closer-popup
footboom
Авторизация пользователя на сайте footboom1.com
Вход через социальные сети
или
Забыли пароль?
Регистрация
closer-popup
footboom
Регистрация
Поля отмечены звездочками * обязательны для заполнения

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Спасибо!

Готово! Проверьте свою электронную почту, чтобы узнать о специальном предложении!
closer-popup
Чемпионат Англии 2023/2024. / /
Окончен
0 : 6
Арсенал
Лондон

"Шеффилд Юнайтед" - "Арсенал". Анонс и прогноз матча

"Шеффилд Юнайтед" - "Арсенал". Анонс и прогноз матча
Изменить размер a+ a-
2687
34

4 марта. 22:00. Шеффилд. Стадион "Бремолл Лейн"
Чемпионат Англии. 27-й тур

"Шеффилд Юнайтед" - "Арсенал" (Лондон)

Где посмотреть: Setanta Sports

Дисквалифицированы: Мейсон Холгейт ("Шеффилд Юнайтед")
Травмированные: Анис Бен Слимане, Камерон Арчер, Джон Иган, Крис Бэшем, Рис Норрингтон-Дэвис, Макс Лав - Александр Зинченко, Томас Парти, Такехиро Томиясу (все - под вопросом), Юрриен Тимбер

"Шеффилд Юнайтед" - "Арсенал": котировки букмекеров

"Шеффилд Юнайтед"

У "Шеффилд Юнайтед" совсем плохие дела. Подопечные Криса Уайлдера остаются на последнем месте в турнирной таблице, а отставание от спасительной семнадцатой строчки с каждым туром только увеличивается. Поэтому неудивительно, что в команде царит ужасная атмосфера. Дошло до того, что футболисты начали выяснять отношения прямо во время матча. Это произошло в предыдущем туре, в котором "Шеффилд Юнайтед" пожаловал в гости к "Вулверхэмптону". После гола "волков" Винисиус Соуза и Джек Робинсон "пообщались" на повышенных тонах и потолкались. Довести дело до драки бразильцу и англичанину не позволили партнеры по команде, которые вмешались в спор и разрядили ситуацию.

"Это случается в каждом клубе страны по три-четыре раза в год. Возможно, вы этого не замечаете, ведь это обычно происходит за закрытыми дверями, на тренировках. Причем на любом уровне: в "Манчестер Сити", втором дивизионе и так далее. Конечно, я это не одобряю. Отношения нужно выяснять не при телевизионных камерах.  В перерыве я напомнил им об обязанностях. Мы пообщались, они замечательные и крутые ребята. Против них не будет принято никаких мер, ситуация в прошлом", - Крис Уайлдер решил не придавать серьезного значения инциденту. Однако он лишь подчеркнул напряженность, которая царит в клубе.

"Арсенал"

"Канониры" в предыдущих шести матчах АПЛ забили 25 мячей, что в среднем составляет 4,17 гола за игру. На просьбу объяснить превращение "Арсенала" в неудержимую доминирующую машину, Микель Артета ответил: "Взаимопонимание, связь между игроками с каждой игрой улучшается". Лучшим подтверждением слов главного тренера "канониров" является прогресс Кая Гаверца. Немецкого легионера поначалу много критиковали из-за бледной и невыразительной игры. Доставалось и самому Артете, который несмотря на неудачи Гаверца продолжал регулярно доверять ему место в стартовом составе. И вот наконец игрок сборной Германии начал благодарить тренера за доверие. Хаверц провел классный матч против "Бернли" (5:0), в котором отметился голом, а в предыдущем туре оформил "гол+пас" в поединке против "Ньюкасла" (4:1).

Читай также: Микель Артета: "Возможно, Зинченко сможет сыграть против "Шеффилд Юнайтед"

"Шеффилд Юнайтед" - "Арсенал": ориентировочные составы

Состав команд

"Шеффилд Юнайтед" - "Арсенал": прогноз автора

В каждом из предыдущих трех домашних матчей "Шеффилд Юнайтед" пропустил по 5 голов: дважды от "Брайтона" и еще однажды от "Астон Виллы". "Арсенал" в своей нынешней форме вполне способен повторить или даже превзойти достижение "чаек" и "львов". Ожидаю очередного разгромного поражения "львов". Мой прогноз - фора "Арсенал" (-2.5).

