closer-popup
footboom
Авторизація користувача на сайті footboom1.com
Вхід через соціальні мережі
або
Забули пароль?
Реєстрація
closer-popup
footboom
Реєстрація
Поля відмічені зірочками * обов'язкові для заповнення

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Дякуємо!

Готово! Перевірте свою електронну пошту на наявність спеціальної пропозиції!
closer-popup
Ліга чемпіонів 2016/2017. Груповий етап. 4-й тур
Португалія. Стадион "Да Луш"
/ /
Бенфіка
Лісабон, Португалія
Закінчено
1 : 0
Динамо
Київ, Україна

"Бенфика" - "Динамо" 1:0. Хранители шансов

"Бенфика" - "Динамо" 1:0. Хранители шансов
Джерело фото:
Змінити розмір a+ a-
5465
62

Португалия. Лиссабон. Стадион "Да Луш"

Главный арбитр: Клеман Тюрпен (Уллен, Франция)
Ассистенты: Сириль Грингор (Франция), Николя Дано (Франция)

"Бенфика" - "Динамо" (К) 1:0

Гол: Сальвио 45+2 (пен.)

"Бенфика": Эдерсон, Нильссон-Линделёф, Луизао, Гримальдо, Нелсиньо, Фейса (Самарис 59), Пицци, Сальвио, Черви, Гуэдес (Алмейда 87), Митроглу (Хименес 70)
Тренер: Руи Виториа

"Динамо": Рудько, Вида, Хачериди, Макаренко, Рыбалка, Буяльский (Буяльский 87), Цыганков (Беседин 61), Сидорчук (Ориховский 76), Морозюк, Гонсалес, Мораес
Тренер: Сергей Ребров

Предупреждения: Самарис 79 - Морозюк 15, Макаренко 44, Вида 45, Рыбалка 56, Хачериди 90+4

Нереализованный пенальти: Мораес 68

"Бенфика" - "Динамо" 1:0. Хранители шансов - изображение 1
"Бенфика" - "Динамо" 1:0. Хранители шансов - изображение 2

Первый укол резво начавшие хозяева нанесли на пятой минуте. Гедеш ввинтился в штрафную слева, проскочил меж Морозюком и Цыганковым, протолкнул мимо Хачериди и… не пробил. Поскольку Морозюк успел в полушпагате между мячом и бутсой игрока «Бенфики» ногу вставить. Гедеш стукнул Николая по ноге, и эпизод бы исчерпан.

А оборона киевлян, тем временем, трещала. Выносы в бровку, неточные скидки под прессингом, ошибки в передачах… И удар Луизао головой после подачи углового над перекладиной. Углового, который стал следствием одной из ошибок – корявой скидки Виды на Рудько. Вот бы забил капитан хозяев, досталось бы капитану гостей на орехи… Правда, эта парочка еще блеснула чуть попозже, но забегать вперед не будем. Не Тарантино, чай.

После четверти часа высокого прессинга игроки «Бенфики» немного обороты сбросили – отдышаться и перекурить, тут то киевляне и зашли пару раз толково слева. Силами больше Макаренко, чем Гонсалеса. Правда, до ударов дело не дошло, но не всё сразу. Лиссабонцы, тем временем, удар по воротам все же соорудили, но Сальвио после подачи Гримальдо в борьбе с Макаренко кивнул куда-то в сторону от «рамки». А вот в следующем эпизоде было много, много опаснее. Сальвио занесло на противоположный фланг, откуда он хитро подбросил мяч над защитниками, прямо по пути врывающегося Гримальдо. Тот пробил головой, но угодил в грамотно вылетевшего навстречу Рудько.

Еще повозили в центре с переменным успехом, а затем Гонсалес дважды симпатично полез на превосходящие силы: в первый - чуть не проскочил к воротам; во второй – проскочил. Лихо так, по центру, играючи, но вот с ударом запорол – так явно готовил, что «подсказал» Нильссону-Линделофу, куда в подкате прыгать-блокировать. Центр обороны «Бенфики» - неподражаем: сначала швед на пятую точку сел, затем бразилец… И тут же – подача от углового флажка, Гонсалес «возвращает» головой с дальней штанги в центр, а там – Вида! Вида – это уровень. Но не в этот раз, Домагой вроде и выпрыгнул хорошо, и удар приготовил, а пробил – выше «рамки». Для хорвата – неожиданно.

«Бенфика» на всё это ответила хорошей многоходовкой с результирующим ударом неутомимого Гедеша с линии штрафной – Хачериди на себя принял. А вот уже Цыганков убегает по правой бровке, резко останавливается и сбрасывает набежавшему Сидорчуку – тот убирает корпусом опекуна и крутит в дальний угол – в метре от стойки. Ответ «Бенфики» не запоздал – после фола Семеду на Макаренко (который проигнорировал Клеман Тюрпен) лиссабонцы убежали по оголенному флангу, и Гедеш катнул на ход Митроглу. Хорошо, что Митроглу. Тот, естественно, мимо пробил.

