closer-popup
footboom
Авторизация пользователя на сайте footboom1.com
Вход через социальные сети
или
Забыли пароль?
Регистрация
closer-popup
footboom
Регистрация
Поля отмечены звездочками * обязательны для заполнения

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Спасибо!

Готово! Проверьте свою электронную почту, чтобы узнать о специальном предложении!
closer-popup
Лига Чемпионов 2024/2025. Квалификационный этап. 3-й раунд. Первые матчи / /
Динамо
Киев, Украина
Окончен
1 : 1
Рейнджерс
Глазго, Шотландия

"Динамо" - "Рейнджерс" 1:1. Прикрий присмак та промінь надії

"Динамо" - "Рейнджерс" 1:1. Прикрий присмак та промінь надії
Источник фото:
Изменить размер a+ a-
1032
30

06.08.2024. Ліга чемпіонів. 3-й раунд. Перші матчі
Польща. Люблін. Стадион "Арена Люблін"

Головний арбітр: Донатас Румшас (Литва)
Асистенти: Александрас Радюшас (Литва), Довідас Сужиделіс (Литва)

"Динамо" (Київ, Україна) - "Рейнджерс" (Глазго, Шотландія) 1:1

Голи: Ярмоленко, 37 - Дессер, 90+4

"Динамо": Бущан, Михавко, Попов, Вівчаренко, Піхальонок (Буяльський, 69), Бражко, Шапаренко (Лонвейк, 69), Караваєв, Ярмоленко (Волошин, 77), Ванат, Кабаєв (Брагару, 77)
Тренер: Олександр Шовковський

"Рейнджерс": Батленд, Їлмаз, Суттар, Балогун, Таверньє, Діоманде (Доуелл, 80), Беррон (Стерлінг, 71), Лоуренс, Маккосленд (Черни, 60), Райт (Жефте, 46), Дессер
Тренер: Філіпп Клеман

Попередження: Таверньє, 78, Суттар, 84, Дессер, 90

Состав команд

Вже на другій хвилині гравці "Рейнджерс" вперше перевірили Бущана - Дессер в передній лінії скинув під удар Лоуренсу, що набіг другим темпом, той в дотик потужно пробив в площину, але, на щастя, по центру. Бущан підставив рукавиці, з відскоку "додав" Дессер, але вже несильно, "навісним". Георгій спокійно забрав.

"Динамо" відповіло непоганою позиційною атакою, заробило кутовий, подачу Шапаренко Попов подовжив собі за спину, а Бражко з не дуже зручної позиції підставив голову - вище воріт. 

На восьмій хвилині - ще одна непогана атака киян, Бражко чудово зіграв на перехоплені, Шапаренко спробував крутнути в дальній кут, але захисник встиг вставити корпус, і з додатковим рикошетом м’яч гості винесли.

Динамівці на цьому відрізку комбінували непогано, швидко, по всій ширині поля, і хвилин на п’ять відтиснули суперника до його воріт. Втім навдовго закрити "Рейнджерс" на їх половині поля не вийшло - команда Філіппа Клемана перехопила м’яч та запропонувала вже свої декілька атак з намаганням загострити праворуч. Втім, без моментів.

16-та хвилина, жорсткий простріл Кабаєва на ближній кут воротарського під ривок Ваната - Балогун у підкаті встиг заблокувати. А за дві хвилини кияни навіть забили. Вівчаренко попрацював у відборі, Шапаренко чудовою діагоналлю перевів праворуч, Караваєв та Бражко трішки покатали поміж собою, й Олександр завантажив у штрафний. Таверньє виніс на Шапаренка, Микола технічно підробив собі п’ятою за спину, і Вівчаренко потужно поклав в площину. Голкіпер відбив перед собою, Ванат головою додав в сітку, але… Але офсайд.

Маккосленд відповідає зміщенням з флангу в центр з ударом - повз "рамку" під наглядом Бущана. Одразу свій хід робить "Динамо" - Ванат м’яко скидає Піхальонку, але Олександр "виконує" майже по центру, і Батленд без особливих проблем переводить у фланг.

Загалом, гра йшла максимально динамічна, комонди обмінювались швидкими атаками, динамівці частіше працювали більш мобільним флангом Вівчаренка-Кабаєва, ніж більш досвідченим Ярмоленка-Караваєва, а в центрі раз по раз якісно відпрацьовував у відборі та на перехопленнях Бражко.

"Рейнджерс" також більше працював своїм правим флангом з невгамовним Россом Маккослендом, який постійно намагався прострілити на лінію воротарського. Попов на ці простріли чатував, але загострювати на фланзі кияни все ж дозволяли.

36-а хвилина, Шапаренко соло проривається до штрафного суперника по центру, Беррон встигає виткнути з-під ніг Миколи, Караваєв набігає з ударом лівою - над поперечиною.

