closer-popup
footboom
Авторизація користувача на сайті footboom1.com
Вхід через соціальні мережі
або
Забули пароль?
Реєстрація
closer-popup
footboom
Реєстрація
Поля відмічені зірочками * обов'язкові для заповнення

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Дякуємо!

Готово! Перевірте свою електронну пошту на наявність спеціальної пропозиції!
closer-popup
Ліга чемпіонів 2016/2017. Груповий етап. 1-й тур / /
Динамо
Київ, Україна
Закінчено
1 : 2
Наполі
Неаполь, Італія

"Динамо" - "Наполи" 1:2. Киевский дельфинарий

"Динамо" - "Наполи" 1:2. Киевский дельфинарий
Джерело фото:
Змінити розмір a+ a-
5975
124

Украина. Киев. НСК "Олимпийский"

Главный арбитр: Уильям Коллум (Глазго, Шотландия)
Ассистенты: Алистер Мэтхер (Шотландия), Дуглас Росс (Шотландия)

"Динамо" (К) - "Наполи" 1:2

Голы: Гармаш 26 - Милик 36, Милик 45+2

"Динамо": Шовковский, Макаренко, Вида, Антунеш, Хачериди, Сидорчук, Рыбалка (Корзун 81), Гармаш, Цыганков (Гусев 73), Ярмоленко, Мораес (Гладкий 87)
Тренер: Сергей Ребров

"Наполи": Рейна, Албиоль, Кулибали, Хюсай, Гулам, Жоржиньо, Аллан, Гамшик (Зелински 62), Кальехон, Милик (Габбьядини 82), Мертенс (Инсинье 73)
Тренер: Маурицио Сарри

Предупреждения: Сидорчук 9, Гармаш 56, Сидорчук 68 - Милик 65

Удаление: Сидорчук 68

"Динамо" - "Наполи" 1:2. Киевский дельфинарий - изображение 1
"Динамо" - "Наполи" 1:2. Киевский дельфинарий - изображение 2

Стартовый состав хозяев явил нам переведенного вправо Макаренко (Морозюка после последних подвигов решили поберечь) и молодого Цыганкова на левом фланге. Гусева с его опытом приберегли на второй тайм, но злая судьба и один из киевских центрхавов распорядились иначе. И выход Олега не столько освежил атаку, сколько просто позволил «удержать игру», не обрушив бунгало без одной сваи. Но обо всем по порядку.

Первый тайм начался с бодрой игры на встречных курсах, хозяева местами даже выглядели понастойчивее, поактивнее, вот совсем как с «Шахтером» в пятницу начинали. Сидорчук даже успел из центрального круга по воротам шарахнуть, проверив бдительность Пепе Рейна и заставив того на угловой переводить. Правда, с «горняками» сине-белых хватило подольше, а с неаполитанскими гастролерами – минут на пять-шесть максимум. После этого подопечные Сарри принялись планомерно выдавливать динамовцев на их половину поля, преуспели, и в скором времени практически «закрыли» хозяев в штрафной и её окрестностях.

Правда, закрыв, ни разу даже в «рамку» не попали. Да и моменты… Так, всё больше после обрезок самих игроков «Динамо». Веселее всех выступил Антунеш, когда катнул под прессингом Шовковскому, почитай – подарил пас на ход сопернику, но динамовский голкипер расстарался – вычитал и опередил.

Терпели так, терпели, разок высунули голову из-под прессинга с подачей Ярмоленко, выносом, ударом Рыбалки и рикошетом возле стойки. А на 26-й минуте взяли – да забили. Ну, вот практически «из ничего». Ярмоленко (вновь он) загрузил на Цыганкова. Тот головой прицельно сбросил в центр штрафной, а там - Гармаш, лихо так, с разворота в створ – бах. Вынимай – 1:0.

Забив, киевляне добавили, больше стали работать с мячом, повыше встречать, Ярмоленко сбегал по флангу, протащил, угловой заработал, разыграли нестандартно, но не выжали ничего. И все, вроде, начало понемногу налаживаться, транслятор только порадовал было позитивной статистикой ударов (4-2 и 2-0 в пользу динамовцев), как хозяев окатили ведерком студёной водицы. Гулам пронёсся-подал слева, Шовковский начал было выходить, да понял, что не доберется и застыл по дороге. А там – Милик и Вида, поляк выигрывает «второй этаж» у хорвата и через застывшего голкипера перебрасывает в дальний угол – 1:1.

Забив, неаполитанцы немного сбросили обороты, киевляне чуть прибавили, но без фанатизма. Будто вернулись к желаемому – домашней ничьей. И первый после пропущенного мяча момент вновь «привезли» себе сами – Ярмоленко на бровке слабовато отбросил Макаренко под вынос, тот не успел к мячу, Ментенс подхватил, ушел на вираж, стукнул в дальний и… не попал.

Звоночку хозяева не вняли, не сконцентировались в концовке тайма и пропустили «в раздевалку» второй мяч. Гамшик сооружает диагональ на правую бровку, откуда Кальехон зряче подает на дальнюю штангу. Мертенс прицельно «кивает» в дальнюю «девять», Хачериди умудряется головой мяч оттуда «выгрести», но выбивает прямо на Милика, которому Макаренко в верховой борьбе не соперник. Кивок в другую «девятку» - 1:2. Шовковский и туда бросился – не успел, и сюда бросился – не успел… Пошли отдыхать.

Второй тайм начался сродни первому – дебютной активностью динамовцев. В одном из эпизодов лихо забросали неаполитанскую штрафную подачами – напряжение имело место, но Рейну так никто и не потревожил. Вновь минут пять-семь давали джазу, и вновь откатились назад, отдав «Наполи» пространство. Ведущие в счете гости особо не свирепствовали, атаковали с оглядкой и зон не бросали. Оттого и с моментами скромно – первый удар неугомонного Мертенса успел заблокировать длинноногий Хачериди, а во втором эпизоде Дрис резко сместился в противоход Макаренко и стукнул в дальний угол. Показалось – даже в створ по такой траектории не попадет, но нет – штангу зацепил!

