closer-popup
footboom
Авторизация пользователя на сайте footboom1.com
Вход через социальные сети
или
Забыли пароль?
Регистрация
closer-popup
footboom
Регистрация
Поля отмечены звездочками * обязательны для заполнения

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Спасибо!

Готово! Проверьте свою электронную почту, чтобы узнать о специальном предложении!
closer-popup
Евро-2024 Финальный турнир. Групповой этап. / /
Окончен
3 : 0

Румунія - Україна 3:0. Очікування та реальність

Румунія - Україна 3:0. Очікування та реальність
Источник фото:
Изменить размер a+ a-
2313
190

17.06.2024. Євро-2024.
Німеччина. Мюнхен. Стадіон "Алльянц-Арена"

Головний арбітр: Гленн Нюберг (Швеція)
Асистенти: Махбот Бейгі (Швеція), Андреас Сьодерквіст (Швеція)

Румунія - Україна 3:0

Голи: Станчу, 29, Р.Марін, 53, Дрегуш, 57

Румунія: Ніце, Банку, Драгушин, Раціу, Бурке, М.Марін (Рус, 75), Р.Марін, Станчу (Раковітан, 87), Дрегуш (Пушкаш, 75), Коман (Михейле, 62), Ман (Хаджі, 62)
Тренер: Едвард Йорденеску

Україна: Лунін, Конопля (Тимчик, 72), Матвієнко, Забарний, Мудрик, Судаков (Маліновський, 83), Шапаренко (Яремчук, 63), Зінченко, Циганков (Ярмоленко, 63), Степаненко (Бражко, 62), Довбик
Тренер: Сергій Ребров

Попередження: Р.Марін, 79 - Конопля, 67

Состав команд

Розпочали очікувано - контролем від збірної України, який щохвилини збільшував відсоток володіння та щільним оборонном блоком румунів. Рідкі контратаки команди Йорденеску гостроти майже не несли, крім єдиного епізоду на сьомій хвилині, коли Коман з-за меж штрафного перевірив пильність Луніна - той спокійно обрав позицію та забрав.

Так і грали. Потрошку гнучи кожен свою лінію.

На 21-й хвилині румунський захисник перервав жорсткий простріл Коноплі у воротарський, і Україна заробила перший кутовий. Циганков подав, винос, на підборі потрібного гравця в українців не знайшлось, але після того, як поборолись та видряпали м’яч, Довбик жахнув метрів з 22-х - над поперечиною.

Синьо-жовті продовжують шукати шляхи до румунських воріт в позиційній атаці, володіння м’ячем вже сягає 25 на 75 на користь команди Реброва, а перевага за кількістю передач становить 67 на 250 на користь номінальних гостей.

А на 29-й хвилині українці раптово привозять собі гол. Довго виводили м’яч з оборони через пас, Матвієнко під пресингом Маріна завагався з рішенням й ткнув Луніну під тиск суперника. Голкіпер поспіхом вибив "у фланг". Але заслабко, на Денніса Мана. Який одразу катнув Станчу, а той чудовий ударом поклав в дальню "дев’ять" - 1:0.

Збірна України продовжує атакувати, на ривку уходить від візаві Мудрик, прострілює у воротарський, і лише стрибок Дрегушина не дозволяє м’ячу дістатись до Довбика. Ледь не зрізає в свої ворота, але… не зрізає.

Українці двічі запалюють пожежу у штрафному румунів, а суперник відповідає ударом Мана зі зміщенням в центр. Денніс намагається закрутити в дальній кут, але чіпляє Циганкова та заробляє кутовий. Станчу йде до прапорця та майстерно закручує в площину - Луніну, який робить крок вперед на можливу подачу, ледь встигає змінити напрям руху та стрибнути, але все ж не дотягується, і Україну рятує поперечина. Яку м’яч чіпляє та вилітає на дальній фланг.

Кінцівка тайму знов проходить в атаках збірної України, але знов у позиційних, без загострень. Дві доданих хвилини від шведського арбітра, перерва.

