closer-popup
footboom
Авторизація користувача на сайті footboom1.com
Вхід через соціальні мережі
або
Забули пароль?
Реєстрація
closer-popup
footboom
Реєстрація
Поля відмічені зірочками * обов'язкові для заповнення

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Дякуємо!

Готово! Перевірте свою електронну пошту на наявність спеціальної пропозиції!
closer-popup
Ліга чемпіонів 2016/2017. Груповий етап. 3-й тур / /
Динамо
Київ, Україна
Закінчено
0 : 2
Бенфіка
Лісабон, Португалія

"Динамо" - "Бенфика" 0:2. Еще не вечер

"Динамо" - "Бенфика" 0:2. Еще не вечер
Джерело фото:
Змінити розмір a+ a-
3785
127

Украина. Киев. НСК "Олимпийский"

Главный арбитр: Давид Фернандес Борбалан (Альмерия, Испания)
Ассистенты: Роберто Алонсо Фернандес (Испания), Рауль Кабаньеро Мартинес (Испания)

"Динамо" (К) - "Бенфика" 0:2

Голы: Сальвио 9 (пен.), Серви 55

"Динамо": Рудько, Хачериди, Вида, Антунеш, Силва, Федорчук (Буяльский 56), Сидорчук (Гладкий 80), Корзун, Ж.Мораес, Дерлис (Цыганков 71), Ярмоленко
Тренер: Сергей Ребров

"Бенфика": Э.Мораес, Луизао, Нильссон-Линделёф, Гримальдо, Нелсиньо, Сальвио, Пицци, Фейса, Серви (Селис 83), Гуэдес (Элизеу 90), Митроглу (Хименес 71)
Тренер: Руи Виториа

Предупреждения: Корзун 34 - Митроглу 44

Еще не вечер, еще не вечер,
Еще светла дорога и ясны глаза.
Еще не вечер, еще не вечер,
Еще иду я рядом с тобою безоглядно.

Пусть говорят, что приближается гроза.
Пусть говорят, что лгут и сердце и глаза.
Только не буду верить я таким словам.
Никому тебя я не отдам.

Еще не вечер, еще не вечер,
Еще в запасе время есть у нас с тобой.
Еще не вечер, еще не вечер,
Еще открыты двери надежде и доверью.

Пусть говорят, что стал с годами труден путь.
Пусть говорят, былое счастье не вернуть.
Только не буду верить я таким cловам.
Никому тебя я не отдам.

Еще не вечер, еще не вечер,
Ошибок прошлых мы уже не повторим.
Еще не вечер, еще не вечер,
Родится день счастливый для нас с тобой, любимый.

Пусть говорят, ничто не вечно под луной.
Пусть говорят, что мы расстанемся с тобой.
Только я впредь не сдамся будущим годам.
Никому тебя я не отдам.

Музыка Р. Паулса, слова И. Резника

"Динамо" - "Бенфика" 0:2. Еще не вечер - изображение 1
"Динамо" - "Бенфика" 0:2. Еще не вечер - изображение 2

Поначалу было много беготни. Компактненько так, без разрывов, мобильными группами, зоны прикрыты… Минуте к шестой первый удар в створ ушел – Вида после подачи справа вынес голой за пределы штрафной, и Любомир Фейса из опорной зоны «вернул» в перчатки Рудько. А затем гости из солнечной Португалии заработали первый угловой, и тут же сконвертировали его в одиннадатиметровый. Отличился Антунеш – после подачи от флажка и выноса динамовцами Гедеш подхватил мяч и ушел к лицевой по правому краю штрафной. И Антунеш за ним ушел. Резко так, цепляя по ходу. Вот не вру – сразу подумалось: сфолит сейчас с таким служебным рвением и горящими глазами. И сфолил. Хотя перед Гедешем Вида был, перекрывал ход. Но нет – надо сзади цапнуть. «Точка», удар Сальвио, Рудько влево, мяч вправо, 0:1.

Динамовцы огрызнулись прессингом Сидорчука, хорошей многоходовкой и ударом Антунеша. Виторину, верное, реабилитироваться жаждал, но пробил кисло, по газону покатил в перчатки, а на дальний угол вратарской врывались Ярмоленко с Мораесом. Отдай туда и… Не отдал.

«Динамо» прогнозировано стучалось по правому флангу, где небезуспешно финтил Ярмоленко и куда смещался Сидорчук. Вдвоем (плюс небольшая помощь Данило Силвы) и пытались обострять. Когда получалось, когда нет, но слева у Гонсалеса и Антунеша вообще тишь да гладь. А когда Ярмоленко все же умудрялся вырезать нацеленную подачу на макушку Дерлису, то парагвайское дарование шанс этот благополучно пускало по ветру.

Или, например, 28-я минута. Вида «режет» изумительную передачу от центральной линии в штрафную соперника, Гонсалес принимает, смещается мимо Луизао и бьет. Куда он бьет – леший его знает. Не в сторону ворот – точно. А на другом углу штрафной – Ярмоленко. Один. Ждал. Не дождался. И Дерлис так ручкой – прости, мол. Ты пас дай, интурист, а не ручками семафорь. Да что там далеко ходить – следующая атака, Дерлису катят на бровку, один партнер «предлагает себя» в опорной зоне, двое – на дальней штанге, а Дерлис – «на одиннадцать» покатил. В никуда. И еще через три минуты Мораес без помех метров с 22-х по центру ворот ка-а-ак даст на верхний ярус. Нет, ну натурально, туда куда-то, вверх. К небу.

