closer-popup
footboom
Авторизація користувача на сайті footboom1.com
Вхід через соціальні мережі
або
Забули пароль?
Реєстрація
closer-popup
footboom
Реєстрація
Поля відмічені зірочками * обов'язкові для заповнення

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Дякуємо!

Готово! Перевірте свою електронну пошту на наявність спеціальної пропозиції!
closer-popup

Хулен Лопетеги: "Если игрок в офсайде и мешает вратарю, то гол засчитывать нельзя"

Хулен Лопетеги: "Если игрок в офсайде и мешает вратарю, то гол засчитывать нельзя"
Джерело фото:
Змінити розмір a+ a-
1092
83

В Португалии продолжают считать, что второй мяч в ворота «Порту» был забит с нарушением правил. Наставник португальской команды Хулен Лопетеги в который раз сделал на этом акцент.

«На недавнем семинаре по арбитражу, проходившем в Швейцарии, обсуждалась, в том числе, и ситуация, аналогичная той, в которой в наши ворота был проведен второй гол. Если игрок находится в офсайде и мешает при этом вратарю, то гол засчитывать нельзя. Именно это и произошло в киевском матче. Но, к сожалению, арбитр встречи был иного мнения».

Читайте также: "Динамо" - "Порту": послематчевая пресс-конференция Хулена Лопетеги

«В целом, считаю, что мы хорошо сыграли против команды, привыкшей иметь преимущество на своем поле. „Динамо“, конечно, своей игрой доставило нам немало трудностей, но, тем не менее, мы провели два гола, а весь второй тайм смело можно занести нам в актив — в этом отрезке матча мы практически беспрерывно вели игру на половине поля соперника», - приводит слова тренера «Динамо» сайт Dynamo.kiev.ua.

Напомним, матч между «Динамо» и «Порту» завершился вничью 2:2. Киевляне усилиями Буяльского забили второй гол на 89-й минуте, тем самым уйдя от поражения.

Популярні новини
Оцініть матеріал
Поділитися
Коментарі (83) Всі коментарі

Відповідь на повідомлення Хлеба и зрелищ

Ви часом не Ступар?:) Яка ще "степінь заважання". Де ви взагалі взяли це словосполучення, це навіть трешовіше за складні біомеханічні рухи:) А ще ви для мене відкрили Америку. Судді порушують правила?:) Про "руку Срни" ми теж з повтору дізнались. Зарахований гол судді - це звичайна помилка, але назвати її грубою я не можу.

На щастя ні, я не Ступар :) Це я сам придумав, можете підібрати інше, яке вам більше подобається. Але воно суті не міняє тощо, що я написав вище. Заважають ВСІ, без винятку. А ось як заважають, сильно, слабо, якось, ніяк. Називайте, ранджуйте як хочете. До речі, у мат вузахі є цілий курс пов'язаний цьому, раджу десь знайти і почитати його ;) Але повторюсь, що це суті не міняє тощо, що виключно суддя визначає "ступінь заважання". Гравець, який стоїть в офсайді в 40-ти метрах прямо перед воротніком - теж заважає, чи не правда? )

Особисто я вважаю, що момент на розсуд судді. Це із серії 50 на 50. І із серії "нам свистять офсайд, а суперникам - ні".

Відповідь на повідомлення Ruslan

На щастя ні, я не Ступар :) Це я сам придумав, можете підібрати інше, яке вам більше подобається. Але воно суті не міняє тощо, що я написав вище. Заважають ВСІ, без винятку. А ось як заважають, сильно, слабо, якось, ніяк. Називайте, ранджуйте як хочете. До речі, у мат вузахі є цілий курс пов'язаний цьому, раджу десь знайти і почитати його ;) Але повторюсь, що це суті не міняє тощо, що виключно суддя визначає "ступінь заважання". Гравець, який стоїть в офсайді в 40-ти метрах прямо перед воротніком - теж заважає, чи не правда? )

От і з'ясували, що це ви вигадали, а в правилах футболу ні про які ступені ні чого нема. Там як в бінарній логіці. Або 0, або 1. Або заважав, або не заважав. Все, крапка.