А затем Тюрпен «точку» поставил. Кто Виде доктор, что он Луизао банально в захват взял и на газон бросил? Рудько улетел влево, Сальвио стукнул по центру – 1:0. И в раздевалку.

Статистика первого тайма, в целом, отразила имевшее место преимущество хозяев. Не то, чтобы подавляющее, но перекос просматривался. 54 на 46 по владению мячом, 8-5 по ударам, 2-1 по ударам в створ, 274-202 по передачам, 85% на 78% по точности этих передач… И карточек нахватали: Гонсалес, Морозюк, Макаренко, Вида… И лишь набегали динамовцы, как и положено чаще обороняющейся команде, больше – 57,9 километров против 55,4. В то же время, нельзя сказать, что гол прям назревал и прям назрел. Ничуть. Забить в равной степени заслужили обе команды, и гол Киева ничуть не шел бы вразрез с игровой логикой.

А вот забей команда Руя Витория в начале второго тайма – вопросов бы не возникло. Киевляне стараниями Цыганкова и заработали, и подали угловой, Виктор в очередной раз крутанул на Виду, но Домагой до мяча не добрался, а Гонсалес на дальней штанге проспал. И уже после этого настал черед лиссабонцев. Вот Митроглу вываливается на ворота слева – удар выше и левее ворот. Вот Костас во второй раз заходит на вираж – удар из-под Хачериди заходит в створ, но удар несильный, для Рудько несложный. А вот – серьезно. Гедеш пробивает в перекладину, «свеча», Рудько ошибается… Но везет гостям – голкипер роняет за лицевую, а не в створ своих ворот, и не на ногу сопернику.

Обрезки пошли. Раз – Рыбалка, два – Рыбалка, три – Буяльский… Убегают хозяева, убегают… и ничего не могут сделать. Или передача слишком сильная, или с мячом не дружат, или, как Митроглу, перебрасывая голкипера, попадают в сетку с внешней стороны ворот. И тут – подарок судьбы. Гонсалес влетает в штрафную, пробрасывает куда-то в сторону от ворот, но Эдерсон в прыжке чутка цепляет коленом опорную ногу парагвайца, а тому больше и не нужно – красиво падает, а Тюрпен указывает на «точку».

Вот не вру – увидев крупным планом лицо пошедшего бить Мораеса – был уверен: не забьет. Даже в комментариях написал. И не забил форвард, сработав в том же бестолковом ключе, что и по ходу матча. Перед этим, кстати, Беседин на поле вышел. И вышел не вместо бразильца, как все были уверены, увидев на бровке Артема. Вместо… Цыганкова. А после незабитого пенальти Ориховский к боковой линии подтянулся. Вот оно! Нет! Шалишь! Мораес вновь остался на поле, а на лавку ушел Сидорчук.

Время идет, динамовцы стараются отыграться, активнее работает фланг Макаренко-Гонсалеса, а на 80-й минуте очередная подача Рыбалки, наконец, находит адресата. Да только Хачериди (да-да, Евгений в кои-то веки воздух выиграл в чужой штрафной) головой мимо пробивает. Хозяева тоже не грустят, систематически в контратаки выбираются, однако быстрый бег постоянно упирается в корявые попытки соорудить последний пас или удар в створ. А когда всё-таки умудряются попасть в створ, как сменивший Митроглу Хименес, так «разминочным» в перчатки Рудько. «Бенфика», откровенно говоря, как и в первом матче – не торт, но вновь и такая «Бенфика» оказывается «Динамо» не по зубам…

На 87-й минуте, наконец, вышел на поле Громов, «отпустив» Беседина в центр. Главное, вовремя. Лиссабонцы, между тем, словно уверившись, что ничего этот соперник у их ворот уже не создаст, откровенно дурили – финтили у флажка, лезли на двоих-троих, теряли, улыбались, врубали прессинг, отбирали, вновь дурили у флажков… А часики тикали. Отсчитывая минутки до третьего поражения киевлян.

Самое грустное, что не глянулся в этот вечер, толком, ни один из соперников. У Руя Витория индивидуально выделялся Гедеш, неплохо смотрелся справа Сальвио, Эдерсон в «рамке» был надежен… Но так, чтобы «Бенфика» выглядела солидным тяжеловесом, как «Наполи» в первом туре – такого не было. И с «Бешикташем», и с «Бенфикой» в обоих матчах можно было играть, и можно было брать очки. Скажу страшное – с ними можно было и девять очков брать. Но только для этого команда должна была быть… ну хотя бы образца минувшей осени. А еще лучше – позапрошлой. Оно, знаете ли, у Сергея Станиславовича как-то по убывающей.

Можно долго перечислять игроков, которые тогда играли, а сейчас – ваньку валяют, но я лучше о заменах. Вот честно – не понял ничего. Цыганков с поля – почему? Беседин направо – зачем? Если уж центрхава менять, почему сначала Сидорчука, а не Буяльского? А после – теперь уже почему Буяльского, а не Мораеса? Почему бразильский форвард при трех заменах вообще до конца доиграл? Что хотел Сергей Станиславович от молодого габаритного Беседина, сунув его с выходом Громова «глубже», под более мобильного Мораеса? Почему не наоборот? Нет, ну реально – человек 188/82 пониже «связывать» пытается, а 176/70 – повыше корпусом работает.