Ярмоленко запускает в штрафную справа Сидорчука. Сергей бьет в сетку с внешней стороны, а мог «на одиннадцать» Федорчуку катнуть. Был там еще угловой с добавкой, где Вида на голкипере нарушил, был приход Госалеса в помощь защитникам, когда «помощник» чуть опаснейший штрафной прямо по центру ворот не проставил… Была добавленная минута и был свисток на перерыв.

Отдохнули. И со свежими силами затеяли друг друга лупить. По ногам, по ребрам, по лицу, как Фейса Сидорчука на левом фланге обороны «Бенфики». Мораес на 53-й минуте головой оформил в статистику навесной удар над перекладиной. А затем португальцы гол забили. Второй. И вновь беда пришла по португальско-парагвайскому флангу. Гонсалес упал (Семеду подтолкнул, но Дерлис с удовольствием остался отдыхать), Антунеш застыл, в оголившуюся зону под присмотром Федорчук ворвался Эдуардо Сальвио, «уложил» Валерия, мимо Виды отдал в центр штрафной … А там – Сарви. Сам. Почему сам? Потому что три динамовца столпились на ближнем углу вратарской. Прострел прерывать? Так не прервали. Первый удар Сарви угодил в партнера, Митроглу, а второй, под ногой подскочившего сбоку Ярмоленко, ушел в створ. Рудько замер на месте и только взглядом проводил – 0:2.

Федорчука меняет Бульяский, а Мораеса запускают на свидание с Эдерсоном, Жуниор пытается пробить под опорную, но голкипер падает на колено и принимает удар пяткой. Толково. А киевляне упускают отличный шанс. Или вот Антунеш после скидки Буяльского довольно бесхитростно, по высокой дуге грузит на дальний угол вратарской, где голкипер ошибается и кулаком отбивает не во фланг, а в корпус Ярмоленко. Отскок в сторону ворот – мимо «рамки». А через пару минут Андрей уже сам выкатывается на вратаря «Бенфики», пробивает в Эдерсона, отскок к Сидорчуку, еще удар – вновь голкипер!

Гонсалеса меняет Цыганков, Антунеш дважды лихо подает за ворота, Цыганков прорывается слева, катит Буяльскому, тот – в касание, защитник бросается под удар. Вместо Сидорчука выходит второй нападающий, Александр Гладкий, и тут же сбрасывает во фланг Ярмоленко. Андрей умудряется под присмотром двух опекунов развернуться и подать в центр, но с рикошетом, и мяч на голову Мораеса опускался по высокой дуге. Недостаточной для акцентированного удара. Бразилец «кивнул», но несильно, Эдерсону.

У ворот «Динамо», тем временем, тоже не скучно. Антунеш вновь чудит, чуть не завозит себе острейшую контратаку. А вот Вида решает сбросить Рудько с метра. Причем чуть в сторону от голкипера и в створ. Изумленный Артур успевает выставить ногу, а Вида повторным кивком подскочившего мяча – в перчатки своему вратарю. Но это так, цветочки. А вот динамовцы продолжают упускать шанс за шансом. Цыганков грузит слева, Эдерсон на выходе отбивает кулаком, прямо на Ярмоленко, но удар в ближний угол принимает на себя прилетевший в прыжке защитник! А вот Цыганков подает угловой на ближнюю штангу – Мораес кивает в газон, мяч отскакивает… нет, не в створ. Крутится и проскальзывает за лицевую возле стойки. Что за напасть… И Данило Силва в добавленное время после углового - тоже мимо кассы.

Можно, конечно, порассуждать на тему «что такое не везет, и как с ним бороться». Но не стану. Здесь, кажется, что-то другое. Огромное количество брака в обороне, брак на завершающей стадии… Оно, конечно, не везет, спору нет, но если удары в голкипера, если головой в створ не попадать… Это мелочи, которые отделяют исполнителей уровня плей-офф Лиги чемпионов от случайных прохожих группового этапа.

«Бенфика», конечно, в обороне тоже грусть. Решето то еще. Да и в атаках системность не ночевала. Катнут «орлы» по флангу, Антунеш очередной фортель отчебучит, прострел в центр – момент. Вот и вся атака этой «Бенфики». Не торт нынче Лиссабон, не торт. Но, как выяснилось, вполне достаточный не торт для этого «Динамо».

Собственно, дальше будет выезд в Лиссабон, затем выезд в Неаполь… Есть ощущение, что два щелбана дома от «Бенфики» - это еще не вечер, не предел возможного. И сколько нахватают киевляне на «Да Луш» и «Сан-Паоло» с такой разболтанной игрой на флангах обороны – бог весть. И сколько забьют с такой реализацией – тоже вопрос. В любом случае, перспективы даже за третье место побороться с таким календарем и одним очком в активе – туманны донельзя. Есть, конечно, в жизни место подвигу, но нет понимания, за счет чего будет достигаться результат. Игра оставляет рваное впечатление, мастерство отдельных исполнителей ситуативно конвертируется в забитые мячи случайным образом… Чистая рулетка.

Оцініть матеріал
Поділитися
Коментарі (127) Всі коментарі

Відповідь на повідомлення RAGE

Так, він був тренером, але це не означає, що він в усьому правий. Приклад? Громов! Потім - Рауль вмів побудувати примітивну гру, що футбольному гурману стає нудно! Навіть позитивний результат не радує нормального вболівальника! Але! Ми забуваємо, що тренер в команді повинен бути головний і він один, а не то, що влаштував Сурок - шарашкина контора!

