closer-popup
footboom
Авторизація користувача на сайті footboom1.com
Вхід через соціальні мережі
або
Забули пароль?
Реєстрація
closer-popup
footboom
Реєстрація
Поля відмічені зірочками * обов'язкові для заповнення

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Дякуємо!

Готово! Перевірте свою електронну пошту на наявність спеціальної пропозиції!
closer-popup
Ліга чемпіонів 2016/2017. Груповий етап. 2-й тур / /
Бешікташ
Стамбул, Туреччина
Закінчено
1 : 1
Динамо
Київ, Україна

"Бешикташ" - "Динамо". Анонс и прогноз матча

"Бешикташ" - "Динамо". Анонс и прогноз матча
Змінити розмір a+ a-
8855
25

28 сентября 2016 года. 21:45. Турция. Стамбул. Стадион "Водафон Арена"
Лига чемпионов. Группа В. 2-й тур

"Бешикташ" (Стамбул) - "Динамо" (Киев)

Телетрансляция: "Футбол 2", "Украина"

Рефери: Феликс Цвайер (Германия)
Помощники рефери: Торстен Шиффнер (Германия), Марко Ахмюллер (Германия)
Четвертый рефери: Маркус Хекер (Германия)
Дополнительные помощники рефери: Даниэль Зиберт (Германия), Саша Штегеманн (Германия)
Делегат УЕФА: Клод Рюнаво (Франция)
Судейский наблюдатель: Шандор Пиллер (Венгрия)

Дисквалифицированные: Сергей Сидорчук
Травмированные: Данило Силва

"Бешикташ" - "Динамо": букмекерские коэффициенты

Во втором туре группового этапа Лиги чемпионов чемпион Турции – «Бешикташ» померяется силами с чемпионом Украины – киевским «Динамо». По мнению букмекеров, турецкая команда является фаворитом этой встречи. И ведь действительно, все до матча говорит в пользу турков: это и беспроигрышная серия в чемпионате Турции после пяти туров, и ничья в первом туре против «Бенфики», да и по именам «черные орлы» выглядят предпочтительнее. Но за что мы любим футбол, так это за его непредсказуемость. Все мы уже давно уяснили истину, что в футбол не играют деньги, не играют былые заслуги, а выходят и сражаются футболисты 11 на 11. Как говорится мяч одинаково круглый, а газон одинаково зеленый для обеих команд.

Подходя к матчу второго тура Лиги чемпионов, не столько тревожно за силу команды соперника, сколько тревожно за игру «Динамо». Ведь если киевляне будут иметь такой же высокий уровень брака как в матче против «Наполи», то абсолютно неважно, какая команда будет действовать против киевлян. Последний матч чемпионата против «Олимпика» немного вселяет оптимизм. Атакующие игроки сыграли довольно неплохо и показали хорошую игру. В этом матче как раз была фантазия в атаке, то чего не хватало киевлянам в предыдущих встречах. Фланговые полузащитники нагло и главное результативно брали игру на себя, фланговые защитники активно им помогали, игроки центра поля врывались вторым темпом в штрафную Махарадзе. Все в этом матче было, как надо. По правде говоря, сложно понять, то ли «Олимпик» сыграл крайне слабо, то ли «Динамо» все-таки прибавило. Хочется надеяться, что второе.

В этом сезоне я увидел всего два матча «Бешикташа»: против «Бенфики» и против «Галатасарая». Очень сложно сделать какой-то глубокий анализ этой команды после двух увиденных матчей. Но вот, что бросилось в глаза в этих поединках – турки очень плохо чувствуют себя без мяча. Если «Бешикташ» подолгу не может отобрать мяч у своего соперника, то у футболистов начинается самая настоящая «запара», они начинают нервничать и ошибаться. А вот, когда мяч под контролем, то все совсем иначе.