Нет, всё понимаю: где я, а где Сергей Станиславович. Потому и вопросами. Понять хочется. Интересно ибо. Как говорил Саломон Самосонович в пьесе Подеревянского: «Цікавість - це шлях в майбутнє». Правда, Мурзик ему, помнится, ответил вопросом «Навіщо вам шлях у те, чого у вас нема?» Что тоже определенным образом перекликается с сегодняшним матчем. И не только с сегодняшним, коль уж начистоту…

Сергей Станиславович на послематчевом флеш-включении транслятора сурово резюмировал: «Дрались в каждой игре. Шансы не потеряны». Нет, понятно, что у динамовцев с каналами Медиа Группы Украина любовь, и причины этой любви известны, однако эти нехотя брошенные тезисы не особо расходятся с другими, более развернуто-информативными интервью главного тренера в разрезе «ребята старались, никого упрекнуть не могу». Дрались, старались… Вида с его борцовскими бросками отлично вписывается капитаном в эту концепцию команды старательных драчунов. Символизирует, так сказать.

И шансы, что характерно, действительно еще не потеряны. «Наполи» на «Сан-Паоло» хлопнуть – уже четыре очка. И чтобы «Бенфика», желательно, в Стамбуле не проиграла. А затем пронести «Бешикташ» в Киеве по кочкам – и вот оно, простое женское счастье. А если лиссабонцы еще и «Наполи» на «Да Луш» в последнем туре укатают, там можно будет с Неаполем разницу в личных посчитать. Одним словом, есть все шансы красиво со второго места в плей-офф Лиги чемпионов выдвинуться. И сыграть потом на новом стадионе в Нью-Васюках.

Оцініть матеріал
Поділитися
Коментарі (62) Всі коментарі

Команда грає настільки, наскільки може. А може не дуже багато. Можна ставити коанді будь яку установку на гру, готувати якусь тактику, проте якщо люди в силу своїх вмінь просто не можуть чогось реалізувати, то що від них очікувати? Плюс додайте сюди елементарні помилки певних виконавців та тренера, і отримаєте результат. І судячи з перебігу подій, результат ще й не поганий. По персоналіям. Частково я розумію, що у Реброва кадрова обмеженність, саме тому на воротах Рудько. Проте, незважаючи на те, що йому довіряють, якось віри у Рудька не більшає. Тут фантастичні паси в ноги гравцям Бенфіки, і епічний бульк м*яча з рук, і це лиш найбільш яскраві моменти. А хто за Рудьком? А фактично нікого, бо Рибку списали, Коваль самосписався, а СаШо готують бенкет з приводу виходу на пенсію. І що, ця ситуація трапилась учара чи місяць назад? Воротаря ніхто не шукав: " в нас є СаШО, а там видно буде".... Віда, ну не має права лідер та капітан команди привозити у ворота такий пенальті на останній хвилині тайму. Не має!!! Більше тут писати нічого. І таких от помилок в іграх Динамо занадто, і якщо це той же Тимчик, то пробачити можна, але вже ніяк не Віда чи Антунеш. Півзахист. Тут обособлено. Про що писали, коментуючи дві останні гри Динамо у ЧУ? Що там Динамо суттєво пришвидшилось, збільшилась інтенсивність. В учорашній грі все повернулось на свої місця. Для чого Рибалка наполі? Бо він може перехопити, відібрати та віддати довгий пас уперед. Але!!! При цьому Рибалка може обрізатись, і саме, головне, він все на полі робить наче грає у лізі ветеранів....От правий Лужний щодо нього, що з аким темпом гри як у Рибалки можна грати і до 80 років... Знову зник Буяльський...Тут коротко. Знову Сидорчук був вершником без голови... Напад. А він був? Що зробив Мораес за 90 хвилин на полі? Суть навіть не у пенальті. Пенальті не забивають і метри. Суть у тому, Що людина, яка є форвардом, зробила корисного на полі за 90 хвилин? Відповідь, НІЧОГО!!! І цей форвард краще Теодорчика чи Кравця? Впевнений, що ці двоє принайми кусали б захисників, чиплялись б за м*яч, прагнули б нанести удар по воротах. А тут 0... Ну і так плавно до тренера. Стартовий склад витікав з того, що в тренера було. Проте заміна Циганкова на Беседіна, і третя заміна на 85 хвилині, коли ти програєш, це епічно. Віриш у Мораеса? Знімай одного з центральних півзахисників та переходь на гру у два форварди. Втомився Циганков? Давай вже Громова на фланг. Класика в таких ситуаціях. Але не для Реброва. Дивно, Що він взагалі зробив третю заміну. Що далі? Я б далі дав грати максимальній кількості молоді у двох останніх іграх ЛЧ: Очігава, Тимчик, Оріховський, Беседін, можливо Дубінчак та Шапаренко... А взимку слід влаштувати розпродаж, або навіть роздачу та змінити тренера. Перше ще можливе, у друге не вірю.

