closer-popup
footboom
Авторизація користувача на сайті footboom1.com
Вхід через соціальні мережі
або
Забули пароль?
Реєстрація
closer-popup
footboom
Реєстрація
Поля відмічені зірочками * обов'язкові для заповнення

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Дякуємо!

Готово! Перевірте свою електронну пошту на наявність спеціальної пропозиції!
closer-popup
Ліга націй 2024/2026. Груповий етап. / /
Закінчено
1 : 1

Україна - Чехія 1:1. Про інтенсивність, атлетизм та влучність

Україна - Чехія 1:1. Про інтенсивність, атлетизм та влучність
Джерело фото:
Змінити розмір a+ a-
902
55

14.10.2024. Ліга націй.
Польща. Вроцлав. Стадион "Тарчиньски Арена"

Головний арбітр: Гільєрмо Куадра (Іспанія)
Асистенти: Гвадалупе Поррас (Іспанія), Іньїго Прієто (Іспанія)

Україна - Чехія 1:1

Голи: Довбик, 52 (пен.) - Черв, 18

Україна: Трубін, Конопля (Тимчик, 80), Забарний, Таловєров, Матвієнко, Судаков, Мудрик, Степаненко (Калюжний, 64), Шапаренко (Криськів, 64), Гуцуляк (Зубков, 22), Довбик (Яремчук, 80)
Тренер: Сергій Ребров

Чехія: Коварж, Крейчі, Боржил (Змрзли , 70), Вітік, Цоуфал, Черв, Шульц (Кухта, 90+1), Провод (Гложек, 58), Соучек, Черний (Лінгр, 58), Хорий (Клімент, 70)
Тренер: Іван Гашек

Попередження: Криськів, 75 - Хорий, 63, Черв, 89, Клімент, 90+3, Лінгр, 90+4

Cклад команд

Почати, мабуть, варто з результату першого матчу ігрового дня у Групі 1 Ліги B, у якому албанці на виїзді здолали грузинів. Ця перемога вирівнювала турнірну ситуацію для обох суперників, що мали по дві перемоги та дві поразки, і надавала збірній України чудовий шанс в особистому протистоянні з чехами "закрити" невдалий вересень, наздогнавши за очками всіх трьох суперників.

Щодо стартового складу українців, тут Сергій Ребров здійснив всього одну зміну, порівняно з попереднім матчем - в опорній зоні змінив Калюжного на Степаненка. За Калюжним - краща швидкість та атлетизм у єдиноборствах, за Степаненком - більший досвід та кращий контроль м’яча при командному виході з оборони. Як показали подальші події на полі - все було в комплекті. Руху та боротьби в опорній зоні дійсно трошки бракувало, але у виводі м’яча Тарас брав участь значно більшу, ніж Калюжний після виходу на заміну у другому таймі.

Щодо інших гравців, які без змін вийшли у старті через два дня на третій - були певні побоювання, що після дуже важкого газону у Познані та складності м’язового відновлення за такий термін, без ротацій гравцям може забракнути фізичних кондицій. Знов-таки, як показала гра, батарейок на довше вистачило саме український збірній - чехи останні хвилин п’ятнадцять витримували важкувато.

Розпочався матч, як то кажуть, на зустрічних курсах, без якогось відвертого домінування однієї зі збірних. Мабуть, трошки більше катали гості, але не так, як минулого матчу, коли високим пресингом буквально перекусили всі спроби контргри українців. Зараз - ні, господарі спокійно комбінували, виходили через пас. Тут робота над помилками була проведена. 

Перший момент виник на п’ятій хвилині, й створила його саме команда Реброва. Матвієнко знайшов на правому фланзі Судакова,  той вздовж бокової лінії запустив на хід Мудрику, Михайло набрав на швидкості, різко проскочив Цоуфала та віддав в центр "на одиннадцять". Добре зіграв Довбик, який стягнув на себе увагу двох гравців та розчистив зону для Шапаренка. Бери - забивай! Але ні. В дотик над воротами. Це був перший момент, коли гра могла піти іншим сценарієм…

За десять хвилин - відповідь чехів. Класне закидання Соучека з центру на правий фланг, яке проспали  Матвієнко та Судаков, Цоуфал скидає під удар Шульцу, той, на щастя, пробиває хоч і сильно, але по центру, в Трубіна. Голкіпер блокує перед собою, Забарному б винести, але він вирішує пропустити під ногами, розгорнутись, зберегти та почати атаку. Занадто самовпевненно, бо налітає Шульц, чіпляє м’яч,  той летить вбік, але в напрямку Провода, і добре,  що Конопля вже по-простому його виносить.

Чехи після десяти перших хвилин більше працюють з м’ячем, добре застосовують високий пресинг при втратах, і хоча українці намагаються виводити без паніки та виносів, після трьох-чотирьох перших передач в задній лінії далі з просуванням з’являються проблеми через брак пропозицій.

Пробиває здалеку Черний - у напівметрі над дальньою хрестовиною під контролем Трубіна. А потім - кутовий та пропущений гол. Вільна зона на правому фланзі, Провод спокійно виходить на Таловєрова, той встигає вставити бутсу та перервати простріл - кутовий. Черний подає від прапорця на ближній кут воротарського, Хорий виграє повітря, зрізає собі головою за спину, Конопля виносить за межі штрафного… Де м’яч дуже вдало ловить на підйом Черв. Вкладаючи в ближній кут під самісіньку штангу - 0:1. Шапаренко та Судаков просто не встигли навіть зреагувати та перекрити, настільки швидко без підготовки пробив Лукаш.

Натомість, це не головна проблема епізоду - в момент скидки Хорого за його спиною вдарились головами Гуцуляк та Соучек. І якщо чех відбувся міцним ударом в голову, то вінгер українців вдарився щелепою та впав на газон. Нерви, лікарі на полі, гравці обох команд навколо, ноші… Поле Олексій залишав у свідомості, а арбітри переглядали VAR - чи не було положення поза грою в Крейчи, який намагався вставити під удар Черва бутсу у воротарському. Арбітри вирішили, що все в межах правил.

Отже, 0:1, замість Гуцуляка виходить Зубков.