А затем хозяева остались вдесятером. Нет, ну когда Гармаш на чужой половине поля симулировал нарушение ценой карточки – это было просто глупо. Но когда Сидорчук с одним предупреждением на борту решил «нарисовать» в чужой штрафной точку, имея в нескольких метрах строгого и глазастого (увидел же симуляцию Гармаша – думать надо!) Уильяма Коллама, а на лицевой линии еще в нескольких метрах – дополнительного ассистента… Свисток, второй «горчичник», тушите свет.

Неаполитанцы вперед не попёрли. Более того, киевляне, прекрасно понимая, что с каждой минутой силы будут уходить и вскоре закончатся совсем, попытались добавить и на морально-волевых выжать гол. Чтобы затем уже окопаться в штрафной и дотерпеть. Мысль была правильная, и Гусев вышел в помощь, и угловых пару штук заработали-подали, но без дивидендов. Ребров освежает центр Корзуном, снимая подуставшего Рыбалку, а затем и Мораеса на Гладкого меняет. Поначалу, увидев Александра у бровки, подумалось – неужели вдесятером в два форварда? Да нет, по позиции сменили. С другой стороны – зачем их там два, если мяч толком доставить не могут? Разве как Гармаш – «ломануть» в одиночку, выжать штрафной… Который Ярмоленко через стенку и через ворота оформит. Но какое отношение это имеет к форвардам?

Три добавленных минуты от шотландского рефери прошли в атаках киевлян, но атаках прямолинейных, читабельных, да и где взять выдумку в тяжелых ногах и уставших головах, если и в равных составах на всем «свеженьком» не тянули? Так и допыхтели до свистка.

Художники-энтузиасты. Виртуозы прыжка и полета. Эстрим-группа киевского дельфинария. Вряд ли эта игра запомнится украинскому болельщику чем-то иным, нежели двумя эффектными симуляциями Гармаша и Сидорчука. Кто-то возразит: какая в пень разница - разве в равных составах к отыгрышу шло? Как знать… Год назад, 16-го сентября 2015-го Гусева на 67-й минуте сменил Буяльский и сунул «Порту» ничейный гол на последней минуте основного времени. И тоже ведь игры особо не было. Повеселее, чем сегодня, но прошлогодний «Порту» совсем кислый был после летней распродажи, не чета сбалансированной команде Сарри. Что и засвидетельствовало итоговое место «драконов» в чемпионате Португалии – третье, с гигантским отставанием от двух лиссабонских грандов.

Но речь не о парнях Хулена Лопетеги, речь о парнях Сергея Реброва. Так вот – вместо замены 67-й минуте на Буяльского, на 68-й динамовцы вдесятером остались. И остался Буяльский на лавочке. Ибо понадобился опыт Гусев, свежесть Корзуна в опорную зону и голова Гладкого в надежде на шальной навес в концовке. Не сработало. Точнее, частично не сработало – больше не пропустили, но и не забили спасительный.

Претензии? Да какие там претензии… Люди старались, играли в свою силу, а сила нынче – такая. Ровнехонько. Не другая. С «Шахтером» отмахивались, с «Наполи» отмахивались… Я далек от того, чтобы жалеть Ярмоленко, Андрей и сам «косячил» прилично, но елки ж палки – что ему предлагается делать? Обыгрывать соло пару человек на бровке и переть буром на Рейну? Мораесу как не дашь – потеря. С партнером в центре как ни обыграешься – прием и скидка «глубже». В идеале, чтоб до Шовковского дотыкали. Эпизод в памяти остался, когда Макаренко здорово бросил Ярмленко по флангу пяткой, то в касание вернул, набрал в зону, а Евгений сместился к центру, отдал дальше хавбкам… Там и затухло. Не в том проблема, что Евгений не туда отдал по футбольной логике, он не туда отдал с точки зрения каких-либо перспектив нынешнего динамовского механизма. Ибо в центре у «Динамо» нынче перспективы не ночевали. Гармаш сдал, Рыбалка не наберет никак, Сидорчук энергетиков каких-то перепивается, то прыгая в сумасшедших подкатах в километровой дали от своих ворот, то с «горчичником» в пассиве окулистом для рефери решая отработать…

С такими комбинационными сложностями уместно было бы по-простому таранить сдвоенными флангами и грузить в голову… скажем, Теодорчику. Ах, да, ну вы в курсе. Где Тео и что Тео. Одним словом, грусть-тоска. И даже если бы ничью выжали – ничего это, в сущности, не меняет. Команда играет все печальнее и печальнее, и динамика этого процесса, если мысленно продлить пунктиром, уводит на совсем уж нехорошие высоты. Или глубины. Это смотря с какой стороны смотреть.

«Бенфика» с «Бешикташем» в параллельном матче вничью сыграли. Это, наверное, хорошо. В общем и целом, с точки зрения турнирной стратегии. Правда, значение это будет иметь лишь в том случае, если динамовцы будут очки набирать. «Черные орлы» из трех турецких грандов чемпионат начали пока веселее всего, и хотя отстают от битого дончанами «Истанбула» на два очка, имеют куда больший запас дистанционной скорости и прочности. Одним словом, просчитывать пока, ровным счетом, нечего. До экватора группового турнира надо просто играть, а затем уж смотреть, чьи в лесу шишки.

Оцініть матеріал
Поділитися
Коментарі (124) Всі коментарі

Відповідь на повідомлення Dell

А я думаю не в оправдании Реброва причина еще и в деньгах, что распродают и отдают в аренду.Нечем платить высокую зарплату легам, не на что покупать.Заработаные в прошлой ЛЧ и от продажи идут на содержание команды.И может СР понимал, что Тео лучше Мораеса, а Кравец Гладкого, но был вынужден исполнять волю сурка.А у того денег не хватает.