Відповідь на повідомлення Локи

Команда грає настільки, наскільки може. А може не дуже багато. Можна ставити коанді будь яку установку на гру, готувати якусь тактику, проте якщо люди в силу своїх вмінь просто не можуть чогось реалізувати, то що від них очікувати? Плюс додайте сюди елементарні помилки певних виконавців та тренера, і отримаєте результат. І судячи з перебігу подій, результат ще й не поганий. По персоналіям. Частково я розумію, що у Реброва кадрова обмеженність, саме тому на воротах Рудько. Проте, незважаючи на те, що йому довіряють, якось віри у Рудька не більшає. Тут фантастичні паси в ноги гравцям Бенфіки, і епічний бульк м*яча з рук, і це лиш найбільш яскраві моменти. А хто за Рудьком? А фактично нікого, бо Рибку списали, Коваль самосписався, а СаШо готують бенкет з приводу виходу на пенсію. І що, ця ситуація трапилась учара чи місяць назад? Воротаря ніхто не шукав: " в нас є СаШО, а там видно буде".... Віда, ну не має права лідер та капітан команди привозити у ворота такий пенальті на останній хвилині тайму. Не має!!! Більше тут писати нічого. І таких от помилок в іграх Динамо занадто, і якщо це той же Тимчик, то пробачити можна, але вже ніяк не Віда чи Антунеш. Півзахист. Тут обособлено. Про що писали, коментуючи дві останні гри Динамо у ЧУ? Що там Динамо суттєво пришвидшилось, збільшилась інтенсивність. В учорашній грі все повернулось на свої місця. Для чого Рибалка наполі? Бо він може перехопити, відібрати та віддати довгий пас уперед. Але!!! При цьому Рибалка може обрізатись, і саме, головне, він все на полі робить наче грає у лізі ветеранів....От правий Лужний щодо нього, що з аким темпом гри як у Рибалки можна грати і до 80 років... Знову зник Буяльський...Тут коротко. Знову Сидорчук був вершником без голови... Напад. А він був? Що зробив Мораес за 90 хвилин на полі? Суть навіть не у пенальті. Пенальті не забивають і метри. Суть у тому, Що людина, яка є форвардом, зробила корисного на полі за 90 хвилин? Відповідь, НІЧОГО!!! І цей форвард краще Теодорчика чи Кравця? Впевнений, що ці двоє принайми кусали б захисників, чиплялись б за м*яч, прагнули б нанести удар по воротах. А тут 0... Ну і так плавно до тренера. Стартовий склад витікав з того, що в тренера було. Проте заміна Циганкова на Беседіна, і третя заміна на 85 хвилині, коли ти програєш, це епічно. Віриш у Мораеса? Знімай одного з центральних півзахисників та переходь на гру у два форварди. Втомився Циганков? Давай вже Громова на фланг. Класика в таких ситуаціях. Але не для Реброва. Дивно, Що він взагалі зробив третю заміну. Що далі? Я б далі дав грати максимальній кількості молоді у двох останніх іграх ЛЧ: Очігава, Тимчик, Оріховський, Беседін, можливо Дубінчак та Шапаренко... А взимку слід влаштувати розпродаж, або навіть роздачу та змінити тренера. Перше ще можливе, у друге не вірю.

ти все правильно написав і до речі - майже словами Булаха у звіті)) але я би звернув увагу на одну важливу річ: у ВСІХ гравців (можливо, окрім Віди?) низькі швидкості і низька інтенсивність. і вона регулярно погіршується - що то, що друуге. ВСІ динамівці програвали у швидкості португальцям. масово! ну програли б ми у браку, у тактиці - я це б зрозумів: не ті гравці, нема звьозд... но МИ (Динамо Київ!!!!!) програє португальцям (не німцям, не італійцям, не англійцям - португезам!!) у ШВИДКОСТІ і ВИТРИВАЛОСТІ - і це команда, у якій тренером був Лобановський..... що тут далі аналізувати? я не бачу нічого окрім повної профнепридатності тренерського штабу, причому і Рауля також.

Відповідь на повідомлення Mahno

ти все правильно написав і до речі - майже словами Булаха у звіті)) але я би звернув увагу на одну важливу річ: у ВСІХ гравців (можливо, окрім Віди?) низькі швидкості і низька інтенсивність. і вона регулярно погіршується - що то, що друуге. ВСІ динамівці програвали у швидкості португальцям. масово! ну програли б ми у браку, у тактиці - я це б зрозумів: не ті гравці, нема звьозд... но МИ (Динамо Київ!!!!!) програє португальцям (не німцям, не італійцям, не англійцям - португезам!!) у ШВИДКОСТІ і ВИТРИВАЛОСТІ - і це команда, у якій тренером був Лобановський..... що тут далі аналізувати? я не бачу нічого окрім повної профнепридатності тренерського штабу, причому і Рауля також.