Українці більше починають працювати з м’ячем, на 25-й хвилині Судаков протягує поперек поля зліва направо, скидає Шапаренку,  той чудово розрізає в вільну зону на Коноплю, в Юхима є простір та час для оптимального рішення, але… Конопля намагається прострілити на Довбика "скрізь" Крейчи та влучає тому в ноги. Момент змарновано. Яки трошки притримав "на досвіді" - з затримкою набігали Судаков та Мудрик.

Кутовий, простріл на ближній кут воротарського, Таловєров намагається подовжити стопою собі за спину, але опікун виносить на кутовий. Ще подача, але тепер верхом, і тому стає легкою здобиччю габаритних чехів.

За хвилину розганяє контратаку Зубков, котить праворуч Довбику, той притримує, м’яко підсікає в центр на Мудрика, й в Михайла цілих дві опції - назад під удар Судакову чи далі ліворуч - Матвієнку. Мудрик обирає Судакова, але скидає засильно! Який момент… Другий потенційно гольовий після епізоду Шапаренка у дебюті.

Черв блокує удар Судакова з-за меж штрафного, блокує рукою, але розгортався, прибирав, і арбітр дав грати далі. Хвилини за три прорізає оборону праворуч Зубков, Судаков жорстко прострілює у воротарський в надії на рикошет чи швидкість Довбика, але той не дістає, та й рикошету не стається - Коварж на м’ячі.

Зміщується з флангу в центр Черний, пробиває в сітку з зовнішнього боку під наглядом Трубіна. Відповідає своїм зміщенням з ударом Мудрик - м’яч трошки звалюється з підйому та йде вбік від дальньої стійки. І обмін ударами завершує Черв, пробиваючи метрів з 22-х повз дальню стійку. Трубін витягнувся в стрибку, але не факт, що дотягнувся б.

Далі - передача Шапаренка в штрафний на Довбика, а той - цілить в голкіпера. Офсайд в момент передачі, втім, все одно краще б таке "вирішувати". Вантажить з правого флангу Матвієнко, м’яч йде не туди, куди намагався крутнути Микола, але ледь не закручується в дальню "дев’ять" - опускається на сітку зверху воріт.

Українці атакують, намагаються обігруватись в дотик на вході в штрафний, але забагато браку у цих скидках - зажорстко. Мудрик виграє двобій корпусом в Соучека, "на точність" цілить між ніг Крейчи, але за центрбеком блокує цей несильний удар Коварж.

Три додані хвилини від іспанця Гільєрмо Куадра, і на другій з них пробиває здалеку Соучек. Пробиває не сильно, але достатньо для того, щоб м’яч долетів до "одинадцяти метрів", де у боротьбі з Таловєровим встигає вставити ногу та "додати" в площину Хорий. Трубін на реакції витягає, а з відскоку від рукавиці голкіпера в сітку "додає" Крейчи. Гол? Ні, офсайд - чарівна жіночка-лайнсмен Гуадалупе Поррас підіймає прапорець.

Свисток, перерва.

Нервовий тайм, протягом якого українці могли неодноразово пропустити, але й так само неодноразово забити. 54 на 46 відсотків за володінням (до забитого голу кращими були чехи, але потім трошки відкотились), 229 на 212 за передачами на користь господарів. Ну й 79 на 81 за відсотком точності передач, що для обох команд поганенький показник.

Натомість, 4-7 за ударами та 1-4 за ударами в площину. І тут, звісно, похизуватись команді Реброва немає чим. Реальні моменти були, але саме з влучністю виникли очевидні проблеми.

Без замін покотили другий тайм, і вже на 47-й хвилині чехи заробили кутовий та завантажили на голову Соучеку. Томаш виграв повітря в Матвієнка, але пробив кудись в бік від воріт. У наступній атаці Забарний чудово відібрав один в один в Черва, потягнув вперед… щоб втратити в центрі та ледь не "привезти" небезпечну атаку на свої ворота. Обійшлось.

Конопля обігрується з Зубковим, вривається в штрафний, Крейчи виставляє руку поперек руху Юхима, потім за рукою вставляє корпус, і арбітр свистить "точку". Звісно, перегляд VAR, іспанський арбітр пояснює чехам про руку, чекає на вердикт відеоасистенту і, врешті, підтверджує своє рішення.

Довбик з "точки" розводить Коваржа та м’яч по різних кутах - 1:1. А за хвилину Артем ледь не виривається на побачення з голкіпером після швидкої контратаки господарів лівим флангом та загострюючої передачі Судакова. В останній момент Соучек на досвіді в підкаті встигає підчистити за Крейчи.

Подвійна заміна від Івана Гашека: Провода та Черного змінюють по флангах Гложек та Лінгр.

Заробляє кутовий Мудрик. Одна верхова подача - винос, друга подача - винос… Таке собі лінійне рішення против атлетичних чехів. У наступній атаці скидає під удар Шапаренку Мудрик, Микола б’є - захисник блокує.

Хапає картку Хорий за фол в атаці на Таловєрові, а Сергій Ребров проводить подвійну заміну. Замість Степаненко в опорну зону виходить Калюжний, а Шапаренка змінює Криськів. І діє вище Судакова, який глибоко сідає для розгону атак.

Після подачі з лівого флангу Хорий виграє повітря в Таловєрова, але все ж у боротьбі не вдається пробити головою в площину - повз ворота. Проходить на правому фланзі двох гравців Судаков, Довбик в дотик скидає п’ятою, Георгій в боротьбі примудряється ще раз проштовхнути на хід своєму форварду, і Вітіку лише в останній момент вдається вставити бутсу та випхнути м’яч з-під ніг Довбика.

Гашек змінює Хорого на значно менш атлетичного Клімента, а замість Боржила виходить Змрзли. Українці крутяться з м’ячем в чужому штрафному, Зубков намагається п’ятою подовжити на Довбика фланову передачу Мудрика, але захисник "читає".

Загалом господарі намагаються швидко виводити через Судакова, який активно залучає праворуч Криськіва та Зубкова. Але перший з них трошки не увійшов - картка, забагато браку в діях, а Зубков… Намагається занадто прямолінійно "таранити", втрачає на цьому.

На 77-й хвилині відверто рятує Трубін. Двічі! Таловєров зіває передачу Цоуфала з правого флангу, Калюжний не встигає підстрахувати та перекрити удар Клімента буквально з дев’яти метрів, але Трубін реагує! На відскок летить Черв, але й тут український голкіпер встигає повторним стрибком вихопити м’яч рукавицею з-під ніг суперника!