Ставка матча
Шеффилд Юнайтед
Шеффилд Юнайтед
Арсенал
Арсенал Лондон
22:00
Чемпионат Англии - 04 марта 2024
. Ставка с бонусом 10 000 грн
Фора Арсенал -2.50
.
favbet
Фора Арсенал -2.50
2.33
Оцените материал
Поделиться
Комментарии (34) Все комментарии

Ответ на сообщение Запарижанин

Там не було пари в центрі, як такої. Опорника і обох захисників (себе і Габріеля) часто-густо грав лише один Саліба, а решта всі йшли в атаку. Футболу з боку Шефілда в першому таймі не було взагалі. 0-3 до 15-ї хвилини, 0-5 перший тайм, 0-6 58-ма хвилина. Потім пішли заміни і футболу не стало взагалі. Вірніше, не стало б, якби не Парті, який запам'ятався своїми пасами на вихід гравцям суперника.

Але якщо брати формальео, то вийшла саме ця пара, і проти аутсайдера. Проти ВХ так не було. І мені тут докопяли: як це так це в два опорники проти кризового ВХ? Виявляється, можна в два опорники проти ще більш слабкої команди)). Иатч подивлюсь. Сьогодні. До речі, Арсенал включився в гонитву за Мігелем з Жирони.

Ответ на сообщение Товарищь Крокодиловъ

Але якщо брати формальео, то вийшла саме ця пара, і проти аутсайдера. Проти ВХ так не було. І мені тут докопяли: як це так це в два опорники проти кризового ВХ? Виявляється, можна в два опорники проти ще більш слабкої команди)). Иатч подивлюсь. Сьогодні. До речі, Арсенал включився в гонитву за Мігелем з Жирони.

А там є ще кого випускати в центр? Ну, вийшли в другому таймі, замість Райса і Жоржиньо, Парті і... Троссар, і що? Змінилося тільки на гірше, і це проти втомленого аутсайдера. Та й попередні двоє, якщо по чесному, не два опорники, а приблизно півтора, та й те тільки, якщо Райс заграватиметься.

Ответ на сообщение Запарижанин

А там є ще кого випускати в центр? Ну, вийшли в другому таймі, замість Райса і Жоржиньо, Парті і... Троссар, і що? Змінилося тільки на гірше, і це проти втомленого аутсайдера. Та й попередні двоє, якщо по чесному, не два опорники, а приблизно півтора, та й те тільки, якщо Райс заграватиметься.

Райс - Хавертц і Троссар попереду. Райс - Троссар і Хавертц попереду. Робочі варіанти, вони використовувались. А що Райс і Жоржиньйо не два опорники, я і сам знаю. То вважай, що прихована цитата в моєму виконанні. Попри те, що про нього пишуть, Райс - "вісімка". Але з начяних варіантів Райс - Жоржиньйо є найкращим. І я після матчу з Ліверпулем не зрозумів, нащо ламати те, що працює. Мене почали вчити уму-розуму: "ти ніпанімаєш, яе можна в два опорники проти ..." ітеде))).

Ответ на сообщение Товарищь Крокодиловъ

Райс - Хавертц і Троссар попереду. Райс - Троссар і Хавертц попереду. Робочі варіанти, вони використовувались. А що Райс і Жоржиньйо не два опорники, я і сам знаю. То вважай, що прихована цитата в моєму виконанні. Попри те, що про нього пишуть, Райс - "вісімка". Але з начяних варіантів Райс - Жоржиньйо є найкращим. І я після матчу з Ліверпулем не зрозумів, нащо ламати те, що працює. Мене почали вчити уму-розуму: "ти ніпанімаєш, яе можна в два опорники проти ..." ітеде))).

