closer-popup
footboom
Авторизация пользователя на сайте footboom1.com
Вход через социальные сети
или
Забыли пароль?
Регистрация
closer-popup
footboom
Регистрация
Поля отмечены звездочками * обязательны для заполнения

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Спасибо!

Готово! Проверьте свою электронную почту, чтобы узнать о специальном предложении!
closer-popup

Мирон Маркевич: "Якщо Ярославський сказав - він обов'язково доведе справу до кінця!"

Мирон Маркевич: "Якщо Ярославський сказав - він обов'язково доведе справу до кінця!"
Источник фото:
Изменить размер a+ a-
8220
32

Сьогодні Харківська обласна рада виступила за аудит майна ФК "Металіст" з метою передати його у власність міста. Всі ці кроки робляться з метою підтримати ініціативу Олександра Ярославського відродити легендарний харківський клуб, який є правонаступником харківського "Металіста", заснованого майже сто років тому. Найбільших успіхів в новітній історії "жовто-сині" досягли під керівництвом Мирона Маркевича.

- Мирон Богданович, як ви сприйняли новину про те, що Олександр Ярославський планує відродити "Металіст"?

- Я радий, що, нарешті, прозвучали слова про відродження славного клубу. Упевнений, що за "Металістом" скучили не тільки в Харкові. Це була хороша, сильна команда. Після того, як Ярославський пішов, конкурентоспроможного "Металіста" не стало, а незабаром клуб і зовсім зник з футбольної карти країни. Повторюся, приємно чути, що Олександр Ярославський взявся за справу.

- Крім Ярославського, відродити "Металіст" не зможе ніхто?

- Я в цьому не сумніваюсь. Ярославський - людина слова. Плюс, я так зрозумів, і харківська влада готова підключитися до цього процесу. Ці всі моменти обнадіюють.

- Після його заяви про відродження "Металіста", ви з ним спілкувалися?

- 8 березня він привітав мою дружину зі святом, а я - його дружину. На футбольні теми ми не розмовляли.

- За час роботи в "Металісті" з 2005-го по 2014 рік, ви, як тренер, в чомусь були обмежені?

- Ні. Тому я, напевно, так довго і пропрацював в цьому клубі (посміхається). У ті роки ми не жирували, але те, що говорилося, робилося, і це було дуже важливо як для футболістів, так і для головного тренера.

- У пікові роки харківської команди, її можна було ставити врівень з "Динамо" і "Шахтарем"?

- Безумовно. Тоді "Металіст" був сильнішим "Динамо" і нарівні протистояв "Шахтареві". Яскравих матчів вистачало. Упевнений, якби Ярославський не пішов, "Металіст" став би чемпіоном країни. Але, на жаль, деяким людям швидко вдалося зруйнувати те, що будувалося роками.

- Ви говорили, що ще хочете попрацювати тренером в великому клубі...

- Якщо навіть мені і надійде пропозиція від "Металіста", то потрібно сідати і розмовляти про те, як це все бачить бос клубу, керівник. Минуло багато часу з тих славних пір, все потрібно починати по суті з нуля. На даному етапі немає сенсу про це говорити.

- В 2025 році ФК "Металіст" відсвяткує своє 100-річчя. На ваш погляд, на той час ми побачимо команду серед кращих клубів України?

- Все залежить від того, як все буде розвиватися. По-перше, потрібні футболісти, щоб команда могла вирішувати серйозні завдання. Необхідно вирішити цілий комплекс проблем: повернути назву клубу, базу, школу. Ще є дуже багато питань. Але я знаю Олександра Ярославського. Якщо він щось сказав, то доведе цю справу до кінця.

Популярные новости
Оцените материал
Поделиться
Комментарии (32) Все комментарии

Ахаха, і тут вже млямля підлизав... А по факту Маркевич мабуть стільки і не проживе настільки серйозний проект в Ярославського (на словах поки що)... Так що не туди старий вудку закидає)

Весь успіх Ярославського залежить від того чи добереться він до "пирога", відпиляти...

Ответ на сообщение K. A. Valderrama

Весь успіх Ярославського залежить від того чи добереться він до "пирога", відпиляти...

Главное, что теперь от "пирога" отодвинули советника с усами и заместителя губернатора. Эра пи$динга и распила завершилась. Награбили и хватит. Теперь настоящий хозяин пришел!