Ще одна подвійна заміна в збірної України - Довбика на вістрі змінює Яремчук, а Коноплю праворуч - Тимчик. Удар зі стандарту від Зубкова, м’яч від Клімента в стінці змінює напрямок, Коварж вже в русі встигає зреагувати. Відбиває перед собою, але захисник ставить корпус Яремчуку, не дає дістатися до добивання.

Тягає на підступах к чеському штрафному м’яч Судаков, скидає Зубкову, той - Яремчуку, а Роман з розвороту пробиває над поперечиною. Ще одна багатоходівка з довгою підготовкою останньої передачі, і раптова жорстка розрізна передача Мудрика у зону, куди б міг увірватись Тимчик. Але занадто "молодіжна", хіба Усейн Болт дістав би…

Після заблокованого удару Мудрика та виносу Соучека ловить на підйом м’яч Матвієнко - потужно, але в сітку з зовнішнього боку воріт. Українці значно більше атакують, непогано дотягують до чужого штрафного, але як тільки удар - так в захисника. Тобто, так відверто готують той останній удар, що чехи відповідно реагують та блокують.

П’ять доданих хвилин. Наздоганяє на фланзі м’яч Яремчук, скидає Мудрику, той зміщується до центру з ударом, але - знов в ту саму сітку з зовнішнього боку. Вже 13 ударів по воротах, але всього три в площину.

На останньому стандарті тягне час Змрзли, і коли, нарешті подає - Трубін забирає. Розпочинає атаку лівим флангом, і чи дасть провести арбітр? Арбітр то дав, але безглуздою передачею в недодачу українці самі втратили на бровці.

Все. Фінальний свисток, нічия 1:1. Шанс повністю підрівняти ситуацію по очкам у групі змарновано. Чехи лідирують з сімома очками, грузини та албанці мають по шість, українці залишаються з чотирма.

Дивіться також: Відеоогляд матчу

Загалом - вже краще. Порівняно з першим матчем. Знов сильний дебют від чехів, але цього разу з оборони виходили значно краще, спокійніше. Проблема була в іншому - після розіграшу безпосередньо в обороні далі було замало пропозицій, аби вивід зі своєї "третини" перетворювався на повноцінну атаку. Притомного продовження бракувало. Грубо кажучи,  вивести - вивели, а потім просто сунули комусь у боротьбу. Зі втратою.

Пропустили теж доволі неочікувано. Ну, тобто, були у чехів і значно більш "підготовлені" епізоди, ніж просто дуже вдалий удар після виносу. Як то кажуть - дай Черву десять разів повторити… Але таке теж залітає, і Шапаренко з Судаковим могли там зіграти десь на інстинкті - спочатку кинутись, про всяк випадок, а потім розмірковувати.

Після цього могли й зрівняти, й ще пропустити, десь порівну. А по перерві вже грали потужніше за суперника, мали нагоди і крім того "тоненького" пенальті, але значно більше атак просто спустили псу під хвіст на стадії останнього загострення. У підготовчій частині діяли добре, займали зони, розгортали атаки, бачили поле… Втім, щойно доходило до безпосередньої спроби вийти на удар - все ставало дуже лінійно та прогнозовано для чеських оборонців. І майже все блокувалось.

Ну й, незважаючи на загальну перевагу по перерві, отримати гол у свої ворота також могли - чого вартий лише епізод з двома рятівними діями Трубіна. Анатолій взагалі цього вечора, мабуть, головний творець нічиєї. Він - рятував, а його партнери не забивали самостійно.

В цьому й різниця у загальному враженні від гри - за приблизно рівної кількості підготовчої роботи та загострюючих передач, саме в останній фазі атаки, саме за ударами чехи були відверто кращі. Та ж сама історія, що й в клубних єврокубкових поєдинках "Динамо" та "Шахтаря" з відвертим браком влучних ударів. У цій складовій відверто поступились.

Щодо персоналій, все більш-менш очікувано, хіба що замість Мудрика сьогодні першу скрипку грав Судаков. Ні, Михайло так само намагався брати на себе гру, але не так вдало по факту, як з грузинами. Хоча передача на Шапаренка після сольного проходу була відверто "гольовою". І не вина Мудрика, що не стала такою без лапок.

Судаков вийшов на перший план, коли чехи підсіли та втратили інтенсивність у контргрі. І щойно надали додатковий час на прийняття зважених рішень - тут Георгій й показав себе у всій красі. Якби не Зубков праворуч був для продовження, а, скажімо, Циганков, який може зіграти нестандартно, - було б значно веселіше.

З Шапаренком в центрі - знов та сама халепа, що й з грузинами. Миколі та тренерам з фізпідготовки "Динамо" щось треба робити з атлетичними показниками,  бо присутня аналогічна проблема: навіть за правильного вибору позиції - програш єдиноборств. І відверто не вистачає досвіду гри на запропонованій інтенсивності - недостатня швидкість прийняття рішень, грубо кажучи, "в запарі".

Америки тут ніхто не відкрив,  це відома та загальна проблема для гравців українського чемпіонату, який пропонує інші щвидкості, і, будемо відверті, це "тренерами з фізо" не вирішити. І простою теорією не ліквідувати. Це лише щотижневий досвід гри в такій інтенсивності. Так, багато вже втрачено з віком, і цього вже не надолужити, але якщо й зараз не переходити в чемпіонат з іншими швидкостями прийняття рішень, краще вже не буде. Це, до речі, обох стосується, і Судакова також. Який поки має фору перед Шапаренком в чотири роки, але якщо засидиться…

Підбиваючи підсумки, з урахуванням наявних кадрових втрат, відстрілялись у жовтні не найгіршим чином. Якби витиснули три очки й з чехами - було б взагалі чарівно, але, будемо відверті, якщо брати сумарні 180 хвилин обох матчів з Грузією та Чехією, про шість беззаперечних очок тут навряд варто говорити. Десь мали втратити, і втратили у другому матчі з більш гострим та потужним суперником. Треба було вересень не провалювати.

Далі буде листопад та два виїзні матчі. Можна набирати? Звісно, можна. Група достатньо рівна,   але чехи, мабуть, свій прямий вихід з першого місця вже не віддадуть. Натомість, варто зайвий раз нагадати про поточний формат, який передбачає для других місць Ліги В стикові матчі з третіми командами груп Ліги А.

