closer-popup
footboom
Авторизація користувача на сайті footboom1.com
Вхід через соціальні мережі
або
Забули пароль?
Реєстрація
closer-popup
footboom
Реєстрація
Поля відмічені зірочками * обов'язкові для заповнення

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Дякуємо!

Готово! Перевірте свою електронну пошту на наявність спеціальної пропозиції!
closer-popup

Андрій Шевченко оголосив склад збірної України на матчі проти Саудівської Аравії та Японії

Андрій Шевченко оголосив склад збірної України на матчі проти Саудівської Аравії та Японії
Джерело фото:
Змінити розмір a+ a-
5547
101

Головний тренер національної команди України Андрій Шевченко оголосив список із 25-ти гравців, викликаних для підготовки та участі у міжнародних товариських матчах проти збірних Саудівської Аравії (23 березня, Марбелья) та Японії (27 березня, Льєж). Про це повідомляє офіціний сайт ФФУ.

Окрім шести гравців з іноземних чемпіонатів, яких наставник запросив раніше, додатковий виклик отримав форвард турецького "Кайсеріспору" Артем Кравець, який в уїк-енд відзначився дублем за свій клуб. Доповнили склад футболісти, що виступають в українській Прем’єр-лізі. Також тренер назвав імена резервістів головної команди, які можуть отримати виклик на збір будь-якої миті.

Склад збірної України

Воротарі: Андрій П’ятов ("Шахтар" Донецьк), Андрій Лунін ("Зоря" Луганськ), Денис Бойко ("Динамо" Київ).

Захисники: Ярослав Ракицький, Богдан Бутко, Іван Ордець, Микола Матвієнко (усі — "Шахтар" Донецьк), Євген Хачеріді, Микита Бурда (обидва — "Динамо" Київ), Олександр Караваєв ("Зоря" Луганськ), Едуард Соболь ("Славія", Чехія).

Півзахисники: Руслан Ротань, Віктор Циганков, Віталій Буяльський, Володимир Шепелєв (усі — "Динамо" Київ), Тарас Степаненко, Марлос, Віктор Коваленко (усі — "Шахтар" Донецьк), Андрій Ярмоленко ("Боруссія" Д, Німеччина), Євген Коноплянка ("Шальке", Німеччина), Руслан Маліновський ("Генк", Бельгія), Олександр Зінченко ("Манчестер Сіті", Англія).

Нападники: Артем Бєсєдін ("Динамо" Київ), Артем Кравець ("Кайсеріспор", Туреччина), Роман Яремчук ("Гент", Бельгія).

Резерв збірної

Тренерський штаб залишає за собою можливість запрошення інших гравців. Визначальними для вибору є ігрові кондиції кандидатів. До розширеного списку збірної були внесені наступні виконавці:

Захисник: Олександр Сваток ("Зоря" Луганськ).

Півзахисник: Іван Петряк ("Шахтар" Донецьк),

Нападник: Юрій Коломоєць ("Ворскла" Полтава).

Як уже повідомлялося, національна команда розпочне збір 19 березня у Харкові, розмістившись у готелі "Superior Golf & Spa Resort". Наступного дня головний тренер збірної України Андрій Шевченко зустрінеться з представниками масмедіа у конференц-залі стадіону "Металіст" (початок — о 17.30), а о 18.00 на поле харківської арени вийдуть гравці синьо-жовтої команди — для участі у відкритому тренуванні.

У Харкові збірна квартируватиметься до 21 березня. Цього дня о 16.00 чартер із національною командою України на борту візьме курс на Іспанію, де продовжиться підготовка синьо-жовтих до міжнародних матчів.

Читайте также: Андрій Шевченко викликав шість легіонерів на товариські матчі з Японією і Саудівською Аравією

Популярні новини
Оцініть матеріал
Поділитися
Коментарі (101) Всі коментарі

Відповідь на повідомлення toledo

Че ж ты трепло такое? "если чел хорошо играет в сборной почему и не вызвать?" (с) - твои слова. Причем тут суркисы? Где хорошо? Хотя бы там, где принес 3 очка с финнами. И че б теперь не вызывать?

один раз, это не "играет". да и где он хорошо играл с финнами? Гол забил, молодец. По такой логике надо пожизненно вызывать всех кто хоть один гол случайно забил, любое бревно от которого отлетело?

Відповідь на повідомлення toledo

Че ж ты трепло такое? "если чел хорошо играет в сборной почему и не вызвать?" (с) - твои слова. Причем тут суркисы? Где хорошо? Хотя бы там, где принес 3 очка с финнами. И че б теперь не вызывать?