Я не думаю, що у Тео дуже велика зп. Крім того, якщо все так, то сенс брати Гладкого, коли є Хльобас та Беседін?

Відповідь на повідомлення Mahno

тобто ми ще два роки будемо спостерігати ці муки?

Ну, если у него есть такая цель, то. видимо, да.

Відповідь на повідомлення Локи

Я не думаю, що у Тео дуже велика зп. Крім того, якщо все так, то сенс брати Гладкого, коли є Хльобас та Беседін?

После возращения Гладкого из Карпат в Шахтер , Он забивал и очень хорошо , но не сейчас , щас Он полено

Відповідь на повідомлення Cesar

Теперь понятно. Приношу извинения за свои намёки, просто не читал этот материал, ну и двусмысленно воспринимал Ваши посты.

Відповідь на повідомлення Dell

А я думаю не в оправдании Реброва причина еще и в деньгах, что распродают и отдают в аренду.Нечем платить высокую зарплату легам, не на что покупать.Заработаные в прошлой ЛЧ и от продажи идут на содержание команды.И может СР понимал, что Тео лучше Мораеса, а Кравец Гладкого, но был вынужден исполнять волю сурка.А у того денег не хватает.

А с чего Вы решили, что Кравец или Тео получали в Динамо больше чем Мораес?

Відповідь на повідомлення Каннаваро

После возращения Гладкого из Карпат в Шахтер , Он забивал и очень хорошо , но не сейчас , щас Он полено

Та прям гарно забивав. Епізодично так, але не більше. Це не такі вагомі причини для його запрошення в команду.

Відповідь на повідомлення Dell

А я думаю не в оправдании Реброва причина еще и в деньгах, что распродают и отдают в аренду.Нечем платить высокую зарплату легам, не на что покупать.Заработаные в прошлой ЛЧ и от продажи идут на содержание команды.И может СР понимал, что Тео лучше Мораеса, а Кравец Гладкого, но был вынужден исполнять волю сурка.А у того денег не хватает.

то що із купи форвардів кількох віддали - це може бути поясненням. но що віддали саме Тео а не Мораеса, чи що взяли саме Гладкого а не Кравця - ні. тим більше, в команді лишили недешевого Ярмоленка і ще кількох грвців на хороших з/п. ** нема ніяких виправдань Реброву. минулі сезони показали, що стратегія, вибрана ним і Раулем - тупік. Рауль видумав одмазку і звалив. а Ребров вирішив чи то пробити лобом стіну, чи то доказати щось своє, чи просто бабла підкосити - не знаю. ну а Суркіса переконувати не треба, як людина не-спортивна по духу а лише азартоман, він сам собі замилив очі слабенькими але такими довгожданними і давнобажаними "результатами" ДК. це видно було по його кайфу від чемпіонств та виходу із групи. хоча й те й те дісталось в значній мірі через склад обставин. але брехня сама собі - вона сама легка і дієва. і сама шкідлива....

Відповідь на повідомлення Mahno

Суддя подобався найбільше)) - тому що показав клас - як треба судить і строго і поблажливо до гри, і принципово но не мєлочно. Абдуллі варто подивитись дуже-дуже цей матч, щоб потім не чудити х.з. які хитрощі в спробах лишитись нейтральним і ми тут не піднімали хвилю лайна у поісках врага. Наполі грало так собі. щоправда, схоже що мали якийсь запас. і могли додать при необхідності, однак - цілком сьєдобна команда. так особо й виділить у них нема кого - всі відбігали при мінімумі браку і при чуть вище среднього напрязі. Сумно, що навіть такої гри спокійно вистачило на перемогу. Ребров, як уже звично для нього, затіяв дєжурну перестройку. нє, щось там у нього вимушене було - не спорю. і все ж у кожному матчі третина складу виходять нових чи на чужих позиціях - невже він розвиває у гравців телепатію? чи це все таки більш правдоподібна річ: Ребров просто НЕ ЗНАЄ як готувати команду і ставити гру, тому просто тикає хаотично гравців туди-сюди, сподіваючись на успіх? - теж варіант. Однак тоді вже варто хоч би не перекреслювти то що получилось. Шовковський - причина обох пропущених. "Саша - істінний дінамовєц" - да. Но з нього вже пісок сиплеться, як із ТТ. ну коли вже він останній раз виручав? коли вже хоч би раз відіграв що не напожарити? мьячі пролітаєть біля вух - нічого не бере, в кутки не стрибає, на виходах - просто жах! в першому моменті вже навіть траєкторію не порахував, дьорнувся, збив з толку дефів, застряг у пів-позиції а потім . .улибався щасливо. у другому просто мав брати СВІЙ мьяч - тож повільний навісик у воротарську - ну йо-мо-йо - де ще може бути воротар повноправним господарем? Макар на чужому фланзі зіграв слабше ніж проти кротів. Мож втомився і не відійшов. Але з таким хав-ом як Ярмо я просто не знаю хто зіграв би сильно - ні прийняти нормально, ні віддати, рішення приймає х.з. які, на своїй половині втрачає, на чужій - здихується мьяча - з чого він взяв що з такою грою він комусь потрібен? друга "священна корова" у складі після Ш. я розумію: хочеться відплтити Сурку тою ж монетою і отримати 5 років класну з/п в х. не дуючи - но партнери при чому? при чому глядачі? і як самому дуркувати 5 років - це ж твоє життя! Антунєц - маладєц ) нє, в креативі він звісно повний нуль ще й начудиь любить. но Макар добряче його стимулював і я вже не помню, коли А так бєшено отпахав свій фланг. а мож теж хоче звалить? Віда і Хач - світлі цятки, Віда - з поблажками на чужу позицію і не повне відновлення, но обоє якийсь рівень видали. Рибалка - слабко. просто слабко. нинішній рівень - це Говерла а не ДК. ну але хоч старався.... Сидор.. він від Євро йшов до цього моменту, чувак реально поплив і не може вловить береги. носиться, кіпішує, вколює - навіщо? його слабкість нині - поганий вибір позиції і ніяка гра з мьячем, то й розвивати треба це а не ще одну порцію біготні і стрьомних підкатів. Гармаш відіграв не сильно, но все таки як для не основного нині гравця - болє-мєнє. Тохи бігрував, загострював, навіть забив досить складний мьяч. гадіцца поки що.. Циганков- респект малому. Дуже толково попрацював як для дебюту. шкода, що Реброву це не указ і він знов його задвине на треті ролі після перших же проблем. А так - пас, дриблінг, фін, позиція, загострення, мислення - всьо при ньом. браку мінімум, ніяких лишніх емоцій. знаєте що я згадав? - так само перші матчі грав Шева) Мораес - навіть говориь не хочу. ніякий. Гусєв. що він там таке глобальне робив проти кротів що були дифірамби - я не поняв. гол забив з пенальті? ню-ню... а то що він уже давно грає "чужими ногами" - цього тренера не бачать? адже ОГ нічого сам не робиьт, він навтіь лінується мьяч притримать, чи поборотись - він його спихує на партнерів та й усе. нащо такий гравець? В цілому, півскладу гравців із якими можна було би щось вирощувати - якусь команду, якісь перспективи. пів-складу - ацтой рєдкосний, особливо вортар. але на жаль, Ребров не тягне. навіть вижати максимум із того що є. уви.

