closer-popup
footboom
Авторизация пользователя на сайте footboom1.com
Вход через социальные сети
или
Забыли пароль?
Регистрация
closer-popup
footboom
Регистрация
Поля отмечены звездочками * обязательны для заполнения

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Спасибо!

Готово! Проверьте свою электронную почту, чтобы узнать о специальном предложении!
closer-popup
Олимпиада-2024 Финальный турнир. Групповой этап. / /
Окончен
0 : 2

Україна U-23 - Аргентина U-23 0:2. Гідно

Україна U-23 - Аргентина U-23 0:2. Гідно
Изменить размер a+ a-
1230
36

Україна U-23 - Аргентина U-23 0:2

Голи: Альмада 47, Ечеверрі 90+1

Україна U-23: Фесюн, Крупський, Таловєров, Батагов (Очеретько 59), Мартинюк (Сич 78), Рубчинський, Криськів, Михайленко (Федор 59), Хлань (Велетень 79), Брагару, Сікан (Краснопір 59)

Запасні: Єрмаков

Аргентина U-23: Рульї, Солер (Аміоне 67), Фернандес (Зенон 68), Луан, Медіна, Отаменді, Ді Чезаре, Гонду (Ессе 59), Альмада (Ечеверрі 81), Сімеоне, Альварес (Бельтран 81).

Запасні: Брей, Гарсія

Попереджені: Рубчинський 53, Велетень 82

Состав команд

Збірна України поступилася в третьому турі групової стадії Олімпіади команді Аргентини з рахунком 0:2, посіла третє місце у квартеті В і залишає змагання. Компанію аргентинцям у чвертьфіналі від нашої групи складе збірна Марокко, яка в паралельному матчі розгромила Ірак - 3:0.

...У стартовому складі збірної України, порівняно з переможною грою проти Марокко (2:1), відбулась одна заміна та й та вимушена. Дискваліфікованого Салюка в центрі оборони замінив Таловєров.

При певних розкладах "синьо-жовтих" в останньому турі могла задовольнити й нічия, але марокканці у паралельному матчі не стали тягнути гуму і вже до середини першого тайму зробили вагому заявку на перемогу і перше місце в групі - 2:0.

Аргентина першою створила гостроту біля воріт Фесюна, але українці впоралися зі стартовою активністю, а незабаром відповіли двома перспективними стандартами, заробленими на лівому фланзі - спочатку Мартинюком, а потім Криськівим. Небезпечним вийшов другий стандарт: в той час, коли всі чекали навісу,  Дмитро покотив низом під удар Батагову, який своєчасно відірвався і пробивав без перешкод, але у площину воріт не влучив.

Традиційно активним і корисним був Брагару. Спочатку наш лівий вінгер шукав голову Сікана, потім - Хланя. Було близько, але без ударів. До слова, майже весь перший тайм обидві команди ніяк не могли завдати бодай одного удару в площину воріт. Зате в кінцівці - наче прорвало, одна небезпечна атака змінювала іншу. Все почалося із забігу Сімеоне-молодшого за спину захисникам, але його рейд перервав лайнсмен, зафіксувавши офсайд. За хвилину вже Альварес відірвався (за всіма правилами) від наших захисників і завдав удару в кут - Фесюн зреагував ногою і перевів м'яч на кутовий. Згодом наш голкіпер вийшов переможцем в очній дуелі з Гонду, відбивши удар впритул. Українці відповіли контратакою за участі Криськіва та Михайленка, але удар останнього було заблоковано. Зуміли нейтралізувати аргентинці й удар Криськіва в кут. Нарешті дуже  класний дальній удар вийшов у Рубичнського, але аргентинців виручив голкіпер.

А от початок другого тайму вийшов для наших хлопців приголомшливим. Альмада скористався можливістю підробити зручно м'яч і завдав гарматного удару метрів з 19-ти. Фесюн цього разу врятувати не зміг - 0:1. Руслан Ротань провів заміни, освіжив атаку, особливо гру пожвавили Краснопір та Очеретько. Моменти були, але кожного разу не вистачало якоїсь дещиці. А на початку компенсованого часу Еччевері, зігравши на  добиванні, подвоїв перевагу південноамериканців і зняв всі питання щодо результату .

