closer-popup
footboom
Авторизація користувача на сайті footboom1.com
Вхід через соціальні мережі
або
Забули пароль?
Реєстрація
closer-popup
footboom
Реєстрація
Поля відмічені зірочками * обов'язкові для заповнення

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Дякуємо!

Готово! Перевірте свою електронну пошту на наявність спеціальної пропозиції!
closer-popup

Григорий Суркис настоял на назначении после Хацкевича тренера из системы "Динамо"

Григорий Суркис настоял на назначении после Хацкевича тренера из системы "Динамо"
Джерело фото:
Змінити розмір a+ a-
2875
165

Бывший вице-президент УЕФА Григорий Суркис продолжает непублично заниматься делами "Динамо". Как сообщается в шоу "ТаТоТаке", Суркис-старший достает деньги на нужды клуба, а его брат Игорь только тратит их и занимается управлением.

Также отмечается, что именно Григорий Суркис настоял на том, чтобы назначить после Александра Хацкевича тренера из системы "Динамо". Кроме того, у Григория Суркиса есть планы и в политике: он хочет попасть в связанный со спортом комитет.

Напомним, в первом матче Алексея Михайличенко на посту главного тренера "Динамо" киевляне сыграли вничью с "Олимпиком",1:1.

Читайте также: Игорь Суркис: "Надо выиграть две-три игры, и тогда придет спокойствие и уверенность"

Популярні новини
Оцініть матеріал
Поділитися
Коментарі (165) Всі коментарі

Відповідь на повідомлення Канитель

Я ж тебе привёл пример вверху Црвена Звезда. Стяуа..КЧ выиграли..Европу выигрывали, Дания, Греция.. ты пойми можешь шо угодно фантазировать но всё сведётся к банальному танцору и его мудям..Ну не вытянул Лобан вершину, значит не может быть великим..

За всієї поваги до тебе, мене тут більш цікавить думка таких авторитених видань як France Football (6 місце ВВЛ в рейтингу найвидатніших тренерів в історії футболу), World Soccer (2 місце ВВЛ в рейтингу тренерів 1986 і 2 місце Динамо Київ слідом за Аргентиною в рейтингу команд того ж року), Kikker та ін...

Відповідь на повідомлення Канитель

Уже пошли критерии - шо говорили Дерепа и Савелий о Лобане.. Вот оно признание Вяличие и крутизны..)))

А, да, Савэлии, северная корея и журнал огонек. Понятно, шо под прессой имеется в виду.

Відповідь на повідомлення Frogner

За всієї поваги до тебе, мене тут більш цікавить думка таких авторитених видань як France Football (6 місце ВВЛ в рейтингу найвидатніших тренерів в історії футболу), World Soccer (2 місце ВВЛ в рейтингу тренерів 1986 і 2 місце Динамо Київ слідом за Аргентиною в рейтингу команд того ж року), Kikker та ін...

Ташовіговарите

Відповідь на повідомлення Канитель

Я ж тебе привёл пример вверху Црвена Звезда. Стяуа..КЧ выиграли..Европу выигрывали, Дания, Греция.. ты пойми можешь шо угодно фантазировать но всё сведётся к банальному танцору и его мудям..Ну не вытянул Лобан вершину, значит не может быть великим..

Собственно дело даже не в том выиграл или не выиграл мундиаль. А вообще со сборными хотя бы медали того мундиаля какие нибудь выиграл, чемпионат Европы серебро одно, и это все. Неплохо, но все же.

Відповідь на повідомлення wert

Ага, пресса о Кройфе заходит на ура. Или ты воочию так сказать?

ну Кройф недолго тренировал и выиграл все три еврокубка..шо ты хотел воочию сказать? Ах да Дерепа и Савелий о нём не вспоминали, значит не было этого..

Відповідь на повідомлення Frogner

За всієї поваги до тебе, мене тут більш цікавить думка таких авторитених видань як France Football (6 місце ВВЛ в рейтингу найвидатніших тренерів в історії футболу), World Soccer (2 місце ВВЛ в рейтингу тренерів 1986 і 2 місце Динамо Київ слідом за Аргентиною в рейтингу команд того ж року), Kikker та ін...

Ну 6-е место канешно почётное..я ж сказал выше в десятку лучших в Европе он канеш входил.. Но лучшим не был никогда..А Великий это когда лучший..