Що ж, навіть за статистикою першого тайму все не так райдужно, як було до пропущеного м’яча. 34 на 66 за відсотком володіння (румуни покращили), 133 проти 340 передач, 4-5 за ударами по воротах, 2-0 за ударами в площину на користь суперника, 1-0 за ударами в каркас (кутовий Станчу), 3-3 за кутовими. І 1:0 на користь суперника за рахунком. будемо відверті, румуни, у підсумку, у гостроті, м’яко кажучи, не програли. А що українці м’яч більше катали… Щільна оборона команди Йорденеску не дозволила достатньо загострювати у штрафному збірної Румунії.

По перерві - та ж картина. Українці катають, румуни вибудовують грамотну оборону. Катають, катають, шукають хоч якусь шпарину… Врешті - просто подають з флангу чи пробивають здалеку, як от Судаков на 49-й хвилині. Значно вище воріт.

Тягне на техніці Судаков - забагато суперників, замало пропозицій. Заробляють кутовий, після виносу Мудрик проривається на швидкості з флангу. але цілить в захисника.

А потім пропускають другий. Котиться контратака румунів, після виводу з флангу в центр Шапаренко встигає перервати рух Мана, вибиваючи в того з-під ніг. Здавалось би - все, але ні. Марін ловить відскок на підйом та вкладає в дальній кут - 2:0. Чудово підкрутив - так, що м’яч вилетів з-за Забарного та ковзнув по газону під перчатками Луніна.

Далі - все веселіше та веселіше. 

Після обрізки Мудрика Лунін витягнув удар в ближній кут, а після розіграшу кутового пропустили втретє. Ман спокійно пройшов з флангу поміж Шапаренком та Мудриком, потім під ногами Довбка, що кинувся на перехоплення, покотив у воротарський, це Дрегуш відірвався від Зінченка та вставив ногу - 3:0. Просто бенефіс щільної гри з опонентами.

Після третього пропущенного голу ще й трансляція з Megogo "впала". Не витримавши, мабуть, психологічного тиску. Піднялась лише хвилин за десять.

Пішли заміни: Степаненка та Циганкова по позиціях замінили Бражко та Ярмоленко, а замість Шапаренко вперед вийшов другий форвард - Яремчук.

І хотілося б щось ще написати про атаки збірної України, але Megogo знов "впав", і залишок другого тайму минув у спробах щось перезавантажити та отримати трансляцію. Добре, що хоч періодичні рекламні ролики поверх матчевого плеєра не дозволяли остаточно занудьгувати.

Ну й на статистику УЄФА споглядати, де румуни впевнено тримали перевагу за ударами в площину і на момент фінального свистка зафіксували її на позначці 5-2. А за ударами в каркас воріт - 1-1. За цих обставин тішитись тотальною перевагою у володінні м’ячем та майже втричі більшою кількістю передач навряд доцільно.

Читай також: Євро-2024. Румунія – Україна 3:0. Відеоогляд матчу

Щось проаналізувати по другому тайму з такою "рваною" трансляцією, звісно, неможливо, але й першого вистачить. Чарівної пігулки для системного вскриття насиченої оборони у розташування збірної України так і не завезли, не допомогли й заміни, й два форварда. Так, були шанси в Ярмоленка та Мудрика (двічі), вже у додатковий час влучив у поперечину Яремчук… Втім, Ніце все ж зберіг ворота на замку.

Класична фраза "будемо розбиратись" набуває сенсу. Неодноразово писали про помітну неозброєним оком ваду програшу центрхавами підборів в своїй опорній зоні. Зазначали й періодичні помилки Матвієнка у фазі виводу м’яча та початку атак… А ще ненав’язливо припускали, що вибір голкіпера,  можливо, варто зробити на користь Трубіна, якого у клубі зараз психологічно нічого не навантажує.

Чи катастрофа з огляду на вихід з групи? Поки ні. Ще два матчі, сітка побудована з додатковими "квитками" для чотирьох кращих третіх місць. Різниця м’ячів жахлива? Поки так, але знов є два матчі.

А от чи слід очікувати у цих двох матчах іншої гри та результату - питання виключно до тренерського штабу та гравців.

Окрім них, відповіді ніхто не надасть.

Оцените материал
Поделиться
Комментарии (190) Все комментарии

Ответ на сообщение Atlant

Ні..у Луніна взагалі не було часу, час був у Матвієнко але він вирішив сісі помяти а потім підставив Луніна...