А потім "Динамо" врешті відкриває рахунок у матчі! Караваєв на своєму фланзі відбирає м’яч у Їлмаза, прибирає фінтом ще одного суперника та розрізає по правому флангу на Ваната в штрафний. Владислав зряче віддає у воротарський поміж голкіпера та захисника, і Ярмоленко спокійно замикає - 1:0!

Динамівці не зупиняються, і от вже Ярмоленко скидає під удар Шапаренку - Микола підробляє та пробиває метрів з 20-ти - над поперечиною. Після цього серію атак проводять гості, а на 45-й хвилині навіть загострюють, коли після подачі стандарту та скидки головою від партнера Дессер головою впритул "розстрілював" Бущана. Георгій встиг вскинути рукавиці, відбив, але лайнсмен офсайд відмахнув - в момент скидки форвард "Рейнджерс" відірвався від Піханьонка та заступив у положення поза грою.

Все, свисток. Дуже бадьоро, динамічно, гарні швидкості. Динамівці були трошки гостріші саме по факту, але за кількістю загострень, які до удару не призвели, втім виглядали небезпечно, гості не поступились. Чисто візуально - десь 50 на 50 за володінням, 8-6 за ударами, 4-3 за ударами в площину, 2-2 за кутовими. Рівна гра, але кияни були трошки кращими, вони й забили єдиний гол. Цілком закономірно.

По перерві  Клеман змінив лівого вінгера, а динамівці взяли м’яч під контроль. Хвилин на п’ять. Потім слово перехопили гості, й на 53-й хвилині свіженький Жефре крутнув якісний навіс в штрафний на Дессера. Той відкрився дійсно якісно - у проміжок між Поповим та Михавко, кивнув головою в нижній дальній кут, але Бущан склався та вигріб! А до відскоку Маккосленда не пустив Вівчаренко. Ух, ну й момент!

Ярмоленко прострілює на кут воротарського у напрямку Ваната, Балогун перериває в стрибку. Кутовий, Суттар встигає випередити на другому поверсі Михавка. Після передачі Шапаренка розгянає швидку контратаку Кабаєв, скидає в центр для удару Вівчаренку, але з браком, захисник встигає перехопити.

"Рейнджерс" ледь не запалює пожежу в штрафному киян, дуже вчасно встигає випхнути м’яч з-під ніг суперника Попов - суперник ледь не скинув під удар в районі "одинадцяти метрів". У відповідь на ворота гостей котиться контратака, Шапаренко входить ліворуч у штрафний майданчик, шукає пропозиції, але захисники вдало перекрили траєкторії на Кабаєва та Ваната. Микола намагається протягнути сам, але "загострює" кут, і пробити Батленда майже з нульового кута вже заскладно.

Хід за "Рейнджерс". Знов якісну подачу вирізає Жефте (дійсно вдала заміна ліворуч від Клемана), Дессер намагається пробити через себе, але Бражко встигає головою випередити. Й отримує удар від форварда суперника. У наступному епізоді Дессер в середині поля робить накладку Вівчаренку, і арбітру доводиться поводити виховальну бесіду, перераховуючи всі "гріхи", що накопичились в форварда "Рейнджерс" до цього моменту.

Їлмаз вантажить зліва, Лоуренс підрізає собі головою за спину у напрямку воріт й дивним навіть для себе чином влучає у поперечину зверху. Під наглядом Бущана, звісно, але несподівано.

Дві заміни в центр поля від Шовковського - трошки освіжити, бо почали підсідати в цій зоні. По позиціях: Буяльський замість Піханьонка, Лонвейк замість Шапаренка. Слід зазначити, що ініціативою на цей момент впевнено володіли гості, динамівці працювали другим темпом, і як завжди - без контроля м’яча у киян виходило нервово.

Напрошується заміна Ярмоленка - Кабаєву раз по раз доводиться зміщуватись на протилежний фланг на допомогу. Шовковський знімає обох вінгерів, випускаючи Волошина праворуч та Брагару ліворуч. Кияни виставляють високий оборонний блок, намагаючись не тиснутись до свого штрафного, зустрічати повище й використовувати брак суперника у передачах для контрвипадів.

Летить ліворуч Вівчаренко, прострілює у напрямку Ваната. захисник чіпляє, ледь не зрізає у напрямку своїх воріт, але голкіпер переводить далі у фланг. Де Волошин трошки не встигає в потрібну точку, щоб "додати".

Потім кияни у черговій контратаці гають чудову можливість забити другий гол. Буяльський в центрі ставить корпус,  отримує по ногах (і відкладене попередження для суперника), Ванат підхоплює, запускає праворуч Волошина, той мчить флангом, адресно прострілює на протилежний кут штрафного на Брагару… А той, підробляючи собі першим дотиком під удар, задалеко відпускає м’яч, даруючи його захисникові. А міг "вирішувати".

У воріт киян перериває небезпечний простріл Михавко, гості активно атакують обома флангами, створюють постійну напругу, але без фактичної гостроти. Донатас Румшас додає чотири хвилини, "Рейнджерс" тисне, кияни подекуди просто виносять в поле, не ускладнюючи виходом через пас. Втім, коли є нагода - вибігають флангами з збереженням м’яча та часу, як от Вівчаренко з Брагару на третій доданій.