0:2 - Україна поступається та вибуває з Олімпіади. Звісно, всі ми сподівалися на більше - бодай на вихід із групи. Проте, якщо згадати з якими труднощами зіштовхнувся тренерський штаб Руслана Ротаня під час формування складу, то результат виглядає закономірним. Аргентина привезла на Олімпіаду не тільки найкращу свою молодь, але й зуміла "забронювати" зіркових Альвареса та Отаменді. Це ж стосується і Марокко з Хакімі. Чомусь наші конкуренти знайшли потрібний підхід і слова, вмовили провідні клуби відпустити гравців, хоча ті спокійно могли відмовити. Можливо тому, що більше цього хотіли? Україна ж у Франції була представлена за залишковим принципом - навіть вітчизняні клуби віддали пріоритет власним інтересам...

Хай там як, але Руслану Ротаню вдалося зліпити боєздатний цікавий колектив, який подарував емоції і до останнього боровся за вихід із квартету. На жаль, стартовий матч проти Іраку, в якому українці перегравали суперника, забили гол першими, але у підсумку поступилися, великою мірою і вирішив долю "синьо-жовтих" на цьому "святі життя". Але наші хлопці виглядали достойно і отримали неоціненний досвід, який повинен допомогти в подальшій кар'єрі.

Підсумкова таблиця

 

Команда

І

В

Н

П

М

О

1

Марокко

3

2

0

1

6—3

6

2

Аргентина

3

2

0

1

6—3

6

3

Україна

3

1

0

2

3—5

3

4

Ірак

3

1

0

2

3—7

3

Читай також: Максим Брагару: "У матчі проти Аргентини будемо робити все можливе"

Оцените материал
Поделиться
Комментарии (36) Все комментарии

Ответ на сообщение Днепровец

Щоб вийти з цієї групи, треба було набирати 7 очок. Не набрати 7 очок з цією командою у цій групі - це сором?

Які 7 очок??? І 5 вистачило б.

Ротаня у збірну. Досяг тих же показників.

Ответ на сообщение Sith

Які 7 очок??? І 5 вистачило б.

Ну ок, піде) Не набрати 5 очок - це сором? Якщо так, то чому?

Ответ на сообщение В.Перетурин

Навіть перемога над іракцями нам нічого не дала б-вище третього не піднялись бы.Очікувано і справедливо

Яким чином?

Ответ на сообщение Днепровец

Ну ок, піде) Не набрати 5 очок - це сором? Якщо так, то чому?

Просрати Іраку - це сором

Ответ на сообщение Olegechek

Просрати Іраку - це сором

Припустимо (хоча я нічого про силу олімпійської збірної Іраком у порівнянню з напіврезервним складом нашої молодіжки). Тоді треба так і казати: "просрати Іраку - сором", а не: "не вийти з групи - сором", бо це різні речі.

Ответ на сообщение Днепровец

Припустимо (хоча я нічого про силу олімпійської збірної Іраком у порівнянню з напіврезервним складом нашої молодіжки). Тоді треба так і казати: "просрати Іраку - сором", а не: "не вийти з групи - сором", бо це різні речі.

Гідного точно нічого немає.

Ответ на сообщение Olegechek

Гідного точно нічого немає.

Я адресую тільки написане МАГом. Я згоден, що "Гідно" це трішки дивна характеристика виступу збірної на турнірі чи навіть сьогодні. Але, якщо припустити, що у світі існує не тільки біле і чорне, не тільки гідність і сором, то я б охарактеризував виступ збірної як нормальний або очікуваний. Неочікувано програли Іраку, неочікувано виграли у Марокко, очікувано програли Аргентині.

Ответ на сообщение Olegechek

Яким чином?

Не зрозумів твого питання.Щоб зайняти 2-e місто ми повинні були б виграти у Іраку з різницею у 4 м'яча

Ответ на сообщение Днепровец

Я адресую тільки написане МАГом. Я згоден, що "Гідно" це трішки дивна характеристика виступу збірної на турнірі чи навіть сьогодні. Але, якщо припустити, що у світі існує не тільки біле і чорне, не тільки гідність і сором, то я б охарактеризував виступ збірної як нормальний або очікуваний. Неочікувано програли Іраку, неочікувано виграли у Марокко, очікувано програли Аргентині.