"Бешикташ" - "Динамо": ориентировочные составы

В составе «Бешикташа» каких-то изменений в сравнении с матчем против «Бенфики» ждать не приходиться, чего не скажешь про «Динамо». Сергей Сидорчук в матче против «Наполи» умудрился заработать два предупреждения, которые конвертировались в красную карточку. Теперь Сергей Ребров не сможет рассчитывать на Сидорчука в этом матче. Кстати, кто заменит Сидорчука будет во многом определять тактику на этот поединок. В более атакующем варианте место Сидорчука может занять Буяльский, и трио в центре поля будет выглядеть следующим образом – Рыбалка, Гармаш, Буяльский. В более защитном варианте вместо Буяльского либо Гармаша стоит ожидать появление Федорчука или Корзуна. По своим внутренним ощущениям, кажется мне, что это будет Федорчук. Несмотря на то, что Валера еще не считается футболистом основы киевлян, уж очень он хорош в оборонительной игре, да и в отличии от того же Корзуна имеет опыт игры в еврокубках за «Днепр».

Уже не первый поединок «Динамо», когда я в старте прогнозирую выход Морозюка, а случается иначе. Вопреки тому я все же вновь думаю, что на правом фланге выйдет Морозюк, а на левом Макаренко. Уж больно много ошибок слева в защите в последних поединках допускал Антунеш. Единственная позиция, которая также пока вызывает сомнения – левый фланг полузащиты. Дерлис Гонсалес, Виктор Цыганков, на крайний случай Артем Громов – все трое могут появиться с первых минут в матче против «Бешикташа». Рискну предположить, что это все-таки будет Цыганков, который постепенно вливается в основную обойму киевлян.

"Бешикташ""Динамо"
"Бешикташ" - "Динамо". Анонс и прогноз матча - изображение 4
"Бешикташ" - "Динамо". Анонс и прогноз матча - изображение 5

"Бешикташ" - "Динамо": прогноз автора

Что же касается прогноза на этот поединок, очень сложно отдать предпочтение какой-либо из команд. По моему мнению, уровень коллективов если и не одинаковый, то очень близок друг к другу. По сему считаю, что результат матча могут предопределить как индивидуальные действия отдельно взятых игроков, так и индивидуальные ошибки. Рискну предположить, что киевлянам все-таки удастся одержать выездную победу со счетом 2:1.

Ставка матча
Лига чемпионов28.09.16 21:45
Бешикташ Стамбул"Бешикташ" - "Динамо". Анонс и прогноз матча - изображение 6 - Динамо Киев"Бешикташ" - "Динамо". Анонс и прогноз матча - изображение 7
1:2
Коэффициент: 11.5

Положение команд в турнирной таблице

История противостояния

Пути киевского «Динамо» и «Бешикташа» пересекались уже четырежды в еврокубках.

Кубок чемпионов 1986/87. 1/4 финала

14.03.1987. «Бешикташ» - «Динамо» Киев – 0:5
18.03.1987. «Динамо» Киев – «Бешикташ» - 2:0

Кубок УЕФА 2002/2003. 1/16 финала

28.11.2002. «Бешикташ» - «Динамо» Киев – 3:1
12.12.2002. «Динамо» Киев – «Бешикташ» - 0:0

Лига Европы 2010/2011. 1/16 финала

17.02.2011. «Бешикташ» - «Динамо» Киев – 1:4
24.02.2011. «Динамо» Киев – «Бешикташ» - 4:0

Лига Европы 2011/2012. Групповой раунд

20.10.2011. «Динамо» Киев – «Бешикташ» - 1:0
03.11.2011. «Бешикташ» - «Динамо» Киев – 1:0