А хтось каже, що він у всьому був правий? Мова про те, що як він пішов, то зник результат і гра команди розладналась, а гравці поволі деградують... Не кажучи вже, про той мотлох, що поповнив команду... По Сурку згоден, він просто нуль у футбольному менеджменті...

Відповідь на повідомлення RAGE

Авторитет? Авторитет плаксивого цигана, брехливого покидька?:)))) А для тебе звичайно, особливо дупа циганська для таких як ти холопів авторитетна!

Цінити людей по дупам - це твоя якась нездорова ознака, але залишимо її за дужками, хвора людина, що з неї взяти. А ось авторитет Луческу у футбольному світі не викликає сумнів ні у кого, ні у тих, хто запрошує його на зустріч ТОП тренерів світу, ні у тих, хто платить за його працю шалені гроші. Брехливим покидькам, та поціновувачам дуп стільки не платять, тобі куди видніше, скільки їм платять і чи платять взагалі.

Відповідь на повідомлення Subudai

А хтось каже, що він у всьому був правий? Мова про те, що як він пішов, то зник результат і гра команди розладналась, а гравці поволі деградують... Не кажучи вже, про той мотлох, що поповнив команду... По Сурку згоден, він просто нуль у футбольному менеджменті...

Він просто самозакоханий бовдур, хамло і бичара! Він вважає, що його діяльність в Динамо - це вже прецендент щоб його цілували в гузок! От якщо подумати - що він за роки і роки зробив для вболівальників? А НІЧОГО! Щодо Рауля - пішов він скоріш з інших причин, просто знайшов зручну відмазку. Скоріш втеча Рауля була пов"язана з тим. що за два роки Ребров розпочав вважати, що він офігезний тренер і все вміє і сам справиться. Мабуть іспанцю це все надоїло. Плюс трансферна політика Сурка.

Відповідь на повідомлення Хлеба и зрелищ

Цінити людей по дупам - це твоя якась нездорова ознака, але залишимо її за дужками, хвора людина, що з неї взяти. А ось авторитет Луческу у футбольному світі не викликає сумнів ні у кого, ні у тих, хто запрошує його на зустріч ТОП тренерів світу, ні у тих, хто платить за його працю шалені гроші. Брехливим покидькам, та поціновувачам дуп стільки не платять, тобі куди видніше, скільки їм платять і чи платять взагалі.

І це писанина недолюдка в якого всі слова в лексиконі анально-генітального характеру. Проте всім відомо, що кротівник завжди звалює все зі своїх дебільних голів на здорові. Стілочники галімі

Відповідь на повідомлення RAGE

І це писанина недолюдка в якого всі слова в лексиконі анально-генітального характеру. Проте всім відомо, що кротівник завжди звалює все зі своїх дебільних голів на здорові. Стілочники галімі

Я застосовую непритаманні зазвичай мені слова. Я бачу, що такий покидьок НКВСький як ти не розумієш людської мови, тому я відкрив дєрьнамівські манускрипти, знайшов там цей брудний лексикон, яким зазвичай спілкуються виродки з літерою Д у ромбіку. Що я можу зробити, якщо в людині оселився дєрьнамівський дух і їй всюди ввижаються вагіни та дупи.

Відповідь на повідомлення RAGE

Він просто самозакоханий бовдур, хамло і бичара! Він вважає, що його діяльність в Динамо - це вже прецендент щоб його цілували в гузок! От якщо подумати - що він за роки і роки зробив для вболівальників? А НІЧОГО! Щодо Рауля - пішов він скоріш з інших причин, просто знайшов зручну відмазку. Скоріш втеча Рауля була пов"язана з тим. що за два роки Ребров розпочав вважати, що він офігезний тренер і все вміє і сам справиться. Мабуть іспанцю це все надоїло. Плюс трансферна політика Сурка.

Мені здаеться, що Рауль відверто говорив про причини свого уходу... Звичайно, про Реброва він не висловився з корпоративно-єтичних міркувань, але те, що він почав заважати марнославству Реброва, досить імовірно...

Відповідь на повідомлення muntyan

Сумний сум, і чо мене вчора понесло на стад?

ахахахахахаха Нормалёк!)))

Відповідь на повідомлення Хлеба и зрелищ

Я застосовую непритаманні зазвичай мені слова. Я бачу, що такий покидьок НКВСький як ти не розумієш людської мови, тому я відкрив дєрьнамівські манускрипти, знайшов там цей брудний лексикон, яким зазвичай спілкуються виродки з літерою Д у ромбіку. Що я можу зробити, якщо в людині оселився дєрьнамівський дух і їй всюди ввижаються вагіни та дупи.

Почитати вагінально-кротівське бидло і твою поведінку і відразу нормальна людина зрозуміє, що ти брехлива наволоч!

Відповідь на повідомлення maxx

ахахахахахаха Нормалёк!)))

А я їм говорив!

Відповідь на повідомлення maxx

ахахахахахаха Нормалёк!)))

Шо ти пітюкаєш, жиробас?:))

Відповідь на повідомлення Subudai

Мені здаеться, що Рауль відверто говорив про причини свого уходу... Звичайно, про Реброва він не висловився з корпоративно-єтичних міркувань, але те, що він почав заважати марнославству Реброва, досить імовірно...