Циганков з Гримальдо 50 на 50, Беседін не програвав. А так, вціломи, ти правий. Причому швидкість у гравців падає від самого початку тренерства Реброва.

Відповідь на повідомлення Mahno

ти все правильно написав і до речі - майже словами Булаха у звіті)) але я би звернув увагу на одну важливу річ: у ВСІХ гравців (можливо, окрім Віди?) низькі швидкості і низька інтенсивність. і вона регулярно погіршується - що то, що друуге. ВСІ динамівці програвали у швидкості португальцям. масово! ну програли б ми у браку, у тактиці - я це б зрозумів: не ті гравці, нема звьозд... но МИ (Динамо Київ!!!!!) програє португальцям (не німцям, не італійцям, не англійцям - португезам!!) у ШВИДКОСТІ і ВИТРИВАЛОСТІ - і це команда, у якій тренером був Лобановський..... що тут далі аналізувати? я не бачу нічого окрім повної профнепридатності тренерського штабу, причому і Рауля також.

Да не отсутствие скорости, а скорей апатия. Люди вышли не в напряг побегать и никто кроме Виды и Хача не вспотел. А Макар таки сместился пару раз в центр и попытался там шото вырезать. Оба раза не прошло, но видна была мысль.

Вот и сдулся миф о тренере Реброве, как о новаторе, тренере с европейским менталитетом и т.д.... Оказалось, что он обыкновенный совок-перестраховщик, не способный рисковать и поступающий по принципу "абы чего не вышло"... Состав на игру и замены это вполне подтверждают...

Відповідь на повідомлення Subudai

Вот и сдулся миф о тренере Реброве, как о новаторе, тренере с европейским менталитетом и т.д.... Оказалось, что он обыкновенный совок-перестраховщик, не способный рисковать и поступающий по принципу "абы чего не вышло"... Состав на игру и замены это вполне подтверждают...

привіт, власне зараз питання лиш в тому, чи лишить його наш недолугий президент взимку, чи ні

Відповідь на повідомлення Локи

привіт, власне зараз питання лиш в тому, чи лишить його наш недолугий президент взимку, чи ні

Вітаю! Так, це головне питання, але на мою думку, нічого взимку не змінеться, лишь мабуть кілька гравців підуть, а все інше залишиться як було... Сурок, такий же самий совок і буде до останнього довіряти Реброву...

из всех 16 команд, только дк не забило.. даже с пеналя. матч и не думал смотреть (выбрал МС - Барса), но сам факт!

Відповідь на повідомлення wert

Да не отсутствие скорости, а скорей апатия. Люди вышли не в напряг побегать и никто кроме Виды и Хача не вспотел. А Макар таки сместился пару раз в центр и попытался там шото вырезать. Оба раза не прошло, но видна была мысль.

апатія теж проглядалась, особливо після незабитого пеналя, та й сам промах з точки - від апатії Мораеса. однак було кілька епізодів, коли наші намагались догнати або втекти і це було сумно...

Хе-хе, ну і де ті радісні прогнози від експертів. Змініть назву, до речі. "Хранітєлі конспєктов."

Відповідь на повідомлення Subudai

Вітаю! Так, це головне питання, але на мою думку, нічого взимку не змінеться, лишь мабуть кілька гравців підуть, а все інше залишиться як було... Сурок, такий же самий совок і буде до останнього довіряти Реброву...

Мені чомусь здається, що у Суркіса є один маленький пунктик. Пам'ятаєш, якось під румуном кротячим якось крісло затрусилося і розмови размовлялись про відставку і кандидатів можливих називали. Але рудий гудок витримав паузу, підтвердив довіру - і майже відразу кроти обиграли нас у КУЄФА, а згодом і сам Кубок взяли. От щось мені так вважається, що Сурок також прагне ситуації, коли всі будуть волати про відставку, а мудрий Гріня дасть отой останній шанс тренеру і ДК щось суттєве виграє. Проте він тупо не бачить, що Луческу хоч і гімно сам по собі, але спеціаліст достатньо фаховий, а Ребров - далеко не Гвардьола. Про беляша навіть і згадувати не будемо. Може то я, звісно, навигадував щось собі, але от таке припущеня маю.

Відповідь на повідомлення Кузькин отец

Мені чомусь здається, що у Суркіса є один маленький пунктик. Пам'ятаєш, якось під румуном кротячим якось крісло затрусилося і розмови размовлялись про відставку і кандидатів можливих називали. Але рудий гудок витримав паузу, підтвердив довіру - і майже відразу кроти обиграли нас у КУЄФА, а згодом і сам Кубок взяли. От щось мені так вважається, що Сурок також прагне ситуації, коли всі будуть волати про відставку, а мудрий Гріня дасть отой останній шанс тренеру і ДК щось суттєве виграє. Проте він тупо не бачить, що Луческу хоч і гімно сам по собі, але спеціаліст достатньо фаховий, а Ребров - далеко не Гвардьола. Про беляша навіть і згадувати не будемо. Може то я, звісно, навигадував щось собі, але от таке припущеня маю.