Відповідь на повідомлення Канитель

ну Кройф недолго тренировал и выиграл все три еврокубка..шо ты хотел воочию сказать? Ах да Дерепа и Савелий о нём не вспоминали, значит не было этого..

Ага и Спидинфо молчал. Я понял. Че тут спорить? Вывесили обладателей, помолились и порохоботов мочить в бункер. Придумали фигню какую-то.

Відповідь на повідомлення Sith

Собственно дело даже не в том выиграл или не выиграл мундиаль. А вообще со сборными хотя бы медали того мундиаля какие нибудь выиграл, чемпионат Европы серебро одно, и это все. Неплохо, но все же.

То всё муйня, серебро, полуфиналы. кто их помнит? Я даже не помню с кем Аргентина играла в финале ЧМ, хотя смотрел его..А вот Чемпионов помнят все..2-е место это локально успех, глобально - неудача..

Відповідь на повідомлення Канитель

Ну 6-е место канешно почётное..я ж сказал выше в десятку лучших в Европе он канеш входил.. Но лучшим не был никогда..А Великий это когда лучший..

даже шестое место где то мальца завышенное) Ну то таке... в десятку тоже думаю, что входил.

Відповідь на повідомлення Канитель

Ну 6-е место канешно почётное..я ж сказал выше в десятку лучших в Европе он канеш входил.. Но лучшим не был никогда..А Великий это когда лучший..

Ну с этим как раз мало кто спорит, если глобально брать. А для совка великий.

Відповідь на повідомлення Канитель

То всё муйня, серебро, полуфиналы. кто их помнит? Я даже не помню с кем Аргентина играла в финале ЧМ, хотя смотрел его..А вот Чемпионов помнят все..2-е место это локально успех, глобально - неудача..

даже кацапы когда то бронзу брали, а я даже не помню шо там за тренер у них был.

Відповідь на повідомлення wert

Ага и Спидинфо молчал. Я понял. Че тут спорить? Вывесили обладателей, помолились и порохоботов мочить в бункер. Придумали фигню какую-то.

ну да шо ж тебе ещё говорить если пресса не говорит))) футбол не смотрим, ждём Савелия он всё расскажет..)

Відповідь на повідомлення Канитель

ахаха так как же Лобан не обыграл всех этих доходяг?)) просто диву даюсь как ты стреляешь себе в ноги..)))

а де ти бачиш від мене слово "доходяги"? тодішній європейський футбол був більш непердбачуваним, у ньому поруч із ювентусами і баваріями було місце і андерлехтам, селтікам, црвенам - і то все були цікаві, злі і майстерні команди. при чому тут "не обіграв доходяг"? у Лобана були певні можливості і певна стеля. ти можеш бути яким завгодно потужним воєначальником, але навряд чи можеш із армією України перемогти армію США. хоча - так: якщо тобі муляє саме слово "великий", то я мабуть погоджусь що "Лобановський не був великим". але своїх особисто досягнень він має вдосталь і він робив те у що вірив. і робив це настільки добре, що футбольні специ всього світу поважали його труд. хіба це мало? імхо - мені б так...

Відповідь на повідомлення Sith

даже шестое место где то мальца завышенное) Ну то таке... в десятку тоже думаю, что входил.

Та то каг-бе всё условно..)) счёт на табло..вот шо главное. Лобан кста любил эту фразу

Відповідь на повідомлення Канитель

ну да шо ж тебе ещё говорить если пресса не говорит))) футбол не смотрим, ждём Савелия он всё расскажет..)

Ты так и не сказал где паростки тотального футбола смотрел. По какому каналу? Ну там где Михельс тренировал, но главный Кройф был

Відповідь на повідомлення Mahno

а де ти бачиш від мене слово "доходяги"? тодішній європейський футбол був більш непердбачуваним, у ньому поруч із ювентусами і баваріями було місце і андерлехтам, селтікам, црвенам - і то все були цікаві, злі і майстерні команди. при чому тут "не обіграв доходяг"? у Лобана були певні можливості і певна стеля. ти можеш бути яким завгодно потужним воєначальником, але навряд чи можеш із армією України перемогти армію США. хоча - так: якщо тобі муляє саме слово "великий", то я мабуть погоджусь що "Лобановський не був великим". але своїх особисто досягнень він має вдосталь і він робив те у що вірив. і робив це настільки добре, що футбольні специ всього світу поважали його труд. хіба це мало? імхо - мені б так...