Ответ на сообщение Анатолий Байбаков

Главное, что теперь от "пирога" отодвинули советника с усами и заместителя губернатора. Эра пи$динга и распила завершилась. Награбили и хватит. Теперь настоящий хозяин пришел!

Ахах, це менталітет! Один пан міняє іншого, а кріпак радіє...

Ответ на сообщение Анатолий Байбаков

Главное, что теперь от "пирога" отодвинули советника с усами и заместителя губернатора. Эра пи$динга и распила завершилась. Награбили и хватит. Теперь настоящий хозяин пришел!

З чого він відновлювати е інфраструктуру, купуватиме латиносів? Ась? "хозяин"... Не допустят до розпилу пирога гепи і що? А тепер чекаю розповідей про альтруїста Ярославського, закоханого в футбол... Угу...

Ответ на сообщение K. A. Valderrama

З чого він відновлювати е інфраструктуру, купуватиме латиносів? Ась? "хозяин"... Не допустят до розпилу пирога гепи і що? А тепер чекаю розповідей про альтруїста Ярославського, закоханого в футбол... Угу...

Будет покупать и возрождать с того, с чего и раньше финансировал МХ. а то, что теперь пилить инфраструктуру не будут разные усатые советники - факт.

Ответ на сообщение K. A. Valderrama

З чого він відновлювати е інфраструктуру, купуватиме латиносів? Ась? "хозяин"... Не допустят до розпилу пирога гепи і що? А тепер чекаю розповідей про альтруїста Ярославського, закоханого в футбол... Угу...

Можно подумать, что Сурки белые и пушистые

Ответ на сообщение Анатолий Байбаков

Будет покупать и возрождать с того, с чего и раньше финансировал МХ. а то, что теперь пилить инфраструктуру не будут разные усатые советники - факт.

Я смотрю у Вас личная неприязнь к Стороженко?

А когда Металлист в помойку спустил Курочке, тоже до конца довел?

Ответ на сообщение MMMetros

А когда Металлист в помойку спустил Курочке, тоже до конца довел?

Тогда, я так понимаю, ему сделали предложение от которого он не смог отказаться

Ответ на сообщение Metalik

Я смотрю у Вас личная неприязнь к Стороженко?

А у вас уважение к ворам, решалам, казнокрадам и схемщикам?

Ответ на сообщение Анатолий Байбаков

А у вас уважение к ворам, решалам, казнокрадам и схемщикам?

Я лично с ним незнаком, поэтому и спросил. А теперь вопрос. Если Стороженко - вор, решала, казнокрад и схемщик? То как вас занесло в МХ-1925?

Ответ на сообщение Metalik

Тогда, я так понимаю, ему сделали предложение от которого он не смог отказаться

Отказаться можно всегда, он просто решил не портить отношения с рыгами. В итоге помурыжил команду и бросил, так и не выиграв ни одного трофея. Про Ярославского можно много сказать, например, что он хороший президент или хозяйственник, но то, что он там что-то доводит до конца, это точно не про него.

Ответ на сообщение MMMetros

Отказаться можно всегда, он просто решил не портить отношения с рыгами. В итоге помурыжил команду и бросил, так и не выиграв ни одного трофея. Про Ярославского можно много сказать, например, что он хороший президент или хозяйственник, но то, что он там что-то доводит до конца, это точно не про него.

Будем посмотреть

Ответ на сообщение Metalik

Можно подумать, что Сурки белые и пушистые

Тут десь зачіпалась тема про Сурків? Як вже так тупо намагався перекинути стрілки - Сурки на першому місці УПЛ, грають весною в єврокубках... Хдє Метал?

Ответ на сообщение Metalik

Я лично с ним незнаком, поэтому и спросил. А теперь вопрос. Если Стороженко - вор, решала, казнокрад и схемщик? То как вас занесло в МХ-1925?

Питання когось загнав під ковдру:))))

Ответ на сообщение K. A. Valderrama

Тут десь зачіпалась тема про Сурків? Як вже так тупо намагався перекинути стрілки - Сурки на першому місці УПЛ, грають весною в єврокубках... Хдє Метал?