пля если б Беседин забил хотя бы 3-4 гола за сборную, желательно не сборным Сан-Марино или Андорры, да показывал хорошую острую игру достойную форварда хотя бы в 3-4 матчах, ну ОК, вопрос бы не было. Но я даже за Динамо не вижу ничего более 1 гола.

Відповідь на повідомлення Sith

пля если б Беседин забил хотя бы 3-4 гола за сборную, желательно не сборным Сан-Марино или Андорры, да показывал хорошую острую игру достойную форварда хотя бы в 3-4 матчах, ну ОК, вопрос бы не было. Но я даже за Динамо не вижу ничего более 1 гола.

2 голевых передачи в последних двух матчах, одна против Лацио, одна против Вереса ... на ТЕКУЩИЙ момент он заслужил вызов, потом может не заслужить ... Все сборные (не считая совсем грустных, у которых выбор не очень) вызывают игроков исходя из ТЕКУЩЕЙ формы ... и только мы (как и все постсовки) вызываем за заслуги ... Я тебе пытаюсь это объяснить, ты уперса как баран ...

Відповідь на повідомлення Sith

пля если б Беседин забил хотя бы 3-4 гола за сборную, желательно не сборным Сан-Марино или Андорры, да показывал хорошую острую игру достойную форварда хотя бы в 3-4 матчах, ну ОК, вопрос бы не было. Но я даже за Динамо не вижу ничего более 1 гола.

А у нас есть вообще такие нападающие в истории сборной? Кравец вон исправно забивает в сборной, но вам он не подходит. Я против вызова Беседина, о чем уже писал на прошлой ветке. Он объективно не заслужил и последние два матча не меняют пока общей картины. Я даже согласен Борячука посмотреть, но честно говоря этот кадр меня смущает еще больше. 4 выхода в основе за сезон в Мариуполе? Вы сейчас серьезно? Он безвылазно сидел за спиной Фомина, а это не Ферейра и не Мбокани. Насчет него я очень скептичен, хотя если бы вызвали - ну посмотрели бы. Но на самом деле это цирк. Из нападающих только Яремчук на 100% заслуживал вызов, далее идут Коломоец и возможно Селезнев (если смотреть на сухие факты). Это мое имхо. Хобленко осенью да, сейчас он не пробивается в состав Леха совсем. Посмотрим до лета, что с ним будет.

Ну вот зачем катить бочку на Матвиенко и Бутко? Это ли не основа сборной последнее время,есть кто лучше? Тут как послушать, их незаслуженно вызывают. ) В упрек можно одного Коваленко из шахтера сейчас ставить. Но он хоть и бестолковый,но даёт нужную динамику. Это примерно как Гармаш,или Шапаренко. Как бы Дениса не уничтожали "эксперты" но свою работу на поле,хоть и не идеально,но он делает! И посмотрите на молокососа Шепелева..Без слёз попробуйте. Вообще не за что зацепиться! И это чудо в сборной. От Ротаня нужно избавляться как от Кучера и Селезнёва,говорить не о чем. Начинать отбор с 37 летним.. Буяльский я согласен,других лучше просто нет. Надо было Гармаша вместо Шепелева Беседин пусть будет, тяжёлый форвард. Яремчук более фланговый,и наконечник одновременно. Ну так и бери пробуй Борячука для разнообразия,он не похож на этих двух! Дак нет же,берут про запас травмированного Коломойца,который после прошлого вызова в сборную забил от силы 1-2 гола,а тот же Борячук 7 если не ошибаюсь. И сыграл значительно меньше игрового времени,и в составе менее классной команды. По крайней мере до весны так было)

Відповідь на повідомлення bebebeua

2 голевых передачи в последних двух матчах, одна против Лацио, одна против Вереса ... на ТЕКУЩИЙ момент он заслужил вызов, потом может не заслужить ... Все сборные (не считая совсем грустных, у которых выбор не очень) вызывают игроков исходя из ТЕКУЩЕЙ формы ... и только мы (как и все постсовки) вызываем за заслуги ... Я тебе пытаюсь это объяснить, ты уперса как баран ...

исходя из текущей формы у Селезнева 4 гола за текущий клуб, у Борячука 4 гола за Мариуполь (по ассистам хз). Но их же не вызывают.

Кстати, по Шепелеву соглашусь. Кроме того, что он играет, больше заслуг у него не вижу. Я до сих пор не пойму кто он и с "чем его едят". Нестабильный, без явных преимуществ, разве что молодой типа да перспективный... Не нравится он мне пока.

Фестиваль двох упоротих дебілів - Сіся і памперсного ахтирського недоумка!