Відповідь на повідомлення Хлеба и зрелищ

От і з'ясували, що це ви вигадали, а в правилах футболу ні про які ступені ні чого нема. Там як в бінарній логіці. Або 0, або 1. Або заважав, або не заважав. Все, крапка.

Буквально на днях старший офицер УЕФА по вопросам судейства, небезызвестный Пьерлуиджи Коллина, обсудил с ведущими рефери последние поправки к футбольным правилам. «Мы обсудили с судьями последние изменения правила «вне игры». Международный совет футбольных ассоциаций опубликовал пояснения к правилу игры в футбол №11, и мы, понятное дело, рассказали об этом судьям. Мы продемонстрировали на ряде примеров, что именно изменилось в правиле фиксации офсайда. Сегодня положение «вне игры» может фиксироваться, когда футболист пытается отчетливо сыграть в мяч, находится в зоне рядом с мячом или оказывает давление на соперника. Все это ставит его в активное положение «вне игры». Это же относится к тем случаям, когда его позиция очевидно влияет на способность и возможность оппонента сыграть в мяч. ---- "когда его позиция очевидно влияет ", виділю слово "очевидно". Де тут бінарність, коли очевидно для кожного суб'єктивне? )))) І що я придумав? )))

"пытается отчетливо сыграть в мяч" - там же. "отчетливо" - нормальна така собі філософська бінарність )))))

І ще, Хлеба и зрелищ, в математиці є такий предмет "Теорія Прийняття Рішень". Ось цей предмет якраз описує все такі сфери, як зокрема футбол, медицина, освіта і т.д. Так він далеко не бінарний ;) Більше того, там все на перших ролях виступають так звані експерти. В нашому випадку - це, наприклад Коліна. Там же є нечіткі множини, ранджуваннч і т.д. Короче, дураки замість бінарності зробили цілу науку ;)))

Відповідь на повідомлення Хлеба и зрелищ

"А лише кажу" = "это всего лишь твое мнение" Який вирок?! Вчиться читати і буде вам щастя, зокрема правила футболу.

"арбитр помилився" = "звучит как приговор". Можно много чего еще на цитаты разобрать и знаки равенства выставить. Можно вывернуть наизнанку правила и не признать очевидных вещей(не в контексте этого гола), но суть такова, что объективных людей разбирающих эпизод - нет. Разве что Ступар(и то врядли) и судья матча. Остается судья. Судья решил что гол. Все. Ошибка очевидная?:)))) Нет? Все свободны:))

находится в зоне рядом с мячом Что еще после єтого вызывает сомнения?

Відповідь на повідомлення Ruslan

Буквально на днях старший офицер УЕФА по вопросам судейства, небезызвестный Пьерлуиджи Коллина, обсудил с ведущими рефери последние поправки к футбольным правилам. «Мы обсудили с судьями последние изменения правила «вне игры». Международный совет футбольных ассоциаций опубликовал пояснения к правилу игры в футбол №11, и мы, понятное дело, рассказали об этом судьям. Мы продемонстрировали на ряде примеров, что именно изменилось в правиле фиксации офсайда. Сегодня положение «вне игры» может фиксироваться, когда футболист пытается отчетливо сыграть в мяч, находится в зоне рядом с мячом или оказывает давление на соперника. Все это ставит его в активное положение «вне игры». Это же относится к тем случаям, когда его позиция очевидно влияет на способность и возможность оппонента сыграть в мяч. ---- "когда его позиция очевидно влияет ", виділю слово "очевидно". Де тут бінарність, коли очевидно для кожного суб'єктивне? )))) І що я придумав? )))

Спасибо что привели прямое доказательство ошибки либо предвзятости судьи в эпизоде со вторым голом)))

Відповідь на повідомлення Ruslan

Буквально на днях старший офицер УЕФА по вопросам судейства, небезызвестный Пьерлуиджи Коллина, обсудил с ведущими рефери последние поправки к футбольным правилам. «Мы обсудили с судьями последние изменения правила «вне игры». Международный совет футбольных ассоциаций опубликовал пояснения к правилу игры в футбол №11, и мы, понятное дело, рассказали об этом судьям. Мы продемонстрировали на ряде примеров, что именно изменилось в правиле фиксации офсайда. Сегодня положение «вне игры» может фиксироваться, когда футболист пытается отчетливо сыграть в мяч, находится в зоне рядом с мячом или оказывает давление на соперника. Все это ставит его в активное положение «вне игры». Это же относится к тем случаям, когда его позиция очевидно влияет на способность и возможность оппонента сыграть в мяч. ---- "когда его позиция очевидно влияет ", виділю слово "очевидно". Де тут бінарність, коли очевидно для кожного суб'єктивне? )))) І що я придумав? )))