Металлист тоже когда-то шёл на первом месте в УПЛ (осень 2013) и играл в еврокубках. Не надо зарекаться, та же судьба может ждать и ДК

Ответ на сообщение Metalik

Я лично с ним незнаком, поэтому и спросил. А теперь вопрос. Если Стороженко - вор, решала, казнокрад и схемщик? То как вас занесло в МХ-1925?

Когда начнете писать под своим именем - тогда и поговорим.

Ответ на сообщение Metalik

Металлист тоже когда-то шёл на первом месте в УПЛ (осень 2013) и играл в еврокубках. Не надо зарекаться, та же судьба может ждать и ДК

Ні-ні! Тут вже давно про це говорилося. Ще тоді, коли Металіст грав в єврокубках. Але! Вся та нормальна торсида вболівальників Метала, з якою я провів на стадіоні "Металіст" 5 років, перетворилася в стадо латексних навігласів. І попереджали, що Динамо буде завжди, а Метал може щезнути... На чиє вийшло?

Ответ на сообщение Анатолий Байбаков

Когда начнете писать под своим именем - тогда и поговорим.

Ахахахахааааа :) Ну, це вже відмазка. Тут не фейсбук, відпочатку не вимагалося реєструвати я по пачпорту... А то у вас виходить, що Стороженко казнокрад, Вор, рєшала... А Ярославський - Хазяїн... :))) Таварищ! Ви брехун! А оскільки помічені в різних таборах - це говорить, що ви ще й пристосувань, лицемір... Я нічого особисто проти вас не маю. Але! Пишу очевидне.

Ответ на сообщение K. A. Valderrama

Ахахахахааааа :) Ну, це вже відмазка. Тут не фейсбук, відпочатку не вимагалося реєструвати я по пачпорту... А то у вас виходить, що Стороженко казнокрад, Вор, рєшала... А Ярославський - Хазяїн... :))) Таварищ! Ви брехун! А оскільки помічені в різних таборах - це говорить, що ви ще й пристосувань, лицемір... Я нічого особисто проти вас не маю. Але! Пишу очевидне.

Да мне все равно что ты пишешь и как говоришь. И что о мне думаешь. Я пишу и говорю то, что думаю а не то что кто-то хочет услышать.

Ответ на сообщение K. A. Valderrama

Ахахахахааааа :) Ну, це вже відмазка. Тут не фейсбук, відпочатку не вимагалося реєструвати я по пачпорту... А то у вас виходить, що Стороженко казнокрад, Вор, рєшала... А Ярославський - Хазяїн... :))) Таварищ! Ви брехун! А оскільки помічені в різних таборах - це говорить, що ви ще й пристосувань, лицемір... Я нічого особисто проти вас не маю. Але! Пишу очевидне.

И еще. Я никогда в своей жизни не работал на политиков, бизнесменов и прочее. Сам не был политиком или чиновником. Не сидел на зарплате, бюджетных деньгах, тендерах и прочей хне. Всю жизнь зарабатываю на себя и свою семью со своего бизнеса и никому не прислуживаю и не прислуживал. Имею свое мнение и возможность свободно его высказывать. Чем и горжусь. Поэтому все ваши выпады мимо. Хотел сказать - что не стоит людей равнять по себе, но думаю что вы тоже не причисляете себя к лицемерам и приспособленцам. Хотя кто вы я не знаю. В отличии от вас я свое лицо не прячу. Поэтому, все ваши выпады - мимо.

Ответ на сообщение Анатолий Байбаков

И еще. Я никогда в своей жизни не работал на политиков, бизнесменов и прочее. Сам не был политиком или чиновником. Не сидел на зарплате, бюджетных деньгах, тендерах и прочей хне. Всю жизнь зарабатываю на себя и свою семью со своего бизнеса и никому не прислуживаю и не прислуживал. Имею свое мнение и возможность свободно его высказывать. Чем и горжусь. Поэтому все ваши выпады мимо. Хотел сказать - что не стоит людей равнять по себе, но думаю что вы тоже не причисляете себя к лицемерам и приспособленцам. Хотя кто вы я не знаю. В отличии от вас я свое лицо не прячу. Поэтому, все ваши выпады - мимо.

