closer-popup
footboom
Авторизація користувача на сайті footboom1.com
Вхід через соціальні мережі
або
Забули пароль?
Реєстрація
closer-popup
footboom
Реєстрація
Поля відмічені зірочками * обов'язкові для заповнення

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Дякуємо!

Готово! Перевірте свою електронну пошту на наявність спеціальної пропозиції!
closer-popup
Ліга націй 2024/2026. Груповий етап. / /
Закінчено
1 : 2

Албанія - Україна 1:2. With a Little Help from My Friends

Албанія - Україна 1:2. With a Little Help from My Friends
Джерело фото:
Змінити розмір a+ a-
965
32

19.11.2024. Ліга націй.
Албанія. Тирана. Стадион "Ейр Албанія"

Головний арбітр: Жоао Педро Піньейро (Португалія)
Асистенти: Бруну Жезус (Португалія), Лусіано Майя (Португалія)

Албанія - Україна 1:2

Голи: Байрамі, 75 (пен.) - Зінченко, 5, Яремчук, 10

Албанія: Стракоша, Ісмайлі, Аєті, Балью, Мітай, Асллані, Асані (Байрамі, 46), Лячі (Сефері, 90), Рамадані (Тучи, 76), Мучі (Ходжа, 51), Даку (Узуні, 46)
Тренер: Сілвіньо

Україна: Трубін, Матвієнко, Конопля (Сич, 76), Миколенко, Забарний, Мудрик (Таловєров, 85), Судаков, Гуцуляк (Назаренко, 85), Зінченко (Шапаренко, 69), Калюжний, Яремчук (Довбик, 76)
Тренер: Сергій Ребров

Попередження: Байрамі, 68, Мітай, 79, Тучи, 80 - Довбик, 79

Cклад команд

Зміни у стартовому складі збірної України мали певну логіку. На важкому дощовому газоні в Батумі три дні тому вся середня лінія повинна була добряче "наїстись", тому вихід менше погравших Калюжного з Гуцуляком та зовсім свіжого Зінченка не був нелогічним. Прибирати ще й Мудрика на користь Назаренка тренерський штаб не ризикнув (плюс, Михайло у "Челсі" має менше ігрових хвилин, тому в принципі свіжіший), а Судаков лишився у старті, бо у схемі 4-1-4-1 замінити одразу й Шапаренка, й Судакова у Сергія Реброва банально немає ким. Щодо Довбика, він з грузинами вже грав із пошкодженням, плюс поле дало своє, тому вибір Яремчука був повністю логічним.

Назвати дебют матчу вдалим - нічого не сказати. Два голи з інтервалом у п’ять хвилин вже у першу десятихвилинку - хто б міг таке спрогнозувати? Ще й з наявними складнощами реалізації, які останнім часом супроводжують збірну. Втім, тут відчуття епізоду в Зінченка та Яремчука спрацювало на всі сто.

Обидва голи у ворота Стракоши зайшли з лівого флангу. Спочатку добре відскочив від опікуна та запропонував себе у вільній зоні Яремчук. Прийняв передачу від Миколенка, обігрався в стінку з Судаковим, розгорнувся з ударом, але влучив у Ісмайлі. А відскок абсолютно несподівано прилетів на бутсу Зінченку, який поклав корпус та пробив в дальній кут. Пробив незручно для Стракоши, з відскоком від газону, голкіпер зачепив, але не відбив - 0:1.

У випадку з другим голом все почалось з підключення Забарного та загострюючої передачі в останню третину на Гуцуляка. Знов "опустився" під розіграш Яремчук, повернув Олексію, а той через Судакова перевів ліворуч. Миколенко повернув Судакову під подачу, а Георгій, як рукою, накинув на дальній кут воротарського на ривок Коноплі. Юхим зі спини перестрибнув Аєті (центрбек намагався сигналізувати арбитрові про поштовх), головою скинув Яремчуку, а Роман спокійно головою з метра вклав в сітку - 0:2.

Забивши двічі, українці прогнозовано трохи "опустились нижче", але не до свого штрафного. Зустрічали в центрі поля, доречно розвантажуючи собі зони попереду для контратак. Втім, навіть за такої загальної картини відсоток володіння лишався в районі 51 на 49 на користь господарів або інколи навіть 50 на 50. Все тому, що албанці продовжували грати доволі обережно, без шабель наголо. Тобто, вибігати в зовсім нищівні контратаки в гостей нагод не було, тому проводили свої позиційні атаки.

В одному з епізодів захисник албанців відправив у своєму штрафному на газон Мудрика, прихопивши того за лікоть борцівським прийомом. Михайло довго з подивом дивився на португальця Жоау Піньєйру, розвівши руки, але "точки" так і не дочекався.