І ось тут можна й зачепитись. Якщо дуже постаратись.

Читай також: Довбик зрівнявся із Селезньовим за кількістю голів за збірну України

Оцініть матеріал
Поділитися
Коментарі (55) Всі коментарі

Відповідь на повідомлення Olegechek

Збірна України за різних гравців та і тренерів грає в один й теж футбол. Коли краще, коли гірше. В складі національної команди були різні гравці. Від лідерів своїх клубів до відвертих мандрівників. То може підхід треба змінити?

на який?

Відповідь на повідомлення Olegechek

Ребров теж в якості гравця не завжди вірменів з ісландцям перегравав.

так. і Шева теж. проте суть мого опусу в тому, що нинішня основа збірної - це сірятина. просто "хороші люди". нема у складі харАктерних гравців, нема гравців з якоюсь сильною рисою тощо. і ці середнячки просто приречені на забуття. ну може трішки виділяється Довбик. і то не грою, а так би мовити карєрою загалом. я взагалі нині у нашому футболі гравців високого класу не бачу. Забарний, Миколенко ледве тримаються на якомусь скромному рівні. Зінченко, Маліна деградували. Шапа пнувся-пнувся та так і не випнувся. Циганков щось там грає своє коли туди коли сюди. із молодих Судаков - гравець з "якісним нічого". і Мудрик якого ніхто не розуміє але він вроді швидкий. із перспективних Бражко, який уже пішов стежкою Шапи і скоріш всього занапастить своє майбутнє, та ще Михавко, який мені дуууже подобається, нагадує молодого Паоло Мальдіні але Мальдіні уже в його віці звучав у Європі у Михавко все ще "дитячі хвороби росту" з переспективами як і у решти наших "талантів"... і що тут міняти? які підходи? - я бачу виключно безперспективняк. краще б закрили збірну зовсім а гроші за неї віддали у жіночий чи аматорський футбол..

Відповідь на повідомлення Sith

Угу, фактично з таким же складом ще недавно ми таких "зірок" як Чехія, Албанія чи Грузія знесли б і не помітили. Просто деградація йде, з бездарними тренерами. Ми обігрували в минулій Лізі націй Іспанію та Швейцарію.

в минулій Лізі Націй ми страждали с нікчемною останніми роками Ірландією і вдома з Шотландією. а обігрували ми дерев'янних вірменів )

от з тієї групи треба було реально виходити, причому впевнено. а ця група рілі важка.

Відповідь на повідомлення Эйся Трёп

в минулій Лізі Націй ми страждали с нікчемною останніми роками Ірландією і вдома з Шотландією. а обігрували ми дерев'янних вірменів )

Ну так і по ітогу Петракова за таке звільнили?

Відповідь на повідомлення Mahno

так. і Шева теж. проте суть мого опусу в тому, що нинішня основа збірної - це сірятина. просто "хороші люди". нема у складі харАктерних гравців, нема гравців з якоюсь сильною рисою тощо. і ці середнячки просто приречені на забуття. ну може трішки виділяється Довбик. і то не грою, а так би мовити карєрою загалом. я взагалі нині у нашому футболі гравців високого класу не бачу. Забарний, Миколенко ледве тримаються на якомусь скромному рівні. Зінченко, Маліна деградували. Шапа пнувся-пнувся та так і не випнувся. Циганков щось там грає своє коли туди коли сюди. із молодих Судаков - гравець з "якісним нічого". і Мудрик якого ніхто не розуміє але він вроді швидкий. із перспективних Бражко, який уже пішов стежкою Шапи і скоріш всього занапастить своє майбутнє, та ще Михавко, який мені дуууже подобається, нагадує молодого Паоло Мальдіні але Мальдіні уже в його віці звучав у Європі у Михавко все ще "дитячі хвороби росту" з переспективами як і у решти наших "талантів"... і що тут міняти? які підходи? - я бачу виключно безперспективняк. краще б закрили збірну зовсім а гроші за неї віддали у жіночий чи аматорський футбол..

Расскажи, на каком уровне должен держаться Забарный в свои только стукнувшие двадцать два года? 40+ матчей за сборную, два Евро, 50+матчей в АПЛ, где железно основной в середине таблице... Ну не Реал, да. Лучше как Лунин и Зинченко на красивых базах тренироваться

Судаков ровесник Забарного если что, а Бражко почти на год страше))) Но только они молодые и перспективные в твоем опусе, а Забарный "еле держится" на своей несчастном уровне. Прикольно)

Відповідь на повідомлення Sith

Ну так і по ітогу Петракова за таке звільнили?

за сукупністю. якби він вийшов на ЧС, ніхто б його, звісно, не звільняв. Ребров буде працювати до кінця відбору на ЧС, подобається це комусь чи ні. не бачу сенсу лохматит цю тему - вже як є, так є.

Відповідь на повідомлення Эйся Трёп

за сукупністю. якби він вийшов на ЧС, ніхто б його, звісно, не звільняв. Ребров буде працювати до кінця відбору на ЧС, подобається це комусь чи ні. не бачу сенсу лохматит цю тему - вже як є, так є.

Ну чого усі причепитись до цього Реброву?Був би хоч Гвардіола- він би не навчив більшість наших збірників техніці, або усіх швидко бігати , як Мудрий, або стріляти як Малиновський, якого нажаль вже у цьому циклі не буде.Без ціх якостей сьогодні неможливо стати потужною збірною, яка може на рівних сперечатися з грандами

Відповідь на повідомлення В.Перетурин

Ну чого усі причепитись до цього Реброву?Був би хоч Гвардіола- він би не навчив більшість наших збірників техніці, або усіх швидко бігати , як Мудрий, або стріляти як Малиновський, якого нажаль вже у цьому циклі не буде.Без ціх якостей сьогодні неможливо стати потужною збірною, яка може на рівних сперечатися з грандами

Ні. Коли той Мудрик робе прорив та простріл в карний майданчик, там повинен бути гравець. Коли Довбик стовпом приймає винос, потрібна підтримка. Коли йде боротьба в центрі поля і Калюжний або Степаненко пресингують з метою відібрати м'яч та ініціативу на відскок потрібна допомога. У нас за задумом Мудрик повинен завершувати сам, в стилі Коноплянка. Довбик повинен штовхатися та прориватися наодинці. Опорник повинен домінувати самотужки, бо всі розлітаються якомога подалі від м'яча. Це робота тренера.