Не згоден по Антунешу! Повний провал в першому таймі, прокинувся у другому лише після вилучення! Вердикт - а... з пляжу. Вірніше - на пляж, з Динамо!

Відповідь на повідомлення Mahno

так я вибачаюсь, Макар граючи другий матч (в першому відпхав за пів складу) мав ДВОХ суперників на фланзі, ще й страхував так сяк центрдеффів. бо Ярмо ж блін "абіділся" на Сурка і просто забив на гру, в захисті якщо появлявся то тільки чудив і віддавав мьяч супернику. тут не тільки повз мьяч промажеш, тут дивно що Макар взагалі дограв матч а не впав на 60-й хвилині.....

Я сейчас расплачусь, мученик Макаренко прямо. Во втором голе тоже Ярмоленко помешал Макару выиграть воздух у малыша Мертенса? Ах, злодей Ярмоленко, и тут напакостил... Макаренко вчера был очень плох в обороне, я не вижу смысла его защищать, его вина и в голе, и в моментах Мертенса. А по поводу Ярмоленко... Я его критикую, но вчера не за что. Он пахал и единственный кто создавал остроту. Единственный! И мяч протащить от флажка до флажка, и угловые все практически он заработал, и голевую атаку именно он начал. В оборону тоже всегда возвращался. Я не его особый болельщик, но если бы еще Ярмолы не было в этой команде, то это было бы вообще печальное зрелище.

Відповідь на повідомлення toledo

Я сейчас расплачусь, мученик Макаренко прямо. Во втором голе тоже Ярмоленко помешал Макару выиграть воздух у малыша Мертенса? Ах, злодей Ярмоленко, и тут напакостил... Макаренко вчера был очень плох в обороне, я не вижу смысла его защищать, его вина и в голе, и в моментах Мертенса. А по поводу Ярмоленко... Я его критикую, но вчера не за что. Он пахал и единственный кто создавал остроту. Единственный! И мяч протащить от флажка до флажка, и угловые все практически он заработал, и голевую атаку именно он начал. В оборону тоже всегда возвращался. Я не его особый болельщик, но если бы еще Ярмолы не было в этой команде, то это было бы вообще печальное зрелище.

Ярмоленко пахав? Ти точно дивився вчора Наполі-Динамо? Бо то ледащо не поверталося взагалі і оголяло фланг, де просто в один пас залишали в дурнях Макара! Тож уважно придивися, що за пас в першому голі був і як його можна було блокувати. Пас до категорії гострих ніяк не віднесеш! Це навіть не пас, а парашутний навіс. Браво СаШо! Всіх собак на Ярмолу не повішу, бо він на фланзі грає сам! Під нього ніхто не відкривається, а ті випадки, коли хтось доповзає на допомогу, радше заважають ніж роблять щось корисне. Тим не менше - Ярмола вчора не боровся! Подивись скільки він в елементарних передачах наробив помилок з однієї тільки причини - понтовик галімий! Завжди захищаю Андрія, але, не маю наміру казати на чорне, що воно біле!

Відповідь на повідомлення toledo

Я сейчас расплачусь, мученик Макаренко прямо. Во втором голе тоже Ярмоленко помешал Макару выиграть воздух у малыша Мертенса? Ах, злодей Ярмоленко, и тут напакостил... Макаренко вчера был очень плох в обороне, я не вижу смысла его защищать, его вина и в голе, и в моментах Мертенса. А по поводу Ярмоленко... Я его критикую, но вчера не за что. Он пахал и единственный кто создавал остроту. Единственный! И мяч протащить от флажка до флажка, и угловые все практически он заработал, и голевую атаку именно он начал. В оборону тоже всегда возвращался. Я не его особый болельщик, но если бы еще Ярмолы не было в этой команде, то это было бы вообще печальное зрелище.

согласен, что Ярмола вчера выглядел лучше всех, но ему не с кем было играть, не поставлена командная игра. Вот он и старался всё один. Были и у него косяки, но объективно его сложно упрекнуть. Макаренко сильно лажал и в матче с Шахтёром, и вчера. Может мне так кажется, но у него не та комплекция, что нужна защитнику? Да и практики игр Макаренко явно не хватает.