Ну звичайно він проявляв нормальну толерантність і етику до колег і роботодавців. Нам залишається здогадуватися, хоч в 75% відсотках там все очевидно!

Відповідь на повідомлення muntyan

Шо ти пітюкаєш, жиробас?:))

А Макс жирний? Уууууу гасконь... Випаслася на хамонах:))))))

А вот что пишут португальские журы спортивные: "При этом, как ни прискорбно для киевских болельщиков, журналист называет игру "Динамо" предсказуемой и без малейшего намека на творчество. "Второй гол сразу после перерыва продемонстрировал вседозволенность у штрафной "Динамо", - описав забитый мяч, журналист отмечает - украинцы наблюдали за всем с обескураживающей пассивностью". "И совсем неутешительный вывод: "Матч подтвердил, что Динамо самая слабая команда группы". И с ними трудно не согласится...

Відповідь на повідомлення RAGE

А я їм говорив!

Так это и так понятно было..

Відповідь на повідомлення muntyan

Шо ти пітюкаєш, жиробас?:))

СосисЬку купил шоб Гоше процентос капнул?))

Та шо вы с тем Раулем носитесь с мирчей вместе.... В прошлом году была команда? Была игра? Где, в каком матче? Может я че пропустил? Был фарт в ЛЧ в выездном и домашнем матче с португезами. Ну и Шахта наварила в чемпе. Вот и вся разница. А, ну еще был Кравец, Велозу, Тео. А вместо них зашли в состав Корзун, Гладкий и рыжий(местами) с Колей Морозюком. Вот и весь Рауль. А, Громова забыл..Как по мне, то Гусев на одной ноге более полезен.

Відповідь на повідомлення wert

Та шо вы с тем Раулем носитесь с мирчей вместе.... В прошлом году была команда? Была игра? Где, в каком матче? Может я че пропустил? Был фарт в ЛЧ в выездном и домашнем матче с португезами. Ну и Шахта наварила в чемпе. Вот и вся разница. А, ну еще был Кравец, Велозу, Тео. А вместо них зашли в состав Корзун, Гладкий и рыжий(местами) с Колей Морозюком. Вот и весь Рауль. А, Громова забыл..Как по мне, то Гусев на одной ноге более полезен.

В прошлом году команда играла быстрее и намного более собранно... Сейчас нет ни скорости, ни дисциплины...

Відповідь на повідомлення wert

Та шо вы с тем Раулем носитесь с мирчей вместе.... В прошлом году была команда? Была игра? Где, в каком матче? Может я че пропустил? Был фарт в ЛЧ в выездном и домашнем матче с португезами. Ну и Шахта наварила в чемпе. Вот и вся разница. А, ну еще был Кравец, Велозу, Тео. А вместо них зашли в состав Корзун, Гладкий и рыжий(местами) с Колей Морозюком. Вот и весь Рауль. А, Громова забыл..Как по мне, то Гусев на одной ноге более полезен.

Я вже все це третій рік говорю! Рівнесень після бездарного міжсобойчика з італьяшками в ЛЄ

Відповідь на повідомлення Subudai

В прошлом году команда играла быстрее и намного более собранно... Сейчас нет ни скорости, ни дисциплины...

Кладучи руку на серце - така ж недолуга гра, що давало привід робити невтішні прогнози! А так-як Ребров дуже зручний тренер, то буде прикол, коли в наступних сезонах в першій лізі зустрінеться Дніпро й Динамо! Тільки Дніпро туди штучно шугоне, а Динамо природнім способом:)))

Дивився вчора гру,і зловив себе на думці що десь це я вже бачив.Вчора грала фоменківська ЗБУ в динамівській формі.Три опорних і нуль думки у грі. Я навіть не знаю в чому проблема,але кожен гравець Динамо замість прогресу -деградує.Жоден гравець не прогресує.Якщо той самий Громов у Ворсклі з набагато слабкішими партнерами міг показувати моментами яскраву гру,то чому він цього не може робити в команді де якість гравців трохи вищий ніж у Ворскли?