Очковано програли Аргентині

шо в тому було достойного не зрозуміло, по грі якби наші змогли реалізувати те, що створили, вимальовувалась нічєйка, але нульова реалізація не дозволила...

Гідно було б перемогти Ірак, потім Марокко, а з Аргентиною зіграти внічию. Або хоч програти в 1 мяч... Фактична перша ж ганебна поразка знов перекреслила усі перспективи, і ні щоб було гідно то треба було вигравати два матчі.

Ответ на сообщение Olegechek

Просрати Іраку - це сором

ні, то був не наш день. грали тоді гарно, аж до пропущеного.

гідно зіграла зібрана команда. я дивився всі матчі і не маю що закинути гравцям. та і тренеру. вони показали свій максимум а проти Марокко навіть випригнули із штанів. проти Іраку нашим просто феноменально не пощастило. дурний пеналь і втрата певності, втома.. буває. але якщо говорити про всю країну, про федерацію, про футболістів-українців, про організацію збірних - то нічого гідного. бо могли зібрати і сильніший склад і зіграти більш упевнено. і більшого досягнути.

Ответ на сообщение Mahno

ні, то був не наш день. грали тоді гарно, аж до пропущеного.

Квола спроба відмазки

Ответ на сообщение Sith

Які 7 очок??? І 5 вистачило б.

Про 5 очок, котрих "вистачило б".Не факт-якщо 3 команди набирають по 5, то де гарантія, що ми виявились би з них не найгіршою.Точно так і з 6 очками. Але комусь вистачило і 4-х очок, нажаль не нашій національній збірній.

Ответ на сообщение В.Перетурин

Про 5 очок, котрих "вистачило б".Не факт-якщо 3 команди набирають по 5, то де гарантія, що ми виявились би з них не найгіршою.Точно так і з 6 очками. Але комусь вистачило і 4-х очок, нажаль не нашій національній збірній.

Ну як ні? По поточній ситуації. За умови нічиї з Іраном, ми перед грою з Аргентиною мали б 4 очки, Аргентина 3. Набираємо 5 очок, Мароко 6, Аргентина 4. Виходимо з другого місця. Як не вистачило б?

Ответ на сообщение Sith

Гідно було б перемогти Ірак, потім Марокко, а з Аргентиною зіграти внічию. Або хоч програти в 1 мяч... Фактична перша ж ганебна поразка знов перекреслила усі перспективи, і ні щоб було гідно то треба було вигравати два матчі.

Згідно з буками: перемога проти Іраку - 50%, перемога проти Марокко - 25%, непоразка від Аргентини - 40%. Тобто 5% на те, що так би сталося. Я сподіваюся, що до своєї праці в своєму житті ти застосовуєш аналогічний стандарт, і тільки 1 з 20 результатів праці називаєш гідним, тоді як решта - нижче гідного. Я повторюю, я думаю, що збірна показала нормальний результат згідно зі своєю силою і очікуннями. 7 очок у цій групі це було б не "гідно", а "фантастично".

Ответ на сообщение Sith

Ну як ні? По поточній ситуації. За умови нічиї з Іраном, ми перед грою з Аргентиною мали б 4 очки, Аргентина 3. Набираємо 5 очок, Мароко 6, Аргентина 4. Виходимо з другого місця. Як не вистачило б?

Усі ці припущення, та і відмазки Ротаня нагадують сітуацію:потяг вже давно уїхав, а ми все бігаємо по перону з думкою:" якби були швидчими, може і встигли б"

Ответ на сообщение Olegechek

Квола спроба відмазки

ну якби це казав Ротань - то да. але я лише глядач і кажу про те що бачив. мені та гра подобалась. до пенальті.

Ответ на сообщение В.Перетурин

Усі ці припущення, та і відмазки Ротаня нагадують сітуацію:потяг вже давно уїхав, а ми все бігаємо по перону з думкою:" якби були швидчими, може і встигли б"

ну так, тому й нема про яке "гідно" говорити. Обісрались. Ну, може не прям по ногах текло, але труси брудні.