Он всегда привозит

Ответ на сообщение Эйся Трёп

Труба редко привозит и не парится по этому поводу, он не плывет. Он типа Пятова. Опять же, с немцами он выдал суперматч. И если бы не вывеска Реал Мадрид, то стоял бы он 100%

И в Бенфике он больше матчей тащил и установил клубный локальный рекорд по отбитым пенальти за сезон

Ответ на сообщение Shepard

И в Бенфике он больше матчей тащил и установил клубный локальный рекорд по отбитым пенальти за сезон

Про постійну практику вже мовчимо...в тий час коли хтось на лавці сидів...

Ответ на сообщение Эйся Трёп

Труба редко привозит и не парится по этому поводу, он не плывет. Он типа Пятова. Опять же, с немцами он выдал суперматч. И если бы не вывеска Реал Мадрид, то стоял бы он 100%

Згоден, що мав стояти. Провів весь відбір, приводів для сумнівів не давав, має гарний впевнений психологічний стан, в клубі все вдається - ну не було причин для зміни першого номера. Ребров мав прийняти рішення, не шарахатись, але вчинив як пересічний невдаха, чим добряче наломав дров.

Ответ на сообщение Atlant

Ні..у Луніна взагалі не було часу, час був у Матвієнко але він вирішив сісі помяти а потім підставив Луніна...

Так, там комплексна лажа... Але як на мене справа взагалі не в цьому моменті. Команда була перелякана і ще при 0:0 мені йокнуло, коли позаду подарували мʼяча супернику в елементарній ситуації. Тоді пробачили, але дзвінок був недобрий, щось тут не те. Потім знов і знов. Тобто це не епізод з помилкою, яка все зруйнувала, це комплексний підсумок мандражу, невпевненості, розхлябаності. Не будь того моменту, румуни забили б з іншого, в нас все валилось з ніг. Попереду лажа, неначе з температурою всі бігають, позаду мандраж і абсолютно тупі дитячі помилки раз за разом.. Що це було? Поки я приходжу до одного висновку, що підготовка команди провалена. Усе інше - наслідки.

Ответ на сообщение toledo

Може він і спокійний, але косячити і привозити на рівному місці теж вміє добряче. Взагалі, в нас унікальна ситуація - усі три кіпери можуть видати щось нереальне зі знаком +, але разом з тими усі три можуть і напривозити такого, що мама рідна.

У нас всегда были такие вратари. Только за зрелого Шовковского было сердце спокойно. Это опять же возвращаюсь к тому как важен опыт. Те ошибки, которые делает Лунин - это ок, но он их должен был сделать в своей жизни ранее, а не сидеть на 25 лет на лавке и обучаться на играх ЛЧ и Евро. А потом уйдет в рефлексию и самокопание. Кретин. Сам себе подосрал карьеру, психику, все на свете. Вон Сашо года 3-4 отходил после Словении... В этом смысле Трубин хотя бы поумнее, но мне он пока тоже не внушает доверия

Ответ на сообщение toledo

Так, там комплексна лажа... Але як на мене справа взагалі не в цьому моменті. Команда була перелякана і ще при 0:0 мені йокнуло, коли позаду подарували мʼяча супернику в елементарній ситуації. Тоді пробачили, але дзвінок був недобрий, щось тут не те. Потім знов і знов. Тобто це не епізод з помилкою, яка все зруйнувала, це комплексний підсумок мандражу, невпевненості, розхлябаності. Не будь того моменту, румуни забили б з іншого, в нас все валилось з ніг. Попереду лажа, неначе з температурою всі бігають, позаду мандраж і абсолютно тупі дитячі помилки раз за разом.. Що це було? Поки я приходжу до одного висновку, що підготовка команди провалена. Усе інше - наслідки.

Я не знаю....можливо ми просто нікчеми в сенсі психології плюс слабкий ТШ...але вибачте гравці з досвідом, ну як би їм не потрібен тренер в багатьох моментах...є речі ну як 2*2...ну все ж дорослі...

Ответ на сообщение toledo

Згоден, що мав стояти. Провів весь відбір, приводів для сумнівів не давав, має гарний впевнений психологічний стан, в клубі все вдається - ну не було причин для зміни першого номера. Ребров мав прийняти рішення, не шарахатись, але вчинив як пересічний невдаха, чим добряче наломав дров.