Дещиця правди в цьому є, але... Як сказав нещодавно не пам'ятаю хто: зараз, щоб претендувати на серйозні здобутки, потрібно мати не два, а три повноцінні склади. В АПЛ тим більш, з її графіком. Тобто, з розрахунком на неминучий лазарет. А в Арсі та сама проблема, що не дала в минулому році вибороти золото, нікуди не поділась. Навіть до двох більш менш рівноцінних складів далеко, якщо раптом всі травмовані видужають. І поки ця проблема не вирішена, повинні награватися різноманітні зв'язки гравців на полі. Бо якщо клюне, не дай Бог, звичайно, то пізно буде пити боржомі.

Ответ на сообщение Запарижанин

Дещиця правди в цьому є, але... Як сказав нещодавно не пам'ятаю хто: зараз, щоб претендувати на серйозні здобутки, потрібно мати не два, а три повноцінні склади. В АПЛ тим більш, з її графіком. Тобто, з розрахунком на неминучий лазарет. А в Арсі та сама проблема, що не дала в минулому році вибороти золото, нікуди не поділась. Навіть до двох більш менш рівноцінних складів далеко, якщо раптом всі травмовані видужають. І поки ця проблема не вирішена, повинні награватися різноманітні зв'язки гравців на полі. Бо якщо клюне, не дай Бог, звичайно, то пізно буде пити боржомі.

Чекай, я зоасім не про це. А про один конкретний пункт. Стосовно двох складів. Я бачу лише дві команди, де з натяжкою можна казати про два рівноцінні склади. Це МС та Інтер. Усього лише. Та і то ...

Ответ на сообщение Товарищь Крокодиловъ

Чекай, я зоасім не про це. А про один конкретний пункт. Стосовно двох складів. Я бачу лише дві команди, де з натяжкою можна казати про два рівноцінні склади. Це МС та Інтер. Усього лише. Та і то ...

В МС натяжка? Хіба що на якихось окремих позиціях, та й те в обороні. В атаці у них подекуди і більше двох на місце, що теж є проблемою, бо сидіти на банці стабільному гравцю основи, якби був в будь-якому іншому гранді, якось незручно. МС може з однаковим успіхом грати без будь-кого зі своїх зірок, навіть без кількох таких. В Лівері зараз в лазареті гравців не менше, ніж в заявці, і теж якось, хоч і на кульгавій козі, матчі витягують. А прибери одного-другого з основи Арсу... Подивись матч, там після 60-ї хвилини з Шефілдом грала зовсім інша команда. Хоч змінили спочатку лише трьох, а гра розладилась. Здавалося б, коли ще гравцям заміни доводити свою спроможність, як не в такому матчі, але - ні.

Ответ на сообщение Запарижанин

В МС натяжка? Хіба що на якихось окремих позиціях, та й те в обороні. В атаці у них подекуди і більше двох на місце, що теж є проблемою, бо сидіти на банці стабільному гравцю основи, якби був в будь-якому іншому гранді, якось незручно. МС може з однаковим успіхом грати без будь-кого зі своїх зірок, навіть без кількох таких. В Лівері зараз в лазареті гравців не менше, ніж в заявці, і теж якось, хоч і на кульгавій козі, матчі витягують. А прибери одного-другого з основи Арсу... Подивись матч, там після 60-ї хвилини з Шефілдом грала зовсім інша команда. Хоч змінили спочатку лише трьох, а гра розладилась. Здавалося б, коли ще гравцям заміни доводити свою спроможність, як не в такому матчі, але - ні.

Я подивився перший тайм. Справді важкий випадок. Далі просто втрата часу. Ну я не бачу для себе необхідності обговорювати все з приводу Арсеналу. Ну, не претенденти вони, наразі. Я просто аідзначив той аспект, який мене цікавив саме зараз. Стосовно Сіті .... при всьому багатстві вибору, альтернативи Де Брюйне нема. Цифри без нього доволі промовисті.