Ответ на сообщение Днепровец

Я адресую тільки написане МАГом. Я згоден, що "Гідно" це трішки дивна характеристика виступу збірної на турнірі чи навіть сьогодні. Але, якщо припустити, що у світі існує не тільки біле і чорне, не тільки гідність і сором, то я б охарактеризував виступ збірної як нормальний або очікуваний. Неочікувано програли Іраку, неочікувано виграли у Марокко, очікувано програли Аргентині.

І кожного своя оцінка. Я свою оцінку теж вимовив

Ответ на сообщение Днепровец

Згідно з буками: перемога проти Іраку - 50%, перемога проти Марокко - 25%, непоразка від Аргентини - 40%. Тобто 5% на те, що так би сталося. Я сподіваюся, що до своєї праці в своєму житті ти застосовуєш аналогічний стандарт, і тільки 1 з 20 результатів праці називаєш гідним, тоді як решта - нижче гідного. Я повторюю, я думаю, що збірна показала нормальний результат згідно зі своєю силою і очікуннями. 7 очок у цій групі це було б не "гідно", а "фантастично".

Якби набрали хоча б 4, 5 або 6, навіть якби не вийшли, може було б гідно. Перший матч треба було вигравати без варіантів.

Ответ на сообщение Sith

Якби набрали хоча б 4, 5 або 6, навіть якби не вийшли, може було б гідно. Перший матч треба було вигравати без варіантів.

З цим погоджуюся. Ганьбою було б 0-1 очок.

Ответ на сообщение Днепровец

З цим погоджуюся. Ганьбою було б 0-1 очок.

Так відверто кажучі, до того й шло. Але фантастично пощастило з Марокко, такі голи у доданий час, це рідкість, скоріше за усе марокканці, вирішили що нічия їх цілком влаштовує.

Ответ на сообщение Sith

Так відверто кажучі, до того й шло. Але фантастично пощастило з Марокко, такі голи у доданий час, це рідкість, скоріше за усе марокканці, вирішили що нічия їх цілком влаштовує.

для тих гравців що були у майках збірної, все що вони зробили на Олімпіаді - стеля і трішки навіть вище. тому я не знаю як можна їхню роботу назвати ганьбою. але чого саме ці гравці були у збірній, чого там не було Мудрика, Сидорчука, Луніна - це питання не до гравців збірної, а до федерації. і до перерахованих. отут уже може і ганьба..

Ответ на сообщение Mahno

для тих гравців що були у майках збірної, все що вони зробили на Олімпіаді - стеля і трішки навіть вище. тому я не знаю як можна їхню роботу назвати ганьбою. але чого саме ці гравці були у збірній, чого там не було Мудрика, Сидорчука, Луніна - це питання не до гравців збірної, а до федерації. і до перерахованих. отут уже може і ганьба..

Якби був Сидорчук та Лунін, взагалі з нулем поїхали б

Ответ на сообщение Sith

Якби був Сидорчук та Лунін, взагалі з нулем поїхали б

хто зна, візуально нам якраз не вистачало дідька чи навіть двох у основі, бо хлопці періодично нітились; той же Рахімі просто розсєкав пацанів, Сидор би раз дав по ахілах втіхаря та й сиділиб ті мароки і ждали кінця матчу. ну не Сидор, хай буде Степашка.

Знову питання по складу: в нас була одна незадіяна квота 23+, в передостанній день Ротань визначив, що це буде Назаренко, в останній день АТБ його не відпускає (типу допоможе в єврокубках, наївні). Невже не можна було тримати на контролі 3-4 гравців 23+, щоб одним з них закрити квоту. Той же Лєднєв, Калітвінцев сидять без роботи, Ігнатенко напевно також

Це позор українського футболу і тих людей, що ним керує.Як не відпускати !₴!!! На Олімпіаду гравців??????

Оставить комментарий

Рейтинг букмекеров

Прогнозы

Все прогнозы

Рейтинг казино

Спецпроекты

Как начать делать ставки?