Црвена Звезда и Стяуа это армия США? )) По Лобану всё сказал..локально лучший, глобально просто хороший профи...

Відповідь на повідомлення wert

Ну с этим как раз мало кто спорит, если глобально брать. А для совка великий.

так с самого начала это же и сказал.. фух ну хоть одного адепта вернул в реальность..)

Відповідь на повідомлення Mahno

а де ти бачиш від мене слово "доходяги"? тодішній європейський футбол був більш непердбачуваним, у ньому поруч із ювентусами і баваріями було місце і андерлехтам, селтікам, црвенам - і то все були цікаві, злі і майстерні команди. при чому тут "не обіграв доходяг"? у Лобана були певні можливості і певна стеля. ти можеш бути яким завгодно потужним воєначальником, але навряд чи можеш із армією України перемогти армію США. хоча - так: якщо тобі муляє саме слово "великий", то я мабуть погоджусь що "Лобановський не був великим". але своїх особисто досягнень він має вдосталь і він робив те у що вірив. і робив це настільки добре, що футбольні специ всього світу поважали його труд. хіба це мало? імхо - мені б так...

ти можеш бути яким завгодно потужним воєначальником, але навряд чи можеш із армією України перемогти армію США. Вьетнам как то справился. якщо тобі муляє саме слово "великий", то я мабуть погоджусь що "Лобановський не був великим". але своїх особисто досягнень він має вдосталь і він робив те у що вірив. і робив це настільки добре, що футбольні специ всього світу поважали його труд. А вот это высказывание вполне имеет право на жизнь.

Відповідь на повідомлення wert

Ты так и не сказал где паростки тотального футбола смотрел. По какому каналу? Ну там где Михельс тренировал, но главный Кройф был

Слишком глубоко копаешь)) для начала разбанься в гугле..

Відповідь на повідомлення Канитель

Ну 6-е место канешно почётное..я ж сказал выше в десятку лучших в Европе он канеш входил.. Но лучшим не был никогда..А Великий это когда лучший..

Ніїто ніколи не казав що він найкращий тренер Європи чи світу. Але по-перше відмічають його ідеї, власні та запозичені, але які він оформив і до яких прислуховувались і які впливали на тренерів з багатьох не останніх в футбольному сенсі куточків Європи. Ну і плюс результати, в принципі безпрецедентні для оточення в якому він варився. І які досягав не разово-випадково а в три футбольні епохи в різних умовах з різними складами (як на мене - його вершина це як раз 97-99, бо напевно вже підзабулось що це були за часи взагалом для українського футболу).

Відповідь на повідомлення Канитель

так с самого начала это же и сказал.. фух ну хоть одного адепта вернул в реальность..)

Та тебе походу самому надо в реальность вернуться и перевязать прострелянные ноги. Ну или показать где я аве Василич кричу.

Відповідь на повідомлення Канитель

Слишком глубоко копаешь)) для начала разбанься в гугле..

Таки пресса? Пля:)))

Відповідь на повідомлення Frogner

Ніїто ніколи не казав що він найкращий тренер Європи чи світу. Але по-перше відмічають його ідеї, власні та запозичені, але які він оформив і до яких прислуховувались і які впливали на тренерів з багатьох не останніх в футбольному сенсі куточків Європи. Ну і плюс результати, в принципі безпрецедентні для оточення в якому він варився. І які досягав не разово-випадково а в три футбольні епохи в різних умовах з різними складами (як на мене - його вершина це як раз 97-99, бо напевно вже підзабулось що це були за часи взагалом для українського футболу).

Понимаешь футбол довольно простая игра, в неё играют с детского садика, ибо всё просто. надо забить мяч по правилам в прямоугольник ... Всё шо ты говоришь, это всего лишь наука как забить...Эта наука не помогла Лобана быть первым в европе или мире...вот шо важно и шо является критерием... а его наработки, это всего лишь одна из книг в библиотеке..просто в Украине это долгое время воспринимали как библию футбола шо привело к застою ...тоесть ошибочное восприятие чего-то что не является таковым...

