залишити коментар

Рейтинг букмекерів

Стрічка новин

28 листопада
17:46
Пол Мерсон: "Я б не дав Салаху новий контракт - поясню чому"
17:15
"Фулхем" оголосив про початок співпраці з українським горілчаним брендом
16:59
Флоріан Віртц визнаний гравцем тижня в Лізі чемпіонів
16:47
Лоріс Каріус: "Я ще не завершив кар'єру"
16:32
Карло Анчелотті – тренер з найбільшою кількістю матчів в Лізі чемпіонів
16:15
Гуті: "Ми всі хотіли б знати, що не так із Мбаппе"
15:59
Прінс Аду не зіграє у матчі Ліги Європи проти "Динамо"
15:46
Олег Федорчук - про гру Георгія Судакова: "Гравці ПСВ його не помічали"
15:31
"Реал": ще три гравці можуть вибути після матчу з "Ліверпулем"
15:16
У Кільяна Мбаппе найнижчий бал серед гравців "Реала" за матч із "Ліверпулем"
14:59
Артем Довбик - в списку: визначилися фіналісти в боротьбі за приз гравцеві року від Globe Soccer Awards
14:49
"Манчестер Юнайтед" витратив на зміну тренерського штабу більше 21 млн євро
14:29
УЄФА назвав претендентів на звання найкращого гравця 5-го туру Ліги чемпіонів
14:15
Едуардо Камавінга пропустить найближчі матчі "Реала"
13:30
Матвій Пономаренко оформив перший хет-трик українських клубів в Юнацькій лізі УЄФА
13:13
"Ковентрі" призначив Френка Лемпарда новим головним тренером
12:57
Юрій Беньо: "Результат важко назвати закономірним, бо до вилучення "Шахтар" контролював гру"
12:38
Іван Гецко - про слабкості та проблеми Довбика та Яремчука
12:21
Дмитро Різник – у символічній збірній 5-го туру Ліги чемпіонів за версією WhoScored
12:00
"Реал Сосьєдад" – "Аякс". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Тоттенгем" - "Рома". Анонс і прогноз матчу
12:00
"Брага" - "Гоффенгайм". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Манчестер Юнайтед" - "Буде-Глімт". Анонс та прогноз матчу
11:57
"Жирона" встановила антирекорд в Лізі чемпіонів серед іспанських клубів
Більше новин
28 листопада
17:30
Збірна України U-15 після кількарічної перерви повертається на міжнародну арену
16:09
Віталій Фарасєєнко залишив "Буковину"
15:46
Олег Федорчук - про гру Георгія Судакова: "Гравці ПСВ його не помічали"
13:54
18-річний Корнієнко тренувався з першою командою "Кривбасу"
12:02
"Минай" залишили 6 гравців
11:46
Генштаб ЗСУ: збито 76 крилатих та 3 керовані авіаційні ракети плюс 35 ворожих БпЛА
10:53
Захисник ПСВ: "Коли ми забили переможний гол, то це було повне божевілля"
09:56
Георгій Судаков: "Надихає Кевін де Брюйне за його креативність та вплив у вирішальних матчах"
09:33
Юрій Вернидуб: "Якщо взимку на Дібанго буде пропозиція, утримувати його не будемо"
09:17
Друга ліга. Десять голів у одній грі...
09:09
Війна з росією: загальні бойові втрати противника з 24.02.22 по 28.11.24
08:51
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 08:00 28.11.2024
08:43
Перша ліга. "Вікторія" - ЮКСА 5:1. Відеоогляд матчу
08:36
Юрій Максимов здобув 90 перемогу на офіційному рівні в тренерській кар’єрі
08:31
Стали відомі оцінки Трубіна за матч проти "Монако"
01:26
Валерій Кривенцов: "Вилучення все зламало, але за "Шахтар" не соромно!"
27 листопада
23:05
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 22.00 27.11.2024
22:03
Євген Селезньов: "Я виховувався – розумів, що в душ не можеш зайти, поки не покупаються дорослі"
21:34
Анатолій Трубін - у старті на матч проти "Монако"
21:21
"Задоволений своєю статистикою" - Шевченко про 48 голів у Лізі чемпіонів
19:38
Євген Селезньов: "Навіщо Жуліану чи Матеусу повертати гроші в Україну?"
19:19
"Хлопців було неможливо зупинити" - Зінченко про перемогу над "Спортінгом"
18:32
"Шахтар" гарантував собі участь у плейоф Юнацької ліги УЄФА
17:16
Олег Дулуб: "ПСВ любить володіти м’ячем, цим вони виснажують суперника"
Більше новин
28 листопада
17:46
Пол Мерсон: "Я б не дав Салаху новий контракт - поясню чому"
17:15
"Фулхем" оголосив про початок співпраці з українським горілчаним брендом
16:59
Флоріан Віртц визнаний гравцем тижня в Лізі чемпіонів
16:47
Лоріс Каріус: "Я ще не завершив кар'єру"
16:32