Агент Луніна пообіцяв Реброву гарний відкат, на умовах що він ставить його у склад, Лунін робить собі рекламу і підписує вигідний контракт. Але, все пішло не за планом...

Ответ на сообщение Atlant

Я не знаю....можливо ми просто нікчеми в сенсі психології плюс слабкий ТШ...але вибачте гравці з досвідом, ну як би їм не потрібен тренер в багатьох моментах...є речі ну як 2*2...ну все ж дорослі...

Нет никаких проблем с психологией, иначе проиграли бы ещё Боснии. И вообще, почти все игроки опытные, какие могут быть проблемы? На мой взгляд, сборная в целом переоценена. Наш уровень был понятен в тех же стыках, с трудом прошли средннпаршивых андердогов. А на андердогов уровнем повыше уже не хватило квалификации. Плюс нефарт с ошибками и хорошими ударами у румын

Ответ на сообщение Эйся Трёп

Нет никаких проблем с психологией, иначе проиграли бы ещё Боснии. И вообще, почти все игроки опытные, какие могут быть проблемы? На мой взгляд, сборная в целом переоценена. Наш уровень был понятен в тех же стыках, с трудом прошли средннпаршивых андердогов. А на андердогов уровнем повыше уже не хватило квалификации. Плюс нефарт с ошибками и хорошими ударами у румын

А як таке може бути, коли цінники на гравців просто зашкалюють? Колись було таке, щоб гравці збірної так дорого коштували? Виходить таки головна проблема в тренері?

Ответ на сообщение Донецкий

Є кілька причин такої поразки. Перша з них - вибір воротаря. Я пам'ятаю, як саме тут я писав, що не розумію дифірамбів Вацка Луніну. Ім'я клубу не грає у футбол. Я тоді написав "Лунін, як мішок з гівном. В нього стрибок на 1 метр. Це дуже мало для високо класного голкіпера. В нього один класний матч з РБ Лейбциг. Все інше посередні, все що може влитіти, влітає." Підписуюсь під цим словами. Пам'ятаю, як купили Шуста в Шахтар по одній грі проти Шахтаря. Але далі все стало зрозуміло. Тут так само і тут. Подивіться гол. Стрибок менше ніж на метр. Далі. Гра ногами. Не розумію коментаторів, які звинувачували захисників. Чомусь Дмитро Різник, може грати в білд-ап, віддавати під пресиногом, обіграти, прибрати корпусом, на замасі, а Лунін ні. Он Фонсека, Каштру, а особливо при Де Дзербі, взагалі навчилсь грати спокійно і виходити через пас з воротарем з під пресингу. І більш короткі передачі віддають між собою. Чому в Брайтоні це воротар може робити з більш короткими передачами і не панікує? Для мене Лунін не краще Бущана чи Трубіна. Якщо вже не хотіли шахтарівського воротаря, то Бущан однозначно краще Луніна. Мене повністю влаштує Бущан. Лунін - дуже посередній воротар. Друге, теж систематичне. В нас аналітика від київських журналістів зводиться, або до поливання брудом, або одні дифірамби. Читав/дивився нашу пресу, там ми виграли у румунів ще за 3 дні до матчу. Тут ля мене нічого дивного не було, адже наші так завжди роблять)) Дуже стурбували мне заяви румун, які в один голос почали казати, що Україна переможе. Чомусь ми не врахували, що самі раніше так робили і раділи, що нас недооцінюють. Слабка посередня збірна і потім відбирали очки у лідерів, щоб боротись за 2 місце. Чи були підстави для дифірамбів? В усіх іграх відігравались, на майстерності окремих виконавців вийшли з останнього матчу плей оф до Євро. В нас дуже рівна група, швидко перетворилась в боротьбу з Бельгією за 1 місце)) Дивився як італійська преса сприймала Албанію. Писали, що це дуже сильна збірна, вони її остерігаються, бо багато албанців грає в Італії і колишній тренер італієць. На хвилиночку, це чинні чемпіони Європи!!! Остерігались Албанії, ось різниця у відношенні. Не тільки Хорватію, чи Іспанію. Албанію остерігаються і розбирають гавців суперника і команду на деталі. Ну і різний функціональний стан та передбачуваність в цій грі. Тут розписувати немає сенсу, аналітики самі все розпишуть.