І коли вже здавалось, що дотягнуть до смуги, на останній хвилині пропускають гольову атаку. Халепа. І гостювали ж на чужій половині поля,  в районі кутового прапорця, але затиснути там суперника на вкиданні з-за бокової не змогли...

"Рейнджерс" виходить з оборони, йде перевод від невгамовного Жефте праворуч на Черни, той розгортається майже біля прапорця, подає з-під Вівчаренка, а Дессер знов вривається в зазор між гравцями "Динамо" (тепер поміж Поповим та Бражком) й з двох метрів просто замикає у ближній кут - 1:1. Грамотно набіг другим темпом, кияни позиційно грали по інших гравцях, але знайшов врешті свій момент.

Щось зробити динамівці вже не встигли - після того, як розіграли з центра поля, арбітр одразу дав фінальний свисток. 

Дивіться також: Відеоогляд матчу

Що ж, будемо відверті - "Рейнджерс" у другому таймі на свій гол награв. І особисто Дессер також. Щодо киян - зарано віддали контроль супернику, зважаючи на наявні проблеми в обороні, які проглядались навіть у двох розгромних матчах з "Партизаном". Натомість, якби Брагару вправніше зіграв у тому епізоді з передачею Волошина, то догравати могли б значно спокійніше.

Тобто, свідомо граючи на контратаках, кияни мали свої шанси, подекуди вибігали добре, але брак на останній стадії чи то в передачах. чи то в прийомі не дав втілити це в другий гол. Чи могли далі чубитись з суперником за контроль, як до перерви? З урахуванням замін - навряд. Брагару перехвилювався й рівноцінно не замінив Кабаєва, Лонвейк й близько не компенсував відсутність Шапаренка. Волошин зіграв інакше, ніж Ярмоленко, але своє загострення дав. Грубо кажучи, сумарна якість атакуючої групи зменшилась, а Ванат, Бражко та Вівчаренко з Караваєвим банально втомились.

Плюс, хороші заміни від Клемана - чудово увійшов Жефте ліворуч, а Черни без втрати якості замінив Маккосленда праворуч. Грубо кажучи, кияни виставили бойовий стартовий склад, а замінами додати не вийшло. В суперника - навпаки.

Статистика всю цю картину підтверджує - виключно по другому тайму маємо 1-6 за ударами, 1-4 за ударами в площину, 2-3 за кутовими. Та 0:1 за рахунком. До перерви переграли, по перерві - поступились.

Прикро? Звісно. Могло б бути інакше? Так. Замість 1:1 могли б мати 2:0. Чи нелогічно? Ні, цілком по ходу гри. Катастрофа? Ні в якому разі.

До перерви та перші хвилин п’ятнадцять по перерві "Динамо" виглядало дуже бадьоро. Відверто - давно так добре не виглядало, навіть не згадати, коли востаннє видавали таку динамічну швидкісну гру з хорошим баченням поля,  партнерів та дуже притомним обсягом браку. Виглядали помітно краще, ніж обидва матчі проти "Партизану". Насправді, це було ледь не найголовнішим питанням - як виглядатимуть динамівці не проти відверто слабких "гробарів", а на тлі міцного суперника? Матч надав цілком позитивну відповідь.

Але цю гру, на жаль, поки може видавати лише чітко та група атаки, що сьогодні вийшла у старті. І доки була в нормальних фізичних кондиціях. Лавка наче й укомплектована по позиціях, і в центрі поля, і на флангах атаки. Але по факту - не те, що додати, але й навіть підтримати необхідний контроль гравців не вистачає.

Тому, відверто кажучи, у Глазго багато буде залежати саме від стартового складу протягом перших хвилин шістдесяти. Вони й у гостях можуть джазу дати. А далі - знов по ситуації та результату. Чи є шанси? Безумовно. Рівні команди, і далі - готовність, психологія, влучні заміни та банальна вдача.

Такий ось дивний матч вийшов. З результатом, що врешті засмутив, але з грою протягом першої години, що подарувала дуже позитивні емоції. Та надію на подальше посилення. Робота тренерського штабу помітна неозброєним оком, залишається розширити обойму гравців, готових вирішувати задачі на такому рівні без втрати загальної якості. Тоді зможуть дати потрібну якість не протягом години, а повних півтори.

Оцените материал
Поделиться
Комментарии (30) Все комментарии

Непонятно зачем начинать играть по счету на 60-й минуте матча, который по сути идет не 90, а 180 минут. И если уж вы придумали ловить контры, то надо их реализовывать. Ничего страшного в том Рейнджерсе нет. Если во втором матче будут играть в футбол, а не в цифры на табло, то все будет хорошо. Ну а если в футбол вас обыграет такой Рейнджерс, то в ЛЧ пока лучше нос не совать и побегать в ЛЕ пока.