Відповідь на повідомлення wert

Та тебе походу самому надо в реальность вернуться и перевязать прострелянные ноги. Ну или показать где я аве Василич кричу.

а зачем ты тут?))) бред нести?)

Відповідь на повідомлення wert

Таки пресса? Пля:)))

Михелс обладатель КЧ, какая же это пресса это факт.. Хотя кому я.. шо там сегодня в Криворожском драматическом показывать будут?

Відповідь на повідомлення Канитель

а зачем ты тут?))) бред нести?)

Не, я хочу почитать адепта, которого ты в реальность вернул. Но походу рука-лицо.

Відповідь на повідомлення Канитель

Михелс обладатель КЧ, какая же это пресса это факт.. Хотя кому я.. шо там сегодня в Криворожском драматическом показывать будут?

Факты достаточно было перечислить и свои критерии в определениях и не взрываться, доказывая каждому встречному, против чего он и не возражает. В общем ты полдня потратил на просто сильного тренера и адептов, которых нет возможно. Я скакала за вами... Шо там в драматическом дают, тебе гугл подскажет, не пойму причем я к нему.

шо тут Канітєль все ще кланяється? ))) ну це просто ржач, тільки не кажіть мені що він із Донецька. Ну це не може у здорової людини просто від імені Лобановського так пердак горіти.

Відповідь на повідомлення drrust

шо тут Канітєль все ще кланяється? ))) ну це просто ржач, тільки не кажіть мені що він із Донецька. Ну це не може у здорової людини просто від імені Лобановського так пердак горіти.

Та йому не звикати. Павлоград - це фактично західний донбас. А взагалі таки куню вишвирнули з юлеботів після виборів. Чувак аж за футбол почав писати. Начитався статєєк з тирнету і вже він спєц)) ржачний бот...

Відповідь на повідомлення Канитель

ах-да пресса..вот оно чо...))) а я думал пресса говорила о руке Бога, Аргентине, и божественном марике.. а она оказывается вот о ком говорила в 86-м..) В Северной Корее пресса ваще вон всё уже выиграла .. ахаха новый критерий чемпионов от адептов - "шо говорила пресса"))

Какой забавный Кунительман:))) Всего 3 часа назад пресса у него была нее*бическим авторитетом:)))) Но прошло 3 часа, сменился опонент, и пресса уже не аргумент:))))))