Ну от і добре. Це пояснення ще раз доводить, що офсайд був автивним. Перебуваючи в зоні поряд із м'ячем, Кравець спочатку зробив рух, начебто він його приймає, а потім пропустив. Це безпосередній приклад з пояснень. Що ще потрібно?!

Відповідь на повідомлення Sith

находится в зоне рядом с мячом Что еще после єтого вызывает сомнения?

Рядом це скільки в сантиметрах/метрах? )

Відповідь на повідомлення Sith

находится в зоне рядом с мячом Что еще после єтого вызывает сомнения?

Та там вся штрафная в зоне рядом с мячом:))) Но формулировка в принципе к моменту самая подходящая.

Відповідь на повідомлення Sith

Спасибо что привели прямое доказательство ошибки либо предвзятости судьи в эпизоде со вторым голом)))

Так вони все одно читати не вміють:)

Відповідь на повідомлення Хлеба и зрелищ

Ну от і добре. Це пояснення ще раз доводить, що офсайд був автивним. Перебуваючи в зоні поряд із м'ячем, Кравець спочатку зробив рух, начебто він його приймає, а потім пропустив. Це безпосередній приклад з пояснень. Що ще потрібно?!

І у вас спитаю, поряд це скільки в метрах? ) Знову все бінарно? )))

Відповідь на повідомлення Ruslan

Рядом це скільки в сантиметрах/метрах? )

У міліметрах:) Ти не знав, що ввели обов'язковий атрибут для арбітрів. Тепер у кишені з картками судді мають носити лінійку:) Коли технологію досягнуть нових вершин, будуть вимірювати нанометрами:)

Тю , та скільки можна сперечатись? Динамо забило з офсайду. А Срна грав рукою, тому ШД отримали пенальті:).

Хоча після цих поправок, які були зроблені пару днів назад, згоден, що офсайд більше був, ніж ні. Але знову це все суб'єктивне і на розсуд судді.

Відповідь на повідомлення Хлеба и зрелищ

У міліметрах:) Ти не знав, що ввели обов'язковий атрибут для арбітрів. Тепер у кишені з картками судді мають носити лінійку:) Коли технологію досягнуть нових вершин, будуть вимірювати нанометрами:)

Ось все стало на свої міста в нашій бінарності )))) Сміх сміхом, а це і є "ступінь близкості" ;))

Відповідь на повідомлення Хлеба и зрелищ

Так вони все одно читати не вміють:)

Конечно не умеют читать. Там написано, что может фиксировать. А если может, то может и не фиксировать. Ага, поучите еще кого-то читать.

Хуле он лопитюкает

Відповідь на повідомлення wert

"арбитр помилився" = "звучит как приговор". Можно много чего еще на цитаты разобрать и знаки равенства выставить. Можно вывернуть наизнанку правила и не признать очевидных вещей(не в контексте этого гола), но суть такова, что объективных людей разбирающих эпизод - нет. Разве что Ступар(и то врядли) и судья матча. Остается судья. Судья решил что гол. Все. Ошибка очевидная?:)))) Нет? Все свободны:))

Я не писав про очевидну помилку. Це звичайна помилка. Та й не тримаю я ні кого, дійсно, всі вільні, що хочуть, хай те і роблять:)

Відповідь на повідомлення Хлеба и зрелищ

Я не писав про очевидну помилку. Це звичайна помилка. Та й не тримаю я ні кого, дійсно, всі вільні, що хочуть, хай те і роблять:)

А в чем разница?

пацаны, а если я лежу на диване сейчас и подумываю сходить в магазин купить пивасека, загоревшийся в этот момент красный на перекрестке - у меня на пути или не у меня на пути?