Відповідь на повідомлення Olegechek

Ні. Коли той Мудрик робе прорив та простріл в карний майданчик, там повинен бути гравець. Коли Довбик стовпом приймає винос, потрібна підтримка. Коли йде боротьба в центрі поля і Калюжний або Степаненко пресингують з метою відібрати м'яч та ініціативу на відскок потрібна допомога. У нас за задумом Мудрик повинен завершувати сам, в стилі Коноплянка. Довбик повинен штовхатися та прориватися наодинці. Опорник повинен домінувати самотужки, бо всі розлітаються якомога подалі від м'яча. Це робота тренера.

Може й так. Але мало дати вказівку на допомогу.Якщо такі гравці, що не взмозі допомагати у кожному епізоді, то тренер що може зробити?

Відповідь на повідомлення Olegechek

Ні. Коли той Мудрик робе прорив та простріл в карний майданчик, там повинен бути гравець. Коли Довбик стовпом приймає винос, потрібна підтримка. Коли йде боротьба в центрі поля і Калюжний або Степаненко пресингують з метою відібрати м'яч та ініціативу на відскок потрібна допомога. У нас за задумом Мудрик повинен завершувати сам, в стилі Коноплянка. Довбик повинен штовхатися та прориватися наодинці. Опорник повинен домінувати самотужки, бо всі розлітаються якомога подалі від м'яча. Це робота тренера.

для того, щоб все було так, як ти розписуєш, у гравців повинна бути відповідна кваліфікація, а у суперника - навпаки. проблема середнього вболівальника в тому, що він взагалі не розцінює наявність на полі суперника, його не існує.

Відповідь на повідомлення В.Перетурин

Може й так. Але мало дати вказівку на допомогу.Якщо такі гравці, що не взмозі допомагати у кожному епізоді, то тренер що може зробити?

Тому у тренерського штабу в наявності є готові тактичні схеми з якими вони працюють з ігроками на тренуваннях. Вказівка це відпрацьовування Таловєрова проти Хорий, або робота в диригентській атакувальний зоні від Судакова, чи збереження м'яча Довбиком задля початку атаки. Єдиний момент коли тактична схема спрацювала був на початку, коли Микола Шапаренко пробив абияк. Далі його накрили. Все, арсенал тактичних схем завершився. І нема сенсу в метушні Судакова, відтягуванні на себе від Довбика, або прострілах від Мудрика, якщо схеми не існує і гравці не розуміють як підлаштуватися. Провалюється Шапаренко. Гаразд, буває. Так є Судаков, Мудрик, Довбик, Гуцуляк(Зубков), Степаненко, Конопля, Матвієнко. Можна ж виводити їх на ударні позиції. Лакмус щодо тактичних схем до речі це кутові. За два матчі українці подали чимало кутових. Всі ні про що. Та і взагалі стандарти. Самий небезпечний закарбувався в пам'яті від Зубкова. Трохи не пощастило, ще й воротар чудово зорієнтувався

Відповідь на повідомлення В.Перетурин

Може й так. Але мало дати вказівку на допомогу.Якщо такі гравці, що не взмозі допомагати у кожному епізоді, то тренер що може зробити?

якщо Шапа не може з 5 метрів тиканути хоча б отвір, то про що говорити? весь другий тайм на відміну від першого ми били з будь-яких позицій, це явно була настанова тренера. і що? жодного реально небезпечного удару, ще й мимо майже все. в нас нема наразі виконавців рівня праймових Ярмоли, Коно, раніше Реброва, про Шеву навіть не згадую - нема виконавців, які ставлять крапку з нічого. як румуни нам перший забили чи ті ж чехи вчора та в першому матчі. Мудрик може, але дуже нестабільно. Шапа може раз в 10 матчів. Цига теж зрідка. рівня наших футболістів вистачає вигризати у Боснії та Ісландії, а вище вже проблеми.

Відповідь на повідомлення Olegechek

Тому у тренерського штабу в наявності є готові тактичні схеми з якими вони працюють з ігроками на тренуваннях. Вказівка це відпрацьовування Таловєрова проти Хорий, або робота в диригентській атакувальний зоні від Судакова, чи збереження м'яча Довбиком задля початку атаки. Єдиний момент коли тактична схема спрацювала був на початку, коли Микола Шапаренко пробив абияк. Далі його накрили. Все, арсенал тактичних схем завершився. І нема сенсу в метушні Судакова, відтягуванні на себе від Довбика, або прострілах від Мудрика, якщо схеми не існує і гравці не розуміють як підлаштуватися. Провалюється Шапаренко. Гаразд, буває. Так є Судаков, Мудрик, Довбик, Гуцуляк(Зубков), Степаненко, Конопля, Матвієнко. Можна ж виводити їх на ударні позиції. Лакмус щодо тактичних схем до речі це кутові. За два матчі українці подали чимало кутових. Всі ні про що. Та і взагалі стандарти. Самий небезпечний закарбувався в пам'яті від Зубкова. Трохи не пощастило, ще й воротар чудово зорієнтувався

у нас з кутовими проблема не два матчі, а двадцать років

Відповідь на повідомлення Эйся Трёп

для того, щоб все було так, як ти розписуєш, у гравців повинна бути відповідна кваліфікація, а у суперника - навпаки. проблема середнього вболівальника в тому, що він взагалі не розцінює наявність на полі суперника, його не існує.

Так. Тільки з суперником можна грати як грали проти Нідерландів на ЧЄ, або як з Португалією у відборі. Або можна як з Мальтою, або Румунією. В чому кваліфікація чехів та грузинів вище за українців, що кожен відскок за ними? Або албанців?

Відповідь на повідомлення Эйся Трёп

у нас з кутовими проблема не два матчі, а двадцать років

О, це так

Відповідь на повідомлення Olegechek

Так. Тільки з суперником можна грати як грали проти Нідерландів на ЧЄ, або як з Португалією у відборі. Або можна як з Мальтою, або Румунією. В чому кваліфікація чехів та грузинів вище за українців, що кожен відскок за ними? Або албанців?