Ти довбойоб:)Матвієнко та напівживий Стьопа наварили трішечки меньше Луніна.Обдристалися усі разом на чолі з Ребрухою...

Ответ на сообщение Justas

Ти довбойоб:)Матвієнко та напівживий Стьопа наварили трішечки меньше Луніна.Обдристалися усі разом на чолі з Ребрухою...

Цікаво чого вони дісно такі були кволі. Не хотіли грати, то не пояснення, скоріше не могли. Тоді чому? Хто їм функціонал наламав? Знов тільки одна відповідь намальовується.

Ответ на сообщение Эйся Трёп

Нет никаких проблем с психологией, иначе проиграли бы ещё Боснии. И вообще, почти все игроки опытные, какие могут быть проблемы? На мой взгляд, сборная в целом переоценена. Наш уровень был понятен в тех же стыках, с трудом прошли средннпаршивых андердогов. А на андердогов уровнем повыше уже не хватило квалификации. Плюс нефарт с ошибками и хорошими ударами у румын

та не дуже то збірна переоцінена; болільники і журналісти нормально прогнозували посередню гру. то лише один румунський стариган назвав команду "найкращою за всі часи". і чого б то?

Ответ на сообщение аммиак

А як таке може бути, коли цінники на гравців просто зашкалюють? Колись було таке, щоб гравці збірної так дорого коштували? Виходить таки головна проблема в тренері?

щодо тренера - начебто і є питання до нього. але з іншого боку хіба при Петракові збірна не мучилася з середняками та андердогами? нас возили вже кризові боснійці весь другий тайм, потім ми мучились з другим складом Боснії. фіннів обіграли на тоненького, Казахстан всі пам'ятають. а раніше при Шеві? теж саме - ті ж фінни, ті ж казахи, ті ж мучєнія. тобто або справа не в тренерах, а в рівні, або всі тренера йдуть по якомусь одному хибному шляху. при цьому при всіх тренерах ми зазвичай норм грали проти фаворитів. то може нам не тіка-така потрібна, а Гарет Саутгейт?

Ответ на сообщение аммиак

А як таке може бути, коли цінники на гравців просто зашкалюють? Колись було таке, щоб гравці збірної так дорого коштували? Виходить таки головна проблема в тренері?

щодо цінників, то раніше Шахтар, Динамо та Дніпро тримали гравців та платили їм величезні гроши. плюс ціни на футболістів виросли в принципі. тобто це не показник, бо молоді гравці рівня Судакова чи Мудрика в золоті часи олігархічного українського футболу нікуда б не пішли. їх і вдома прекрасно кормили)

Ответ на сообщение Эйся Трёп

Нет никаких проблем с психологией, иначе проиграли бы ещё Боснии. И вообще, почти все игроки опытные, какие могут быть проблемы? На мой взгляд, сборная в целом переоценена. Наш уровень был понятен в тех же стыках, с трудом прошли средннпаршивых андердогов. А на андердогов уровнем повыше уже не хватило квалификации. Плюс нефарт с ошибками и хорошими ударами у румын

Очень обычные могут быть проблемы, как к примеру не ожидали что румыны вы.бут их по всем компонентам...ошибки и удачные удары говоришь? Мы одну и ту же игру смотрели? Далее, по поводу переоценена. То есть игроки образно серии б сильнее игроков ПЛ, ЛЛ та серії А?

Ответ на сообщение Эйся Трёп

щодо цінників, то раніше Шахтар, Динамо та Дніпро тримали гравців та платили їм величезні гроши. плюс ціни на футболістів виросли в принципі. тобто це не показник, бо молоді гравці рівня Судакова чи Мудрика в золоті часи олігархічного українського футболу нікуда б не пішли. їх і вдома прекрасно кормили)

Я чемп України не дивлюся, саме матчі, тільки результати. Думав гляну, як і більшість іноземців, що з себе представляє розпіарений Судаков. ...

Ответ на сообщение Atlant

Очень обычные могут быть проблемы, как к примеру не ожидали что румыны вы.бут их по всем компонентам...ошибки и удачные удары говоришь? Мы одну и ту же игру смотрели? Далее, по поводу переоценена. То есть игроки образно серии б сильнее игроков ПЛ, ЛЛ та серії А?