1
Выбрать букмекерскую контору
2
Получить бонус
3
Выбрать события для ставки
узнать больше

Лента новостей

20 сентября
12:38
Тер Штеген: "Болезненное поражение, второй гол пропустили тогда, когда этого не заслуживали"
12:31
"Андерлехт" уволил главного тренера
12:01
"Алавес" – "Севилья". Анонс и прогноз матча
11:56
Тренер "Бенфики": "Было жизненно важно, чтобы мы хорошо начали игру"
11:45
"Верона" - "Торино". Анонс и прогноз матча
11:45
"Ницца" - "Сент-Этьен". Анонс и прогноз матча
11:36
Источник: Александер-Арнольд заинтересован в приобретении "Нанта"
11:30
"Аугсбург" – "Майнц". Анонс и прогноз матча
11:17
Марко Розе: "После гола мы потеряли уверенность в своей игре"
10:57
Диего Симеоне: "Мы пытались атаковать разными способами"
10:12
Флориан Виртц: "Это была сложная задача, за которую мы взялись"
09:48
Матео Ретеги: "Я не видел, что вратарь быстро поднялся"
09:30
"Кальяри" - "Эмполи". Анонс и прогноз матча
09:14
Микель Артета: "Если вы не видите пути к победе, то по крайней мере не проиграйте"
08:37
Ханс-Дитер Флик: "Когда вернутся другие игроки, "Барселона" будет сильнее"
08:06
Шкртел заменил Платова на должности спортивного директора ДАК
01:51
Гасперини: "Наши полузащитники и форварды выиграли большинство единоборств"
01:30
Лига чемпионов. "Брест" – "Штурм" 2:1. Видеообзор матча
01:22
Лига чемпионов. "Атлетико" – "РБ Лейпциг" 2:1. Видеообзор матча
01:07
Диего Симеоне: "Проделали хорошую работу, доволен заменами"
Больше новостей
20 сентября
12:14
У "Кривбасса" новый директор Академии - грек Мариос Александрис
10:36
Воздушные Силы: сбит 61 ударный БпЛА и одна управляемая авиационная ракета
08:56
Генштаб ВСУ: Оперативная информация по состоянию на 08.00 20.09.2024
08:19
Плюс 1340 человек, 20 танков и 35 артсистем: общие боевые потери противника с 24.02.22 по 20.09.24
19 сентября
23:15
Генштаб ВСУ: Оперативная информация по состоянию на 22.00 19.09.2024
21:24
Первая лига. 8-й тур (первый этап). Анонс матчей
21:12
Хрвое Илич вернулся в общую группу "Кривбасса". Он травмировался еще в апреле
20:49
Дзюдоистка Дарья Билодид стала послом "Металлиста 1925"
20:30
Гендиректор "Полесья": "На сегодняшний день идентичные нашему газоны есть только на трех стадионах АПЛ"
19:25
Женская команда "Ворсклы" может не успеть на матч Лиги чемпионов!
18:38
"Миссия Лига Европы": "Динамо" поделилось ожиданиями от еврокубков и представило нового партнера
17:32
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 16.00 19.09.2024
17:07
Вторая лига. 7-й тур. Анонс матчей
16:59
Владимир Бражко: "Вспоминали с ребятами, сколько мы не реализовали моментов в первом матче с "Зальцбургом"
16:46
"Динамо" – "Ворскла" 3:1: интересные числа и факты
16:31
Виталий Пономарев - о подготовке к "Динамо": "Сапуга, Климчук и Плюман восстановились"
15:45
Тарас Степаненко в Болонье преодолел рубеж в 100 матчей в еврокубках
15:31
U-16: турниром в Испании начнет свой путь самая младшая сборная Украины
15:15
Владислав Кабаев сыграл 200-й матч в чемпионате Украины
14:16
Лига наций 2024-2025: продажа билетов на матч Украина – Чехия приостановлена
Больше новостей
20 сентября
12:38
Тер Штеген: "Болезненное поражение, второй гол пропустили тогда, когда этого не заслуживали"
12:31