Відповідь на повідомлення RAGE

Ярмоленко пахав? Ти точно дивився вчора Наполі-Динамо? Бо то ледащо не поверталося взагалі і оголяло фланг, де просто в один пас залишали в дурнях Макара! Тож уважно придивися, що за пас в першому голі був і як його можна було блокувати. Пас до категорії гострих ніяк не віднесеш! Це навіть не пас, а парашутний навіс. Браво СаШо! Всіх собак на Ярмолу не повішу, бо він на фланзі грає сам! Під нього ніхто не відкривається, а ті випадки, коли хтось доповзає на допомогу, радше заважають ніж роблять щось корисне. Тим не менше - Ярмола вчора не боровся! Подивись скільки він в елементарних передачах наробив помилок з однієї тільки причини - понтовик галімий! Завжди захищаю Андрія, але, не маю наміру казати на чорне, що воно біле!

Я точно смотрел и прекрасно помню его не раз у своего углового флажка с мячом. Оборона - не его прямая обязанность, но я не помню, чтоб он лениво бежал трусцой, как тот же Коноплянка любит, я его часто видел сзади. Возможно, были огрехи и ошибки, как и обрезки, что неотъемлемо для атакующего игрока, но повторюсь, он единственный кто создавал остроту, мог протянуть мяч, сделать подачу или заработать стандарт. Вы наверное забыли, что он не сверхчеловек, а обычный футболист выше среднего, и он не может за всю команду и обороняться и атаковать. Если Макаренко допускает детские ошибки, Вида не выигрывает верх, а Шовковский выступает в роли статиста который год.

Відповідь на повідомлення toledo

Я точно смотрел и прекрасно помню его не раз у своего углового флажка с мячом. Оборона - не его прямая обязанность, но я не помню, чтоб он лениво бежал трусцой, как тот же Коноплянка любит, я его часто видел сзади. Возможно, были огрехи и ошибки, как и обрезки, что неотъемлемо для атакующего игрока, но повторюсь, он единственный кто создавал остроту, мог протянуть мяч, сделать подачу или заработать стандарт. Вы наверное забыли, что он не сверхчеловек, а обычный футболист выше среднего, и он не может за всю команду и обороняться и атаковать. Если Макаренко допускает детские ошибки, Вида не выигрывает верх, а Шовковский выступает в роли статиста который год.

А мені Андрій, як раз, нагадував в цьому матчі Коноплю. Тож уважно передивись гру! В іншому - Ярмола півЗАХИСНИК!!! І в тій грі, яку пропагує горлівський новатор, Андрій має бути універсалом і відпрацьовувати на захист! Проте, я зрозумів твою позицію - Ярмола кращий з найгірших! Нічого, що клоуном виглядав. Ще повторюсь - можна побачити в мої постах тут до сьогоднішнього дня, що я завжди захищав Ярмолу... По вчорашній грі - яка там Англія! Та це навіть не смішно!

Відповідь на повідомлення Arctic

согласен, что Ярмола вчера выглядел лучше всех, но ему не с кем было играть, не поставлена командная игра. Вот он и старался всё один. Были и у него косяки, но объективно его сложно упрекнуть. Макаренко сильно лажал и в матче с Шахтёром, и вчера. Может мне так кажется, но у него не та комплекция, что нужна защитнику? Да и практики игр Макаренко явно не хватает.

З Макаренко все в порядку! Йому просто потрібно грати! От Антунеш повний "0", але, не хочу закидати йому щось в негатив. З часів ВВЛ в Динамо Київ при жодному з тренерів не була вибудувана командна гра в захисті! Сучасна командна гра! Тож вішати на когось одного не стану

Відповідь на повідомлення RAGE

З Макаренко все в порядку! Йому просто потрібно грати! От Антунеш повний "0", але, не хочу закидати йому щось в негатив. З часів ВВЛ в Динамо Київ при жодному з тренерів не була вибудувана командна гра в захисті! Сучасна командна гра! Тож вішати на когось одного не стану

между прочим, в ДК была суперзащита, а именно в первый приход Сёмина - Бетао с Диакате, Михалик. Поэтому, с той непроходимой и железобетонной защитой впереди легко феерил креативный Милевский с партнерами. С тех пор защита у нас не непроходимая, отсюда и проблемы. Сейчас Ребров пытается решить проблемы кадрово проблемной защиты путём оттягивания всей команды на работу в защите, но силы то не беспредельны - беготня туда-сюда забирает все силы.

Відповідь на повідомлення Максим Гомель

А с чего Вы решили, что Кравец или Тео получали в Динамо больше чем Мораес?

Тео моложе Мораеса и перспективней, сборник.И Кравец давно в ДК и не раз заключал контракт.А Гладкий в свои 29 никому уже не был нужен, согласен очевидно был играть за меньшую зарплату.Как и Мораес, закат карьеры, а позади только Болгария и Метадон.Все очевидно.

об обсуждаемом здесь Ярмоленко - мнение Франкова: "— Грузи на Ярмоленко! — Так у него же ничего не получается?! — У остальных получается еще меньше. Грузи, я сказал! Каких-то иных способов доставки мяча в штрафную „Наполи“, кроме попытки в любой ситуации изыскать Ярмоленко (ну ладно, не в любой, но три четверти дам!), замечено не было. К сожалению"

Відповідь на повідомлення Arctic

между прочим, в ДК была суперзащита, а именно в первый приход Сёмина - Бетао с Диакате, Михалик. Поэтому, с той непроходимой и железобетонной защитой впереди легко феерил креативный Милевский с партнерами. С тех пор защита у нас не непроходимая, отсюда и проблемы. Сейчас Ребров пытается решить проблемы кадрово проблемной защиты путём оттягивания всей команды на работу в защите, но силы то не беспредельны - беготня туда-сюда забирает все силы.

Не було залізобетонного захисту при Сьомці! Був часом автобус... А от Сьомка розвинув негативні тендеції з оголенням флангів, а зараз це все спостерігається в грі Динамо та й збірної! Згадай як пілоточні забивали на в півфіналі УЕФА! Ото і є вся система гри Динамо в захисті!