Ответ на сообщение Товарищь Крокодиловъ

Я подивився перший тайм. Справді важкий випадок. Далі просто втрата часу. Ну я не бачу для себе необхідності обговорювати все з приводу Арсеналу. Ну, не претенденти вони, наразі. Я просто аідзначив той аспект, який мене цікавив саме зараз. Стосовно Сіті .... при всьому багатстві вибору, альтернативи Де Брюйне нема. Цифри без нього доволі промовисті.

Там не стільки в самому Де Брюйне справа, скільки в зміні гри команди. Але Пеп щось придумає. Якщо, звісно, не зрікся своїх принципів, що теж може бути. Постійний пошук досконалості втомлює.

Ответ на сообщение Товарищь Крокодиловъ

Матч не смотрю и не смотрел. Смотрел другой футбол. Но здесь обращаю внимание на пару в центре: Жоржиньо - Райс. Против аутсайдера.

Але ж Райс грав в парі з Одегаром, а Жоржиньо нижче. І так виявляється краще і для Райса, якому при всіх його сильних якостях все ж закидали проблеми з першим пасом, і для позиції опорного-розігруючого, де Жоржиньо дає значно більше контролю. Побачимо як воно далі буде, бо у Жоржиньо контракт закінчується через три місяці і досі не продовжили. І ще цікаво хто присяде тепер як Жезус вернуся, чи так і залишиться.

Ответ на сообщение QHF

Але ж Райс грав в парі з Одегаром, а Жоржиньо нижче. І так виявляється краще і для Райса, якому при всіх його сильних якостях все ж закидали проблеми з першим пасом, і для позиції опорного-розігруючого, де Жоржиньо дає значно більше контролю. Побачимо як воно далі буде, бо у Жоржиньо контракт закінчується через три місяці і досі не продовжили. І ще цікаво хто присяде тепер як Жезус вернуся, чи так і залишиться.

Райс - "вісімка", незалежно від того, що про нього пишуть. Вище грав з огляду на суперника. Я про те більше, що зв'язка Жоржиньо - Райс показала себе найкращим чином з можливих і використовуваних зв'язок. І я не розумію, нащо ламати те, що працює? В матчі проти Ньюкасла (якщо тут не помилився) вони лишили по собі повністю аипалене поле. Суперників, хвальоних нбюкаслівських атакуючих хавів, не було видно і чутно в першому таймі. Дивлячись на те, яку роль в Байєрі виконує Джака. мені видається, що не в тому напрямку Артета риє.

Ответ на сообщение Товарищь Крокодиловъ

Райс - "вісімка", незалежно від того, що про нього пишуть. Вище грав з огляду на суперника. Я про те більше, що зв'язка Жоржиньо - Райс показала себе найкращим чином з можливих і використовуваних зв'язок. І я не розумію, нащо ламати те, що працює? В матчі проти Ньюкасла (якщо тут не помилився) вони лишили по собі повністю аипалене поле. Суперників, хвальоних нбюкаслівських атакуючих хавів, не було видно і чутно в першому таймі. Дивлячись на те, яку роль в Байєрі виконує Джака. мені видається, що не в тому напрямку Артета риє.

Згоден, що Райс вісімка, але починав же він в Арсеналі шісткою, і в Вест Хемі, якщо не помиляюсь, так само грав. По Джаці - а замість кого ти його зараз бачиш в цій команді? Бо на лавку, сумніваюсь він так просто погодився б.

Ответ на сообщение Товарищь Крокодиловъ

Я подивився перший тайм. Справді важкий випадок. Далі просто втрата часу. Ну я не бачу для себе необхідності обговорювати все з приводу Арсеналу. Ну, не претенденти вони, наразі. Я просто аідзначив той аспект, який мене цікавив саме зараз. Стосовно Сіті .... при всьому багатстві вибору, альтернативи Де Брюйне нема. Цифри без нього доволі промовисті.

Арсенал успішно подолав ігрову кризу, травмовані повертаються, надворі середина березня, мінус два відставання від лідера, і найменше пропущених (що цікаво, не завдяки наднадійному захисту). Якось передчасно казати, що вони не претенденти.