не чекали, що на Євро нема слабких команд? вони слабоумні, чи що?

Ответ на сообщение Sith

Команда грала як грала, рахунок був 0-0 і гра була під нашим контролем! Але сцука Лунін.

Так це Лунiн не забив румунам нi oдного голу?Оджеж негiдник.А так усе було нормально.Гра пiд контролем.Пiшки, з перекочуванням м'яча мiж захicтниками.))

Ответ на сообщение В.Перетурин

Так це Лунiн не забив румунам нi oдного голу?Оджеж негiдник.А так усе було нормально.Гра пiд контролем.Пiшки, з перекочуванням м'яча мiж захicтниками.))

Так, всі красені, Лунін все загубив. А так все було топ. Трьошку б вкинули якби не Лунін.

Саме цікаве як на мене це те, що той хто лійсно винен, вибачатись і не збирається.....

Ответ на сообщение Симон Изгоев

Саме цікаве як на мене це те, що той хто лійсно винен, вибачатись і не збирається.....

вибачення формують комплекс вини чи меншовартості.

Ответ на сообщение В.Перетурин

Так це Лунiн не забив румунам нi oдного голу?Оджеж негiдник.А так усе було нормально.Гра пiд контролем.Пiшки, з перекочуванням м'яча мiж захicтниками.))

Було б 0-0, зараз зовсім інші шанси були б. Все ще було б цілком реально.

Ответ на сообщение Sith

Було б 0-0, зараз зовсім інші шанси були б. Все ще було б цілком реально.

ну тепер тра вигравати, було б 0-0 і знов би зіграли нічию - і 2 очечка, а так 0 плюс а хто зна, може виграють? і плюс 3 = 3. а взагалі, я не дуже розумію всі ці "виходи з групи" - виходи куди? на матч проти німців/іспанців/італійців і 0-5? ЧЄ - це фінал спортивного турніру вже, треба просто гарно і добросовісно відіграти свої 3 матчі, як пощастить то ще один; не потрібні ніякі очки і виборювання х.з. чого, то все було у відборі, там мучились - то може доста? може тепер треба просто грати ці три матчі так як кожен - суперфінал та й усе?

Ответ на сообщение Sith

Було б 0-0, зараз зовсім інші шанси були б. Все ще було б цілком реально.

А коли третiй гол румуни забивали-Лунiн теж повинен був зупиняти прохiд? Та й 0:0 з румунами- такiй собi "ycпix".Xoча схоже по настрiю гравцiв-саме на цей рахунок була задумка великого нашого стратега

А ми ломали голови, у чьому справа!!!:))) Румунія надасть Україні систему протиповітряної оборони Patriot, йдеться на сайті президента Йоханніса. Тепер зрозуміло чого так зіграла збірна

Ответ на сообщение Симон Изгоев

А ми ломали голови, у чьому справа!!!:))) Румунія надасть Україні систему протиповітряної оборони Patriot, йдеться на сайті президента Йоханніса. Тепер зрозуміло чого так зіграла збірна

бельгія обіцяє ф-16, тож я навіть боюся собі уявити...

Ответ на сообщение Симон Изгоев

А ми ломали голови, у чьому справа!!!:))) Румунія надасть Україні систему протиповітряної оборони Patriot, йдеться на сайті президента Йоханніса. Тепер зрозуміло чого так зіграла збірна

Ещё по ходу матча об этом думал )

Ответ на сообщение В.Перетурин

А коли третiй гол румуни забивали-Лунiн теж повинен був зупиняти прохiд? Та й 0:0 з румунами- такiй собi "ycпix".Xoча схоже по настрiю гравцiв-саме на цей рахунок була задумка великого нашого стратега

Когда кипер привозит раз, привозит второй, руки опускаются.

Ответ на сообщение Mahno

бельгія обіцяє ф-16, тож я навіть боюся собі уявити...

Тодi страшно подумати що украïнцi зроблят iз словаками....

Оставить комментарий

Рейтинг букмекеров

Прогнозы

Все прогнозы

Рейтинг казино

Спецпроекты

Как начать делать ставки?