Последняя встреча команд между собой

03.11.2011. Стамбул. Стадион «Иненю». 24 183 зрителей
«Бешикташ» - «Динамо» - 1:0
Гол: Эгемен Коркмаз 67
«Бешикташ»: Дженк Генен, Исмаил Кейбаши, Томаш Сивок, Рикарду Куарежма, Вели Кавлак, Угу Алмейда (Эду 87), Роберто Хильберт, Мехмет Аурелио (Неджип Уйсал 63), Симау (Филип Голошко 90+2), Фабиан Эрнст, Эгемен Коркмаз.
Запасные: Умут Кая, Мустафа Пектемек, Жулиу Алвеш, Сидней.
Тренер: Карлуш Карвальял
«Динамо»: Шовковский, Данило, Бетао, Вукоевич, Алиев, Ярмоленко, Милевский, Гармаш (Нинкович 46), Хачериди, Юссуф, Корреа (Идейе 75).
Запасные: Коваль, Шевченко, Аруна, Леандро Алмейда, Дуду.
Тренер: Юрий Семин.
Предупреждены: Вели Кавлак 59, Эгемен Коркмаз 64 - Гармаш 33, Алиев 40

Слово за слово

Главный тренер "Динамо" Сергей Ребров: "Отмечу, что несмотря на то, что «Бешикташ» много забивает, турецкий клуб также и достаточно много пропускает. В то же время, это сбалансированная команда — чемпионы страны. Тем не менее, нам нужно думать, прежде всего, о своей игре. Постараемся донести до игроков всю необходимую информацию о сопернике".

Главный тренер "Бешикташа" Шенол Гюнеш: "Сразу скажу, что в этом матче, как и всегда, мы будем стараться выиграть. Думаю, завтра предстоит борьба тактик. «Динамо» — сильная команда, в ее составе много игроков национальных сборных. Но наша задача — выйти из группы, и именно этому будут подчинены наши действия на футбольном поле".

Оцініть матеріал
Поділитися
Коментарі (25) Всі коментарі

я би дав Цигану і Гонзалезу по тайму. но я - не Ребров, отож може бути що завгодно, як варіант Гусєв на весь матч )) а результат матчу таки залежатиме відякості роботи опорників. тож їх таки буде 3 і, знову ж таки якщо Ребро не почне фантазувати, то саме Федорчук-Гармаш-Рибалка. не фонтан, зважаючи на їх якість гри нині, однак... а от форвардом я би виставив Гладкого - надто слабо нині показує себе Мораеш. хоча, тут все залежить від лівого вінгера, якщо Циган - то Гладкий, якщо Гонзалез - то Мораеш (ці давоє ніби то трохи відчувають одне одного). по результату погоджусь із Моралесом - нічия буде непоганим здобутком.

Відповідь на повідомлення Mahno

я би дав Цигану і Гонзалезу по тайму. но я - не Ребров, отож може бути що завгодно, як варіант Гусєв на весь матч )) а результат матчу таки залежатиме відякості роботи опорників. тож їх таки буде 3 і, знову ж таки якщо Ребро не почне фантазувати, то саме Федорчук-Гармаш-Рибалка. не фонтан, зважаючи на їх якість гри нині, однак... а от форвардом я би виставив Гладкого - надто слабо нині показує себе Мораеш. хоча, тут все залежить від лівого вінгера, якщо Циган - то Гладкий, якщо Гонзалез - то Мораеш (ці давоє ніби то трохи відчувають одне одного). по результату погоджусь із Моралесом - нічия буде непоганим здобутком.

Пан трохи не в темі, Гусєв поза грою, бо навіть не поїхав до Стамбулу...

От і приїхали в Туреччину, а питання хто турки - ще те питання! Чекаємо від "новатора" чергового дебілізму зі складом. Якщо в мене цей матч й викликає якийсь інтерес, то це інтерес до того хто ж в Динамо зараз найкраще тренується?! Навіть після провалу з Наполі навряд чи є альтернатива СаШо в рамці! В захисті теж не варто чекати змін. Проте Макаренко на своєму місці (ліворуч) і Антунеш на лаві - вже давно напрошуються. А от праворуч?! Не здивуюсь, що можуть бути Морозюк. Але, якщо ризикувати - чому поки-що не відправити туди Віду і до Хача не поставити Очигаву?! В середині вибір не великий... Вірніше, він великий, але далеко не однозначний. Мій варіант Гонсалес-Гармаш-Рибалка-Циганков-Ярмоленко А єдиним нападником ні Мораеса ні Гладкого не ставити, ні в якому разі! Нехай лаву гріють. Є в нас молодий нападник. Отоді, якщо щось не так, то можна Реброву ліпити відмазки про молодь, а не лапшати адептам з дерьмоманії про свою велич і недолугість молоді.