Відповідь на повідомлення Sith

исходя из текущей формы у Селезнева 4 гола за текущий клуб, у Борячука 4 гола за Мариуполь (по ассистам хз). Но их же не вызывают.

Ну и?) У Кравца точно три, а может и больше. И играет за клуб полтора месяца.И на 5 лет моложе Тунца.

Відповідь на повідомлення Sith

исходя из текущей формы у Селезнева 4 гола за текущий клуб, у Борячука 4 гола за Мариуполь (по ассистам хз). Но их же не вызывают.

Кормильца в принципе нахер, даже если он будет в Барселоне вместо Суареса и забивать больше Месси ... Борячук забил 3 гола одному из аутсайдеров и после этого 3 игры с прямыми конкурентами, ноль голов, ноль ассистов ... где ты 4-й взял в этом году я хз ... Во-вторых, прямой конкурент Борячука Кравец ... вот с Кравцом его и сравнивать, а не с Бесединым ... Беседин абсолютно другого плана игрок ... И как-т оя особо не видел, что бы вы топили за Коломойца или Хлебаса, когда он успешно в Александрии пылил ... зато сцук звизду не вызывают новую, нихера не добившуюся и не показавшую кроме одной игры в сезоне)

*в Ворскле пылил .. ))

Відповідь на повідомлення bebebeua

Кормильца в принципе нахер, даже если он будет в Барселоне вместо Суареса и забивать больше Месси ... Борячук забил 3 гола одному из аутсайдеров и после этого 3 игры с прямыми конкурентами, ноль голов, ноль ассистов ... где ты 4-й взял в этом году я хз ... Во-вторых, прямой конкурент Борячука Кравец ... вот с Кравцом его и сравнивать, а не с Бесединым ... Беседин абсолютно другого плана игрок ... И как-т оя особо не видел, что бы вы топили за Коломойца или Хлебаса, когда он успешно в Александрии пылил ... зато сцук звизду не вызывают новую, нихера не добившуюся и не показавшую кроме одной игры в сезоне)

А почему кормильца нахер?))

Відповідь на повідомлення elcharro

Ну и?) У Кравца точно три, а может и больше. И играет за клуб полтора месяца.И на 5 лет моложе Тунца.

так я не против вызова Кравца вообще то)

Відповідь на повідомлення Novak

Ну вот зачем катить бочку на Матвиенко и Бутко? Это ли не основа сборной последнее время,есть кто лучше? Тут как послушать, их незаслуженно вызывают. ) В упрек можно одного Коваленко из шахтера сейчас ставить. Но он хоть и бестолковый,но даёт нужную динамику. Это примерно как Гармаш,или Шапаренко. Как бы Дениса не уничтожали "эксперты" но свою работу на поле,хоть и не идеально,но он делает! И посмотрите на молокососа Шепелева..Без слёз попробуйте. Вообще не за что зацепиться! И это чудо в сборной. От Ротаня нужно избавляться как от Кучера и Селезнёва,говорить не о чем. Начинать отбор с 37 летним.. Буяльский я согласен,других лучше просто нет. Надо было Гармаша вместо Шепелева Беседин пусть будет, тяжёлый форвард. Яремчук более фланговый,и наконечник одновременно. Ну так и бери пробуй Борячука для разнообразия,он не похож на этих двух! Дак нет же,берут про запас травмированного Коломойца,который после прошлого вызова в сборную забил от силы 1-2 гола,а тот же Борячук 7 если не ошибаюсь. И сыграл значительно меньше игрового времени,и в составе менее классной команды. По крайней мере до весны так было)

На них никто бочку не катит, это Сисю что-то привидилось и ему просто тыкнули бревном в глаза) Сборная строится по хз какому принципу и это печально .. нет понимания у тех же болельщиков, что вообще строится и по каким критериям отбирают игроков ... отсюда все вопросы ...

Відповідь на повідомлення toledo

Кстати, по Шепелеву соглашусь. Кроме того, что он играет, больше заслуг у него не вижу. Я до сих пор не пойму кто он и с "чем его едят". Нестабильный, без явных преимуществ, разве что молодой типа да перспективный... Не нравится он мне пока.

Так когда он что-то представлял Хац его засунул на банку, а вернул его в состав когда он стал как Буяльский .. ни рыба ни мясо ... пасы вроде зряче раздает да, в остальном серость ... выглядел до лавки намного лучше ... вспомни его в начале чемпионата ...

Відповідь на повідомлення Sith

А почему кормильца нахер?))