Відповідь на повідомлення RAGE

Не було залізобетонного захисту при Сьомці! Був часом автобус... А от Сьомка розвинув негативні тендеції з оголенням флангів, а зараз це все спостерігається в грі Динамо та й збірної! Згадай як пілоточні забивали на в півфіналі УЕФА! Ото і є вся система гри Динамо в захисті!

друг мой, нас из ПОЛУФИНАЛА выбил Шахтёр. А с какой защитой мы доходили до полуфиналов? Вот тебе и объективная оценка.

Відповідь на повідомлення Arctic

между прочим, в ДК была суперзащита, а именно в первый приход Сёмина - Бетао с Диакате, Михалик. Поэтому, с той непроходимой и железобетонной защитой впереди легко феерил креативный Милевский с партнерами. С тех пор защита у нас не непроходимая, отсюда и проблемы. Сейчас Ребров пытается решить проблемы кадрово проблемной защиты путём оттягивания всей команды на работу в защите, но силы то не беспредельны - беготня туда-сюда забирает все силы.

Не смеши насчет защиты при Семине)И чего добились в ЛЧ? год назад защита получше была.И Хач лучше играл и Драгович был.

Відповідь на повідомлення Arctic

друг мой, нас из ПОЛУФИНАЛА выбил Шахтёр. А с какой защитой мы доходили до полуфиналов? Вот тебе и объективная оценка.

А что Шахтер? И как выбил? Бестолочь Кадури профукал Илсиньо.А в Киеве кроты реально отскочили на последних минутах.

Відповідь на повідомлення Arctic

друг мой, нас из ПОЛУФИНАЛА выбил Шахтёр. А с какой защитой мы доходили до полуфиналов? Вот тебе и объективная оценка.

Та там такий полуфінал і фінал був... Найслабший турнір за роки і роки на моїй пам"яті! І ти оперуєш такими поняттями, як зараз оперують дебіли з дєрмоманії - Сергій Ребров - наш Герой! Бо ми чемпіони... Красива логіка:))))))))))))))) А об"єктивно - недолуга гра!!! А зараз вже й результати! І когось гріє при цьому, що Динамо чемпіон? Думаю, що адекватному вболівальнику повинно бути соромно!

Відповідь на повідомлення Dell

А что Шахтер? И как выбил? Бестолочь Кадури профукал Илсиньо.А в Киеве кроты реально отскочили на последних минутах.

Потрібно звернути увагу - скільки Динамо вигрібало від пілоточних саме після переводу м"яча по діагоналі на оголений фланг захисту, бо як тоді так і зараз - крайні захисники чомусь зміщуються до самого центру!

Позорище!! Получить две желтые за симуляцию!! Вот, что значит тепличные условия

Відповідь на повідомлення Shepard

Позорище!! Получить две желтые за симуляцию!! Вот, что значит тепличные условия

Дебілізм ще не окосив ваші ряди?

Відповідь на повідомлення Mahno

Суддя подобався найбільше)) - тому що показав клас - як треба судить і строго і поблажливо до гри, і принципово но не мєлочно. Абдуллі варто подивитись дуже-дуже цей матч, щоб потім не чудити х.з. які хитрощі в спробах лишитись нейтральним і ми тут не піднімали хвилю лайна у поісках врага. Наполі грало так собі. щоправда, схоже що мали якийсь запас. і могли додать при необхідності, однак - цілком сьєдобна команда. так особо й виділить у них нема кого - всі відбігали при мінімумі браку і при чуть вище среднього напрязі. Сумно, що навіть такої гри спокійно вистачило на перемогу. Ребров, як уже звично для нього, затіяв дєжурну перестройку. нє, щось там у нього вимушене було - не спорю. і все ж у кожному матчі третина складу виходять нових чи на чужих позиціях - невже він розвиває у гравців телепатію? чи це все таки більш правдоподібна річ: Ребров просто НЕ ЗНАЄ як готувати команду і ставити гру, тому просто тикає хаотично гравців туди-сюди, сподіваючись на успіх? - теж варіант. Однак тоді вже варто хоч би не перекреслювти то що получилось. Шовковський - причина обох пропущених. "Саша - істінний дінамовєц" - да. Но з нього вже пісок сиплеться, як із ТТ. ну коли вже він останній раз виручав? коли вже хоч би раз відіграв що не напожарити? мьячі пролітаєть біля вух - нічого не бере, в кутки не стрибає, на виходах - просто жах! в першому моменті вже навіть траєкторію не порахував, дьорнувся, збив з толку дефів, застряг у пів-позиції а потім . .улибався щасливо. у другому просто мав брати СВІЙ мьяч - тож повільний навісик у воротарську - ну йо-мо-йо - де ще може бути воротар повноправним господарем? Макар на чужому фланзі зіграв слабше ніж проти кротів. Мож втомився і не відійшов. Але з таким хав-ом як Ярмо я просто не знаю хто зіграв би сильно - ні прийняти нормально, ні віддати, рішення приймає х.з. які, на своїй половині втрачає, на чужій - здихується мьяча - з чого він взяв що з такою грою він комусь потрібен? друга "священна корова" у складі після Ш. я розумію: хочеться відплтити Сурку тою ж монетою і отримати 5 років класну з/п в х. не дуючи - но партнери при чому? при чому глядачі? і як самому дуркувати 5 років - це ж твоє життя! Антунєц - маладєц ) нє, в креативі він звісно повний нуль ще й начудиь любить. но Макар добряче його стимулював і я вже не помню, коли А так бєшено отпахав свій фланг. а мож теж хоче звалить? Віда і Хач - світлі цятки, Віда - з поблажками на чужу позицію і не повне відновлення, но обоє якийсь рівень видали. Рибалка - слабко. просто слабко. нинішній рівень - це Говерла а не ДК. ну але хоч старався.... Сидор.. він від Євро йшов до цього моменту, чувак реально поплив і не може вловить береги. носиться, кіпішує, вколює - навіщо? його слабкість нині - поганий вибір позиції і ніяка гра з мьячем, то й розвивати треба це а не ще одну порцію біготні і стрьомних підкатів. Гармаш відіграв не сильно, но все таки як для не основного нині гравця - болє-мєнє. Тохи бігрував, загострював, навіть забив досить складний мьяч. гадіцца поки що.. Циганков- респект малому. Дуже толково попрацював як для дебюту. шкода, що Реброву це не указ і він знов його задвине на треті ролі після перших же проблем. А так - пас, дриблінг, фін, позиція, загострення, мислення - всьо при ньом. браку мінімум, ніяких лишніх емоцій. знаєте що я згадав? - так само перші матчі грав Шева) Мораес - навіть говориь не хочу. ніякий. Гусєв. що він там таке глобальне робив проти кротів що були дифірамби - я не поняв. гол забив з пенальті? ню-ню... а то що він уже давно грає "чужими ногами" - цього тренера не бачать? адже ОГ нічого сам не робиьт, він навтіь лінується мьяч притримать, чи поборотись - він його спихує на партнерів та й усе. нащо такий гравець? В цілому, півскладу гравців із якими можна було би щось вирощувати - якусь команду, якісь перспективи. пів-складу - ацтой рєдкосний, особливо вортар. але на жаль, Ребров не тягне. навіть вижати максимум із того що є. уви.