Адекватнее надо быть. Какая победа? Ничья за счастье будет. В ЛЧ судьи уже помогать не будут, как в УПЛ. Бывают чудеса конечно, но не сегодня.

Відповідь на повідомлення Mahno

я би дав Цигану і Гонзалезу по тайму. но я - не Ребров, отож може бути що завгодно, як варіант Гусєв на весь матч )) а результат матчу таки залежатиме відякості роботи опорників. тож їх таки буде 3 і, знову ж таки якщо Ребро не почне фантазувати, то саме Федорчук-Гармаш-Рибалка. не фонтан, зважаючи на їх якість гри нині, однак... а от форвардом я би виставив Гладкого - надто слабо нині показує себе Мораеш. хоча, тут все залежить від лівого вінгера, якщо Циган - то Гладкий, якщо Гонзалез - то Мораеш (ці давоє ніби то трохи відчувають одне одного). по результату погоджусь із Моралесом - нічия буде непоганим здобутком.

Якщо Динамо щось хоче в цій ЛЧ, то в наступних 3-х матчах потрібно брати 7 балів. Якщо не з Бешиком добирати, то може бути потім вже запізно.

Відповідь на повідомлення Aleksej 78

Адекватнее надо быть. Какая победа? Ничья за счастье будет. В ЛЧ судьи уже помогать не будут, как в УПЛ. Бывают чудеса конечно, но не сегодня.

Можна було б і без подібних висерів! Менше дивись ящик - менше будеш проштампований!

матч за 3 место! нужно на 0-0 остоять. В Киеве может и затолкают туркам голешник

Відповідь на повідомлення muntyan

Пан трохи не в темі, Гусєв поза грою, бо навіть не поїхав до Стамбулу...

ну, значить, Громов )) теж не поїхав? блін, тоді навіть не знаю )) пан про то, що рішення Реброва по стартовому складу - неочікувані якщо не парадоксальні.

Відповідь на повідомлення RAGE

Якщо Динамо щось хоче в цій ЛЧ, то в наступних 3-х матчах потрібно брати 7 балів. Якщо не з Бешиком добирати, то може бути потім вже запізно.

для нинішнього ДК ця ЛЧ - це наживання досвіду і боротьба за 3-е місце, для чого достатньо мати позитив проти бешиків, тобто 4 очечки в очних зустрічах.

Відповідь на повідомлення Mahno

для нинішнього ДК ця ЛЧ - це наживання досвіду і боротьба за 3-е місце, для чого достатньо мати позитив проти бешиків, тобто 4 очечки в очних зустрічах.

Ти Суркіс чи Ребров? Це ж їх риторика, тільки в трохи сміливіших виразах. А от я насмілюсь заявити, що з теперішнім складом можна легко виходити з такої групи. Є одна проста умова - призначити головним тренером тренера, а не "новаторів".

Відповідь на повідомлення Mahno

для нинішнього ДК ця ЛЧ - це наживання досвіду і боротьба за 3-е місце, для чого достатньо мати позитив проти бешиків, тобто 4 очечки в очних зустрічах.

Сорь, а кто в ДК опыта набирается? Один Цыганков?

Відповідь на повідомлення Бесплатно

Сорь, а кто в ДК опыта набирается? Один Цыганков?

Ну ти даєш!!! Це ж очевидно! Звісно, що набирається досвіду офігенний горлівський "новатор"! Це ж така ситуація є новими віяннями, так сказати: майбутнім світового футболу. І головне!!! Україна попереду, піонер в футбольній моді. Не потрібно чогось чекати. Акселерація!!! Відразу треба працювати! Один "новатор" в Динамо, інший ерудит в збірній...