Ого! Та ти ображений... :) 1. "...мнє всє равно, я пішу, я, я, я... " А чи не забагато я? Якщо тобі всеодно, що пишуть інші - переписуйся з собою, перед дзеркалом. 2. Ніхто нікому не забороняє висловлювати свої думки. Проте, є одна річ. Не варто прикривати все правом на власну думку, якщо вона адекватно не має перед собою аргументів. Бо в наш час видавати маячню за власну думку - популярне заняття навігласів і дебілів. 3. Я по собі нікого не зрівнював. Тому, як ти пишеш: "мимо" (с). Я просто тикнув тебе носом в факт, що ти Стороженка вважаєш поганим, а Ярославського просто небожителем. А я тобі скажу, що там два чоботи пара і це підтвердить будь-яка розумна і освічена людина, яка в темі. Тому, ти тут лицеміриш. Причин не знаю, та й пофіг, хто тебе образив. Але, за тобою тут постійно тягнеться слід шмарклів ображеного. Вибач! Нічого особистого. Просто погляд зі сторони.

Ответ на сообщение K. A. Valderrama

Ого! Та ти ображений... :) 1. "...мнє всє равно, я пішу, я, я, я... " А чи не забагато я? Якщо тобі всеодно, що пишуть інші - переписуйся з собою, перед дзеркалом. 2. Ніхто нікому не забороняє висловлювати свої думки. Проте, є одна річ. Не варто прикривати все правом на власну думку, якщо вона адекватно не має перед собою аргументів. Бо в наш час видавати маячню за власну думку - популярне заняття навігласів і дебілів. 3. Я по собі нікого не зрівнював. Тому, як ти пишеш: "мимо" (с). Я просто тикнув тебе носом в факт, що ти Стороженка вважаєш поганим, а Ярославського просто небожителем. А я тобі скажу, що там два чоботи пара і це підтвердить будь-яка розумна і освічена людина, яка в темі. Тому, ти тут лицеміриш. Причин не знаю, та й пофіг, хто тебе образив. Але, за тобою тут постійно тягнеться слід шмарклів ображеного. Вибач! Нічого особистого. Просто погляд зі сторони.

Извини, но ты перепутал. Я нигде не говорил о Ярославском как о небожителе. Я говорю о нем как о хозяине МХ и той инфраструктуре которую он построил. На ней он хозяин. При нем она была в порядке. Он за ней следил. При нем МХ был в порядке. Это факт. А то, что он один из тех кто любит залезть в чужое и в государственное, так я это и не отрицаю. С каких дел ты решил что Стороженко пиливший деньги еще вместе с Суркисом для меня ху@вый а Ярославский поднявший деньги на госгарантиях с Евро 2012 хороший я не пойму. Еще раз. Они оба воры. Но один что-то вкладывает в инфраструктуру, другой только в себя.

Ответ на сообщение K. A. Valderrama

Ого! Та ти ображений... :) 1. "...мнє всє равно, я пішу, я, я, я... " А чи не забагато я? Якщо тобі всеодно, що пишуть інші - переписуйся з собою, перед дзеркалом. 2. Ніхто нікому не забороняє висловлювати свої думки. Проте, є одна річ. Не варто прикривати все правом на власну думку, якщо вона адекватно не має перед собою аргументів. Бо в наш час видавати маячню за власну думку - популярне заняття навігласів і дебілів. 3. Я по собі нікого не зрівнював. Тому, як ти пишеш: "мимо" (с). Я просто тикнув тебе носом в факт, що ти Стороженка вважаєш поганим, а Ярославського просто небожителем. А я тобі скажу, що там два чоботи пара і це підтвердить будь-яка розумна і освічена людина, яка в темі. Тому, ти тут лицеміриш. Причин не знаю, та й пофіг, хто тебе образив. Але, за тобою тут постійно тягнеться слід шмарклів ображеного. Вибач! Нічого особистого. Просто погляд зі сторони.

И да, можно я буду писать то что хочу? Спасибо.

Ответ на сообщение Анатолий Байбаков

Извини, но ты перепутал. Я нигде не говорил о Ярославском как о небожителе. Я говорю о нем как о хозяине МХ и той инфраструктуре которую он построил. На ней он хозяин. При нем она была в порядке. Он за ней следил. При нем МХ был в порядке. Это факт. А то, что он один из тех кто любит залезть в чужое и в государственное, так я это и не отрицаю. С каких дел ты решил что Стороженко пиливший деньги еще вместе с Суркисом для меня ху@вый а Ярославский поднявший деньги на госгарантиях с Евро 2012 хороший я не пойму. Еще раз. Они оба воры. Но один что-то вкладывает в инфраструктуру, другой только в себя.