Если у тебя возникают такие вопросы, то я даже не знаю что тебе сказать)

Відповідь на повідомлення bebebeua

Если у тебя возникают такие вопросы, то я даже не знаю что тебе сказать)

а все таки, я тут долго пытаюсь добиться ответа?)

Відповідь на повідомлення Sith

а все таки, я тут долго пытаюсь добиться ответа?)

Откуда я знаю, долго или нет))

Відповідь на повідомлення Sith

А почему кормильца нахер?))

Потому что возраст и новый цикл. Селезнев и в лучшие годы результативностью в сборной не радовал. А это товарняки. Просматривать нужно. Вот как Борячука - да.

Відповідь на повідомлення Павел Булах

Потому что возраст и новый цикл. Селезнев и в лучшие годы результативностью в сборной не радовал. А это товарняки. Просматривать нужно. Вот как Борячука - да.

Спасибо за аргументированный ответ))) А про "кормильца" значит не хотите...) Эх, ладно...)

Відповідь на повідомлення Sith

Спасибо за аргументированный ответ))) А про "кормильца" значит не хотите...) Эх, ладно...)

Не понял. Я ж написал про Селезнева. Или вы о ком спрашивали?

Відповідь на повідомлення Павел Булах

Не понял. Я ж написал про Селезнева. Или вы о ком спрашивали?

да, про Селезнева. Я имел в виду что ответили мудро, без упоминания "взглядов" Селезнева

Все як завжди. Я не розумію принцип формування збірної. Точніше в мене є припущення, що формується у великій мірі з допомогою бажань дядьок з педерації футболу. Тому ті гравці, які не пройшли через структури ДК і ШД тупо ігноруються. І так було завжди. Як приклад, відсутність Кузнєцова в період з 2009-2014. А в той час він реально був одним з кращих нападающих в Україні. І йому так і не дали жодного шансу. (Якщо хтось згадає про історію з рукою, це не має відношення до якості гри). Не було би Маркевича в збірній, не викликали би і Федецького (пікового), який в той час міг закрити любого на своєму фланзі. А грати на високому рівні він почав раніше. Зараз в СБУ немає Костевича, хоча я впевнений, що він би там не загубився. Одним словом, надіюсь ще прийде час, коли наша збірна буде мати обєктивного незалежного кваліфікованого тренера. А поки що, я не бачу жодної передумови для досягнення серйозних результатів на міжнародній арені.

Відповідь на повідомлення bebebeua

Так когда он что-то представлял Хац его засунул на банку, а вернул его в состав когда он стал как Буяльский .. ни рыба ни мясо ... пасы вроде зряче раздает да, в остальном серость ... выглядел до лавки намного лучше ... вспомни его в начале чемпионата ...

При Реброве он начал здорово. После травмы Сидорчука начали засовывать в опорники, но разрушать и выжигать центр явно не его. В итоге имеем непонятно кого с непонятно какими функциями. Из опорников сейчас вон Макаренко в Бельгии феерит на этой позиции, хотя, думаю, до сборной ему пока далековато, но на кардаш взять надо. Это лучше, чем вести смешные разговоры о поляке Романчуке )

Відповідь на повідомлення toledo

При Реброве он начал здорово. После травмы Сидорчука начали засовывать в опорники, но разрушать и выжигать центр явно не его. В итоге имеем непонятно кого с непонятно какими функциями. Из опорников сейчас вон Макаренко в Бельгии феерит на этой позиции, хотя, думаю, до сборной ему пока далековато, но на кардаш взять надо. Это лучше, чем вести смешные разговоры о поляке Романчуке )

Может аналог Велозу хотели слепить, который разгонял атаки из глубины, но что-то явно пока идет не так

Відповідь на повідомлення Novak

Ну вот зачем катить бочку на Матвиенко и Бутко? Это ли не основа сборной последнее время,есть кто лучше? Тут как послушать, их незаслуженно вызывают. ) В упрек можно одного Коваленко из шахтера сейчас ставить. Но он хоть и бестолковый,но даёт нужную динамику. Это примерно как Гармаш,или Шапаренко. Как бы Дениса не уничтожали "эксперты" но свою работу на поле,хоть и не идеально,но он делает! И посмотрите на молокососа Шепелева..Без слёз попробуйте. Вообще не за что зацепиться! И это чудо в сборной. От Ротаня нужно избавляться как от Кучера и Селезнёва,говорить не о чем. Начинать отбор с 37 летним.. Буяльский я согласен,других лучше просто нет. Надо было Гармаша вместо Шепелева Беседин пусть будет, тяжёлый форвард. Яремчук более фланговый,и наконечник одновременно. Ну так и бери пробуй Борячука для разнообразия,он не похож на этих двух! Дак нет же,берут про запас травмированного Коломойца,который после прошлого вызова в сборную забил от силы 1-2 гола,а тот же Борячук 7 если не ошибаюсь. И сыграл значительно меньше игрового времени,и в составе менее классной команды. По крайней мере до весны так было)