1
Выбрать букмекерскую контору
2
Получить бонус
3
Выбрать события для ставки
узнать больше

Лента новостей

20 сентября
08:06
Шкртел заменил Платова на должности спортивного директора ДАК
01:51
Гасперини: "Наши полузащитники и форварды выиграли большинство единоборств"
01:30
Лига чемпионов. "Брест" – "Штурм" 2:1. Видеообзор матча
01:22
Лига чемпионов. "Атлетико" – "РБ Лейпциг" 2:1. Видеообзор матча
01:07
Диего Симеоне: "Проделали хорошую работу, доволен заменами"
00:59
Ламин Ямал присоединлся к самым юным бомбардирам Лиги чемпионов. Полный список
00:57
Эдди Хау придется пересобирать атаку "Ньюкасла"
00:48
Лига чемпионов. "Монако" – "Барселона" 2:1. Видеообзор матча
00:38
Микель Артета: "Райя совершил один из лучших сейвов, которые я видел в своей жизни"
00:33
Лига чемпионов. "Аталанта" – "Арсенал" 0:0. Видеообзор матча
00:31
Давид Райя: "Пенальти? Мне повезло. Дважды"
00:25
"Кальяри" - "Эмполи". Анонс и прогноз матча
00:12
Флориан Виртц: "Я и представить себе не мог такой дебют в Лиге чемпионов!"
00:01
Хаби Алонсо: "Мы играли очень зрело"
19 сентября
23:51
Кевин де Брюйне пропустит топ-матч с "Арсеналом"
23:38
Источник: в Украине может появиться новый турнир
23:26
Мирон Маркевич: "Болонья" была ближе к победе. Респект Ризныку, он был лучшим на поле"
23:00
Источник: "Реал" определился с преемником Анчелотти
22:56
Лига чемпионов. "Фейеноорд" – "Байер" 0:4. Видеообзор матча
22:48
Лига чемпионов. "Црвена Звезда" – "Бенфика" 1:2. Видеообзор матча
Больше новостей
20 сентября
08:19
Плюс 1340 человек, 20 танков и 35 артсистем: общие боевые потери противника с 24.02.22 по 20.09.24
19 сентября
23:15
Генштаб ВСУ: Оперативная информация по состоянию на 22.00 19.09.2024
21:24
Первая лига. 8-й тур (первый этап). Анонс матчей
21:12
Хрвое Илич вернулся в общую группу "Кривбасса". Он травмировался еще в апреле
20:49
Дзюдоистка Дарья Билодид стала послом "Металлиста 1925"
20:30
Гендиректор "Полесья": "На сегодняшний день идентичные газоны до нашего есть только на трех стадионах АПЛ"
19:25
Женская команда "Ворсклы" может не успеть на матч Лиги чемпионов!
18:38
"Миссия Лига Европы": "Динамо" поделилось ожиданиями от еврокубков и представило нового партнера
17:32
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 16.00 19.09.2024
17:07
Вторая лига. 7-й тур. Анонс матчей
16:59
Владимир Бражко: "Вспоминали с ребятами, сколько мы не реализовали моментов в первом матче с "Зальцбургом"
16:46
"Динамо" – "Ворскла" 3:1: интересные числа и факты
16:31
Виталий Пономарев - о подготовке к "Динамо": "Сапуга, Климчук и Плюман восстановились"
15:45
Тарас Степаненко в Болонье преодолел рубеж в 100 матчей в еврокубках
15:31
U-16: турниром в Испании начнет свой путь самая младшая сборная Украины
15:15
Владислав Кабаев сыграл 200-й матч в чемпионате Украины
14:16
Лига наций 2024-2025: продажа билетов на матч Украина – Чехия приостановлена
12:44
Андрей Воробей: "По игре "Шахтера" у меня очень много вопросов"
12:29
Анатолию Конькову исполнилось 75 лет! - УАФ поздравила юбиляра
12:15
Киевское "Динамо" и бренд Money 24/7 подписали договор о сотрудничестве до конца сезона 2024-2025
Больше новостей
20 сентября
08:06
Шкртел заменил Платова на должности спортивного директора ДАК
01:51
Гасперини: "Наши полузащитники и форварды выиграли большинство единоборств"