Відповідь на повідомлення Джа

пацаны, а если я лежу на диване сейчас и подумываю сходить в магазин купить пивасека, загоревшийся в этот момент красный на перекрестке - у меня на пути или не у меня на пути?

А он тебе мешает попить пиваса? Если не мешает, то нет. Ну а если...:)))

Интересно что в день матча, когда я написал что гол то сомнительный, меня заплевали, обозвали идиотом, а вот внезапно, оказывается, и Касильяс и Лопетеги, люди в футболе не случайные так считают. Ну ладно они пристрастны, но вот, добрый человек Руслан, привел и слова Коллины, и оказывается что момент из "100% гола" перешел в категорию - "ну мог свистнуть, но не свистнул же". Так вот интересно почему никто и не подумает извиниться?

Відповідь на повідомлення Sith

Интересно что в день матча, когда я написал что гол то сомнительный, меня заплевали, обозвали идиотом, а вот внезапно, оказывается, и Касильяс и Лопетеги, люди в футболе не случайные так считают. Ну ладно они пристрастны, но вот, добрый человек Руслан, привел и слова Коллины, и оказывается что момент из "100% гола" перешел в категорию - "ну мог свистнуть, но не свистнул же". Так вот интересно почему никто и не подумает извиниться?

Судья пусть перед тобой извиняется, можешь ему письмо написать, что поставил тебя в неловкое положение)

Гол должен был быть отменен, это не пассивный оффсайд.

Відповідь на повідомлення Yevgen

Гол должен был быть отменен, это не пассивный оффсайд.

Пішітє пісьма в спортлото, ой, в УЄФУ...

Відповідь на повідомлення muntyan

Пішітє пісьма в спортлото, ой, в УЄФУ...

Я высказал свою точку зрения. Я понял, что у вас противоположная.

Відповідь на повідомлення Ruslan

Хоча після цих поправок, які були зроблені пару днів назад, згоден, що офсайд більше був, ніж ні. Але знову це все суб'єктивне і на розсуд судді.

то були не правки а здається тільки тлумачення правил і то - для публіки а не учасникам матчв. по памьяті, в фіфа десь є ітерактивні правила футболу - із мультіками. і там правиило "заважає воротарю" проілюстроване (увага!) під час удару по воротах - а не під час пасу.