Відповідь на повідомлення Mahno

коли я читаю коментарі болільників останнім часом, то у мене враження ніби я якийсь інший матч дивився. зовсім інший )) ** Бенфіка і Динамо - блізнєци-братья. кто болєє матєрі-історіі дорог? ми говорім Бенфіка а подразумєваєм Дінамо,, ми говорім дінамо а подразумєваєм - Бенфіка... до чого класіка? та до того, що "зо що боролись - на то й напоролись". ВИ мля всі тут дружно ХОТІЛИ ГРУ від Динамо? ХОТІЛИ!!!! ну то імєйте її! Гру хотів Суркіс, Ребров і хто тільки не хотів - всі дружно верзли що "главне щоб гра була; буде гра - буде результат". Про підтвердження формули ніхто не думав. Бо язиком легше як моском. Однак.. ** Гра у Динамо була. і гра - шикарна. Багато пасів (не без браку), багато фінтів, дриблінгу, тактики. Деяка варіативність присутня, непоганий навіть захист, за вийнятком кількох помилок. Багато навіть переміщень і відкривань (щоправда, в середньому зазвичай темпі). Да, Ребров як обично сам собі наступив на ногу, переколотивши черговий раз склад. Хоча х.з. який склад мав би бути кращим... Однак повторю - якість гри була дуже пристойна, упевнений що і статистика матчу це підтвердить. Но... ** ГРА - це ще не результат. То що команда набрала кваліфікованих виконавців і грає у футбол - це не означає що команда щось навиграє. Бо рано чи пізно, но ЗАВЖДИ цій команді зустрінеться на вузькій доріжці ТАКА точно команда, тиільки у суперника буде трішки дорожчий склад. ПРичому дорожчий навіть не по грошах, а по ЯКОСТІ гравців. І далі буде працювать закон природи: краща команда НЕМИНУЧЕ обіграє гіршу. Я завжди казав і буду казати, що орієнтація на хороших гравців і на загальноприйняту тактику для наших українських команд програшна заздалегідь. Гравці які нам доступні НІКОЛИ не будуть грати у пас краще за гравців, доступних Бенфіці чи Сток Сіті. І наші команди завжди будуть програвати командам що дорожчі від них. А таких у Європі вагон і тєлєжка.. Що й відбулось по факту. У черговий раз. ШД вже роками впирається рогом у це явище: легко обігрує дешеві клуби в ЧУ но так же легко програє дорогим у Європі. і це вже СИСТЕМА. На жаль, Суркіс вчиться тільки на власних помилках (якщо взагалі вчиться).. ** Про Суркіса. я вже мабуть місяць спостерігаю шикарну гру Ярмоленка. навіть просто тащусь реально від АЯ на полі. він нині мабуть на піку своїх можливостей і сяє як справжній алмаз. Но не діамант. Алмаз від діаманта відрізняється огранкою. А огранки у АЯ нема. і не буде від Реброва. Та й оправа гідна діаманту потрібна, мало радості висіти на шнурку на шиї неандертальця поряд із кликами вепрів. і хоч я тішусь від гри Ярмоленка, но мені щиро шкода що він не отримав шансу від Суркіса. Суркіс боявся провалу боявся "виглядєть нєдастойно". но Бог дає те чого боїшся. що може бути недостойніше аніж мати хороший склад і вчисту програвати матчі командам, несильнішим за твою? Суркіс поступив до АЯ недостойно. і отримує нині за це кару. думаю, що позор не останній. ** Ну й врешті по складу. Антунєц деградував (чи показав свій рівень?) і він нині - ніякий. Повільний і безтолковий фулюек, ні в атаці ні в обороні ні грам не полєзний. Макар не без вад, но кращий в рази. Наприклад, в попередніх матчах Макар пенальті заробляв, гостроту створював проходами. Антунєц теж створює гостроту. і пенальті заробляє. видімо, Реброву "шо пулємьот шо водка - аби с ног касіло". Мораеш теж останнім часом демонструє свій істинний рівень - рівень слабенького безтолкового форварда. Винуватити Реброва у Мораесі я не можу. для тих, хто хоче кльового форварда - гляньте на цінник на Ібрагімовічу, Ігуаіні та інших агуерах. Там не просто дорого. там - вартість всього ДК. Хто не може втямити цю ціну, тим радже прочитати мій комент з початку: при такій тактиці як нині у ДК вигравати щось ми можемо тільки маючи ШИКАРНИХ атакувального ПЗ і шикарного ж форварда. це можуть собі дозволити Барси та МЮ. но не ми... По решті складу особо казать нічого. мені сподобалась робота пацанів. да, я теж хотів би більшого. Но ці хлопці більше видати нездатні. через ДНК. а інші нам недоступні. через бабло. безперспективняк( ....

Сергій Станіславович?:) Це жарт. По всьому не дискутуватиму. Лиш одне, форвард. Як я писав, я готовий дивитись на наших хлопців і прощати їм помилки, бо впенений, що вони не гратимуть гірше. Стосовно форвардів-нехай грає Беседін, ніж, як ти вірно висловився, слабенький Мораес. А те, що він слабенький було видно ще у минулій ЛЧ. А щодо невинуватості тренера, то пригадується Кравець та Тео. Першого сплавили вже на фініші трансферного вікна, а другому вельми прозоро натякнули, що бути йому третім форвардом в команді.

Відповідь на повідомлення Хлеба и зрелищ

Доводиться визнавати, що свого часу Мірча був правий. Дарма на нього почали наїжджати за ті слова.

Доказів тому немає. Певна та вагома доля була за Раулем, тільки він не панацея. І якщо вірити тому, що той же Громов його кандидатура, то у геніальних здібностях Ріанчо є вагомі аргументи сумніватись.

Якось спало на думку, що прикольна дееволюція динамівської гри! Спочатку трусливий старий кацапський алкаш, потім демонстрація найгіршої іпостасі Рубіна, а зараз взагалі незрозуміле новаторство... Блохін? Та я впевнений, що зараз би в Блохіна була б сильна команда! Йому потрібен був час. Він багато чого намагався зруйнувати, а побудувати нічого не встиг. А о, що з нього зробили клоуна... То таке. Головне - гірше Реброва не був би!

На сайте "ас футбол" есть программа Каппер плюс. Кто уже пользуется, подскажите, это не обман? Стоит попробовать? Вот ссылка - http://asfootball.com.ua/kapper.html

Відповідь на повідомлення Локи

Сергій Станіславович?:) Це жарт. По всьому не дискутуватиму. Лиш одне, форвард. Як я писав, я готовий дивитись на наших хлопців і прощати їм помилки, бо впенений, що вони не гратимуть гірше. Стосовно форвардів-нехай грає Беседін, ніж, як ти вірно висловився, слабенький Мораес. А те, що він слабенький було видно ще у минулій ЛЧ. А щодо невинуватості тренера, то пригадується Кравець та Тео. Першого сплавили вже на фініші трансферного вікна, а другому вельми прозоро натякнули, що бути йому третім форвардом в команді.