У контри добре вибігали. Але не добігали, не вистачає чогось. Мені здається - ігрового мислення. А ще в окремі моменти враження, що не вірять один в одного. На добрий пас нема ривка, на добрий ривок нема пасу...

Ответ на сообщение Quartz

У контри добре вибігали. Але не добігали, не вистачає чогось. Мені здається - ігрового мислення. А ще в окремі моменти враження, що не вірять один в одного. На добрий пас нема ривка, на добрий ривок нема пасу...

не вистачає банально класу. з мисленням як раз все в порядку, але технічної майстерності вистачає виконати задумане раз з 4-5 спроб. цього замало, на жаль. у Рейнджерс, до речі, ті самі проблеми.

Дуже неприємний осад, але гра дійсно була нічийна. Шкода, що нема класу та вміння такі ігри дотискати та утримувати максимум. Так бездарно віддати очки... Чесно кажучі, не знаю навіщо цій команді група ЛЧ, будемо там виглядати хлопчиками. Хіба грошенят підзаробити гідних. Хоча і в ЛЄ можна в таку групу попасти, що і без грошей, і без очок залишимось. ЛЧ то хоча б свято справжнє.

Ответ на сообщение Эйся Трёп

не вистачає банально класу. з мисленням як раз все в порядку, але технічної майстерності вистачає виконати задумане раз з 4-5 спроб. цього замало, на жаль. у Рейнджерс, до речі, ті самі проблеми.

Рейнджерс взагалі розчарував. Я по старій памʼяті їх оцінював за минулорічними осінніми виступами, але від тієї команди нічого не лишилось. Кілька лідерів пішли, а в складі залишились якісь недоїдки з Чемпіоншипу та молодіжок АПЛ, і це взагалі не схоже на команду. Ще й в сезон явно не вкотились. Проходити можна було б. Але і Динамо сіреньке. Не ганебне, не позорне, але сіреньке.

Ответ на сообщение MMMMetros

Непонятно зачем начинать играть по счету на 60-й минуте матча, который по сути идет не 90, а 180 минут. И если уж вы придумали ловить контры, то надо их реализовывать. Ничего страшного в том Рейнджерсе нет. Если во втором матче будут играть в футбол, а не в цифры на табло, то все будет хорошо. Ну а если в футбол вас обыграет такой Рейнджерс, то в ЛЧ пока лучше нос не совать и побегать в ЛЕ пока.

Так вже нічія.

Але Ярмола дійсно видатний ігрок, єдиний, хто зараз зірка.

Ответ на сообщение toledo

Рейнджерс взагалі розчарував. Я по старій памʼяті їх оцінював за минулорічними осінніми виступами, але від тієї команди нічого не лишилось. Кілька лідерів пішли, а в складі залишились якісь недоїдки з Чемпіоншипу та молодіжок АПЛ, і це взагалі не схоже на команду. Ще й в сезон явно не вкотились. Проходити можна було б. Але і Динамо сіреньке. Не ганебне, не позорне, але сіреньке.

Рейнджерс ще можливо зіграються. Бо зараз вони постійно припускались помилок та втрат. Паси не туди де їх чекають партнери.

матч сподобався. що сам перебіг подій був цікавий, що гра обох команд - видно що хотіли грати у футбол а не боротись за очечки. ну й ДК дійсно додало проти матчів з сербами. взагалі ДК виглядало цікаво. і ще мене особливо тішить - цікаво індивідуально. практично всі гравці старту були легкі, моторні, метикуваті - тож і гра була гостра і цікава. досвіду нема, тому результат втримати не зуміли, а це важливо - якщо у ЛЧ таки хочуть. там всі суперники будуть рівні та сильніші і якщо вже голєшнік забили - тра з того щось витискувати. ну таке. в наступному матчі обидві команди додадуть. глядачі будуть проти наших. тобто шансів стало небагато, але вони все ще є - значить буде ще один гарний матч. удачі ДК.

Тактика другого тайму і результат розчарував.

Із такою грою наші Рейнджерс не пройдуть. Навіть такий незіграний Рейнджерс. Треба суттєво додавати, особливо у швидкості. Сумно, що це лише третій матч у сезоні, а наші вже втомлені. Перший тайм ще бігали та накривали, а в другому повністю стали. Бражко та Шапаренко із самого початку не бігли чомусь. А в Глазго шотландці будуть вдвічі активнішими, бо вболівальники не пробачать. У першому таймі наші непогано були готові: пресингували та накривали, шотландці робили помилки, й Динамо мало щонайменше 4 шанси забити. У другому сили закінчилися, тому не довели до удару жодної атаки, постійно приймали неправильні рішення. Після виходу Лонвейка взагалі опинилися в меншості. 90% помилкових дій - навіщо такий непотріб на полі? Буяльський теж у гру не потрапив. Краще б Андрієвського випустили. На перемогу точно не заслужили, а в гостях треба буде бігати швидше та забивати більше. Чи зможуть? Прикро ось так пропускати, але це справедливо.