Ярославський пиляв! Забув додати!

Ответ на сообщение Анатолий Байбаков

И да, можно я буду писать то что хочу? Спасибо.

Маєш право, як і я щодо реагування на ту писанину.. Дімась ще той чортяка, та, цікаво почитати і його. Ти ж перебіг з одного табору в інший. А перебіжчикам нема довіри.

І да... Мною зауважено, про "два чоботи - пара"

Ответ на сообщение K. A. Valderrama

Маєш право, як і я щодо реагування на ту писанину.. Дімась ще той чортяка, та, цікаво почитати і його. Ти ж перебіг з одного табору в інший. А перебіжчикам нема довіри.

Ты же вроде не тупой. Я вверху все написал. У меня нет табора. И я не бегаю по таборам:) но если тебе так спокойней, можешь фантазировать и дальше. Ладно, поговорили и будет. Тема здесь другая. Всего хорошего!

Ответ на сообщение Анатолий Байбаков

Ты же вроде не тупой. Я вверху все написал. У меня нет табора. И я не бегаю по таборам:) но если тебе так спокойней, можешь фантазировать и дальше. Ладно, поговорили и будет. Тема здесь другая. Всего хорошего!

Та мені по цимбалам! Просто прозвучало, що хтось хороший, хтось поганий... Який "хороший" Ярославський - відомо. Діяльність Стороженка бачив в минулу суботу на власні очі. :(((( Найкращого