Господарі, в свою чергу. діяли досить одноманітно, то пробиваючи з гострого кута вище воріт, то завантажуючи подачі в рукавиці Трубіну. А інколи Зінченко стрибав в ризикованому, але чистомі підкаті, вибиваючи м’яч з-під ніг опонента. Загалом - нуль ударів в площину та один удар повз ворота найкраще характеризували рівень небезпеки у володіннях Трубіна.

На 31-й хвилині дуже неприємно підвернув стопу Конопля, на повторі навіть здалось, що міг рванути зв’язки, але лікарі почаклували, й правий захисник українців продовжив.

На 40-й хвилині не пощастило вдало спіймати м’яч на підйом Мудрику. Зінченко після скидки Яремчука на правому фланзі обіграв Асллані, прокинув Мітая й завантажив подачу. Аєті вистрибнув, ледь дотягнувся потилицею, але вибити не зміг, лише "подовжив" на дальню стійку. Куди в стрибку налетів Мудрик та спробував у повітрі пробити підйомом. Пробити - пробив, але вище пішло.

За пару хвилин - вдалий підкат Забарного біля чужого штрафного (що само собою варто відзначити) та удар Гуцуляка повз "рамку". А до цього був ще один рейд захисника (Миколенка) на позицію центрфорварда після несподівано якісного закидання Калюжного. Зовсім трошки не встиг Віталій.

Калюжний й сам намагався здалеку поцілити - неточно, а от на доданій хвилині помилився. Дозволив ефектно крутанутись фінтом навколо себе Ернесту Мучі, після чого той опинився в опорній зоні без протидії та маючи час на підготовку удару. Пробив біля самісінької дальньої стійки - Трубін, звісно, стрибнув, але не факт, що дотягнувся б, поціль Ернест в кут. Фактично - найгостріший момент в албанців за всі сорок п’ять плюс одну хвилину першого тайму.

За статистикою - все на користь гостей. Навіть володіння за підсумками тайму склало 41 на 59 на користь українців, 237 на 302 за передачами, 2-8 за ударами, 0-3 за ударами в площину. Все на користь команди Реброва. Тим помітніше, як все розгорнулось по перерві.

На початку другого тайму Сілвіньйо провів дві заміни, й вже на другій хвилині свіженький Узуні ледь не перекинув Трубіна після рейду в штрафний - Забарний встиг вставити бутсу, вибити на кутовий. Після подачі, виносу та пресингу Яремчука на ворота господарів покотилась непогана контратака, на вихлопі якої Судаков відправив у "рамку" Стракоши четвертий точний удар, втім пробив по центру, і голкіпер просто грамотно склався, забрав.

Отримує травму один з лідерів збірної Албанії - Ернест Мучі, йде з поля, вже третя заміна до 51-ї хвилини. Ще одну контратаку розганяє центром Судаков, Яремчук уводить за собою захисника, перед Георгієм ще один, удар метрів з 20-ти - у півметрі від хрестовини.

Загалом, треба визнати, перша десятихвилинка пройшла загалом в атаках албанців. що вискочили з роздягальні максимально заведеними. Дали хороший темп, але брак виконання раз по раз не дозволяв трансформувати командну активність в гостроту. Але володіння за десять хвилин "поправили" до 47 на 53 відсотка.

Далі батарейки тримати високий темп трошки підсіли, укранці почали відповідати своїми позиційними атаками на албанські. А господарі, не маючи змоги прорватись в штрафний,  пострілювали здалеку. І теж невдало - раз по раз кудись по горобцях. В статистику йшло, небезпеки не несло.

Лише на 62-й хвилині, врешті, вперше поцілили в площину. Центрбек Аєті вдало підключився до атаки своєї команди та "плюнув" метрів з 22-х - у правий від Трубіна кут. Довелось Анатолію витягуватись та відбивати. Тривожний дзвіночок в опорній зоні.

Пішли заміни й від Реброва - Зінченка в центрі поля змінює Шапаренко, по позиції в центрі праворуч від Судакова, де й діяв Олександр.

Албанці знов помітно більше володіють м’ячем, вже вирівнюють показники володіння (50 на 50 відсотків, переважають 405 на 379 за передачами). А на 73-й хвилині господарі заробляють "точку". Проходить жорстка передача повз Миколенка до лицьової, де Балью вдається п’ятою прокинути повз Матвієнка на лінію воротарського. Трубін стрибає, майже дотягується, але невгамовний Узуні на мить випереджає Анатолія та встигає ткнути м’яч повз рукавиці голкіпера.

Перевірка VAR фіксує очевидне - Трубін все ж до м’яча не дотягнувся і зачепив ноги суперника, до м’яча йде Байрамі, вкладає Анатолія в один кут, пробиває в інший - 1:2. 