Із гравців найкращим був Попов. Якби не проспав останній епізод, то взагалі топовий матч. Другим назву Бущана: добре, що нарешті прокинувся та почав рятувати. У першому таймі ще сподобалися Караваєв, Ванат та Пихальонок, але в другому й вони стомилися. Брагару старався, але він ще абсолютно незіграний. Решта виглядали дуже блідо. Ярмоленко молодець, що на досвіді добре відкрився під пас, але теж фізично слабкий. В цілому Динамо розчарувало.

Шапаренко активно займався на полі своїм потенційним продажем. І команді не додав, і самого замінили.

Ответ на сообщение Игорини

Із гравців найкращим був Попов. Якби не проспав останній епізод, то взагалі топовий матч. Другим назву Бущана: добре, що нарешті прокинувся та почав рятувати. У першому таймі ще сподобалися Караваєв, Ванат та Пихальонок, але в другому й вони стомилися. Брагару старався, але він ще абсолютно незіграний. Решта виглядали дуже блідо. Ярмоленко молодець, що на досвіді добре відкрився під пас, але теж фізично слабкий. В цілому Динамо розчарувало.

щодо Попова, то найкращий захісник - той що "не проспав епізод". якщо проспав - все решта уже не має значення. Караваєв був найкращим, гарно виглядав моментами Михавко (з поправкою на вік), сподобались також Вівчаренко, Бражко, Шапаренко, Кабаєв. непоганий матч відіграв і Бущан. за Ваната не скажу що був помітний але гольову передачу віддав, Ярмоленко - так само, забив. з іншої сторони на цих двох один гол у дамашньому матчі проти рівного суперника - це мало. заміни як мінімум не посилили гру, а то й послабили. хоча по іменах ніби то провалу бути не було, але кінець матчу наші програли вчисту. загальне враження у мене скоріш позитивне. колективної гри нема, чи десь моментами протикається. але індивідуально грали норм. додавати треба, особливо у витривалості, бо матч на 60-й не закінчується. і навіть на 90-й не закінчується... а так то. норм. є якісь перспективи.

Ответ на сообщение Игорини

Із такою грою наші Рейнджерс не пройдуть. Навіть такий незіграний Рейнджерс. Треба суттєво додавати, особливо у швидкості. Сумно, що це лише третій матч у сезоні, а наші вже втомлені. Перший тайм ще бігали та накривали, а в другому повністю стали. Бражко та Шапаренко із самого початку не бігли чомусь. А в Глазго шотландці будуть вдвічі активнішими, бо вболівальники не пробачать. У першому таймі наші непогано були готові: пресингували та накривали, шотландці робили помилки, й Динамо мало щонайменше 4 шанси забити. У другому сили закінчилися, тому не довели до удару жодної атаки, постійно приймали неправильні рішення. Після виходу Лонвейка взагалі опинилися в меншості. 90% помилкових дій - навіщо такий непотріб на полі? Буяльський теж у гру не потрапив. Краще б Андрієвського випустили. На перемогу точно не заслужили, а в гостях треба буде бігати швидше та забивати більше. Чи зможуть? Прикро ось так пропускати, але це справедливо.

тут з усім погоджусь окрім "шотландці будуть вдвічі активнішими" - вони й так були максимально активні і у цьому компоненті вже не додадуть. наші можуть знітися під чужими трибунами і зіграти гірше як вчора. хоча вчора нашим не вистачило фізики - вони рідко грають проти такого суперника цілий матч; періодично тайм-півтора так інтенсивно грають в ЧУ (і то - рідко), ну ще пару матчів проти ШД - і все. тож 60 хв - норм а далі дихачки вже не було. але цей матч був ще й тренувальним, тож у настпному наші зобовьязані бути кращими. так що - все ще 50-на-50.

Все вернулось на круга своя. Після пари-трійки прекрасних (як для динами) матчів, знов побачив звичну, як для українського футболу, картину. п.с. якби динама не пропустила на останніх секундах - жутко б розбагатів. Добре, що дякуючи ференцу і твенте прокинувся в своїх статках. Хоча лягав спати банкрутом))))

Ответ на сообщение нікюдаг

Все вернулось на круга своя. Після пари-трійки прекрасних (як для динами) матчів, знов побачив звичну, як для українського футболу, картину. п.с. якби динама не пропустила на останніх секундах - жутко б розбагатів. Добре, що дякуючи ференцу і твенте прокинувся в своїх статках. Хоча лягав спати банкрутом))))

хто ж ставить на своїх? ((

І да, в Шотландії загонять нашу динаму за сині хмари. Навіть, якщо знов вдасться забити першими на контрі (поки будуть сили) гол. І да, тепер накривати ніхто нікого не буде, буде класичний автобус. З першої, до тої хвилини, коли почнуть програвати. Але після того, як почнуть програвати - почнеться повна безнадія і навіть десь шотладське п-рно