"Андерлехт" уволил главного тренера
12:01
"Алавес" – "Севилья". Анонс и прогноз матча
11:56
Тренер "Бенфики": "Было жизненно важно, чтобы мы хорошо начали игру"
11:45
"Верона" - "Торино". Анонс и прогноз матча
11:45
"Ницца" - "Сент-Этьен". Анонс и прогноз матча
11:36
Источник: Александер-Арнольд заинтересован в приобретении "Нанта"
11:30
"Аугсбург" – "Майнц". Анонс и прогноз матча
11:17
Марко Розе: "После гола мы потеряли уверенность в своей игре"
10:57
Диего Симеоне: "Мы пытались атаковать разными способами"
10:12
Флориан Виртц: "Это была сложная задача, за которую мы взялись"
09:48
Матео Ретеги: "Я не видел, что вратарь быстро поднялся"
09:30
"Кальяри" - "Эмполи". Анонс и прогноз матча
09:14
Микель Артета: "Если вы не видите пути к победе, то по крайней мере не проиграйте"
08:37
Ханс-Дитер Флик: "Когда вернутся другие игроки, "Барселона" будет сильнее"
08:06
Шкртел заменил Платова на должности спортивного директора ДАК
01:51
Гасперини: "Наши полузащитники и форварды выиграли большинство единоборств"
01:30
Лига чемпионов. "Брест" – "Штурм" 2:1. Видеообзор матча
01:22
Лига чемпионов. "Атлетико" – "РБ Лейпциг" 2:1. Видеообзор матча
01:07
Диего Симеоне: "Проделали хорошую работу, доволен заменами"
Больше новостей
20 сентября
01:30
КРБ - Понте-Прета: прямая трансляция матча
03:30
Ботафого СП - Сантос: прямая трансляция матча
15:00
Металлист-1925-2 - Локомотив: прямая трансляция матча
19:00
Радомяк - Корона: прямая трансляция матча
19:30
Кальяри - Эмполи: прямая трансляция матча
19:30
Шальке - Дармштадт: прямая трансляция матча
19:30
Падерборн - Ганновер: прямая трансляция матча
20:00
Хатайспор - Бодрумспор: прямая трансляция матча
21:00
Зволле - АЗ: прямая трансляция матча
21:00
Кан - Аяччо: прямая трансляция матча
21:00
Амьен - Клермон Фут: прямая трансляция матча
21:00
Труа - Родез: прямая трансляция матча
21:00
Ред Стар - Лаваль: прямая трансляция матча
21:00
Дюнкерк - По: прямая трансляция матча
21:00
Генгам - Анси: прямая трансляция матча
21:00
Бастия - Париж: прямая трансляция матча
21:00
Мартиг - Гренобль: прямая трансляция матча
21:30
Аугсбург - Майнц: прямая трансляция матча
21:30
Гранада - Малага: прямая трансляция матча
21:30
Катандзаро - Кремонезе: прямая трансляция матча
Больше новостей
20 сентября
12:01
"Алавес" – "Севилья". Анонс и прогноз матча
11:45
"Верона" - "Торино". Анонс и прогноз матча
11:45
"Ницца" - "Сент-Этьен". Анонс и прогноз матча
11:30
"Аугсбург" – "Майнц". Анонс и прогноз матча
09:30
"Кальяри" - "Эмполи". Анонс и прогноз матча
12:15
Насьонал - Брага: прогноз на матч
12:00
Сток Сити - Халл: прогноз на матч
12:00
Алавес - Севилья: прогноз на матч
11:45
Верона - Торино: прогноз на матч
11:45
Ницца - Сент-Этьен: прогноз на матч
11:45
Стандард - Юнион: прогноз на матч
11:30
Катандзаро - Кремонезе: прогноз на матч
11:30
Аугсбург - Майнц: прогноз на матч
11:30
Гранада - Малага: прогноз на матч
11:30
Погонь - Легия: прогноз на матч
19 сентября
12:00
"Аталанта" - "Арсенал". Анонс и прогноз матча
12:00
"Монако" - "Барселона". Анонс и прогноз матча
12:00
"Атлетико" - "Лейпциг". Анонс и прогноз матча
12:00
"Брест" – "Штурм". Анонс и прогноз матча
10:04
"Монако" - "Барселона": ставка на победу гостей через "верх"
Больше новостей