Залишити коментар

Рейтинг букмекерів

Стрічка новин

27 листопада
11:27
Мікель Артета: "Ми дуже розчаровані кутовим, з якого забив Гонсалу Інасіу"
11:23
Гарет Саутгейт: "Моє майбутнє не обмежується лише тренерством"
11:20
Перша ліга. "Вікторія" - ЮКСА. Пряма трансляція
10:59
Ніклас Бендтнер став жертвою нападу з ножем у Нью-Йорку – поранено його друга
10:49
Тренер "Феєнорда": "Нам було трохи боляче у перерві"
10:36
Кріштіану Роналду забив 450 голів після 30 років
10:25
Компані: "Кім Мін Чже? Якщо форвардам не весело на тренуваннях, значить, у вас є щось особливе"
10:07
Голанд досяг 50 результативних дій у ЛЧ всього за 44 матчі – це історичний рекорд
10:01
"Астон Вілла" - "Ювентус": прогноз Sports Mole
10:01
"Ліверпуль" - "Реал": прогноз на перемогу господарів
09:52
"Манчестер Сіті" встановив декілька антирекордів
09:50
Владислав Кочергін увійшов до збірної туру чемпіонату Польщі за версією Sofascore
09:45
"Штурм" – "Жирона". Анонс та прогноз матчу
09:45
"Црвена Звезда" - "Штутгарт". Анонс та прогноз матчу
09:34
Денис Олійник: "Сила ПСВ - у командній роботі"
09:32
Мануель Ноєр: "Наша цілеспрямованість показує наші старання у кожному матчі"
09:08
Фабіо Петруцці: "Я захоплююся Довбиком"
08:48
Гвардіола – про своє обличчя: "Хотів заподіяти собі шкоди" (+Відео)
08:35
Артем Степанов - наймолодший українець в історії Ліги чемпіонів
08:26
Хабі Алонсо: "Важливо було дати Степанову гарне відчуття, коли вперше виходить на поле"
04:44
"Крузейро" - "Греміо". Анонс і прогноз матчу
02:07
Ліга чемпіонів. "Янг Бойз" – "Аталанта" 1:6. Відеоогляд матчу
01:56
Ліга чемпіонів. "Спортінг" – "Арсенал" 1:5. Відеоогляд матчу
01:45
ПСВ - "Шахтар". Анонс та прогноз матчу
Більше новин
27 листопада
11:20
Перша ліга. "Вікторія" - ЮКСА. Пряма трансляція
09:50
Владислав Кочергін увійшов до збірної туру чемпіонату Польщі за версією Sofascore
09:12
"Дуже схожий на Ерлінга Голанда", - в Німеччині оцінили дебют Степанова
08:54
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 08:00 27.11.2024
08:35
Артем Степанов - наймолодший українець в історії Ліги чемпіонів
08:26
Хабі Алонсо: "Важливо було дати Степанову гарне відчуття, коли вперше виходить на поле"
08:07
Війна з росією: загальні бойові втрати противника з 24.02.22 по 27.11.24
26 листопада
23:25
Шість аматорських клубів хочуть заявитись у Другу лігу
23:11
Тарас Михавко - в рейтингу молодих відкриттів 2024 року
23:00
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 22.00 26.11.2024
22:59
Суддівські призначення на 15 тур УПЛ
19:46
"Лівий берег": Синиця вибув на шість тижнів
19:40
Тоіров повернеться в "Шахтар"
18:48
Ярослав Шевченко - про дебют в УПЛ
18:45
Дмитро Хомченовський: "У нас не буде вихідних"
18:16
Віктор Скрипник: "На груповому етапі Ліги націй Анатолій Трубін не дав шансів своїм конкурентам"
17:48
Маріно Пушич: "Під час зимової паузи я сяду з "Шахтарем" за стіл переговорів"
17:16
Олександр Філіппов: "Бельгія, мабуть, найважчий суперник із тих, хто міг нам потрапити"
16:59
ФІФА призупиняє санкції проти гравців і тренерів, які розірвали контракти
16:53
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 16.00 26.11.2024
16:31
"Динамо" вирушило на матч 5-го туру Ліги Європи проти чеської "Вікторії"
16:16
Володимир Mикитин: "Якщо "Шахтар" повернеться з Ейндховена з одним балом, то це буде успіхом"
14:32
Володимир Пятенко: "Збірну України підтримають українські переселенці, які зараз перебувають у Туреччині"
14:15
УПЛ: цікаві числа та факти 14-го туру чемпіонату України
Більше новин
27 листопада
11:27
Мікель Артета: "Ми дуже розчаровані кутовим, з якого забив Гонсалу Інасіу"
11:23
Гарет Саутгейт: "Моє майбутнє не обмежується лише тренерством"
10:59
Ніклас Бендтнер став жертвою нападу з ножем у Нью-Йорку – поранено його друга
10:49
Тренер "Феєнорда": "Нам було трохи боляче у перерві"
10:36