Ответ на сообщение Mahno

хто ж ставить на своїх? ((

А птєнци Семена Западного для мене зовсім не свої. І я завжди ставлю на їх перемогу. В УСІХ матчах. В результаті отримую або моральне задоволення, або фінансову компенсацію за те незадоволення))) Хоча в матчах з партизанами вперше впіймав себе на думці, що гра динами мені починає подобатись. Навіть дуже

Ответ на сообщение нікюдаг

А птєнци Семена Западного для мене зовсім не свої. І я завжди ставлю на їх перемогу. В УСІХ матчах. В результаті отримую або моральне задоволення, або фінансову компенсацію за те незадоволення))) Хоча в матчах з партизанами вперше впіймав себе на думці, що гра динами мені починає подобатись. Навіть дуже

так і стають наркоманами)))) і динамівцями))

Ответ на сообщение нікюдаг

І да, в Шотландії загонять нашу динаму за сині хмари. Навіть, якщо знов вдасться забити першими на контрі (поки будуть сили) гол. І да, тепер накривати ніхто нікого не буде, буде класичний автобус. З першої, до тої хвилини, коли почнуть програвати. Але після того, як почнуть програвати - почнеться повна безнадія і навіть десь шотладське п-рно

хто зна, хто зна.. ДК не вистачає дисципліни у захисті. і досвіду. але іноді досвід компенсується бажанням. і я це бажання вчора бачив. чого давно не пригадаю.

Ответ на сообщение Консул

Шапаренко активно займався на полі своїм потенційним продажем. І команді не додав, і самого замінили.

а мені він якраз вчора сподобався. не зрозумів навіщо його Сашо поміняв, врешті після цього саме наші й почали провалюватись. то була явна помилка тренера.

Ответ на сообщение Mahno

тут з усім погоджусь окрім "шотландці будуть вдвічі активнішими" - вони й так були максимально активні і у цьому компоненті вже не додадуть. наші можуть знітися під чужими трибунами і зіграти гірше як вчора. хоча вчора нашим не вистачило фізики - вони рідко грають проти такого суперника цілий матч; періодично тайм-півтора так інтенсивно грають в ЧУ (і то - рідко), ну ще пару матчів проти ШД - і все. тож 60 хв - норм а далі дихачки вже не було. але цей матч був ще й тренувальним, тож у настпному наші зобовьязані бути кращими. так що - все ще 50-на-50.

Ще й як додадуть. Будуть прямолінійно але нахабно лізти і постійно завантажувати мяч у штрафний. Заробляти кутові, іноді і штрафні. І щось із цього та й вижмуть.

Ответ на сообщение Sith

Ще й як додадуть. Будуть прямолінійно але нахабно лізти і постійно завантажувати мяч у штрафний. Заробляти кутові, іноді і штрафні. І щось із цього та й вижмуть.

так вони і вчора "нахабно лізли" і я не бачив як вони лізтимуть ще нахабніше)) швикості у них були максимальні, добротні, але "вживані" для наших, майстерність теж була, однак і помилялись вони багато - я навіть не очікував що аж стільки. бажання перемогти в домашньому матчі може більше заважати скотчам аніж навпаки, бо біготні у них і так вдосталь, мізків же трибуни не додадуть.. якщо наші не знітяться, то буде матч-копія вчорашнього.

Ответ на сообщение Mahno

так вони і вчора "нахабно лізли" і я не бачив як вони лізтимуть ще нахабніше)) швикості у них були максимальні, добротні, але "вживані" для наших, майстерність теж була, однак і помилялись вони багато - я навіть не очікував що аж стільки. бажання перемогти в домашньому матчі може більше заважати скотчам аніж навпаки, бо біготні у них і так вдосталь, мізків же трибуни не додадуть.. якщо наші не знітяться, то буде матч-копія вчорашнього.

Вони грали більш обережно, активність почали проявляти вже у другому таймі коли програвали.

Ответ на сообщение Sith

Вони грали більш обережно, активність почали проявляти вже у другому таймі коли програвали.

не погоджусь. наші заставили їх грати обережно. і в першому таймі наші домінували повністю, хоч скотчі й непогано іноді огризались. і навіть граючи обережно, скотчі вколювали як чорти - на своєму максимумі.

Ответ на сообщение Mahno

не погоджусь. наші заставили їх грати обережно. і в першому таймі наші домінували повністю, хоч скотчі й непогано іноді огризались. і навіть граючи обережно, скотчі вколювали як чорти - на своєму максимумі.

Я погоджуюсь із Ситхом: вдома шотландці гратимуть набагато сміливіше та активніше. Буде складніше оборонятися. Якщо наші будуть фізично готові та пару разів зловлять на контрах, то добре. А якщо ні, то парочку пропустять, і все. Такого противника реально пройти. Але не з таким футболом, як вчора в другому таймі.