Оставить комментарий

Рейтинг букмекеров

Лента новостей

25 ноября
11:37
Аморим согласен вернуть Гомеса в "Манчестер Юнайтед"
11:05
Патрик Виейра: "Двух пенальти в ворота "Дженоа" не было"
10:28
Ван Нистелрой может возглавить "Гамбург"
10:10
Тибо Куртуа провел 100-й "сухой" матч за "Реал" в игре против "Леганеса"
09:58
Арне Слот: "В прошлом сезоне "Арсенал" на восемь очков обгонял "Манчестер Сити"
09:30
"Эмполи" - "Удинезе". Анонс и прогноз матча
09:30
Моуриньо опроверг слухи о переходе Роналду в "Фенербахче" и пошутил о встрече в Стамбуле
09:13
Килиан Мбаппе: "Мы с Винисиусом хорошо понимаем друг друга"
08:52
Матс Хуммельс: "Увидел хорошую команду против "Наполи"
08:30
"Реал" следит за Ильей Забарным
08:25
Карло Анчелотти: "Немного изменили позицию двух нападающих"
03:03
"Венеция" - "Лечче". Анонс и прогноз матча
02:20
Чемпионат Франции. "Ницца" - "Страсбур" 2:1. Видеообзор матча
01:12
Антонио Конте: "Противостояли сильной "Роме" и провели хорошие шестьдесят пять минут"
00:59
Чемпионат Италии. "Лацио" – "Болонья" 3:0. Видеообзор матча
00:31
Чемпионат Испании. "Атлетик" – "Реал Сосьедад" 1:0. Видеообзор матча
00:19
Ла Лига 2. 16-й тур. "Малага" в шестой раз кряду не пропускает, "Мирандес" возвращается на 2-е место
00:05
Чемпионат Испании. 14-й тур. "Реал" громит "Леганес", "Атлетик" выигрывает баскское дерби
24 ноября
23:55
Клаудио Раньери: "Роме" есть над чем работать, но я настроен позитивно"
23:55
Чемпионат Франции 12-й тур. Сампаоли проигрывает первый матч во главе "Ренна"
23:15
Чемпионат Франции. "Нант" – "Гавр" 0:2. Видеообзор матча
23:06
Чемпионат Франции. "Осер" – "Анже" 1:0. Видеообзор матча
22:22
Чемпионат Испании. "Леганес" - "Реал" 0:3. Видеообзор матча
22:21
Рубен Аморим: "Мои футболисты слишком много думали во время матча"
Больше новостей
25 ноября
10:58
Игроки сборной Украины получат бонус за выход в плейоф Лиги наций, а Буткевич удвоил премию
10:35
Игрок "Левого Берега" получил вывих в матче против "Руха"
09:51
Юрий Вернидуб: "Пенальти в ворота "Кривбасса" по делу"
09:10
Генштаб ВСУ: Оперативная информация по состоянию на 08:00 25.11.2024
08:50
Тренер "Полесья" U-19 Геннадий Литовченко ударил бокового арбитра после матча с "Зарей"
08:12
Война с россией: общие боевые потери противника с 24.02.22 по 25.11.24
08:00
"Полесье" - "Заря". Анонс и прогноз матча
24 ноября
23:48
Леонид Буряк: "Все мы от этих матчей с Бельгией получим удовольствие"
23:28
Кирилл Ковалец: "Так как мы играли первый тайм – мы не можем так играть"
22:54
Руслан Ротань: "Имели моменты, имели удары, но завершающая фаза не была в нашу пользу"
22:37
Олег Шандрук: "Колоссальный объем работы сделали ребята, я им сегодня благодарен"
22:30
Генштаб ВСУ: Оперативная информация по состоянию на 22.00 24.11.2024
21:36
31 касание, 11 точных передач: оценки Довбика за матч против "Наполи"
21:18
Виталий Пономарев: "Это важная победа, учитывая, что мы не выигрывали в чемпионате с 30 августа"
20:45
Чемпионат Украины. "Рух" – "Левый Берег" 1:0. Видеообзор матча
20:40
Виталий Первак: "Мы работаем, футболисты работают, но снова арбитры"
20:04
УПЛ. 14-й тур. Очередная неудача "Левого берега"
19:58
"Рух" - "Левый берег" 1:0. Молчание "аистов"
19:41
Михаил Кополовец: "Надеюсь, Бельгия разобрана и останется, а мы покажем свой лучший футбол"
19:33
Александр Назаренко: "Мысли сейчас не о Бельгии, если честно"
19:28
Чемпионат Украины. "Верес" - "Александрия" 1:1. Видеообзор матча
19:05
"Верес" - "Александрия" 1:1. Подножка лидеру
18:37
Сергей Чоботенко: "В этом году уж точно не сыграю, готовлюсь к сборам с командой"
18:30
Сборная Украины по футзалу объявила состав на матчи отбора к Евро-2026 против Кипра и Румынии
Больше новостей
25 ноября
11:37
Аморим согласен вернуть Гомеса в "Манчестер Юнайтед"
11:05
Патрик Виейра: "Двух пенальти в ворота "Дженоа" не было"
10:58
Игроки сборной Украины получат бонус за выход в плейоф Лиги наций, а Буткевич удвоил премию
10:28
Ван Нистелрой может возглавить "Гамбург"
10:10
Тибо Куртуа провел 100-й "сухой" матч за "Реал" в игре против "Леганеса"