01:30
Лига чемпионов. "Брест" – "Штурм" 2:1. Видеообзор матча
01:22
Лига чемпионов. "Атлетико" – "РБ Лейпциг" 2:1. Видеообзор матча
01:07
Диего Симеоне: "Проделали хорошую работу, доволен заменами"
00:59
Ламин Ямал присоединлся к самым юным бомбардирам Лиги чемпионов. Полный список
00:57
Эдди Хау придется пересобирать атаку "Ньюкасла"
00:48
Лига чемпионов. "Монако" – "Барселона" 2:1. Видеообзор матча
00:38
Микель Артета: "Райя совершил один из лучших сейвов, которые я видел в своей жизни"
00:33
Лига чемпионов. "Аталанта" – "Арсенал" 0:0. Видеообзор матча
00:31
Давид Райя: "Пенальти? Мне повезло. Дважды"
00:25
"Кальяри" - "Эмполи". Анонс и прогноз матча
00:12
Флориан Виртц: "Я и представить себе не мог такой дебют в Лиге чемпионов!"
00:01
Хаби Алонсо: "Мы играли очень зрело"
19 сентября
23:51
Кевин де Брюйне пропустит топ-матч с "Арсеналом"
23:38
Источник: в Украине может появиться новый турнир
23:26
Мирон Маркевич: "Болонья" была ближе к победе. Респект Ризныку, он был лучшим на поле"
23:00
Источник: "Реал" определился с преемником Анчелотти
22:56
Лига чемпионов. "Фейеноорд" – "Байер" 0:4. Видеообзор матча
22:48
Лига чемпионов. "Црвена Звезда" – "Бенфика" 1:2. Видеообзор матча
Больше новостей
20 сентября
01:30
КРБ - Понте-Прета: прямая трансляция матча
03:30
Ботафого СП - Сантос: прямая трансляция матча
15:00
Металлист-1925-2 - Локомотив: прямая трансляция матча
19:00
Радомяк - Корона: прямая трансляция матча
19:30
Кальяри - Эмполи: прямая трансляция матча
19:30
Шальке - Дармштадт: прямая трансляция матча
19:30
Падерборн - Ганновер: прямая трансляция матча
20:00
Хатайспор - Бодрумспор: прямая трансляция матча
21:00
Зволле - АЗ: прямая трансляция матча
21:00
Кан - Аяччо: прямая трансляция матча
21:00
Амьен - Клермон Фут: прямая трансляция матча
21:00
Труа - Родез: прямая трансляция матча
21:00
Ред Стар - Лаваль: прямая трансляция матча
21:00
Дюнкерк - По: прямая трансляция матча
21:00
Генгам - Анси: прямая трансляция матча
21:00
Бастия - Париж: прямая трансляция матча
21:00
Мартиг - Гренобль: прямая трансляция матча
21:30
Аугсбург - Майнц: прямая трансляция матча
21:30
Гранада - Малага: прямая трансляция матча
21:30
Катандзаро - Кремонезе: прямая трансляция матча
Больше новостей
20 сентября
00:25
"Кальяри" - "Эмполи". Анонс и прогноз матча
05:00
Металлист-1925-2 - Локомотив: прогноз на матч
19 сентября
22:45
"Верона" - "Торино". Анонс и прогноз матча
22:10
"Алавес" – "Севилья". Анонс и прогноз матча
21:46
"Ницца" - "Сент-Этьен". Анонс и прогноз матча
21:40
"Аугсбург" – "Майнц". Анонс и прогноз матча
12:00
"Аталанта" - "Арсенал". Анонс и прогноз матча
12:00
"Монако" - "Барселона". Анонс и прогноз матча
12:00
"Атлетико" - "Лейпциг". Анонс и прогноз матча
12:00
"Брест" – "Штурм". Анонс и прогноз матча
10:04
"Монако" - "Барселона": ставка на победу гостей через "верх"
12:00
Брест - Штурм: прогноз на матч
12:00
Атлетико - РБ Лейпциг: прогноз на матч
10:00
Трабзонспор - Кайсериспор: прогноз на матч
10:00
Леганес - Атлетик: прогноз на матч
09:45
Фейеноорд - Байер: прогноз на матч
09:45
Црвена Звезда - Бенфика: прогноз на матч
18 сентября
19:30
Сиэтл Саундерс - Сан-Хосе Эртквейкс: прогноз на матч
19:30
Портленд Тимберс - Лос-Анджелес Гэлакси: прогноз на матч
19:30
Лос-Анджелес - Остин: прогноз на матч
Больше новостей