Відповідь на повідомлення Aleksej 78

Адекватнее надо быть. Какая победа? Ничья за счастье будет. В ЛЧ судьи уже помогать не будут, как в УПЛ. Бывают чудеса конечно, но не сегодня.

І не кажи, Янг Бойз яскравий приклад як не допомагають судді...

Готовность Динамо к матчу будет видно в 21:45, а так думаю на выезде ничья было б и не за.бись, и не провал скорее норма.

Буки тоже предпочтение Бешику отдают, тоже видать проштампованные... Ну и как вишенка на торте это трансляция на ахметоканалах, вот уже прям сейчас у бобров должно зудеть, некому кроме сепаров транслировать игру команды! ППЦ!!! :)))

Відповідь на повідомлення TuTo

Буки тоже предпочтение Бешику отдают, тоже видать проштампованные... Ну и как вишенка на торте это трансляция на ахметоканалах, вот уже прям сейчас у бобров должно зудеть, некому кроме сепаров транслировать игру команды! ППЦ!!! :)))

Ще один...:))) Ти замість бульби картопельного насіння наїлося?

Відповідь на повідомлення RAGE

Ти Суркіс чи Ребров? Це ж їх риторика, тільки в трохи сміливіших виразах. А от я насмілюсь заявити, що з теперішнім складом можна легко виходити з такої групи. Є одна проста умова - призначити головним тренером тренера, а не "новаторів".

я - реаліст. склад дійсно.. ну перспективний чи що. вихід із групи? майже в оптимальному складі ДК нічого не показало проти Неаполя. Вдома!!! в гостях краще не зіграють. з португальцями і з турками наші пободаються - но не більше. а Суркіс якраз бачить світ в рожевих окулярах, інакше б дав свободу Ярмоленку, но він опять хоче "виглядєть достойно" - тобто якось програти з мінімальним рахунком.

Відповідь на повідомлення Бесплатно

Сорь, а кто в ДК опыта набирается? Один Цыганков?

та всі практично. хто там нині досвічений для нормлаьного рівня ЛЧ? Рибалка? Макаренко? Морозюк? Федорчук? Гонзалез? Мораес? - пів складу людей що мають лише епізодичний досвід гри на дійсно серйозному рівні. і гловне - тренер взагалі зелений-зелений...

Відповідь на повідомлення Mahno

я - реаліст. склад дійсно.. ну перспективний чи що. вихід із групи? майже в оптимальному складі ДК нічого не показало проти Неаполя. Вдома!!! в гостях краще не зіграють. з португальцями і з турками наші пободаються - но не більше. а Суркіс якраз бачить світ в рожевих окулярах, інакше б дав свободу Ярмоленку, но він опять хоче "виглядєть достойно" - тобто якось програти з мінімальним рахунком.

Ти не зрозумів! Склад теперішній - тренер, більш-менш толковий, а недотренер-новатор. І все -щастя.

Відповідь на повідомлення Mahno

та всі практично. хто там нині досвічений для нормлаьного рівня ЛЧ? Рибалка? Макаренко? Морозюк? Федорчук? Гонзалез? Мораес? - пів складу людей що мають лише епізодичний досвід гри на дійсно серйозному рівні. і гловне - тренер взагалі зелений-зелений...

Вчора супер-пупер досвідчені лігочемпіонівські бійці Копенгагену рознесли бельгійців. І величезний "досвід" їм не завадив. Чомусь...

думаю динамо не програє 1-1 або навіть 1-2

Відповідь на повідомлення RAGE

Вчора супер-пупер досвідчені лігочемпіонівські бійці Копенгагену рознесли бельгійців. І величезний "досвід" їм не завадив. Чомусь...

нє. у нас різне бачення ситуації. я не вважаю нинішній склад сильним для ЛЧ. для ЧУ чи навіть ЛЄ - нічо так. но ЛЧ - це має бути рівень не бельгійців і датчан а Борусія Д як мінімум. у ДК нема гравців такого рівня. і готовність команди до матчів високого рівня слабка. і да - тренерська робота нині виглядає ні в дугу...