Ответ на сообщение QHF

Згоден, що Райс вісімка, але починав же він в Арсеналі шісткою, і в Вест Хемі, якщо не помиляюсь, так само грав. По Джаці - а замість кого ти його зараз бачиш в цій команді? Бо на лавку, сумніваюсь він так просто погодився б.

Будь ласка: Джака - Райс - Едегор в центрі.

Ответ на сообщение QHF

Згоден, що Райс вісімка, але починав же він в Арсеналі шісткою, і в Вест Хемі, якщо не помиляюсь, так само грав. По Джаці - а замість кого ти його зараз бачиш в цій команді? Бо на лавку, сумніваюсь він так просто погодився б.

І в ВХ він не був чистою шісткою. А більший ухил в оборону може обумовлюватись загальним рівнем команди.

Ответ на сообщение QHF

Арсенал успішно подолав ігрову кризу, травмовані повертаються, надворі середина березня, мінус два відставання від лідера, і найменше пропущених (що цікаво, не завдяки наднадійному захисту). Якось передчасно казати, що вони не претенденти.

До речі, по пропущеним. Стали мало пропускати, коли вилетів Зінченко і в центрі стали грати Жоржиньйо - Райс. В принципі, зорі можуть так зійтися, що раптом виграють першість. Але я в це не вірю: мала глибина складу, деякі ігрові експерименти Артети не виправдані. Принаймні, мені видаються такими.

Ответ на сообщение Товарищь Крокодиловъ

Будь ласка: Джака - Райс - Едегор в центрі.

Їм потрібен в центрі хтось, хто роздає, зв'язує гру пасом. Раніше це робив Зінченко, тепер Жоржиньо. Якщо такої людини нема, у них одразу проблеми.

Ответ на сообщение Товарищь Крокодиловъ

До речі, по пропущеним. Стали мало пропускати, коли вилетів Зінченко і в центрі стали грати Жоржиньйо - Райс. В принципі, зорі можуть так зійтися, що раптом виграють першість. Але я в це не вірю: мала глибина складу, деякі ігрові експерименти Артети не виправдані. Принаймні, мені видаються такими.

Кажуть, пропускають мало завдяки тотальному контролю. Просто не дають можливості навіть намагатись щось створювати. Щодо експериментів, на тому рівні без них ніяк. Інша справа, що у Артети це тільки четвертий сезон і по суті перша робота, не те що у конкурентів.

Ответ на сообщение QHF

Їм потрібен в центрі хтось, хто роздає, зв'язує гру пасом. Раніше це робив Зінченко, тепер Жоржиньо. Якщо такої людини нема, у них одразу проблеми.

Райс може. Цілком. До речі. При Жоржиньйо в центрі ніякі зміщення з флангів не потрібні. Що ми й бачимо: Вайт у себе на краю а Ківіор навіть рідко в атаці з'являється.

Ответ на сообщение QHF

Кажуть, пропускають мало завдяки тотальному контролю. Просто не дають можливості навіть намагатись щось створювати. Щодо експериментів, на тому рівні без них ніяк. Інша справа, що у Артети це тільки четвертий сезон і по суті перша робота, не те що у конкурентів.

От тут ми підходимо до однієї цікавої речі. Якщо сказати коротко, зміни порівняно з попереднім роком можна охарактеризувати виразом "всі в атаку". Почалася та гра, яку я назвав гібридним футболом. Коли на позиціях гравці рахувалися номінально, а займалися на полі геть іншим. Я про це кілька разів казав. І .... раптом така суператакувальна команда стала менше забивати. І більше пропускати. Далі життя змусило обрати більш захисний варіант, з меншою "гібридністю". Ті самі Ківіор і Жоржиньйо - Райс. І в більш захисному варіанті і забивати стали більше, і пропускати менше. Тобто їм не вистачало не атакувальних гравців, а саме балансу в грі. І тут я нагадаю таку річ: в суператакувальній Барселоні золотої пори був Бускетс ..... Своєрідний балансир. Не можна грати "всі в атаку". Тому я й кажу про необхідність Джаки або когось подібного за функціоналом на полі. Ти кажеш: травмовані одужують. Ну, от і подивимось, куди понесе Артету при більш широкому виборі. Я тут песиміст. Але теоретично всяке може бути.