так з Нідерландами Ярмола забив з нічого, до того ми без шансів горіли. я ж про це і кажу, нема стабільних виконавців. грузини це рівень Македонії, Боснії та Ісландії, трохи нижче за наш. з ними важко, але некритично. Албанія, Чехія - це наш рівень, тут вже нам класу не вистачає диктувати умови. в окремих епізодах так, а от цілосної переваги в класі вже нема

а щодо ЛН в цілому, тут взагалі вельми цікава річ виходить. якби ми вилитіли того разу і цю ЛН проводили в Лізі С, то з великою долею вирогідності забронювали б собі стики на ЧС. шведи от того разу дуже цікавенько вилетіли)

Відповідь на повідомлення Эйся Трёп

а щодо ЛН в цілому, тут взагалі вельми цікава річ виходить. якби ми вилитіли того разу і цю ЛН проводили в Лізі С, то з великою долею вирогідності забронювали б собі стики на ЧС. шведи от того разу дуже цікавенько вилетіли)

Дійсно, стратегічно виліт до ліги С дуже вигідний. Звучить як повний абсурд, але це реалії геніального турніру Ліга Націй. Хоча саме у відборі на ЧС це все ж майже не працює, бо з ЛН буде всього два місця на плей-офф. А от у відборі до ЧЄ ліга С може дати суттєву перевагу.

Відповідь на повідомлення Бесплатно

Расскажи, на каком уровне должен держаться Забарный в свои только стукнувшие двадцать два года? 40+ матчей за сборную, два Евро, 50+матчей в АПЛ, где железно основной в середине таблице... Ну не Реал, да. Лучше как Лунин и Зинченко на красивых базах тренироваться

22 роки - це розквіт спортивного віку; і те що ти перерахував - це не подвиг а норма для гравця хорошого рівня. після 22 спортсмен уже майже нічого не додасть у фізиці, техніці, він лише буде потроху розумнішати (в кращому разі). тож Забарний - це ще із кращих варіантів, так само як Трубін, наприклад. бо він десь на рівні. хоч і досі не став лідером колективу (при тому, що лідерів сьогодні у збірній взагалі нема).

Відповідь на повідомлення toledo

Дійсно, стратегічно виліт до ліги С дуже вигідний. Звучить як повний абсурд, але це реалії геніального турніру Ліга Націй. Хоча саме у відборі на ЧС це все ж майже не працює, бо з ЛН буде всього два місця на плей-офф. А от у відборі до ЧЄ ліга С може дати суттєву перевагу.

Чотири місця. Але тільки для переможців груп у першу чергу.

Відповідь на повідомлення Бесплатно

Судаков ровесник Забарного если что, а Бражко почти на год страше))) Но только они молодые и перспективные в твоем опусе, а Забарный "еле держится" на своей несчастном уровне. Прикольно)

та нє, може я неправильно написав, але про молодість і перспективність Бражка і Судакова - то був сарказм. Павло Яковенко у 22 роки був основним опорником ДК-86, команди що вигравала КК. а Бражко? появляється у складі ДК пеіоджично, при цьому орбить дитячі помилки навіть у ЧУ. у Яковенка був сильний з дистанції удар - у Бражка він все ще дитячий. за Судаковим не слідкую, знаю що він феєрить у ЧУ, але у матчах високого рівня він не показує власне нічого. з ким його порівнювати я навіть і не знаю.

Відповідь на повідомлення Mahno

22 роки - це розквіт спортивного віку; і те що ти перерахував - це не подвиг а норма для гравця хорошого рівня. після 22 спортсмен уже майже нічого не додасть у фізиці, техніці, він лише буде потроху розумнішати (в кращому разі). тож Забарний - це ще із кращих варіантів, так само як Трубін, наприклад. бо він десь на рівні. хоч і досі не став лідером колективу (при тому, що лідерів сьогодні у збірній взагалі нема).

Подивись де грали умовні Бонуччі, Рюдігер у 22 роки. Або в якому віці перейшов Модріч до АПЛ. І припини, будь ласка, писати цю ахінею в безапеляційному тоні, бо складається враження, що ти не з цього світу прибув. Розквіт у захисника в 22 роки... що тут ще додати.

Відповідь на повідомлення Днепровец

Чотири місця. Але тільки для переможців груп у першу чергу.

Так, в цьому відборі 4, на відміну від минулого, справді. Тож в будь-якому разі перемога в Лізі С набагато вигідніша ніж умовне 2 місце в Лізі В. Повний абсурд

Відповідь на повідомлення toledo

Подивись де грали умовні Бонуччі, Рюдігер у 22 роки. Або в якому віці перейшов Модріч до АПЛ. І припини, будь ласка, писати цю ахінею в безапеляційному тоні, бо складається враження, що ти не з цього світу прибув. Розквіт у захисника в 22 роки... що тут ще додати.

Ви обидва і праві, і помиляєтесь. Кожна людина різна і в плані часу фізіологічного розвитку також. У одних вже в 17 років волохата спина, а є такі, які в 17 років залишаються ще дітьми. Але стосовно захисників, якраз на цю позицію, як правило, попадають чуваки з першої категорії

Відповідь на повідомлення Mahno

та нє, може я неправильно написав, але про молодість і перспективність Бражка і Судакова - то був сарказм. Павло Яковенко у 22 роки був основним опорником ДК-86, команди що вигравала КК. а Бражко? появляється у складі ДК пеіоджично, при цьому орбить дитячі помилки навіть у ЧУ. у Яковенка був сильний з дистанції удар - у Бражка він все ще дитячий. за Судаковим не слідкую, знаю що він феєрить у ЧУ, але у матчах високого рівня він не показує власне нічого. з ким його порівнювати я навіть і не знаю.

Ну тогда согласен. Забарный развивается вполне в рамках европейских стандартов, я бы не приставал бы к нему ближайшие пару лет. Будет застой дальше, тогда обсудим. Но даже если и будет, то бессменный ЦЗ в середняке АПЛ - уже норм. Не мечта, но норм, карьера удалась

Відповідь на повідомлення toledo

Подивись де грали умовні Бонуччі, Рюдігер у 22 роки. Або в якому віці перейшов Модріч до АПЛ. І припини, будь ласка, писати цю ахінею в безапеляційному тоні, бо складається враження, що ти не з цього світу прибув. Розквіт у захисника в 22 роки... що тут ще додати.