ВВ вабще-то )) я бачу 2 варіанти гри команди: "грати у футбол", тобто те що намагаються робити нині всі у Європі, що робить ШД і що намагається робити Ребров, "бий-біжи", тобто у класичному київському стилі давити всіх фізикою, а точніше швидкість-плюс-витривалість. Перший варіант у нас всі дуже люблять, бо "так грає Барса", "єто соврємєнний футбол", так грають кроти, це "гра а не біготня" і т.д. Варіант цілком придатний і навіть цікавий. Но! варіант СТРОГО обмежений вартістю гравців: маєш дорожчих гравців як суперник - виграєш, маєш дешевших - програєш. І сьогодняшнє ДК (як і ШД усіх часів) це підтверджує - обидві команди грають точно по своїй ціні. Не більше не менше. І по іншому БУТИ не може, який би там тренер не був мудрий. Що не вистачає ДК для РЕЗУЛЬТАТУ при такій грі? ну, щоб виграть ЛЧ - всього )) а щоб вигравати у бенфік/бешикташів потрібен толковий тандем форвард-атакувальний хав. Якщо ця пара буде - буде результат. і чим краща ця пара буде - тим кращий буде результат. При нинішньому складу, якщо Ребро не буде вишнябуватись, із парою Марез плюс Ібра )) ДК дійде до пів-фіналу ЛЧ. но не вище. вище не вистачить ні Ібри, ні Мареза, бо кіпер, захист і прочі вичерпають свій потенціал ще на рівні виходу із групи. Но це все - теорія, оскільки гравців рівня Ібри чи Погби нема і не предвидиться ні по українських молодіжках ні по грошах Суркіса і навіть Ахметова. а отже - наша карма це "виглядєть дастойно" у сурковому значенні фрази. і не вище. уви. Так що все вчорашнє - норма, навіть якби був Тео, було би 1-2, не краще. ** є інший шлях. грати по іншому - як при Демьяненку, тобто фізика, фізика, фізика і самовіддача. скоріш всього будуть регулярні вльоти і то крупні, команда часто буде "виглядєть нєдастойно". однак свій шлях, своя специфічність, свої сильні сторони будуть давати команді шанс раз в 5 чи 10 років вистрілювати і не просто "виглядєть дастойно" а реально щось вигравати і когось громити, творячи шухєр у Європі. Суркіс вибрав варіант теплогопний. це було понятно ще в часи Сьоміна. Суркісу не так хочеться щось виграти, як не опозоритись. звідси й тактика, тренер, склад, трансфери і т.п. Колись у воєнних льотчиків була така річ як ведучий і ведений. Ведучий міг бути гіршим пілотом, но він мав мати безбашений атакувальний характер - прижати вуха і падать вниз на ворога в атаку. Суркіс - ведений, він осторожно відстрілюється від ворогів не вступаючи у справжню драку.

Ребров намагається грати в футбол? Класичний динамівський стиль - бий-біжи? Про Дем"яненко взагалі епічно:))) А якщо згадати попередню какофонію, що вчора Динамо грало в красивий футбол - Пане!!! Гарні у вас там "шишки" вродили:))))))))))))))))))))))

Відповідь на повідомлення VitLen

Что можно сказать? Мне очень жаль что такие игроки как: Ярмоленко, Хачериди, Вида, Макаренко, Сидорчук, Рыбалка, Гусев, Цыганков, Мякушко, Хльобас, Очигава, Сильва, Бурда, Калитвинцев (надеюсь никого не забыл) попали под такое управление СР и его ко. Где игроки не могут показать все свои возможности и развиваться как игроки. Очень жаль.

В этом не Ребров виноват, а Шубскисёнок - чтобы распродать мумукафф надо постоянно держать их на прилавке. На каждую позицию, на которой сейчас играет мумука, в "Динамо" сейчас есть родимые ногамячисты, которые УЖЕ сильнее.

Безусловно, Рауль - не топ. Да и не по чину сейчас разевать рот на топов. Но у Рауля есть 2 профессиональных качества, которых лишён Ребров - видеть и понимать футбол. Молодняк и смена тренера на "НЕдинамовское сердце" - ваше всё. Вернидуб с молодняком - самый лучший вариант. Но я в него не верю. Скорее, Суркисы добьют клуб.