09:58
Арне Слот: "В прошлом сезоне "Арсенал" на восемь очков обгонял "Манчестер Сити"
09:30
"Эмполи" - "Удинезе". Анонс и прогноз матча
09:30
Моуриньо опроверг слухи о переходе Роналду в "Фенербахче" и пошутил о встрече в Стамбуле
09:13
Килиан Мбаппе: "Мы с Винисиусом хорошо понимаем друг друга"
08:52
Матс Хуммельс: "Увидел хорошую команду против "Наполи"
08:30
"Реал" следит за Ильей Забарным
08:25
Карло Анчелотти: "Немного изменили позицию двух нападающих"
03:03
"Венеция" - "Лечче". Анонс и прогноз матча
02:20
Чемпионат Франции. "Ницца" - "Страсбур" 2:1. Видеообзор матча
01:12
Антонио Конте: "Противостояли сильной "Роме" и провели хорошие шестьдесят пять минут"
00:59
Чемпионат Италии. "Лацио" – "Болонья" 3:0. Видеообзор матча
00:31
Чемпионат Испании. "Атлетик" – "Реал Сосьедад" 1:0. Видеообзор матча
00:19
Ла Лига 2. 16-й тур. "Малага" в шестой раз кряду не пропускает, "Мирандес" возвращается на 2-е место
00:05
Чемпионат Испании. 14-й тур. "Реал" громит "Леганес", "Атлетик" выигрывает баскское дерби
24 ноября
23:55
Клаудио Раньери: "Роме" есть над чем работать, но я настроен позитивно"
23:55
Чемпионат Франции 12-й тур. Сампаоли проигрывает первый матч во главе "Ренна"
23:48
Леонид Буряк: "Все мы от этих матчей с Бельгией получим удовольствие"
23:15
Чемпионат Франции. "Нант" – "Гавр" 0:2. Видеообзор матча
23:06
Чемпионат Франции. "Осер" – "Анже" 1:0. Видеообзор матча
Больше новостей
25 ноября
01:15
Лос-Анджелес Гэлакси - Миннесота Юнайтед: прямая трансляция матча
12:00
СК Полтава - Металлист 1925: прямая трансляция матча
18:00
Полесье - Заря: прямая трансляция матча
19:00
Трабзонспор - Адана Демирспор: прямая трансляция матча
19:30
Эмполи - Удинезе: прямая трансляция матча
20:00
Пуща - Видзев: прямая трансляция матча
21:45
Венеция - Лечче: прямая трансляция матча
21:45
Дюнкерк - Аяччо: прямая трансляция матча
22:00
Ньюкасл - Вест Хэм: прямая трансляция матча
24 ноября
00:30
Нью-Йорк Сити - Нью-Йорк Ред Буллз: прямая трансляция матча
00:30
Жувентуде - Куиаба: прямая трансляция матча
00:30
Атлетико Гоияниенсе - Палмейрас: прямая трансляция матча
00:30
Ботафого - Витория: прямая трансляция матча
02:30
Сан-Паулу - Атлетико Минейро: прямая трансляция матча
05:30
Лос-Анджелес - Сиэтл Саундерс: прямая трансляция матча
12:00
Кремень - Яруд Мариуполь: прямая трансляция матча
12:00
Виктория - ЮКСА: прямая трансляция матча
12:00
МФК Металлург - Диназ: прямая трансляция матча
12:30
Сивасспор - Касымпаша: прямая трансляция матча
13:00
Оболонь - Кривбасс: прямая трансляция матча
13:00
Визела - Оливейренсе: прямая трансляция матча
13:15
НЕК - Утрехт: прямая трансляция матча
13:15
Радомяк - Сталь: прямая трансляция матча
13:30
Дженоа - Кальяри: прямая трансляция матча
Больше новостей
25 ноября
09:30
"Эмполи" - "Удинезе". Анонс и прогноз матча
08:00
"Полесье" - "Заря". Анонс и прогноз матча
03:03
"Венеция" - "Лечче". Анонс и прогноз матча
11:45
Венеция - Лечче: прогноз на матч
11:45
Дюнкерк - Аяччо: прогноз на матч
10:00
Пуща - Видзев: прогноз на матч
09:30
Эмполи - Удинезе: прогноз на матч
09:00
Трабзонспор - Адана Демирспор: прогноз на матч
08:00
Полесье - Заря: прогноз на матч
24 ноября
22:05
"Ньюкасл" - "Вест Хэм". Анонс и прогноз матча
12:01
"Атлетик" – "Реал Сосьедад". Анонс и прогноз матча
11:45
"Лацио" - "Болонья". Анонс и прогноз матча
11:45
"Ницца" - "Страсбур". Анонс и прогноз матча
11:00
"Баия" – "Атлетико Паранаэнсе". Анонс и прогноз матча
11:00
"Интернасьонал" - "РБ Брагантино". Анонс и прогноз матча
11:00
"Коринтианс" – "Васко да Гама". Анонс и прогноз матча
10:32
"Полтава" - "Металлист 1925": прогноз Виктора Козина
09:30
"Андерлехт" - "Гент". Анонс и прогноз матча
15:00
Лос-Анджелес Гэлакси - Миннесота Юнайтед: прогноз на матч
12:30
Орландо Сити - Атланта Юнайтед: прогноз на матч
12:00
Атлетик - Реал Сосьедад: прогноз на матч
12:00
Эльче - Овьедо: прогноз на матч
11:45
Лацио - Болонья: прогноз на матч
11:45
Ницца - Страсбур: прогноз на матч
Больше новостей

404

Ошибка приложения