у всякому правилі є вийнятки, але вони не відміняють систему. Шапаренку 26 років а він все ще ніхто; був-був перспективним та так нікуди і не виріс. в Україні така ситуація - система. у світі найкращі гравці стартують рано, у 20 років більшість зірок уже феєрять на повну і лиш дехто підтягується із запізненням; у нас же навпаки - всі футболісти із вічно-перспективних одразу переходять у пенсіонери. причому так було не завжди, Блохін стартував у 17 років, а у 20 уже наклепав голів на олімпіаді. і справа не у окремих особистостях, підкреслю, справа у системі: у нас просто нема гравців, що були б молоді і уже якісні; навіть у 24 чи 25 років наші не показують рівня, про 20 років і говорить нема про що. а коли тоді грати? у 28 і 29?

Відповідь на повідомлення Mahno

у всякому правилі є вийнятки, але вони не відміняють систему. Шапаренку 26 років а він все ще ніхто; був-був перспективним та так нікуди і не виріс. в Україні така ситуація - система. у світі найкращі гравці стартують рано, у 20 років більшість зірок уже феєрять на повну і лиш дехто підтягується із запізненням; у нас же навпаки - всі футболісти із вічно-перспективних одразу переходять у пенсіонери. причому так було не завжди, Блохін стартував у 17 років, а у 20 уже наклепав голів на олімпіаді. і справа не у окремих особистостях, підкреслю, справа у системі: у нас просто нема гравців, що були б молоді і уже якісні; навіть у 24 чи 25 років наші не показують рівня, про 20 років і говорить нема про що. а коли тоді грати? у 28 і 29?

В цілому, і по Шапаренку зокрема, я згоден. В нього була складна травма, яка забрала рік-півтора, а тепер вже він відпрацьований матеріал в європейській перспективі. Ну пограти може, але вище голови вже не стрибне точно. Також яскравий приклад Бражко. "Молодий" талант, з яким всі носяться, а йому вже 23 на носі. І він тільки почав грати, і він ще взагалі немає ніякого досвіду. Так, це наочний приклад поганої системи - тут я згоден повністю. Степаненко переходив до Шахтаря в 20 років та мав вже під сотню матчів на високому рівні за МЗ, а тут лише у 22 почав грати... Це все так. Але ж мова була саме за Забарного. Якого я вважаю прикладом правильного та майже ідеального розвитку карʼєри (на даний момент). Йому лише 22, а він вже має шалений досвід на всіх рівнях та готовий, без всяких обмовок, до наступного рівня. Михавко, дасть Бог, теж піде правильним шляхом.

Відповідь на повідомлення toledo

В цілому, і по Шапаренку зокрема, я згоден. В нього була складна травма, яка забрала рік-півтора, а тепер вже він відпрацьований матеріал в європейській перспективі. Ну пограти може, але вище голови вже не стрибне точно. Також яскравий приклад Бражко. "Молодий" талант, з яким всі носяться, а йому вже 23 на носі. І він тільки почав грати, і він ще взагалі немає ніякого досвіду. Так, це наочний приклад поганої системи - тут я згоден повністю. Степаненко переходив до Шахтаря в 20 років та мав вже під сотню матчів на високому рівні за МЗ, а тут лише у 22 почав грати... Це все так. Але ж мова була саме за Забарного. Якого я вважаю прикладом правильного та майже ідеального розвитку карʼєри (на даний момент). Йому лише 22, а він вже має шалений досвід на всіх рівнях та готовий, без всяких обмовок, до наступного рівня. Михавко, дасть Бог, теж піде правильним шляхом.

Забарний (як і Циганков) дійсно виглядають вийнятками у загальній картині. те що я бачу по обидвом - це дуже хитка межа між шляхом у сірість і спробою стати футболістом європейського класу. З у цьому плані легше, бо захисники більше ростуть інтелектуально протягом карьєри, тож є ще шанси.

Залишити коментар

Рейтинг букмекерів

Прогнози

Всі прогнози

404

Помилка додатка

Спецпроекти

Як почати робити ставки?

1
Вибрати букмекерську контору
2
Отримати бонус
3
Вибрати події для ставки
дізнатися більше