Ответ на сообщение Товарищь Крокодиловъ

От тут ми підходимо до однієї цікавої речі. Якщо сказати коротко, зміни порівняно з попереднім роком можна охарактеризувати виразом "всі в атаку". Почалася та гра, яку я назвав гібридним футболом. Коли на позиціях гравці рахувалися номінально, а займалися на полі геть іншим. Я про це кілька разів казав. І .... раптом така суператакувальна команда стала менше забивати. І більше пропускати. Далі життя змусило обрати більш захисний варіант, з меншою "гібридністю". Ті самі Ківіор і Жоржиньйо - Райс. І в більш захисному варіанті і забивати стали більше, і пропускати менше. Тобто їм не вистачало не атакувальних гравців, а саме балансу в грі. І тут я нагадаю таку річ: в суператакувальній Барселоні золотої пори був Бускетс ..... Своєрідний балансир. Не можна грати "всі в атаку". Тому я й кажу про необхідність Джаки або когось подібного за функціоналом на полі. Ти кажеш: травмовані одужують. Ну, от і подивимось, куди понесе Артету при більш широкому виборі. Я тут песиміст. Але теоретично всяке може бути.

Який там буде вибір, купа крайніх захисників? Джокерів на заміну, підсилення в атаку з лави, в Арсі немає. Ті, що є, можуть, хіба що, дотягнути гру, але не перевернути, якщо щось піде не за планом. Форварда такого, щоб можна було за потреби спростити гру, немає. Вийми пару гравців з основного складу, і гра розсипається. За таких умов претендувати на щось серйозне дуже важко.

Ответ на сообщение Запарижанин

Який там буде вибір, купа крайніх захисників? Джокерів на заміну, підсилення в атаку з лави, в Арсі немає. Ті, що є, можуть, хіба що, дотягнути гру, але не перевернути, якщо щось піде не за планом. Форварда такого, щоб можна було за потреби спростити гру, немає. Вийми пару гравців з основного складу, і гра розсипається. За таких умов претендувати на щось серйозне дуже важко.

Так я ж не проти. Але номінальний вибір все одно буде більшим. Власне, вибір, який цікавить мене: він дотримуватиметься балансу, який віднайти життя змусило, чи знов почне грати у "всі в атаку" без балансира. І тут я песиміст. Цього року Артета мене розчарував і розчаровує: ламає те, що працює.

Ответ на сообщение Запарижанин

Який там буде вибір, купа крайніх захисників? Джокерів на заміну, підсилення в атаку з лави, в Арсі немає. Ті, що є, можуть, хіба що, дотягнути гру, але не перевернути, якщо щось піде не за планом. Форварда такого, щоб можна було за потреби спростити гру, немає. Вийми пару гравців з основного складу, і гра розсипається. За таких умов претендувати на щось серйозне дуже важко.

В минулому сезоні я звинувачував Пепа, що він вигадує лісапет з трикутними колесами: красиво, але не їде. В цьому році - з того не дуже багатого асортименту, що я бачив, Пеп використовує ресурс обережніше, життя змушує. А в цьому сезоні я готовий в тому самому звинуватити Артету. Ну, не буває так, як він хоче! Барса і Бускетс - це класика і хрестоматія. В цьому сезоні предмети моєї глядацької цікавості в першу чергу Інтер та Байєр. Там теж є своя частка гібридності. Але в кожного тренера там є свої способи досягнення балансу, аби унеможливити перекоси. Байєр - це троє центрдефів, які в першу чергу жорстко центрдефи, і той самий Джака. В Інтері, де центрдефи чим тільки не займаються, і на флангах захисники умовні (в Байєрі взагалі не захисники), є трійка центрхавів. Між якими обов'язки хоч і поділені, але в принципі всі роблять все. І Зоммер часто промто дивиться футбол, бо суперники не створюють. ... а що наразі хоче Артета, це про кохання сови і глобуса. Не знаю, може переросте?