Подвійна заміна від Реброва: Коноплю праворуч в обороні замінює дебютант національної збірної Олексій Сич, Яремчука на вістрі атаки - Довбик. Юхима з його стопою, можливо ще раніше треба було змінювати, а форварди - це вже планово. Ще трошки покатали навколо штрафного збірної України, та ще одна подвійна заміна: замість Гуцуляка виходить Назаренко, а замість Мудрика - Таловєров. Розташовується третім центрбеком, а Судаков по ігровій ситуації за потребою зміщується на лівий фланг. Але більше ліворуч в центрі діє.

Марнує шанс забити Назаренко, коли обігрує на куті штрафного опонента та пробиває в площину, але цілить практично в голкіпера. П’ять доданих хвилин компенсує португалець, і на перший з них, як і в кінцівці матчу з грузинами, українці марнують дві поспіль нагоди протягом однієї атаки. Спочатку Судаков тягне соло, пробиває в площину, але Стракоша грамотно займає позицію, виставляє рукавиці та відбиває перед собою, Балью намагається винести, але маже бутсою по м’ячу, й дозволяє Довбику перехопити та скинути Назаренку. Удар Олександра в дальній верхній кут - тепер вже Стракоша відверто рятує в стрибку!

За хвилину пробиває з напівкружжя Довбик - м’яч трохи валиться з підйому, закручується від "рамки". Два кутових біля воріт албанців, обидва без загострень; албанці відповідають своїм останнім кутовим біля воріт Трубіна, удар Асллані з підбору - значно вище воріт, по горобцях.

І все. Фінальний свисток португальського арбітра, втримана мінімальна перемога. І одразу фокус на паралельний матч, де чехи з грузинами переграли вже півтори хвилини зверх чотирьох доданих, але й там все добре - чехи так само забили два, потім пропустили один, але довели до переможного кінця з тим самим рахунком 2:1.

Читайте також: Відеогляд матчу

Отже, чехи напряму виходять до Ліги A, українці фінішують другими та зіграють у плейоф за вихід до Ліги A, грузини посідають третє місце та зіграють у плейоф за збереження місця у Лізі B, а албанці з останньої сходинки вилітають до Ліги C.

Жеребкування плейоф відбудеться за три дні, 22 листопада, а суперником станет одна з чотирьох збірних, що посіли в своїх групах Ліги A треті місця - Шотландія, Бельгія, Угорщина та Сербія.

Знов два різних тайми - все, як ми любимо. Зазвичай, заб’ємо один, потім "потерпіти". Сьогодні забили два, якісно довели до кінця перший тайм, арбітр нахомутав з "точкою" на Мудрику, а потім вийшли на другий тайм і тоді вже почали терпіти. Терпіли, терпіли, пропустили, знов втратили чудові шанси поставити крапку в кінцівці… Все по традиційних лекалах.

Але цього разу відбулись, втримали та задачу вирішили. Ну, як вирішили… Уточнимо - вирішили локальну задачу на останній тур. Бо глобальна задача на весь груповий етап - це з першого місця вийти без подальших плейоф. Але шанси на це згаяли за перші п’ять турів, тому в останньому турі вирішували локальне завдання не вилетіти з останнього місця та вболівали за чехів, щоб проскочити в плейоф з другого. Самі постарались, чехи постарались, і конкретний шостий тур склався якнайкраще.

Щодо гри - відверто вдалим вийшло рішення трошки "погратись" з тактичними задачами двох центрхавів, що розташувались над Калюжним у схемі 4-1-4-1. Коли на полі були Шапаренко та Судаков, саме Микола мав задачу першочергово сідати на допомогу Бражку, а Судаков частіше грав "вище".

Сьогодні Судаков "спустився" туди, де діяв Шапаренко, й отримав змогу розганяти з глибини чи загострювати точними довгими передачами вперед в зони, завдяки чому його функціонал значно розширюється. А "вище" розташувався Зінченко, гравець, що любить діяти між лініями, зміщуватись у фланги, віддавати короткі розрізні передачі та опинятись в потрібній точці.

Тобто, і Судаков, і Зінченко діяли в форматі, який краще розкриває їх можливості. Куди це поділось по перерві - то вже інше питання, до всієї команди. Підтримати запропонований албанцями темп не спромоглись, відкотились до штрафного, спочатку хоч в контратаки непогано вибігали, з ударами Судакова, а потім втомились, і поновили ці вибігання лише з появою свіжих гравців в середню лінію, на правий фланг та в атаку.

Плюс, Таловєров вийшов, укріпив центральну вісь, в опорній зоні розташувались Шапаренко та Калюжний, чим частково розвантажили втомленого Судакова для більш спокійної роботи на креатив. До речі, Георгій відпахав майже два повних матчі - дев’яносто хвилин в Тірані та вісімдесят шість в Батумі. Лише Мудрик з гравців центра поля та атаки відіграв за часом майже аналогічно - 90+85.