Ответ на сообщение toledo

Дуже неприємний осад, але гра дійсно була нічийна. Шкода, що нема класу та вміння такі ігри дотискати та утримувати максимум. Так бездарно віддати очки... Чесно кажучі, не знаю навіщо цій команді група ЛЧ, будемо там виглядати хлопчиками. Хіба грошенят підзаробити гідних. Хоча і в ЛЄ можна в таку групу попасти, що і без грошей, і без очок залишимось. ЛЧ то хоча б свято справжнє.

"Хоча і в ЛЄ можна в таку групу попасти" Групп больше не существует )

Грали добре до виходу Буяльського

Ответ на сообщение MMMMetros

"Хоча і в ЛЄ можна в таку групу попасти" Групп больше не существует )

Бляха, я й забув що і в ЛЄ та ж сама порнографія буде. Точно.

Оставить комментарий

Рейтинг букмекеров

Прогнозы

Все прогнозы

404

Ошибка приложения

Спецпроекты

Как начать делать ставки?

1
Выбрать букмекерскую контору
2
Получить бонус
3
Выбрать события для ставки
узнать больше

Лента новостей

21 ноября
15:46
Лионель Месси посетит празднование 125-летия "Барселоны"
15:31
Виталий Косовский: "Я бы хотел, чтобы украинцы померялись силами с Шотландией"
15:21
"Ньюкасл" может построить новый стадион, который принесет в два раза большую прибыль
15:16
"Милан" договорился с Маттео Габбиа о продлении контракта
15:00
"Васко да Гама" – "Интернасьонал". Анонс и прогноз матча
14:59
Информация о намерении "Реала" отдать Эндрика в аренду неверна – Фабрицио Романо
14:58
"Манчестер Юнайтед" проявляет интерес к полузащитнику "Лилля" и сборной Англии
14:47
ПСЖ открывает тренировочный комплекс за 300 млн. евро
14:43
Bild: Сложная семейная ситуация влияет на карьеру Хуммельса
14:29
Флориан Виртц хочет перейти в "Манчестер Сити"
14:15
Алексей Сыч: "Я благодарен Реброву, что доверил мне место в составе"
13:58
Клаудио Раньери возвращает доверие к лидерам "Ромы" - новый курс на позитив
13:37
Джовани дос Сантос: от звезды "Барселоны" до успешного бизнесмена
13:20
Виталий Миколенко: "Мы хорошо завершили этот цикл Лиги наций, хотя и не идеально"
13:14
Лаутаро Мартинес: "Вопрос о "Золотом мяче" закрыт - я был немного разочарован"
12:59
Балотелли и Виейра стремятся найти общий язык после прошлых конфликтов
12:56
Тарас Михалик: "Дебют Калюжного, Назаренко, Сыча следует признать успешным"
12:52
Роман Яремчук может оставить "Олимпиакос" зимой
12:41
Президент "Дженоа" Зангрилло: "Уверен, что Виейра и Балотелли очень хорошо поладят"
12:41
Роберто Скарнеккья: "Роме" нужен еще один нападающий"
Больше новостей
21 ноября
15:31
Виталий Косовский: "Я бы хотел, чтобы украинцы померялись силами с Шотландией"
14:15
Алексей Сыч: "Я благодарен Реброву, что доверил мне место в составе"
13:49
Журналист назвал причины, по которым Танковский не подошел "Металлисту 1925"
13:40
Бенни Макуана: "У меня было три тяжелых недели, сейчас могу играть 10-15 минут"
13:36
Имад Ашур: "Бенни Макуана вернулся, рассчитываем на него"
13:25
Евгений Левченко: "В матче с Грузией тренеры сборной не угадали с несколькими игроками"
13:20
Виталий Миколенко: "Мы хорошо завершили этот цикл Лиги наций, хотя и не идеально"
13:11
Евгений Селезнев: "Для меня Ротань в настоящее время – тренер №1 в Украине"
12:56
Тарас Михалик: "Дебют Калюжного, Назаренко, Сыча следует признать успешным"
12:41
Президент "Дженоа" Зангрилло: "Уверен, что Виейра и Балотелли очень хорошо поладят"
12:18
Игорь Пластун: "Выступая за "Лудогорец" получил болгарский паспорт"
12:15
Богдан Кушниренко подписал предварительный контракт с ЛНЗ
12:03
Ребров обошел Михайличенко и вошел в топ-5 тренеров сборной Украины
11:42
Журналист: "Игорь Суркис опроверг информацию о возвращении в "Динамо" Яцыка зимой"
11:02
Гармаш, Жичиков и Курило тренируются с "Металлистом 1925-2"
10:29
Журналист: "В "Шахтере" не видят будущего для Назарины"
10:10
Журналист: "Калюжный действительно находится в шортлисте "Шахтера", но без финальных решений"
10:04
Источник: Зинченко, Жезус и Тирни не входят в планы Артеты