от ти вродэ не Сись, але теж якось однобоко ситуацію розглядаєш. ну допустім тренер збірної - ти. коли будеш отвєчать за виграні і програні матчі? правильно - осінню. тож і склад тобі потрібен на осінь а не на сьогодні. саме тому той Шепелєв у збірній як і Буяльський. причому, якраз Буяльський я не знаю за що - ні креативу, ні пахоти він не показує, ще в Динамо від нього якийсь сенс є - чисто від відсутності альтернативи в центрі поля, але у збірній йому не місце; просто навіть щоб натякнути пацану що вже пора, часи перспективи закінчились, давай уже - показуй рівень. а Шепелєв - якраз дуже навіть перспективний пацан. він сьогодні слабкий, але це слабкість чисто фізична, від молодості. техніка у нього є, голова соображає і футбол він розуміє. витривалість у нього буде - через дві передсезонки. вже осінню він буде більш менш. от за швидкість не скажу, він мені трішки заповільний і якщо це дійсно так, то Ш нема смислу тягнути. але це теж буде видно через 2 передсезонки. але на всякий випадок награвати пацана треба, треба на нього подивитись хоч би у тренуваннях - тренерам збірної це буде важливо колись потім. Гармаша ж навіщо дивитись? його вже дивились-передивились, на пристойний рівень він так і не вийшов, хоча я думав що він буде зіркою європейської величини. а він уже мабуть і топом в Україні не стане. уви. нащо його брати? як буде потреба, він свій матч зіграє і без попередніх переглядів. бо - вже ветеран. за решту названих нічого не скажу, гри толком їхньої не бачив. а статистика - штука надто брехлива.

Відповідь на повідомлення Mahno

от ти вродэ не Сись, але теж якось однобоко ситуацію розглядаєш. ну допустім тренер збірної - ти. коли будеш отвєчать за виграні і програні матчі? правильно - осінню. тож і склад тобі потрібен на осінь а не на сьогодні. саме тому той Шепелєв у збірній як і Буяльський. причому, якраз Буяльський я не знаю за що - ні креативу, ні пахоти він не показує, ще в Динамо від нього якийсь сенс є - чисто від відсутності альтернативи в центрі поля, але у збірній йому не місце; просто навіть щоб натякнути пацану що вже пора, часи перспективи закінчились, давай уже - показуй рівень. а Шепелєв - якраз дуже навіть перспективний пацан. він сьогодні слабкий, але це слабкість чисто фізична, від молодості. техніка у нього є, голова соображає і футбол він розуміє. витривалість у нього буде - через дві передсезонки. вже осінню він буде більш менш. от за швидкість не скажу, він мені трішки заповільний і якщо це дійсно так, то Ш нема смислу тягнути. але це теж буде видно через 2 передсезонки. але на всякий випадок награвати пацана треба, треба на нього подивитись хоч би у тренуваннях - тренерам збірної це буде важливо колись потім. Гармаша ж навіщо дивитись? його вже дивились-передивились, на пристойний рівень він так і не вийшов, хоча я думав що він буде зіркою європейської величини. а він уже мабуть і топом в Україні не стане. уви. нащо його брати? як буде потреба, він свій матч зіграє і без попередніх переглядів. бо - вже ветеран. за решту названих нічого не скажу, гри толком їхньої не бачив. а статистика - штука надто брехлива.

Буяльский вызывается для глубины состава.Попросту говоря,нужно же с кем то двусторонки катать,наигрываться предполагаемой основе? ) Гармаш считаю поможет против сильного соперника,где нужно много отбирать мячи,включать прессинг.В действиях Дениса принято в последнее время высматривать один негатив,и всё же я так вижу,хоть и не мало сам его критиковал. Что то типа Коваленко,чемодан без ручки,но очевидной замены которая вышибет из состава не наблюдается. Шепелев. Возможно я не так пристально смотрел за Динамо,но кроме несколько удачных поединков,не увидел в нем даже многообещающей перспективы.Пока хороший игрок не более. Шапаренко в этом плане побольше выделяется,и имеет стержень. И когда на поле,то не выпадает на отрезки из игры. По сути если и вызывать авансом,то почему именно его неготового на данный момент?Ну ладно бы еще вместо Ротаня,но их обоих..Да пусть Шепелев поможет сборной против Англии,елки палки?) Без него сейчас вполне обойдутся.