Залишити коментар

Рейтинг букмекерів

Стрічка новин

23 листопада
10:29
Мікель Артета: "Буду брати активну участь у пошуку нового спортивного директора клубу"
10:18
Кейн побив рекорд Голанда: англієць найшвидше в історії забив 50 голів у Бундеслізі
10:03
Венсан Компані: "Хочу, щоб ми завжди додавали"
10:01
Херардо Мартіно покинув "Інтер Маямі" через особисті причини
10:00
"Сент-Етьєн" - "Монпельє". Анонс та прогноз матчу
09:47
Ерлінг Голанд: "Ми програли чотири матчі підряд - це ненормально для такого клубу"
09:41
Федеральний верховний суд Бразилії залишив у силі рішення про 9-річне ув'язнення Робіньйо
09:30
"Лас-Пальмас" – "Мальорка". Анонс та прогноз матчу
09:30
"Жирона" – "Еспаньйол". Анонс та прогноз матчу
09:30
"Айнтрахт" – "Вердер". Анонс та прогноз матчу
09:30
"Манчестер Сіті" - Тоттенгем". Анонс та прогноз матчу
09:18
Роберто Де Дзербі: "Залишаюсь у "Марселі" - я не пішов із "Шахтаря", навіть коли Путін бомбив Київ"
09:00
"Мілан" - "Ювентус". Анонс і прогноз матчу
08:00
"Ланс" - "Марсель". Анонс та прогноз матчу
07:32
"Манчестер Сіті" - "Тоттенгем": прогноз Кріса Саттона
07:20
"Сан-Паулу" - "Атлетіко Мінейро". Анонс та прогноз матчу
07:15
"Атлетіко" – "Алавес". Анонс та прогноз матчу
07:01
"Мілан" - "Ювентус": прогноз Sempre Milan
07:00
"Фулгем" - "Вулвергемптон". Анонс та прогноз матчу
07:00
"Евертон" - "Брентфорд". Анонс та прогноз матчу
07:00
"Астон Вілла" - "Крістал Пелес". Анонс та прогноз матчу
07:00
"Борнмут" - "Брайтон". Анонс та прогноз матчу
07:00
"Арсенал" - "Ноттінгем Форест". Анонс та прогноз матчу
06:30
"Гоффенгайм" - "РБ Лейпциг". Анонс та прогноз матчу
Більше новин
23 листопада
10:44
"Кривбас": Хомченовський повернувся до загальної групи
09:34
Руслан Ротань: "Калюжному не варто звертати увагу на чутки щодо "Динамо", "Шахтаря" та інших клубів"
09:12
Ігоря Кочетова обрано головою Асоціації футболу міста Києва
08:55
"Інгулець" дозаявив на УПЛ Скорохода та підпише вихованця "Динамо" Бенедюка
08:41
Валерій Бондаренко: "Треба більше тренуватись, більше викладатись"
08:33
На фронті загинув представник ультрас "Оболоні" Павло Ведибіда
08:20
Владислав Велетень: "Можна було піти нам на зустріч і перенести гру на 2-3 дні"
08:18
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 08:00 23.11.2024
08:10
Війна з росією: загальні бойові втрати противника з 24.02.22 по 23.11.24
08:00
"Шахтар" - "Інгулець". Анонс та прогноз матчу
05:30
"Динамо" - "Чорноморець". Анонс та прогноз матчу
01:30
"Ворскла" - ЛНЗ. Анонс та прогноз матчу
22 листопада
23:29
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 22.00 22.11.2024
22:18
Колишній гравець збірної України гратиме за Ruh Media Team
21:48
Владислав Лупашко: "Ми маємо розуміти, що перебуваємо на етапі побудови команди"
21:12
Чемпіонат України. "Карпати" - "Колос" 1:0. Відеоогляд матчу
21:05
Олександр Поздєєв: "Пропускаємо небагато, але можна менше"
19:56
УПЛ. 14-й тур. Домашній успіх "Карпат"
19:52
"Карпати" - "Колос" 1:0
19:49
ElNacional: Андрій Лунін - серед кандидатів на заміну Зоммеру в "Інтері"
19:41
"Верес" оголосив про відхід захисника Морозка
18:54
Олексій Бєлік розкритикував тренерський штаб збірної України U21 - капітан "гірників" повернувся з травмою
18:29
Генштаб ЗСУ: збито 64 ворожі БпЛА
18:08
Гейміфікація: як вона стала обов'язковим елементом сучасних онлайн-казино
Більше новин
23 листопада
10:29
Мікель Артета: "Буду брати активну участь у пошуку нового спортивного директора клубу"
10:18
Кейн побив рекорд Голанда: англієць найшвидше в історії забив 50 голів у Бундеслізі
10:03
Венсан Компані: "Хочу, щоб ми завжди додавали"
10:01
Херардо Мартіно покинув "Інтер Маямі" через особисті причини
10:00