Стрічка новин

27 листопада
01:13
Ліга чемпіонів. "Манчестер Сіті" – "Феєноорд" 3:3. Відеоогляд матчу
01:00
Ліга чемпіонів. "Баварія" – ПСЖ 1:0. Відеоогляд матчу
00:58
Ліга чемпіонів. "Барселона" – "Брест" 3:0. Відеоогляд матчу
26 листопада
23:52
Ліга чемпіонів. "Спарта" – "Атлетіко" 0:6. Відеоогляд матчу
23:44
Артем Степанов дебютував за "Баєр" у Лізі чемпіонів!
23:37
Ліга чемпіонів. "Слован" (Б) – "Мілан" 2:3. Відеоогляд матчу
23:15
"Ювентус" веде переговори з агентом форварда "Манчестер Юнайтед"
22:47
Роберт Левандовські забив 100-й гол у Лізі чемпіонів. Це третій показник
22:25
"Динамо" (З) – "Боруссія" (Д). Анонс та прогноз матчу
22:21
"Болонья" - "Лілль". Анонс і прогноз матчу
22:10
Рубену Аморіму потрібен Боніфейс, а не Дьокереш?
22:07
"Селтік" - "Брюгге". Анонс та прогноз матчу
22:05
"Монако" - "Бенфіка". Анонс та прогноз матчу
22:02
"Ліверпуль" - "Реал". Анонс та прогноз матчу
22:02
"Астон Вілла" - "Ювентус". Анонс і прогноз матчу
21:21
17-річний Степанов вперше потрапив до заявки "Баєра" на матч Ліги чемпіонів
21:07
Олександр Зінченко розпочне в запасі матч ЛЧ зі "Спортингом"
21:00
"Штурм" – "Жирона". Анонс та прогноз матчу
20:46
Офіційно: Хав'єр Маскерано – головний тренер "Інтер Маямі"
20:35
Дмитро Криськів: "Мета - потрапити до 24 найкращих команд Ліги чемпіонів"
Більше новин
26 листопада
23:25
Шість аматорських клубів хочуть заявитись у Другу лігу
23:11
Тарас Михавко - в рейтингу молодих відкриттів 2024 року
23:00
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 22.00 26.11.2024
22:59
Суддівські призначення на 15 тур УПЛ
22:36
Олександр Філіппов: "Збірна Бельгії – це топова команда"
20:48
Ілля Крупський: "Хочу виступати у Лізі Чемпіонів, грати в Європі"
19:46
"Лівий берег": Синиця вибув на шість тижнів
19:40
Тоіров повернеться в "Шахтар"
18:48
Ярослав Шевченко - про дебют в УПЛ
18:45
Дмитро Хомченовський: "У нас не буде вихідних"
18:16
Віктор Скрипник: "На груповому етапі Ліги націй Анатолій Трубін не дав шансів своїм конкурентам"
17:48
Маріно Пушич: "Під час зимової паузи я сяду з "Шахтарем" за стіл переговорів"
17:16
Олександр Філіппов: "Бельгія, мабуть, найважчий суперник із тих, хто міг нам потрапити"
16:59
ФІФА призупиняє санкції проти гравців і тренерів, які розірвали контракти
16:53
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 16.00 26.11.2024
16:31
"Динамо" вирушило на матч 5-го туру Ліги Європи проти чеської "Вікторії"
16:16
Володимир Mикитин: "Якщо "Шахтар" повернеться з Ейндховена з одним балом, то це буде успіхом"
14:32
Володимир Пятенко: "Збірну України підтримають українські переселенці, які зараз перебувають у Туреччині"
14:15
УПЛ: цікаві числа та факти 14-го туру чемпіонату України
13:59
Відома нова важлива деталь у справі відстороненого делегата УАФ Володимира Лютого
Більше новин
27 листопада
01:13
Ліга чемпіонів. "Манчестер Сіті" – "Феєноорд" 3:3. Відеоогляд матчу
01:00
Ліга чемпіонів. "Баварія" – ПСЖ 1:0. Відеоогляд матчу
00:58
Ліга чемпіонів. "Барселона" – "Брест" 3:0. Відеоогляд матчу
26 листопада
23:52
Ліга чемпіонів. "Спарта" – "Атлетіко" 0:6. Відеоогляд матчу
23:44
Артем Степанов дебютував за "Баєр" у Лізі чемпіонів!
23:37
Ліга чемпіонів. "Слован" (Б) – "Мілан" 2:3. Відеоогляд матчу
23:15
"Ювентус" веде переговори з агентом форварда "Манчестер Юнайтед"
22:47
Роберт Левандовські забив 100-й гол у Лізі чемпіонів. Це третій показник
22:25
"Динамо" (З) – "Боруссія" (Д). Анонс та прогноз матчу
22:21
"Болонья" - "Лілль". Анонс і прогноз матчу
22:10
Рубену Аморіму потрібен Боніфейс, а не Дьокереш?
22:07
"Селтік" - "Брюгге". Анонс та прогноз матчу
22:05
"Монако" - "Бенфіка". Анонс та прогноз матчу
22:02
"Ліверпуль" - "Реал". Анонс та прогноз матчу
22:02
"Астон Вілла" - "Ювентус". Анонс і прогноз матчу
21:21
17-річний Степанов вперше потрапив до заявки "Баєра" на матч Ліги чемпіонів
21:07
Олександр Зінченко розпочне в запасі матч ЛЧ зі "Спортингом"
21:00
"Штурм" – "Жирона". Анонс та прогноз матчу
20:46
Офіційно: Хав'єр Маскерано – головний тренер "Інтер Маямі"
20:35
Дмитро Криськів: "Мета - потрапити до 24 найкращих команд Ліги чемпіонів"
Більше новин
27 листопада
00:00
Форталеза - Фламенго: пряма трансляція матчу
00:00
Флуміненсе - Крісіума: пряма трансляція матчу
02:30
Палмейрас - Ботафого: пряма трансляція матчу
02:30
Атлетіко Мінейро - Жувентуде: пряма трансляція матчу
12:00
Кремінь - Яруд Мариуполь: пряма трансляція матчу
12:00
Вікторія - ЮКСА: пряма трансляція матчу
17:30
Істанбул - Петрокуб: пряма трансляція матчу
19:45
Штурм - Жирона: пряма трансляція матчу
19:45
Црвена Звезда - Штутгарт: пряма трансляція матчу
20:00
Леванте - Малага: пряма трансляція матчу
20:00
Кастельйон - Расінг: пряма трансляція матчу
21:45
Портсмут - Міллволл: пряма трансляція матчу
21:45
Мідлсбро - Блекберн: пряма трансляція матчу
21:45
Кардіфф - Куїнз Парк Рейнджерс: пряма трансляція матчу
21:45
Лідс - Лутон: пряма трансляція матчу
22:00
ПСВ - Шахтар: пряма трансляція матчу
22:00
Монако - Бенфіка: пряма трансляція матчу
22:00
Ліверпуль - Реал: пряма трансляція матчу
22:00
Динамо - Боруссія: пряма трансляція матчу
22:00
Селтік - Брюгге: пряма трансляція матчу
Більше новин
26 листопада
22:25
"Динамо" (З) – "Боруссія" (Д). Анонс та прогноз матчу
22:21
"Болонья" - "Лілль". Анонс і прогноз матчу
22:07
"Селтік" - "Брюгге". Анонс та прогноз матчу
22:05
"Монако" - "Бенфіка". Анонс та прогноз матчу
22:02
"Астон Вілла" - "Ювентус". Анонс і прогноз матчу
22:02
"Ліверпуль" - "Реал". Анонс та прогноз матчу
21:00
"Штурм" – "Жирона". Анонс та прогноз матчу
19:50
"Црвена Звезда" - "Штутгарт". Анонс та прогноз матчу
16:40
"Атлетіко Мінейро" - "Жувентуде". Анонс та прогноз матчу
16:30
"Палмейрас" - "Ботафого". Анонс та прогноз матчу
16:30
Палмейрас - Ботафого: прогноз на матч
16:30
Атлетіко Мінейро - Жувентуде: прогноз на матч
12:00
Янг Бойз - Аталанта: прогноз на матч
12:00
Спортінг - Арсенал: прогноз на матч
12:00
Манчестер Сіті - Феєноорд: прогноз на матч
12:00
Баєр - Зальцбург: прогноз на матч
12:00
Барселона - Брест: прогноз на матч
12:00
Сандерленд - Вест Бромвіч Альбіон: прогноз на матч
11:45
Уотфорд - Брістоль Сіті: прогноз на матч
11:45
Сток Сіті - Престон Норт Енд: прогноз на матч
Більше новин