Звичайно, і такая думка має право на їснування, бо с таким типом як Сурок, який колись чомусь вирішив, що його сидіння на "банці" приносить команді вдачу, можно очікувати будь що... А на рахунок Реброва, мене дратує його впертість, яка, як відомо, є ознакою тупості та боягузство, а ще невміння змінювати ситуацію по ходу гри... Наврядчи з такими даними він виграє щось суттєве...

Відповідь на повідомлення Subudai

Звичайно, і такая думка має право на їснування, бо с таким типом як Сурок, який колись чомусь вирішив, що його сидіння на "банці" приносить команді вдачу, можно очікувати будь що... А на рахунок Реброва, мене дратує його впертість, яка, як відомо, є ознакою тупості та боягузство, а ще невміння змінювати ситуацію по ходу гри... Наврядчи з такими даними він виграє щось суттєве...

За Реброва згоден на всі сто відсотків. Бо я навіть не знаю, що в нього не вийшло, тому що не відомо, чим він займався...

Відповідь на повідомлення Lione

Абдула, учись как пенальти необходимо ставить!

Якби всі рефері ставили такі пенальті то із-за кротівськиз костоломів ФК Вагіна в кожному матчі летіла з розгромним рахунком

Відповідь на повідомлення Mahno

ти все правильно написав і до речі - майже словами Булаха у звіті)) але я би звернув увагу на одну важливу річ: у ВСІХ гравців (можливо, окрім Віди?) низькі швидкості і низька інтенсивність. і вона регулярно погіршується - що то, що друуге. ВСІ динамівці програвали у швидкості португальцям. масово! ну програли б ми у браку, у тактиці - я це б зрозумів: не ті гравці, нема звьозд... но МИ (Динамо Київ!!!!!) програє португальцям (не німцям, не італійцям, не англійцям - португезам!!) у ШВИДКОСТІ і ВИТРИВАЛОСТІ - і це команда, у якій тренером був Лобановський..... що тут далі аналізувати? я не бачу нічого окрім повної профнепридатності тренерського штабу, причому і Рауля також.

Красава! Всі твої проколи знімаються твоїм останнім абзацом! Ходив на дерьмоманію, там така купа упоротих потипу фанів, що позорять все динамівське, до цього часу впевнені, що Ребров невизнаний месія, що все робить правильно:))) А тобі без приколів - респект!

Відповідь на повідомлення wert

Да не отсутствие скорости, а скорей апатия. Люди вышли не в напряг побегать и никто кроме Виды и Хача не вспотел. А Макар таки сместился пару раз в центр и попытался там шото вырезать. Оба раза не прошло, но видна была мысль.

Я не погоджуюсь, що апатія! Просто вони не знають як і що робити! Гавці не такі вже й погані є. От тільки команда не навчена. А звідки чомусь взятися, якщо ми замість повноцінних міжсезонних зборів тренуємо команди аматорських бундесліг! Три роки провалювати селекцію і міжсезонні збори!!! Це просто Сурку потрібно бути сверх бараном, щоб вірити і терпіти таким тренерам.

Відповідь на повідомлення Локи

привіт, власне зараз питання лиш в тому, чи лишить його наш недолугий президент взимку, чи ні

Ні! 100%

Відповідь на повідомлення RAGE

Якби всі рефері ставили такі пенальті то із-за кротівськиз костоломів ФК Вагіна в кожному матчі летіла з розгромним рахунком

оооооо Абдули не вистачало в матчі з Бенфікою? Шахтар тут до чого??? про ШД будеш завтра-післязавтра співати. чи в голові як в зазомбованих тільки одне ......... ооо йди на???

А вот у меня есть рецепт спасения пациента. Он прост: плюс деда Газзай, минус Шубскисёнок.

Красиво дырявые падают, красиво)...

Відповідь на повідомлення Бульдозер

Пан Ребров опять пальцем в небо, ну очень хотел сделать ставку на "опытных бойцов". И таки оказался прав!!! Двое самых "опытных" как раз то и сделали результат - один привёз пеналь, а другой - не забил.

Гы)). Иногда могёшь)).

"Сидорчук (Сидорчук 76)". Это круто два Сидорчука у Динамо:)

Відповідь на повідомлення Локи

привіт, власне зараз питання лиш в тому, чи лишить його наш недолугий президент взимку, чи ні

Думаю, зимой не уберут.

Відповідь на повідомлення Subudai

Вітаю! Так, це головне питання, але на мою думку, нічого взимку не змінеться, лишь мабуть кілька гравців підуть, а все інше залишиться як було... Сурок, такий же самий совок і буде до останнього довіряти Реброву...

Салют. Помнишь наши летние разговоры? Отож...

Кстати хорошая статистика. Из 13 игр ПЛ в ворота Динамо не поставили ни одного пеналя (привет судьям), зато из 4-х игр ЛЧ, аж в 2-х играх пенали.