"Сент-Етьєн" - "Монпельє". Анонс та прогноз матчу
09:47
Ерлінг Голанд: "Ми програли чотири матчі підряд - це ненормально для такого клубу"
09:41
Федеральний верховний суд Бразилії залишив у силі рішення про 9-річне ув'язнення Робіньйо
09:30
"Лас-Пальмас" – "Мальорка". Анонс та прогноз матчу
09:30
"Жирона" – "Еспаньйол". Анонс та прогноз матчу
09:30
"Айнтрахт" – "Вердер". Анонс та прогноз матчу
09:30
"Манчестер Сіті" - Тоттенгем". Анонс та прогноз матчу
09:18
Роберто Де Дзербі: "Залишаюсь у "Марселі" - я не пішов із "Шахтаря", навіть коли Путін бомбив Київ"
09:00
"Мілан" - "Ювентус". Анонс і прогноз матчу
08:00
"Ланс" - "Марсель". Анонс та прогноз матчу
07:32
"Манчестер Сіті" - "Тоттенгем": прогноз Кріса Саттона
07:20
"Сан-Паулу" - "Атлетіко Мінейро". Анонс та прогноз матчу
07:15
"Атлетіко" – "Алавес". Анонс та прогноз матчу
07:01
"Мілан" - "Ювентус": прогноз Sempre Milan
07:00
"Фулгем" - "Вулвергемптон". Анонс та прогноз матчу
07:00
"Евертон" - "Брентфорд". Анонс та прогноз матчу
07:00
"Астон Вілла" - "Крістал Пелес". Анонс та прогноз матчу
07:00
"Борнмут" - "Брайтон". Анонс та прогноз матчу
07:00
"Арсенал" - "Ноттінгем Форест". Анонс та прогноз матчу
06:30
"Гоффенгайм" - "РБ Лейпциг". Анонс та прогноз матчу
Більше новин
23 листопада
00:00
Корітіба - Ботафого СП: пряма трансляція матчу
01:00
Агробізнес - Хуст: пряма трансляція матчу
02:30
Флуміненсе - Форталеза: пряма трансляція матчу
02:30
Ітуано - Амазонас: пряма трансляція матчу
12:00
Поділля - Епіцентр: пряма трансляція матчу
12:00
Прикарпаття - Металіст: пряма трансляція матчу
12:00
Минай - Буковина: пряма трансляція матчу
12:30
Эюпспор - Різеспор: пряма трансляція матчу
13:00
Ворскла - ЛНЗ: пряма трансляція матчу
13:00
Портімоненсі - Бенфіка II: пряма трансляція матчу
14:00
Герта - Ульм: пряма трансляція матчу
14:00
Гройтер - Карлсруе: пряма трансляція матчу
14:00
Гановер - Дармштадт: пряма трансляція матчу
14:00
Фортуна - Ельферсберг: пряма трансляція матчу
14:30
Лестер - Челсі: пряма трансляція матчу
14:30
Шеффілд Венсдей - Кардіфф: пряма трансляція матчу
14:30
Ковентрі - Шеффілд Юнайтед: пряма трансляція матчу
14:30
Брістоль Сіті - Бернлі: пряма трансляція матчу
15:00
Валенсія - Бетіс: пряма трансляція матчу
15:00
Газіантеп - Істанбул: пряма трансляція матчу
15:00
Кайсеріспор - Фенербахче: пряма трансляція матчу
15:00
Паріж - Ансі: пряма трансляція матчу
15:00
Картахена - Альмерія: пряма трансляція матчу
15:30
Динамо - Чорноморець: пряма трансляція матчу
Більше новин
23 листопада
10:00
"Сент-Етьєн" - "Монпельє". Анонс та прогноз матчу
09:30
"Лас-Пальмас" – "Мальорка". Анонс та прогноз матчу
09:30
"Жирона" – "Еспаньйол". Анонс та прогноз матчу
09:30
"Айнтрахт" – "Вердер". Анонс та прогноз матчу
09:30
"Манчестер Сіті" - Тоттенгем". Анонс та прогноз матчу
09:00
"Мілан" - "Ювентус". Анонс і прогноз матчу
08:00
"Шахтар" - "Інгулець". Анонс та прогноз матчу
08:00
"Ланс" - "Марсель". Анонс та прогноз матчу
07:32
"Манчестер Сіті" - "Тоттенгем": прогноз Кріса Саттона
07:20
"Сан-Паулу" - "Атлетіко Мінейро". Анонс та прогноз матчу
07:15
"Атлетіко" – "Алавес". Анонс та прогноз матчу
07:01
"Мілан" - "Ювентус": прогноз Sempre Milan
10:00
Сент-Етьєн - Монпельє: прогноз на матч
09:45
Гераклес - Валвейк: прогноз на матч
09:45
Феєноорд - Геренвен: прогноз на матч
09:30
Айнтрахт - Вердер: прогноз на матч
09:30
Кордова - Сарагоса: прогноз на матч
09:30
Бургос - Ейбар: прогноз на матч
09:30
Жирона - Еспаньйол: прогноз на матч
09:30
Лас-Пальмас - Мальорка: прогноз на матч
09:15
Стандард - Серкль Брюгге: прогноз на матч
08:45
Гімарайнш - Лейрія: прогноз на матч
08:30
Лех - ГКС: прогноз на матч
08:00
Шахтар - Інгулець: прогноз на матч
Більше новин

404

Помилка додатка