Відповідь на повідомлення Mahno

ВВ вабще-то )) я бачу 2 варіанти гри команди: "грати у футбол", тобто те що намагаються робити нині всі у Європі, що робить ШД і що намагається робити Ребров, "бий-біжи", тобто у класичному київському стилі давити всіх фізикою, а точніше швидкість-плюс-витривалість. Перший варіант у нас всі дуже люблять, бо "так грає Барса", "єто соврємєнний футбол", так грають кроти, це "гра а не біготня" і т.д. Варіант цілком придатний і навіть цікавий. Но! варіант СТРОГО обмежений вартістю гравців: маєш дорожчих гравців як суперник - виграєш, маєш дешевших - програєш. І сьогодняшнє ДК (як і ШД усіх часів) це підтверджує - обидві команди грають точно по своїй ціні. Не більше не менше. І по іншому БУТИ не може, який би там тренер не був мудрий. Що не вистачає ДК для РЕЗУЛЬТАТУ при такій грі? ну, щоб виграть ЛЧ - всього )) а щоб вигравати у бенфік/бешикташів потрібен толковий тандем форвард-атакувальний хав. Якщо ця пара буде - буде результат. і чим краща ця пара буде - тим кращий буде результат. При нинішньому складу, якщо Ребро не буде вишнябуватись, із парою Марез плюс Ібра )) ДК дійде до пів-фіналу ЛЧ. но не вище. вище не вистачить ні Ібри, ні Мареза, бо кіпер, захист і прочі вичерпають свій потенціал ще на рівні виходу із групи. Но це все - теорія, оскільки гравців рівня Ібри чи Погби нема і не предвидиться ні по українських молодіжках ні по грошах Суркіса і навіть Ахметова. а отже - наша карма це "виглядєть дастойно" у сурковому значенні фрази. і не вище. уви. Так що все вчорашнє - норма, навіть якби був Тео, було би 1-2, не краще. ** є інший шлях. грати по іншому - як при Демьяненку, тобто фізика, фізика, фізика і самовіддача. скоріш всього будуть регулярні вльоти і то крупні, команда часто буде "виглядєть нєдастойно". однак свій шлях, своя специфічність, свої сильні сторони будуть давати команді шанс раз в 5 чи 10 років вистрілювати і не просто "виглядєть дастойно" а реально щось вигравати і когось громити, творячи шухєр у Європі. Суркіс вибрав варіант теплогопний. це було понятно ще в часи Сьоміна. Суркісу не так хочеться щось виграти, як не опозоритись. звідси й тактика, тренер, склад, трансфери і т.п. Колись у воєнних льотчиків була така річ як ведучий і ведений. Ведучий міг бути гіршим пілотом, но він мав мати безбашений атакувальний характер - прижати вуха і падать вниз на ворога в атаку. Суркіс - ведений, він осторожно відстрілюється від ворогів не вступаючи у справжню драку.

Немає такого варіанту, який СТРОГО обмежений вартістю гравців. Порядок б'є клас! Найсвіжіший приклад - Португалія. І ще незліченні у всіх чемпіонатах і навіть у .... нас.

Надо толковый европейский менеджер , а не тренер физрук

Залишити коментар

Рейтинг букмекерів

Прогнози

Всі прогнози

404

Помилка додатка

Спецпроекти

Як почати робити ставки?

1
Вибрати букмекерську контору
2
Отримати бонус
3
Вибрати події для ставки
дізнатися більше