Кріштіану Роналду забив 450 голів після 30 років
10:25
Компані: "Кім Мін Чже? Якщо форвардам не весело на тренуваннях, значить, у вас є щось особливе"
10:07
Голанд досяг 50 результативних дій у ЛЧ всього за 44 матчі – це історичний рекорд
10:01
"Ліверпуль" - "Реал": прогноз на перемогу господарів
10:01
"Астон Вілла" - "Ювентус": прогноз Sports Mole
09:52
"Манчестер Сіті" встановив декілька антирекордів
09:50
Владислав Кочергін увійшов до збірної туру чемпіонату Польщі за версією Sofascore
09:45
"Црвена Звезда" - "Штутгарт". Анонс та прогноз матчу
09:45
"Штурм" – "Жирона". Анонс та прогноз матчу
09:34
Денис Олійник: "Сила ПСВ - у командній роботі"
09:32
Мануель Ноєр: "Наша цілеспрямованість показує наші старання у кожному матчі"
09:12
"Дуже схожий на Ерлінга Голанда", - в Німеччині оцінили дебют Степанова
09:08
Фабіо Петруцці: "Я захоплююся Довбиком"
08:48
Гвардіола – про своє обличчя: "Хотів заподіяти собі шкоди" (+Відео)
08:35
Артем Степанов - наймолодший українець в історії Ліги чемпіонів
08:26
Хабі Алонсо: "Важливо було дати Степанову гарне відчуття, коли вперше виходить на поле"
04:44
"Крузейро" - "Греміо". Анонс і прогноз матчу
02:07
Ліга чемпіонів. "Янг Бойз" – "Аталанта" 1:6. Відеоогляд матчу
01:56
Ліга чемпіонів. "Спортінг" – "Арсенал" 1:5. Відеоогляд матчу
01:45
ПСВ - "Шахтар". Анонс та прогноз матчу
Більше новин
27 листопада
00:00
Флуміненсе - Крісіума: пряма трансляція матчу
01:00
Форталеза - Фламенго: пряма трансляція матчу
02:30
Палмейрас - Ботафого: пряма трансляція матчу
02:30
Атлетіко Мінейро - Жувентуде: пряма трансляція матчу
12:00
Кремінь - Яруд Мариуполь: пряма трансляція матчу
12:00
Вікторія - ЮКСА: пряма трансляція матчу
17:30
Істанбул - Петрокуб: пряма трансляція матчу
19:45
Штурм - Жирона: пряма трансляція матчу
19:45
Црвена Звезда - Штутгарт: пряма трансляція матчу
20:00
Леванте - Малага: пряма трансляція матчу
20:00
Кастельйон - Расінг: пряма трансляція матчу
21:45
Портсмут - Міллволл: пряма трансляція матчу
21:45
Мідлсбро - Блекберн: пряма трансляція матчу
21:45
Кардіфф - Куїнз Парк Рейнджерс: пряма трансляція матчу
21:45
Лідс - Лутон: пряма трансляція матчу
22:00
ПСВ - Шахтар: пряма трансляція матчу
22:00
Монако - Бенфіка: пряма трансляція матчу
22:00
Ліверпуль - Реал: пряма трансляція матчу
22:00
Динамо - Боруссія: пряма трансляція матчу
22:00
Селтік - Брюгге: пряма трансляція матчу
22:00
Болонья - Лілль: пряма трансляція матчу
22:00
Астон Вілла - Ювентус: пряма трансляція матчу
22:00
Дербі Каунті - Суонсі: пряма трансляція матчу
26 листопада
19:45
Спарта - Атлетіко: пряма трансляція матчу
Більше новин
27 листопада
10:01
"Ліверпуль" - "Реал": прогноз на перемогу господарів
10:01
"Астон Вілла" - "Ювентус": прогноз Sports Mole
09:45
"Штурм" – "Жирона". Анонс та прогноз матчу
09:45
"Црвена Звезда" - "Штутгарт". Анонс та прогноз матчу
04:44
"Крузейро" - "Греміо". Анонс і прогноз матчу
01:45
ПСВ - "Шахтар". Анонс та прогноз матчу
11:45
Портсмут - Міллволл: прогноз на матч
11:45
Мідлсбро - Блекберн: прогноз на матч
11:45
Кардіфф - Куїнз Парк Рейнджерс: прогноз на матч
11:45
Лідс - Лутон: прогноз на матч
09:45
Штурм - Жирона: прогноз на матч
09:45
Црвена Звезда - Штутгарт: прогноз на матч
07:30
Істанбул - Петрокуб: прогноз на матч
26 листопада
22:25
"Динамо" (З) – "Боруссія" (Д). Анонс та прогноз матчу
22:21
"Болонья" - "Лілль". Анонс і прогноз матчу
22:07
"Селтік" - "Брюгге". Анонс та прогноз матчу
22:05
"Монако" - "Бенфіка". Анонс та прогноз матчу
22:02
"Ліверпуль" - "Реал". Анонс та прогноз матчу
22:02
"Астон Вілла" - "Ювентус". Анонс і прогноз матчу
16:30
Палмейрас - Ботафого: прогноз на матч
16:30
Атлетіко Мінейро - Жувентуде: прогноз на матч
12:00
Янг Бойз - Аталанта: прогноз на матч
12:00
Спортінг - Арсенал: прогноз на матч
12:00
Манчестер Сіті - Феєноорд: прогноз на матч
Більше новин

404

Помилка додатка