Відповідь на повідомлення Novak

Буяльский вызывается для глубины состава.Попросту говоря,нужно же с кем то двусторонки катать,наигрываться предполагаемой основе? ) Гармаш считаю поможет против сильного соперника,где нужно много отбирать мячи,включать прессинг.В действиях Дениса принято в последнее время высматривать один негатив,и всё же я так вижу,хоть и не мало сам его критиковал. Что то типа Коваленко,чемодан без ручки,но очевидной замены которая вышибет из состава не наблюдается. Шепелев. Возможно я не так пристально смотрел за Динамо,но кроме несколько удачных поединков,не увидел в нем даже многообещающей перспективы.Пока хороший игрок не более. Шапаренко в этом плане побольше выделяется,и имеет стержень. И когда на поле,то не выпадает на отрезки из игры. По сути если и вызывать авансом,то почему именно его неготового на данный момент?Ну ладно бы еще вместо Ротаня,но их обоих..Да пусть Шепелев поможет сборной против Англии,елки палки?) Без него сейчас вполне обойдутся.

що Шапаренко, що Шепелєв в даний момент ніякі. обоє не готові до серйозної гри. так само як ще з десяток імовірних кандидатів у збірну на цій позиції. але що у того що у іншого є перевага перед умовним Швайнштагером з іншої української команди: вони грають у основі, грають відносно багато в т.ч. і матчі високого рівня, як в ЧУ, так і в єврокубках. тож обидвоє мають найвищі шанси вийти на якийсь рівень вже в найближчий час. може той вийде, може інший, може обоє, може й обоє здуються. але тренери збірної можуть чекати цього моменту, а потім гарячково гадати чи ставити дисциплінованого і непоганого Ш в основу, чи довіритись черговий раз Гармашу - правильно? буде таке осінню? - цілком імовірно. а чому би замість гадати уже зараз подивитись конкретного гравця у тренувальному і ігровому процесі і скласти про нього (гравця) певне враження? візьме Шева Шепелєва, пограє з ним мьячиком, випустить на 15 хв в пару до Степаненка і незалежно від результату матчу Шева вже сьогодні ОТРИМАЄ відповідь: розраховувати на Ш осінню, чи уже ближче до відбору награвати все ж Гармаша? логіка як на мене цілком проста. і я упевнений, що Шева зможе побачить перспективу у гравця. якщо вона є.

где Берсерк?

Миня вот другое беспокоит, звизда давидов который день колотит в двери сборной, а шевченкоу его опять-снова не замечает? доколи? а может человек погреться хочет?