Ответ на сообщение Товарищь Крокодиловъ

В минулому сезоні я звинувачував Пепа, що він вигадує лісапет з трикутними колесами: красиво, але не їде. В цьому році - з того не дуже багатого асортименту, що я бачив, Пеп використовує ресурс обережніше, життя змушує. А в цьому сезоні я готовий в тому самому звинуватити Артету. Ну, не буває так, як він хоче! Барса і Бускетс - це класика і хрестоматія. В цьому сезоні предмети моєї глядацької цікавості в першу чергу Інтер та Байєр. Там теж є своя частка гібридності. Але в кожного тренера там є свої способи досягнення балансу, аби унеможливити перекоси. Байєр - це троє центрдефів, які в першу чергу жорстко центрдефи, і той самий Джака. В Інтері, де центрдефи чим тільки не займаються, і на флангах захисники умовні (в Байєрі взагалі не захисники), є трійка центрхавів. Між якими обов'язки хоч і поділені, але в принципі всі роблять все. І Зоммер часто промто дивиться футбол, бо суперники не створюють. ... а що наразі хоче Артета, це про кохання сови і глобуса. Не знаю, може переросте?

Це дуже поверхневий погляд. Не сприймай як закид. Для тебе будь-який гравець це лише прізвище, і його дії (позитивні чи негативні) ти в змозі оцінити лише тоді, коли він з'являється на полі. Тренер же бачить його ще й як людину - в якому він настрої, ладить чи не ладить з іншими гравцями в команді, в якій він формі, як спортсмен. Потрапляння чи не потрапляння того чи іншого гравця в склад, використовування тренером тієї чи іншої схеми це не завжди його примха. Всі хитання Артети могли бути обумовлені саме внутрішніми (що поза полем) причинами, а не його власними бажаннями. Може він просто намагався зробити з гімна кулю. Тобто, маючи короткий склад (та ще й травми) намагався посилити гру за якихось інших резервів. А як це все випробувати, якщо не в реальній грі? Нам з тобою невідомо, наприклад, чому той же Жоржиньо так довго сидів на лаві. Ми його можемо бачити лише на полі, а це не завжди показово. Щодо Пепа, то так. З Махрезом на лавці це не те саме, що без Махреза. :)

Ответ на сообщение Запарижанин

Це дуже поверхневий погляд. Не сприймай як закид. Для тебе будь-який гравець це лише прізвище, і його дії (позитивні чи негативні) ти в змозі оцінити лише тоді, коли він з'являється на полі. Тренер же бачить його ще й як людину - в якому він настрої, ладить чи не ладить з іншими гравцями в команді, в якій він формі, як спортсмен. Потрапляння чи не потрапляння того чи іншого гравця в склад, використовування тренером тієї чи іншої схеми це не завжди його примха. Всі хитання Артети могли бути обумовлені саме внутрішніми (що поза полем) причинами, а не його власними бажаннями. Може він просто намагався зробити з гімна кулю. Тобто, маючи короткий склад (та ще й травми) намагався посилити гру за якихось інших резервів. А як це все випробувати, якщо не в реальній грі? Нам з тобою невідомо, наприклад, чому той же Жоржиньо так довго сидів на лаві. Ми його можемо бачити лише на полі, а це не завжди показово. Щодо Пепа, то так. З Махрезом на лавці це не те саме, що без Махреза. :)

Я виходжу з того, що внаслідок експериментів Арсенал цьогорічний став гірше минулорічного. А кухня є кухнею. Ти мені пишеш загальні і безсумнівні речі. У мене нема матеріалу, аби оцінити, що там відбувається на кухні. Тому кухню я і не оцінюю. З такої точки зору будь-яка оцінка, яка обмежується тим, що відбувається на полі, є поверхневою. Але в переважній кількості випадків - і достатньою. По Сіті там не лише мінус Марез, а ще й мінус Гюндоган. Тобто коли в тебе є одночасно Де Брюйне, Гюндоган і Марез - це один турнір, а коли немає Гюндогана, Мареза і Де Брюйне - це зовсім інший б**дь турнір. І по адьожкє протягівай ножкі.