Відповідь на повідомлення Арнаутович

Кстати хорошая статистика. Из 13 игр ПЛ в ворота Динамо не поставили ни одного пеналя (привет судьям), зато из 4-х игр ЛЧ, аж в 2-х играх пенали.

Сумуєш за часами коли кроками в ЧУ взагалі панелі не ставили?

Кротам...

Главное, что все пенальти в ворота динамо реализуются. Вот это действительно хорошая статистика.

Відповідь на повідомлення Арнаутович

Кстати хорошая статистика. Из 13 игр ПЛ в ворота Динамо не поставили ни одного пеналя (привет судьям), зато из 4-х игр ЛЧ, аж в 2-х играх пенали.

а если ещё и горчичники подсчитать?

Відповідь на повідомлення RAGE

Та нєєєє... В Динамо навіть якщо спиратися на молодь то можна в УПЛ гарно грати, а з нормальним тренером то ого-го! А от МКГ то МКГ!!! Хдє оно?

Дурень, 1925 с 1927 скоро играть будет... с такими-то делами)

Залишити коментар

Рейтинг букмекерів

Прогнози

Всі прогнози

404

Помилка додатка

Спецпроекти

Як почати робити ставки?

1
Вибрати букмекерську контору
2
Отримати бонус
3
Вибрати події для ставки
дізнатися більше