Стрічка новин

26 листопада
15:31
"Тоттенхем" може підписати нового голкіпера
15:15
"Манчестер Юнайтед" серйозно налаштований підписати Хвічу Кварацхелію
14:59
ПСЖ цікавиться гравцем збірної Узбекистану
14:47
Андре Онана отримав нагороду за благодійність від FIFPro
14:00
"Флуміненсе" – "Крісіума". Анонс та прогноз матчу
14:00
"Форталеза" – "Фламенго". Анонс та прогноз матчу
13:45
MEGOGO покаже матчі ПСВ – "Шахтар" та "Ліверпуль" – "Реал", коментатори - Віталій Волочай і Вадим Шевякін, експерти - Олександр Головко і Едуард Цихмейструк
13:27
Вячеслав Суркіс: "У Юнацькій Лізі УЄФА вища інтенсивність порівняно з чемпіонатом України"
13:12
Гульєльмо Вікаріо: "Я грав проти "Ман Сіті" 60 хвилин з переламаною кісткою щиколотки"
12:59
Роналдінью: "Марадона був для мене братом, а "Інтер" намагався мене підписати"
12:43
Луїш Годінью - головний арбітр матчу "Динамо" - "Вікторія" Пльзень
12:05
Роберто Бароніо: "Пірло - найкращий в історії у своєму амплуа, Роналду - унікальний"
12:04
"Палмейрас" - "Ботафого". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Янг Бойз" - "Аталанта". Анонс і прогноз матчу
12:00
"Барселона" – "Брест". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Інтер" - "РБ Лейпциг". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Манчестер Сіті" - "Феєнорд". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Спортінг" - "Арсенал". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Баварія" - ПСЖ. Анонс та прогноз матчу
12:00
"Баєр" - "Зальцбург". Анонс та прогноз матчу
Більше новин
26 листопада
14:32
Володимир Пятенко: "Збірну України підтримають українські переселенці, які зараз перебувають у Туреччині"
14:15
УПЛ: цікаві числа та факти 14-го туру чемпіонату України
13:59
Відома нова важлива деталь у справі відстороненого делегата УАФ Володимира Лютого
12:23
"Динамо" веде переговори з Волошиним щодо нового контракту: гравця не все влаштовує
11:47
Віктор Скрипник: "Ротань наразі тренер №1 в Україні, а "Довбик правильно зробив, що пішов у "Рому"
11:32
Ілля Крупський: "Моя мета - виступати за збірну, грати в Лізі Чемпіонів і в Європі"
10:58
Олег Саленко оцінив перспективи сина у "Динамо" після його дебюту за першу команду
10:42
Олексій Паламарчук повторив рекорд УПЛ, парирувавши чотири пенальті поспіль
09:53
Віктор Вацко: "Челсі" не хоче ні продавати Мудрика, ні віддавати в оренду"
09:36
Рауль Аррібас: "Лунін – чудовий воротар, але йому складно боротися з монстром"
09:16
"Шахтар" хоче повернути Майкона
09:00
Браян Себальос зібрав валізи і чекає на розрахунок з "Динамо"
08:30
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 08:00 26.11.2024
08:15
Війна з росією: загальні бойові втрати противника з 24.02.22 по 26.11.24
08:00
УПЛ. Збірна 14-го туру за версією FootBoom
25 листопада
23:39
Імад Ашур: "Прикро, що є питання по реалізації"
23:02
Пилип Будківський: "Зробив це, щоб не забували прізвище, тому що я грав у "Поліссі"
22:56
14-й тур УПЛ - розбір польотів: психотерапія Бущана, тінь Вернидуба, загадка Романюк (Відео)
22:46
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 22.00 25.11.2024
22:34
Перша ліга. "Полтава" - "Металіст 1925" 0:1. Відеоогляд матчу
Більше новин
26 листопада
15:31
"Тоттенхем" може підписати нового голкіпера
15:15
"Манчестер Юнайтед" серйозно налаштований підписати Хвічу Кварацхелію
14:59
ПСЖ цікавиться гравцем збірної Узбекистану
14:47
Андре Онана отримав нагороду за благодійність від FIFPro
14:00
"Флуміненсе" – "Крісіума". Анонс та прогноз матчу
14:00
"Форталеза" – "Фламенго". Анонс та прогноз матчу
13:45
MEGOGO покаже матчі ПСВ – "Шахтар" та "Ліверпуль" – "Реал", коментатори - Віталій Волочай і Вадим Шевякін, експерти - Олександр Головко і Едуард Цихмейструк
13:27
Вячеслав Суркіс: "У Юнацькій Лізі УЄФА вища інтенсивність порівняно з чемпіонатом України"
13:12
Гульєльмо Вікаріо: "Я грав проти "Ман Сіті" 60 хвилин з переламаною кісткою щиколотки"
12:59
Роналдінью: "Марадона був для мене братом, а "Інтер" намагався мене підписати"
12:43
Луїш Годінью - головний арбітр матчу "Динамо" - "Вікторія" Пльзень
12:05
Роберто Бароніо: "Пірло - найкращий в історії у своєму амплуа, Роналду - унікальний"
12:04
"Палмейрас" - "Ботафого". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Янг Бойз" - "Аталанта". Анонс і прогноз матчу
12:00
"Барселона" – "Брест". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Інтер" - "РБ Лейпциг". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Манчестер Сіті" - "Феєнорд". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Спортінг" - "Арсенал". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Баварія" - ПСЖ. Анонс та прогноз матчу
12:00
"Баєр" - "Зальцбург". Анонс та прогноз матчу
Більше новин
26 листопада
19:45
Спарта - Атлетіко: пряма трансляція матчу
19:45
Слован - Мілан: пряма трансляція матчу
20:00
Манісес - Хетафе: пряма трансляція матчу
20:00
Парла Ескуела - Валенсія: пряма трансляція матчу
21:30
Альмерія - Кордова: пряма трансляція матчу
21:45
Уотфорд - Брістоль Сіті: пряма трансляція матчу
21:45
Сток Сіті - Престон Норт Енд: пряма трансляція матчу
21:45
Шеффілд Юнайтед - Оксфорд: пряма трансляція матчу
21:45
Норвіч - Плімут Аргайл: пряма трансляція матчу
21:45
Галл - Шеффілд Венсдей: пряма трансляція матчу
21:45
Бернлі - Ковентрі: пряма трансляція матчу
22:00
Янг Бойз - Аталанта: пряма трансляція матчу
22:00
Спортінг - Арсенал: пряма трансляція матчу
22:00
Манчестер Сіті - Феєноорд: пряма трансляція матчу
22:00
Інтер - РБ Лейпциг: пряма трансляція матчу
22:00
Баварія - ПСЖ: пряма трансляція матчу
22:00
Баєр - Зальцбург: пряма трансляція матчу
22:00
Барселона - Брест: пряма трансляція матчу
22:00
Сандерленд - Вест Бромвіч Альбіон: пряма трансляція матчу
25 листопада
01:15
Лос-Анджелес Гелаксі - Міннесота Юнайтед: пряма трансляція матчу
Більше новин
26 листопада
14:00
"Флуміненсе" – "Крісіума". Анонс та прогноз матчу
14:00
"Форталеза" – "Фламенго". Анонс та прогноз матчу
12:04
"Палмейрас" - "Ботафого". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Янг Бойз" - "Аталанта". Анонс і прогноз матчу
12:00
"Барселона" – "Брест". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Інтер" - "РБ Лейпциг". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Манчестер Сіті" - "Феєнорд". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Спортінг" - "Арсенал". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Баварія" - ПСЖ. Анонс та прогноз матчу
12:00
"Баєр" - "Зальцбург". Анонс та прогноз матчу
12:00
Янг Бойз - Аталанта: прогноз на матч
12:00
Спортінг - Арсенал: прогноз на матч
12:00
Манчестер Сіті - Феєноорд: прогноз на матч
12:00
Баєр - Зальцбург: прогноз на матч
12:00
Барселона - Брест: прогноз на матч
12:00
Сандерленд - Вест Бромвіч Альбіон: прогноз на матч
11:45
Уотфорд - Брістоль Сіті: прогноз на матч
11:45
Сток Сіті - Престон Норт Енд: прогноз на матч
11:45
Шеффілд Юнайтед - Оксфорд: прогноз на матч
11:45
Норвіч - Плімут Аргайл: прогноз на матч
Більше новин