Залишити коментар

Рейтинг букмекерів

Стрічка новин

25 листопада
13:05
Палетта - про епізод з Ібрагімовичем: "Златан сказав арбітру: "Ти хочеш, щоб я убив їх обох?"
12:45
Неймар відповів Родрі на його слова про Вінісіуса
12:29
"Гамбург" звільнив головного тренера Баумгарта після серії невдалих результатів
12:11
Мохамед Салах: "Ймовірно, я ближче до того, щоб піти з "Ліверпуля", ніж залишитися"
11:45
"Венеція" - "Лечче". Анонс і прогноз матчу
11:43
Флорентіно Перес: "Родрі заслуговує на "Золотий м'яч", але не цього року"
11:37
Аморім згоден повернути Гомеса в "Манчестер Юнайтед"
11:05
Патрік Вієйра: "Двох пенальті у ворота "Дженоа" не було"
10:28
Ван Ністелрой може очолити "Гамбург"
10:10
Тібо Куртуа провів 100-й "сухий" матч за "Реал" у грі проти "Леганеса"
09:58
Арне Слот: "Минулого сезону "Арсенал" на вісім очок обганяв "Манчестер Сіті"
09:30
"Емполі" - "Удінезе". Анонс і прогноз матчу
09:30
Моуріньо спростував чутки про перехід Роналду в "Фенербахче" та пожартував про зустріч у Стамбулі
09:13
Кіліан Мбаппе: "Ми з Вінісіусом добре розуміємо один одного"
08:52
Матс Гуммельс: "Побачив хорошу команду проти "Наполі"
08:30
"Реал" стежить за Іллею Забарним
08:25
Карло Анчелотті: "Трохи змінили позицію двох нападників"
02:20
Чемпіонат Франції. "Ніцца" - "Страсбур" 2:1. Відеоогляд матчу
01:12
Антоніо Конте: "Протистояли сильній "Ромі" і провели хороші шістдесят п'ять хвилин"
00:59
Чемпіонат Італії. "Лаціо" – "Болонья" 3:0. Відеоогляд матчу
00:31
Чемпіонат Іспанії. "Атлетік" – "Реал Сосьєдад" 1:0. Відеоогляд матчу
00:19
Ла Ліга 2. 16-й тур. "Малага" вшосте поспіль не пропускає, "Мірандес" повертається на 2-е місце
00:05
Чемпіонат Іспанії. 14-й тур. "Реал" громить "Леганес", "Атлетік" виграє баскське дербі
24 листопада
23:55
Клаудіо Раньєрі: "Ромі" є над чим працювати, але я налаштований позитивно"
Більше новин
25 листопада
13:17
Андрію Ярмоленку заборонили тренуватись
12:01
Делегата УАФ відсторонено на 6 місяців за хабар в розмірі 2500 гривень
11:51
Володимир Маханьков: "Я готувався до пенальті, знав деяку інформацію"
10:58
Гравці збірної України отримають бонус за вихід в плейоф Ліги націй, а Буткевич подвоїв премію
10:35
Гравець "Лівого Берега" отримав вивих у матчі проти "Руха"
09:51
Юрій Вернидуб: "Пенальті у ворота "Кривбасу" по ділу"
09:10
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 08:00 25.11.2024
08:50
Тренер "Полісся" U-19 Геннадій Литовченко вдарив бокового арбітра після матчу з "Зорею"
08:12
Війна з росією: загальні бойові втрати противника з 24.02.22 по 25.11.24
08:00
"Полісся" - "Зоря". Анонс та прогноз матчу
24 листопада
23:48
Леонід Буряк: "Всі ми від цих матчів із Бельгією отримаємо задоволення"
23:28
Кирило Ковалець: "Так, як ми грали перший тайм – ми не можемо так грати"
22:54
Руслан Ротань: "Мали моменти, мали удари, але завершальна фаза не була на нашу користь"
22:37
Олег Шандрук: "Колосальний обсяг роботи зробили хлопці, я їм сьогодні вдячний"
22:30
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 22.00 24.11.2024
21:36
31 дотик, 11 точних передач: оцінки Довбика за матч проти "Наполі"
21:18
Віталій Пономарьов: "Це важлива перемога з огляду на те, що ми не вигравали в чемпіонаті з 30 серпня"
20:45
Чемпіонат України. "Рух" – "Лівий Берег" 1:0. Відеоогляд матчу
20:40
Віталій Первак: "Ми працюємо, футболісти працюють, але знову арбітри"
20:04
УПЛ. 14-й тур. Чергова невдача "Лівого берегу"
19:58
"Рух" - "Лівий берег" 1:0. Мовчання "лелек"
19:41
Михайло Кополовець: "Сподіваюсь, Бельгія розібраною й залишиться, а ми покажемо свій найкращий футбол"
19:33
Олександр Назаренко: "Думки зараз не про Бельгію, якщо чесно"
19:28
Чемпіонат України. "Верес" - "Олександрія" 1:1. Відеоогляд матчу
Більше новин
25 листопада
13:05
Палетта - про епізод з Ібрагімовичем: "Златан сказав арбітру: "Ти хочеш, щоб я убив їх обох?"
12:45
Неймар відповів Родрі на його слова про Вінісіуса
12:29
"Гамбург" звільнив головного тренера Баумгарта після серії невдалих результатів
12:11
Мохамед Салах: "Ймовірно, я ближче до того, щоб піти з "Ліверпуля", ніж залишитися"