* і Де Брюйне вилетів надовго, малося на увазі. Думаю, це зрозуміло.

Ответ на сообщение Запарижанин

Це дуже поверхневий погляд. Не сприймай як закид. Для тебе будь-який гравець це лише прізвище, і його дії (позитивні чи негативні) ти в змозі оцінити лише тоді, коли він з'являється на полі. Тренер же бачить його ще й як людину - в якому він настрої, ладить чи не ладить з іншими гравцями в команді, в якій він формі, як спортсмен. Потрапляння чи не потрапляння того чи іншого гравця в склад, використовування тренером тієї чи іншої схеми це не завжди його примха. Всі хитання Артети могли бути обумовлені саме внутрішніми (що поза полем) причинами, а не його власними бажаннями. Може він просто намагався зробити з гімна кулю. Тобто, маючи короткий склад (та ще й травми) намагався посилити гру за якихось інших резервів. А як це все випробувати, якщо не в реальній грі? Нам з тобою невідомо, наприклад, чому той же Жоржиньо так довго сидів на лаві. Ми його можемо бачити лише на полі, а це не завжди показово. Щодо Пепа, то так. З Махрезом на лавці це не те саме, що без Махреза. :)

... і я не думаю, що послідовне "всі в атаку" і тотальна гібридність є наслідком якихось підводних течій. Надто все послідовно. Можливо, чимось стороннім ускладненим, але я бачу це свідомим вектором розвитку гри принаймні на цей сезон.

Ответ на сообщение Товарищь Крокодиловъ

Я виходжу з того, що внаслідок експериментів Арсенал цьогорічний став гірше минулорічного. А кухня є кухнею. Ти мені пишеш загальні і безсумнівні речі. У мене нема матеріалу, аби оцінити, що там відбувається на кухні. Тому кухню я і не оцінюю. З такої точки зору будь-яка оцінка, яка обмежується тим, що відбувається на полі, є поверхневою. Але в переважній кількості випадків - і достатньою. По Сіті там не лише мінус Марез, а ще й мінус Гюндоган. Тобто коли в тебе є одночасно Де Брюйне, Гюндоган і Марез - це один турнір, а коли немає Гюндогана, Мареза і Де Брюйне - це зовсім інший б**дь турнір. І по адьожкє протягівай ножкі.

Та це зрозуміло. Наводячи приклад, не обов'язково перелічувати все.

Ответ на сообщение Товарищь Крокодиловъ

* і Де Брюйне вилетів надовго, малося на увазі. Думаю, це зрозуміло.

авжеж

Ответ на сообщение Товарищь Крокодиловъ

... і я не думаю, що послідовне "всі в атаку" і тотальна гібридність є наслідком якихось підводних течій. Надто все послідовно. Можливо, чимось стороннім ускладненим, але я бачу це свідомим вектором розвитку гри принаймні на цей сезон.

Так. Додам, що може все складається, як складається, ще тому, що Артета не має достатньо тренерського досвіду, щоб заздалегідь передбачити наслідки якихось змін. Йому, щоб пересвідчитись, так він робить щось чи не так, треба ще "помацати", і не один раз.

Ответ на сообщение Запарижанин

Так. Додам, що може все складається, як складається, ще тому, що Артета не має достатньо тренерського досвіду, щоб заздалегідь передбачити наслідки якихось змін. Йому, щоб пересвідчитись, так він робить щось чи не так, треба ще "помацати", і не один раз.

А отут є приклад Хабі Алонсо ...

Оставить комментарий

Рейтинг букмекеров

Прогнозы

25.11.2024
Лига Чемпионов
Бавария
ПСЖ
Все прогнозы

404

Ошибка приложения

Спецпроекты

Как начать делать ставки?

1
Выбрать букмекерскую контору
2
Получить бонус
3
Выбрать события для ставки
узнать больше