Карло Анчелотті – тренер з найбільшою кількістю матчів в Лізі чемпіонів
16:15
Гуті: "Ми всі хотіли б знати, що не так із Мбаппе"
15:59
Прінс Аду не зіграє у матчі Ліги Європи проти "Динамо"
15:46
Олег Федорчук - про гру Георгія Судакова: "Гравці ПСВ його не помічали"
15:31
"Реал": ще три гравці можуть вибути після матчу з "Ліверпулем"
15:16
У Кільяна Мбаппе найнижчий бал серед гравців "Реала" за матч із "Ліверпулем"
14:59
Артем Довбик - в списку: визначилися фіналісти в боротьбі за приз гравцеві року від Globe Soccer Awards
14:49
"Манчестер Юнайтед" витратив на зміну тренерського штабу більше 21 млн євро
14:29
УЄФА назвав претендентів на звання найкращого гравця 5-го туру Ліги чемпіонів
14:15
Едуардо Камавінга пропустить найближчі матчі "Реала"
13:30
Матвій Пономаренко оформив перший хет-трик українських клубів в Юнацькій лізі УЄФА
13:13
"Ковентрі" призначив Френка Лемпарда новим головним тренером
12:57
Юрій Беньо: "Результат важко назвати закономірним, бо до вилучення "Шахтар" контролював гру"
12:38
Іван Гецко - про слабкості та проблеми Довбика та Яремчука
12:21
Дмитро Різник – у символічній збірній 5-го туру Ліги чемпіонів за версією WhoScored
12:00
"Реал Сосьєдад" – "Аякс". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Тоттенгем" - "Рома". Анонс і прогноз матчу
12:00
"Брага" - "Гоффенгайм". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Манчестер Юнайтед" - "Буде-Глімт". Анонс та прогноз матчу
11:57
"Жирона" встановила антирекорд в Лізі чемпіонів серед іспанських клубів
Більше новин
28 листопада
02:00
Крузейро - Греміо: пряма трансляція матчу
17:30
Астана - Гімарайнш: пряма трансляція матчу
19:45
Нью-Сейнтс - Юргорден: пряма трансляція матчу
19:45
Панатінаїкос - ГІК: пряма трансляція матчу
19:45
Цельє - Ягелонія: пряма трансляція матчу
19:45
Молде - АПОЕЛ: пряма трансляція матчу
19:45
Борац - ЛАСК: пряма трансляція матчу
19:45
Санкт-Ґаллен - Бачка-Топола: пряма трансляція матчу
19:45
Ноа - Вікінгур: пряма трансляція матчу
19:45
Динамо - Копенгаген: пряма трансляція матчу
19:45
Серкль Брюгге - Гартс: пряма трансляція матчу
19:45
Гайденгайм - Челсі: пряма трансляція матчу
19:45
Андерлехт - Порту: пряма трансляція матчу
19:45
РФШ - ПАОК: пряма трансляція матчу
19:45
Карабах - Ліон: пряма трансляція матчу
19:45
Лаціо - Лудогорець: пряма трансляція матчу
19:45
Динамо - Вікторія: пряма трансляція матчу
19:45
Бешікташ - Маккабі: пряма трансляція матчу
19:45
АЗ - Галатасарай: пряма трансляція матчу
19:45
Атлетік - Ельфсборг: пряма трансляція матчу
22:00
Рапід - Шемрок Роверс: пряма трансляція матчу
22:00
Омонія - Легія: пряма трансляція матчу
22:00
Олімпія - Ларн: пряма трансляція матчу
22:00
Млада Болеслав - Бетіс: пряма трансляція матчу
Більше новин
28 листопада
12:00
"Реал Сосьєдад" – "Аякс". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Тоттенгем" - "Рома". Анонс і прогноз матчу
12:00
"Брага" - "Гоффенгайм". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Манчестер Юнайтед" - "Буде-Глімт". Анонс та прогноз матчу
10:01
"Тоттенгем" - "Рома": прогноз Sports Mole
09:45
"Лаціо" - "Лудогорець". Анонс і прогноз матчу
09:45
"Динамо" - "Вікторія". Анонс та прогноз матчу
09:45
АЗ – "Галатасарай". Анонс та прогноз матчу
09:45
"Гайденгайм" - "Челсі". Анонс та прогноз матчу
09:45
"Карабах" - "Ліон". Анонс та прогноз матчу
07:30
"Астана" – "Гімараєш". Анонс та прогноз матчу
12:00
Рапід - Шемрок Роверс: прогноз на матч
12:00
Омонія - Легія: прогноз на матч
12:00
Олімпія - Ларн: прогноз на матч
12:00
Млада Болеслав - Бетіс: прогноз на матч
12:00
Лугано - Гент: прогноз на матч
12:00
Фіорентина - Пафос: прогноз на матч
12:00
Брага - Гоффенгайм: прогноз на матч
12:00
Славія - Фенербахче: прогноз на матч
12:00
Реал Сосьєдад - Аякс: прогноз на матч
12:00
Ніцца - Рейнджерс: прогноз на матч
12:00
Манчестер Юнайтед - Буде-Глімт: прогноз на матч
12:00
Ференцварош - Мальме: прогноз на матч
27 листопада
16:00
"Крузейро" - "Греміо". Анонс і прогноз матчу
Більше новин

404

Помилка додатка