11:45
"Венеція" - "Лечче". Анонс і прогноз матчу
11:43
Флорентіно Перес: "Родрі заслуговує на "Золотий м'яч", але не цього року"
11:37
Аморім згоден повернути Гомеса в "Манчестер Юнайтед"
11:05
Патрік Вієйра: "Двох пенальті у ворота "Дженоа" не було"
10:58
Гравці збірної України отримають бонус за вихід в плейоф Ліги націй, а Буткевич подвоїв премію
10:28
Ван Ністелрой може очолити "Гамбург"
10:10
Тібо Куртуа провів 100-й "сухий" матч за "Реал" у грі проти "Леганеса"
09:58
Арне Слот: "Минулого сезону "Арсенал" на вісім очок обганяв "Манчестер Сіті"
09:30
"Емполі" - "Удінезе". Анонс і прогноз матчу
09:30
Моуріньо спростував чутки про перехід Роналду в "Фенербахче" та пожартував про зустріч у Стамбулі
09:13
Кіліан Мбаппе: "Ми з Вінісіусом добре розуміємо один одного"
08:52
Матс Гуммельс: "Побачив хорошу команду проти "Наполі"
08:30
"Реал" стежить за Іллею Забарним
08:25
Карло Анчелотті: "Трохи змінили позицію двох нападників"
02:20
Чемпіонат Франції. "Ніцца" - "Страсбур" 2:1. Відеоогляд матчу
01:12
Антоніо Конте: "Протистояли сильній "Ромі" і провели хороші шістдесят п'ять хвилин"
00:59
Чемпіонат Італії. "Лаціо" – "Болонья" 3:0. Відеоогляд матчу
00:31
Чемпіонат Іспанії. "Атлетік" – "Реал Сосьєдад" 1:0. Відеоогляд матчу
00:19
Ла Ліга 2. 16-й тур. "Малага" вшосте поспіль не пропускає, "Мірандес" повертається на 2-е місце
00:05
Чемпіонат Іспанії. 14-й тур. "Реал" громить "Леганес", "Атлетік" виграє баскське дербі
Більше новин
25 листопада
01:15
Лос-Анджелес Гелаксі - Міннесота Юнайтед: пряма трансляція матчу
12:00
СК Полтава - Металіст 1925: пряма трансляція матчу
18:00
Полісся - Зоря: пряма трансляція матчу
19:00
Трабзонспор - Адана Демірспор: пряма трансляція матчу
19:30
Емполі - Удінезе: пряма трансляція матчу
20:00
Пуща - Відзев: пряма трансляція матчу
21:45
Венеція - Лечче: пряма трансляція матчу
21:45
Дюнкерк - Аяччо: пряма трансляція матчу
22:00
Ньюкасл - Вест Гем: пряма трансляція матчу
24 листопада
00:30
Нью-Йорк Сіті - Нью-Йорк Ред Буллз: пряма трансляція матчу
00:30
Жувентуде - Куяба: пряма трансляція матчу
00:30
Атлетіко Гоіянієнсе - Палмейрас: пряма трансляція матчу
00:30
Ботафого - Витория (С): пряма трансляція матчу
02:30
Сан-Паулу - Атлетіко Мінейро: пряма трансляція матчу
05:30
Лос-Анджелес - Сіетл Саундерс: пряма трансляція матчу
12:00
Кремінь - Яруд Мариуполь: пряма трансляція матчу
12:00
Вікторія - ЮКСА: пряма трансляція матчу
12:00
МФК Металург - Діназ: пряма трансляція матчу
12:30
Сівасспор - Касимпаша: пряма трансляція матчу
13:00
Оболонь - Кривбас: пряма трансляція матчу
13:00
Візела - Олівейренсе: пряма трансляція матчу
13:15
НЕК - Утрехт: пряма трансляція матчу
13:15
Радомяк - Сталь: пряма трансляція матчу
13:30
Дженоа - Кальярі: пряма трансляція матчу
Більше новин
25 листопада
11:45
"Венеція" - "Лечче". Анонс і прогноз матчу
09:30
"Емполі" - "Удінезе". Анонс і прогноз матчу
08:00
"Полісся" - "Зоря". Анонс та прогноз матчу
12:00
Ньюкасл - Вест Гем: прогноз на матч
11:45
Венеція - Лечче: прогноз на матч
11:45
Дюнкерк - Аяччо: прогноз на матч
10:00
Пуща - Відзев: прогноз на матч
09:30
Емполі - Удінезе: прогноз на матч
09:00
Трабзонспор - Адана Демірспор: прогноз на матч
08:00
Полісся - Зоря: прогноз на матч
24 листопада
22:05
"Ньюкасл" - "Вест Гем". Анонс та прогноз матчу
12:01
"Атлетік" – "Реал Сосьєдад". Анонс та прогноз матчу
11:45
"Лаціо" - "Болонья". Анонс і прогноз матчу
11:45
"Ніцца" - "Страсбур". Анонс та прогноз матчу
11:00
"Баія" – "Атлетіко Паранаенсе". Анонс та прогноз матчу
11:00
"Інтернасьйонал" - "РБ Брагантіно". Анонс та прогноз матчу
11:00
"Корінтіанс" – "Васко да Гама". Анонс та прогноз матчу
10:32
"Полтава" - "Металіст 1925": прогноз Віктора Козіна
09:30
"Андерлехт" - "Гент". Анонс та прогноз матчу
15:00
Лос-Анджелес Гелаксі - Міннесота Юнайтед: прогноз на матч
12:30
Орландо Сіті - Атланта Юнайтед: прогноз на матч
12:00
Атлетік - Реал Сосьєдад: прогноз на матч
12:00
Ельче - Ов'єдо: прогноз на матч
11:45
Лаціо - Болонья: прогноз на матч
Більше новин

404

Помилка додатка