Длинных комментов не люблю, но здесь - плюс.

"Виртуозы прыжка и полёта" - роскошно. Вся суть в трёх словах...

Просмотрел ветку - скородышка в результате. Виноваты: 1. ... Гладкий!!! А почему не Гонсалес его соседушка по скамейке? 2. ... Макаренко, а Вида с СаШО .... в касте неприказаемых?

Браво, Наполи! Красиво нагнули дырявых! Я же говорил, динамо выходит из группы раз в 16 лет...

Відповідь на повідомлення арера

Браво, Наполи! Красиво нагнули дырявых! Я же говорил, динамо выходит из группы раз в 16 лет...

Это ты говорил или "Динамо" таки .... выходит? Ас-ь?

Залишити коментар

Рейтинг букмекерів

Прогнози

Всі прогнози

404

Помилка додатка

Спецпроекти

Як почати робити ставки?

1
Вибрати букмекерську контору
2
Отримати бонус
3
Вибрати події для ставки
дізнатися більше

Стрічка новин

26 листопада
18:31
Арне Слот: "Ми не розголошуємо деталей переговорів із Салахом"
18:16
Віктор Скрипник: "На груповому етапі Ліги націй Анатолій Трубін не дав шансів своїм конкурентам"
17:58
Олег Шелаєв: "Я розцінюю шанси, як 70 на 30 на користь ПСВ"
17:37
Петер Бош: "Нам треба перемкнутися, бо "Шахтар" знаходиться на іншому рівні, ніж "Гронінген"
17:16
Олександр Філіппов: "Бельгія, мабуть, найважчий суперник із тих, хто міг нам потрапити"
16:59
ФІФА призупиняє санкції проти гравців і тренерів, які розірвали контракти
16:46
Джеймі Каррагер: "Манчестер Сіті" нізащо не звільнить Гвардіолу"
16:40
"Атлетіко Мінейро" - "Жувентуде". Анонс та прогноз матчу
16:31
"Динамо" вирушило на матч 5-го туру Ліги Європи проти чеської "Вікторії"
16:30
"Палмейрас" - "Ботафого". Анонс та прогноз матчу
16:16
Володимир Mикитин: "Якщо "Шахтар" повернеться з Ейндховена з одним балом, то це буде успіхом"
15:59
Джуд Беллінгем визнаний найкращим футболістом Ла Ліги сезону 2023-2024 за версією гравців
15:52
Мілан Шкріньяр погодився перейти в "Ювентус"
15:31
"Тоттенхем" може підписати нового голкіпера
15:15
"Манчестер Юнайтед" серйозно налаштований підписати Хвічу Кварацхелію
14:59
ПСЖ цікавиться гравцем збірної Узбекистану
14:47
Андре Онана отримав нагороду за благодійність від FIFPro
14:00
"Флуміненсе" – "Крісіума". Анонс та прогноз матчу
14:00
"Форталеза" – "Фламенго". Анонс та прогноз матчу
13:45
MEGOGO покаже матчі ПСВ – "Шахтар" та "Ліверпуль" – "Реал", коментатори - Віталій Волочай і Вадим Шевякін, експерти - Олександр Головко і Едуард Цихмейструк
Більше новин
26 листопада
18:45
Дмитро Хомченовський: "У нас не буде вихідних"
18:16
Віктор Скрипник: "На груповому етапі Ліги націй Анатолій Трубін не дав шансів своїм конкурентам"
17:48
Маріно Пушич: "Під час зимової паузи я сяду з "Шахтарем" за стіл переговорів"
17:16
Олександр Філіппов: "Бельгія, мабуть, найважчий суперник із тих, хто міг нам потрапити"
16:59
ФІФА призупиняє санкції проти гравців і тренерів, які розірвали контракти
16:53
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 16.00 26.11.2024
16:31
"Динамо" вирушило на матч 5-го туру Ліги Європи проти чеської "Вікторії"
16:16
Володимир Mикитин: "Якщо "Шахтар" повернеться з Ейндховена з одним балом, то це буде успіхом"
14:32
Володимир Пятенко: "Збірну України підтримають українські переселенці, які зараз перебувають у Туреччині"
14:15
УПЛ: цікаві числа та факти 14-го туру чемпіонату України
13:59
Відома нова важлива деталь у справі відстороненого делегата УАФ Володимира Лютого
12:23
"Динамо" веде переговори з Волошиним щодо нового контракту: гравця не все влаштовує
11:47
Віктор Скрипник: "Ротань наразі тренер №1 в Україні, а "Довбик правильно зробив, що пішов у "Рому"
11:32
Ілля Крупський: "Моя мета - виступати за збірну, грати в Лізі Чемпіонів і в Європі"
10:58
Олег Саленко оцінив перспективи сина у "Динамо" після його дебюту за першу команду
10:42
Олексій Паламарчук повторив рекорд УПЛ, парирувавши чотири пенальті поспіль
10:31
Генштаб ЗСУ: збито 76 ворожих БпЛА
09:53
Віктор Вацко: "Челсі" не хоче ні продавати Мудрика, ні віддавати в оренду"