Стрічка новин

26 листопада
15:15
"Манчестер Юнайтед" серйозно налаштований підписати Хвічу Кварацхелію
14:59
ПСЖ цікавиться гравцем збірної Узбекистану
14:47
Андре Онана отримав нагороду за благодійність від FIFPro
14:00
"Флуміненсе" – "Крісіума". Анонс та прогноз матчу
14:00
"Форталеза" – "Фламенго". Анонс та прогноз матчу
13:45
MEGOGO покаже матчі ПСВ – "Шахтар" та "Ліверпуль" – "Реал", коментатори - Віталій Волочай і Вадим Шевякін, експерти - Олександр Головко і Едуард Цихмейструк
13:27
Вячеслав Суркіс: "У Юнацькій Лізі УЄФА вища інтенсивність порівняно з чемпіонатом України"
13:12
Гульєльмо Вікаріо: "Я грав проти "Ман Сіті" 60 хвилин з переламаною кісткою щиколотки"
12:59
Роналдінью: "Марадона був для мене братом, а "Інтер" намагався мене підписати"
12:43
Луїш Годінью - головний арбітр матчу "Динамо" - "Вікторія" Пльзень
12:05
Роберто Бароніо: "Пірло - найкращий в історії у своєму амплуа, Роналду - унікальний"
12:04
"Палмейрас" - "Ботафого". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Янг Бойз" - "Аталанта". Анонс і прогноз матчу
12:00
"Барселона" – "Брест". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Інтер" - "РБ Лейпциг". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Манчестер Сіті" - "Феєнорд". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Спортінг" - "Арсенал". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Баварія" - ПСЖ. Анонс та прогноз матчу
12:00
"Баєр" - "Зальцбург". Анонс та прогноз матчу
11:15
Батько Неймара натякнув на можливий трансфер сина: "Він буде вільний у своєму виборі"
Більше новин
26 листопада
14:32
Володимир Пятенко: "Збірну України підтримають українські переселенці, які зараз перебувають у Туреччині"
14:15
УПЛ: цікаві числа та факти 14-го туру чемпіонату України
13:59
Відома нова важлива деталь у справі відстороненого делегата УАФ Володимира Лютого
12:23
"Динамо" веде переговори з Волошиним щодо нового контракту: гравця не все влаштовує
11:47
Віктор Скрипник: "Ротань наразі тренер №1 в Україні, а "Довбик правильно зробив, що пішов у "Рому"
11:32
Ілля Крупський: "Моя мета - виступати за збірну, грати в Лізі Чемпіонів і в Європі"
10:58
Олег Саленко оцінив перспективи сина у "Динамо" після його дебюту за першу команду
10:42
Олексій Паламарчук повторив рекорд УПЛ, парирувавши чотири пенальті поспіль
09:53
Віктор Вацко: "Челсі" не хоче ні продавати Мудрика, ні віддавати в оренду"
09:36
Рауль Аррібас: "Лунін – чудовий воротар, але йому складно боротися з монстром"
09:16
"Шахтар" хоче повернути Майкона
09:00
Браян Себальос зібрав валізи і чекає на розрахунок з "Динамо"
08:30
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 08:00 26.11.2024
08:15
Війна з росією: загальні бойові втрати противника з 24.02.22 по 26.11.24
08:00
УПЛ. Збірна 14-го туру за версією FootBoom
25 листопада
23:39
Імад Ашур: "Прикро, що є питання по реалізації"
23:02
Пилип Будківський: "Зробив це, щоб не забували прізвище, тому що я грав у "Поліссі"
22:56
14-й тур УПЛ - розбір польотів: психотерапія Бущана, тінь Вернидуба, загадка Романюк (Відео)
22:46
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 22.00 25.11.2024
22:34
Перша ліга. "Полтава" - "Металіст 1925" 0:1. Відеоогляд матчу
Більше новин
26 листопада
15:15
"Манчестер Юнайтед" серйозно налаштований підписати Хвічу Кварацхелію
14:59
ПСЖ цікавиться гравцем збірної Узбекистану
14:47
Андре Онана отримав нагороду за благодійність від FIFPro
14:00
"Флуміненсе" – "Крісіума". Анонс та прогноз матчу
14:00
"Форталеза" – "Фламенго". Анонс та прогноз матчу
13:45
MEGOGO покаже матчі ПСВ – "Шахтар" та "Ліверпуль" – "Реал", коментатори - Віталій Волочай і Вадим Шевякін, експерти - Олександр Головко і Едуард Цихмейструк
13:27
Вячеслав Суркіс: "У Юнацькій Лізі УЄФА вища інтенсивність порівняно з чемпіонатом України"
13:12
Гульєльмо Вікаріо: "Я грав проти "Ман Сіті" 60 хвилин з переламаною кісткою щиколотки"
12:59
Роналдінью: "Марадона був для мене братом, а "Інтер" намагався мене підписати"
12:43
Луїш Годінью - головний арбітр матчу "Динамо" - "Вікторія" Пльзень
12:05
Роберто Бароніо: "Пірло - найкращий в історії у своєму амплуа, Роналду - унікальний"
12:04
"Палмейрас" - "Ботафого". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Янг Бойз" - "Аталанта". Анонс і прогноз матчу
12:00
"Барселона" – "Брест". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Інтер" - "РБ Лейпциг". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Манчестер Сіті" - "Феєнорд". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Спортінг" - "Арсенал". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Баварія" - ПСЖ. Анонс та прогноз матчу
12:00
"Баєр" - "Зальцбург". Анонс та прогноз матчу
11:15
Батько Неймара натякнув на можливий трансфер сина: "Він буде вільний у своєму виборі"
Більше новин
26 листопада
19:45
Спарта - Атлетіко: пряма трансляція матчу
19:45
Слован - Мілан: пряма трансляція матчу
20:00
Манісес - Хетафе: пряма трансляція матчу
20:00
Парла Ескуела - Валенсія: пряма трансляція матчу
21:30
Альмерія - Кордова: пряма трансляція матчу
21:45
Уотфорд - Брістоль Сіті: пряма трансляція матчу
21:45
Сток Сіті - Престон Норт Енд: пряма трансляція матчу
21:45
Шеффілд Юнайтед - Оксфорд: пряма трансляція матчу
21:45
Норвіч - Плімут Аргайл: пряма трансляція матчу
21:45
Галл - Шеффілд Венсдей: пряма трансляція матчу
21:45
Бернлі - Ковентрі: пряма трансляція матчу
22:00
Янг Бойз - Аталанта: пряма трансляція матчу
22:00
Спортінг - Арсенал: пряма трансляція матчу
22:00
Манчестер Сіті - Феєноорд: пряма трансляція матчу
22:00
Інтер - РБ Лейпциг: пряма трансляція матчу
22:00
Баварія - ПСЖ: пряма трансляція матчу
22:00
Баєр - Зальцбург: пряма трансляція матчу
22:00
Барселона - Брест: пряма трансляція матчу
22:00
Сандерленд - Вест Бромвіч Альбіон: пряма трансляція матчу
25 листопада
01:15
Лос-Анджелес Гелаксі - Міннесота Юнайтед: пряма трансляція матчу
Більше новин
26 листопада
14:00
"Флуміненсе" – "Крісіума". Анонс та прогноз матчу
14:00
"Форталеза" – "Фламенго". Анонс та прогноз матчу
12:04
"Палмейрас" - "Ботафого". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Янг Бойз" - "Аталанта". Анонс і прогноз матчу
12:00
"Барселона" – "Брест". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Інтер" - "РБ Лейпциг". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Манчестер Сіті" - "Феєнорд". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Спортінг" - "Арсенал". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Баварія" - ПСЖ. Анонс та прогноз матчу
12:00
"Баєр" - "Зальцбург". Анонс та прогноз матчу
12:00
Янг Бойз - Аталанта: прогноз на матч
12:00
Спортінг - Арсенал: прогноз на матч
12:00
Манчестер Сіті - Феєноорд: прогноз на матч
12:00
Баєр - Зальцбург: прогноз на матч
12:00
Барселона - Брест: прогноз на матч
12:00
Сандерленд - Вест Бромвіч Альбіон: прогноз на матч
11:45
Уотфорд - Брістоль Сіті: прогноз на матч
11:45
Сток Сіті - Престон Норт Енд: прогноз на матч
11:45
Шеффілд Юнайтед - Оксфорд: прогноз на матч
11:45
Норвіч - Плімут Аргайл: прогноз на матч
Більше новин