09:55
Сергей Ребров: "Хочу поблагодарить команду за последние два месяца"
09:50
Александр Алиев: "Пока Ребруха справляется – зачем кого-то снимать?"
Больше новостей
21 ноября
15:46
Лионель Месси посетит празднование 125-летия "Барселоны"
15:31
Виталий Косовский: "Я бы хотел, чтобы украинцы померялись силами с Шотландией"
15:21
"Ньюкасл" может построить новый стадион, который принесет в два раза большую прибыль
15:16
"Милан" договорился с Маттео Габбиа о продлении контракта
15:00
"Васко да Гама" – "Интернасьонал". Анонс и прогноз матча
14:59
Информация о намерении "Реала" отдать Эндрика в аренду неверна – Фабрицио Романо
14:58
"Манчестер Юнайтед" проявляет интерес к полузащитнику "Лилля" и сборной Англии
14:47
ПСЖ открывает тренировочный комплекс за 300 млн. евро
14:43
Bild: Сложная семейная ситуация влияет на карьеру Хуммельса
14:29
Флориан Виртц хочет перейти в "Манчестер Сити"
14:15
Алексей Сыч: "Я благодарен Реброву, что доверил мне место в составе"
13:58
Клаудио Раньери возвращает доверие к лидерам "Ромы" - новый курс на позитив
13:37
Джовани дос Сантос: от звезды "Барселоны" до успешного бизнесмена
13:20
Виталий Миколенко: "Мы хорошо завершили этот цикл Лиги наций, хотя и не идеально"
13:14
Лаутаро Мартинес: "Вопрос о "Золотом мяче" закрыт - я был немного разочарован"
12:59
Балотелли и Виейра стремятся найти общий язык после прошлых конфликтов
12:56
Тарас Михалик: "Дебют Калюжного, Назаренко, Сыча следует признать успешным"
12:52
Роман Яремчук может оставить "Олимпиакос" зимой
12:41
Президент "Дженоа" Зангрилло: "Уверен, что Виейра и Балотелли очень хорошо поладят"
12:41
Роберто Скарнеккья: "Роме" нужен еще один нападающий"
Больше новостей
21 ноября
00:00
Куиаба - Фламенго: прямая трансляция матча
00:00
Гремио - Жувентуде: прямая трансляция матча
02:30
Атлетико Минейро - Ботафого: прямая трансляция матча
22:00
Хове Эспаньол - Реал Сосьедад: прямая трансляция матча
20 ноября
01:00
Колумбия - Эквадор: прямая трансляция матча
02:00
Чили - Венесуэла: прямая трансляция матча
02:00
Аргентина - Перу: прямая трансляция матча
02:45
Бразилия - Уругвай: прямая трансляция матча
16:00
Коринтианс - Крузейро: прямая трансляция матча
21:00
Эльденсе - Уэска: прямая трансляция матча
21:30
Крисиума - Витория: прямая трансляция матча
21:30
Атлетико Паранаенсе - Атлетико Гоияниенсе: прямая трансляция матча
21:30
РБ Брагантино - Сан-Паулу: прямая трансляция матча
23:00
Байя - Палмейрас: прямая трансляция матча
19 ноября
02:00
Ботафого СП - Аваи: прямая трансляция матча
02:45
Сеара - Америка Минейро: прямая трансляция матча
21:45
Уэльс - Исландия: прямая трансляция матча
21:45
Черногория - Турция: прямая трансляция матча
21:45
Чехия - Грузия: прямая трансляция матча
21:45
Албания - Украина: прямая трансляция матча
Больше новостей
21 ноября
15:00
"Васко да Гама" – "Интернасьонал". Анонс и прогноз матча
15:00
Васко да Гама - Интернасьонал: прогноз на матч
20 ноября
16:30
"Атлетико Минейро" – "Ботафого". Анонс и прогноз матча
14:00
"Куяба" – "Фламенго". Анонс и прогноз матча
14:00
"Гремио" – "Жувентуде". Анонс и прогноз матча
11:30
"Атлетико Паранаэнсе" - "Атлетико Гоияниенсе". Анонс и прогноз матча
11:30
"РБ Брагантино" - "Сан-Паулу". Анонс и прогноз матча
11:30
"Крисиума" - "Витория". Анонс и прогноз матча
06:00
"Коринтианс" - "Крузейро". Анонс и прогноз матча
16:30
Атлетико Минейро - Ботафого: прогноз на матч
13:00
Байя - Палмейрас: прогноз на матч
11:30
Крисиума - Витория: прогноз на матч
11:30
Атлетико Паранаенсе - Атлетико Гоияниенсе: прогноз на матч
11:30
РБ Брагантино - Сан-Паулу: прогноз на матч
06:00
Коринтианс - Крузейро: прогноз на матч
19 ноября
16:45
Бразилия - Уругвай. Анонс и прогноз матча
16:00
Аргентина – Перу. Анонс и прогноз матча
16:45
Бразилия - Уругвай: прогноз на матч
16:00
Чили - Венесуэла: прогноз на матч
16:00
Аргентина - Перу: прогноз на матч
Больше новостей