09:36
Рауль Аррібас: "Лунін – чудовий воротар, але йому складно боротися з монстром"
09:16
"Шахтар" хоче повернути Майкона
Більше новин
26 листопада
18:31
Арне Слот: "Ми не розголошуємо деталей переговорів із Салахом"
18:16
Віктор Скрипник: "На груповому етапі Ліги націй Анатолій Трубін не дав шансів своїм конкурентам"
17:58
Олег Шелаєв: "Я розцінюю шанси, як 70 на 30 на користь ПСВ"
17:48
Маріно Пушич: "Під час зимової паузи я сяду з "Шахтарем" за стіл переговорів"
17:37
Петер Бош: "Нам треба перемкнутися, бо "Шахтар" знаходиться на іншому рівні, ніж "Гронінген"
17:16
Олександр Філіппов: "Бельгія, мабуть, найважчий суперник із тих, хто міг нам потрапити"
16:59
ФІФА призупиняє санкції проти гравців і тренерів, які розірвали контракти
16:46
Джеймі Каррагер: "Манчестер Сіті" нізащо не звільнить Гвардіолу"
16:40
"Атлетіко Мінейро" - "Жувентуде". Анонс та прогноз матчу
16:31
"Динамо" вирушило на матч 5-го туру Ліги Європи проти чеської "Вікторії"
16:30
"Палмейрас" - "Ботафого". Анонс та прогноз матчу
16:16
Володимир Mикитин: "Якщо "Шахтар" повернеться з Ейндховена з одним балом, то це буде успіхом"
15:59
Джуд Беллінгем визнаний найкращим футболістом Ла Ліги сезону 2023-2024 за версією гравців
15:52
Мілан Шкріньяр погодився перейти в "Ювентус"
15:31
"Тоттенхем" може підписати нового голкіпера
15:15
"Манчестер Юнайтед" серйозно налаштований підписати Хвічу Кварацхелію
14:59
ПСЖ цікавиться гравцем збірної Узбекистану
14:47
Андре Онана отримав нагороду за благодійність від FIFPro
14:00
"Флуміненсе" – "Крісіума". Анонс та прогноз матчу
14:00
"Форталеза" – "Фламенго". Анонс та прогноз матчу
Більше новин
26 листопада
19:45
Спарта - Атлетіко: пряма трансляція матчу
19:45
Слован - Мілан: пряма трансляція матчу
20:00
Манісес - Хетафе: пряма трансляція матчу
20:00
Парла Ескуела - Валенсія: пряма трансляція матчу
21:30
Альмерія - Кордова: пряма трансляція матчу
21:45
Уотфорд - Брістоль Сіті: пряма трансляція матчу
21:45
Сток Сіті - Престон Норт Енд: пряма трансляція матчу
21:45
Шеффілд Юнайтед - Оксфорд: пряма трансляція матчу
21:45
Норвіч - Плімут Аргайл: пряма трансляція матчу
21:45
Галл - Шеффілд Венсдей: пряма трансляція матчу
21:45
Бернлі - Ковентрі: пряма трансляція матчу
22:00
Янг Бойз - Аталанта: пряма трансляція матчу
22:00
Спортінг - Арсенал: пряма трансляція матчу
22:00
Манчестер Сіті - Феєноорд: пряма трансляція матчу
22:00
Інтер - РБ Лейпциг: пряма трансляція матчу
22:00
Баварія - ПСЖ: пряма трансляція матчу
22:00
Баєр - Зальцбург: пряма трансляція матчу
22:00
Барселона - Брест: пряма трансляція матчу
22:00
Сандерленд - Вест Бромвіч Альбіон: пряма трансляція матчу
25 листопада
01:15
Лос-Анджелес Гелаксі - Міннесота Юнайтед: пряма трансляція матчу
Більше новин
26 листопада
16:40
"Атлетіко Мінейро" - "Жувентуде". Анонс та прогноз матчу
16:30
"Палмейрас" - "Ботафого". Анонс та прогноз матчу
14:00
"Флуміненсе" – "Крісіума". Анонс та прогноз матчу
14:00
"Форталеза" – "Фламенго". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Янг Бойз" - "Аталанта". Анонс і прогноз матчу
12:00
"Барселона" – "Брест". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Інтер" - "РБ Лейпциг". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Манчестер Сіті" - "Феєнорд". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Спортінг" - "Арсенал". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Баварія" - ПСЖ. Анонс та прогноз матчу
16:30
Палмейрас - Ботафого: прогноз на матч
16:30
Атлетіко Мінейро - Жувентуде: прогноз на матч
12:00
Янг Бойз - Аталанта: прогноз на матч
12:00
Спортінг - Арсенал: прогноз на матч
12:00
Манчестер Сіті - Феєноорд: прогноз на матч
12:00
Баєр - Зальцбург: прогноз на матч
12:00
Барселона - Брест: прогноз на матч
12:00
Сандерленд - Вест Бромвіч Альбіон: прогноз на матч
11:45
Уотфорд - Брістоль Сіті: прогноз на матч
11:45
Сток Сіті - Престон Норт Енд: прогноз на матч
Більше новин