Я от не розумію, що таке нинішній склад не для ЛЧ? Так, нападників в нас майже не має, але і це не стале ствердження! А по всім іншим показникам - ми повинні виходити з групи! Чи може Копенгаген має склад для ЛЧ? Взагалі, що ж це за склад такий? Всю Барсу сюди перевезти?! От скажи! В Лобановського був склад для ЛЧ? Я не хочу стверджувати, що в нас мега майстри! То можна сперечатися, мабуть і потрібно. А от можу стверджувати одне - в нас не має тренера!

Відповідь на повідомлення RAGE

Я от не розумію, що таке нинішній склад не для ЛЧ? Так, нападників в нас майже не має, але і це не стале ствердження! А по всім іншим показникам - ми повинні виходити з групи! Чи може Копенгаген має склад для ЛЧ? Взагалі, що ж це за склад такий? Всю Барсу сюди перевезти?! От скажи! В Лобановського був склад для ЛЧ? Я не хочу стверджувати, що в нас мега майстри! То можна сперечатися, мабуть і потрібно. А от можу стверджувати одне - в нас не має тренера!

пройди по позиціях. воротар є? - це реально пів-команди і без класного кіпера в серйозних матчах робити нічого. хто у нас в рамці? Шовковський, який уже років 5 нічого не ловить окрім того що летить прямо в нього. чи може Рудько - мегаталант? чи Рибка що за 3 роки зіграв 10 матчів неповних? нема воротаря - і всьо. далі навіть нема смислу щось рахувати. но. хто у нас правий деф? Однотретій? йому в ЧУ закидають що він догнати не може. чи Макар праворуч блістає? Хто у нас другий центральний? мега-Віда? а нічо, що він в КОЖНОМУ матчі результативно помиляється? хто у нас лівий вінгер? Циган? - дитя 18 років, 2 матчі зіграв по чверть тайму. чи Гонзалєз - таке саме дитя? чи ти вважаєш що Федорчук - рівень ЛЧ? чи може Гармаш нинішній? чи Рибалка, що має в останніх матчах 50% браку? за Мораеса ти сам визнав. склад - ні в дугу. вони можуть вийти з групи. но це буде подвиг.

Відповідь на повідомлення Mahno

пройди по позиціях. воротар є? - це реально пів-команди і без класного кіпера в серйозних матчах робити нічого. хто у нас в рамці? Шовковський, який уже років 5 нічого не ловить окрім того що летить прямо в нього. чи може Рудько - мегаталант? чи Рибка що за 3 роки зіграв 10 матчів неповних? нема воротаря - і всьо. далі навіть нема смислу щось рахувати. но. хто у нас правий деф? Однотретій? йому в ЧУ закидають що він догнати не може. чи Макар праворуч блістає? Хто у нас другий центральний? мега-Віда? а нічо, що він в КОЖНОМУ матчі результативно помиляється? хто у нас лівий вінгер? Циган? - дитя 18 років, 2 матчі зіграв по чверть тайму. чи Гонзалєз - таке саме дитя? чи ти вважаєш що Федорчук - рівень ЛЧ? чи може Гармаш нинішній? чи Рибалка, що має в останніх матчах 50% браку? за Мораеса ти сам визнав. склад - ні в дугу. вони можуть вийти з групи. но це буде подвиг.

Значить і в тебе всі винні, а тренер значить молодець? А я стою на своєму, що з цими гравцями я б вийшов з групи і в чемпіонаті всіх би валив. Звісно, ЛЧ не виграв би... Це за умови нормального тренера, якого в нас взагалі немає

Залишити коментар

Рейтинг букмекерів

Прогнози

Всі прогнози

404

Помилка додатка

Спецпроекти

Як почати робити ставки?

1
Вибрати букмекерську контору
2
Отримати бонус
3
Вибрати події для ставки
дізнатися більше