Щодо оборони - наче й непогано загалом, з урахуванням мінімуму гостроти саме у штрафному, але в епізоді з "точкою" все ж добряче наварили всім дружнім колективом. Спочатку Миколенко втратив під пресингом, потім далеко відпустив свого гравця на фланзі і дозволив віддати під собою в штрафний. Після цього Матвієнко недостатньо щільно зіграв, не згреагував на скидку свого візаві п’ятою повз себе, а Забарний втратив за спиною Узуні. Який спочатку "показав" Іллі ривок в один бік, а потім дав ривок на ближній кут воротарського. Якби дотягнувся Трубін, все б це забулось, але голкіпер стрибком не "підчистив" за своїми оборонцями, тому всі ці помилки склались в пенальті.

Втім, окрім цього, майже вся небезпека йшла з-за меж штрафного, та й ударів в площину було лише два - забита "точка" та удар центрбека Аєті в кут на 62-й хвилині, з єдиним фактичним сейвом Трубіна. Все інше - різного ступеню розстріл горобців за воротами. Трошки ближче до "рамки" чи значно далі, але все - в молоко.

Тому, відверто, навіть складно сказати, що албанці награли на свій гол сумарною гостротою в штрафному майданчику збірної України. Сумарним тиском та сумарним бажанням - так. Гостротою - ні. По-справжньому загострили лише одним тим епізодом з одинадцятиметровим. Після нього й забили. Чітко по факту. Не більше.

Підсумовуючи - цю Албанію треба було перегравати, її й переграли. Могли не переграти? А як же. Це в збірної запросто виходить. Але не сьогодні. Сьогодні виглядали майстерніше на потрібних відрізках матчу та перемогли. Втім, стабільної гри протягом обох таймів,  всіх дев’яноста хвилин знов не продемонстрували. Як і якісну реакцію на підвищення темпу суперником. В цьому напрямку ще веслувати й веслувати, тут поки без особливих змін.

Отже, чекаємо на п’ятничне жеребкування у Ньоні. З Бельгією не так давно зустрічались на груповому етапі Євро, внічию зіграли, а три інші збірні, як і команда Реброва, на чемпіонаті Європи з груп не вийшли. Набравши відповідно три (Угорщина), два (Сербія) та одне (Шотландія) очко. Україна після стартового провалу з румунами хоча б в подальшому чотири вичавила.

Лігу Націй прискіпливо аналізувати особливого сенсу немає, інший статус, інша мотивація. Бельгійцям та угорцям банально не пощастило потрапити у групи з явними грандами-фаворитами, серби самі не спромоглись вирішити задачу в останньому турі з основним конкурентом, а шотландці просто взяли на одне очко менше за хорватів з аутсайдером своєї групи - поляками.

Натомість, всі мали вдалі матчі з топ-збірними й мають відповідний запас міцності. Тож, яке б жеребкування на Україну не очікувало, ця березнева "спарка" прогнозовано буде складнішою за матчі Ліги B.

Втім, вовків боятись - до Ліги A не ходити.

Читай також: М'яч у ворота албанців Зінченко відсвяткував футболкою з номером "1000" (Відео)

Оцініть матеріал
Поділитися
Коментарі (32) Всі коментарі

Відповідь на повідомлення Sith

А, вже попросили.. Ну все тоді

:)))))

Але ж лячно було... Так, сьогодні є результат. Була й гра.... у першому таймі.... Але! Хто з нас не сподівався на більше на передодні турніру? На більше від комнди, якою керує Ребров? Дарма?

Що ж, фактично поразки (замість перемог) від Албанії і Чехії у цій групі коштували нам випередження Австрії і першого кошику відбору.

Треба шукати варіанти на фланги атаки. В нас, по суті, окрім Мудрика та Циганкова там прірва. Гуцуляк - це погіршена копія Зубкова. Зліва взагалі нікого. У Мельгоси там якісно грають Квасниця з Волошиним, є ще Хлань, але по цьому багато питань. Треба пробувати, бо тут є перспектива, а Гуцуляк вже явно вище голови не стрибне.

Підтримую. Теж хочу грузинських блювальників.

Бажаю гризунам об'єднаного чемпу з коцапами!

Перший тайм мені сподобався. Два нокаути на перших хвилинах, а потім солідно тримали албанців на відстані. Албанці виглядали некомпактно, можна було б спробувати добити ще в першому таймі. У другому таймі наші заснули та так і не прокинулися. Могло б і не пощастити. Головна проблема нашої збірної - втома і травми. Виснажені гравці просто не здатні швидко бігати та грати безпомилково. Наприклад, Миколенко зовсім не схожий на себе. Саме тому ці два матчі витягнули ті, кому бракує ігрової практики, тому мають сили: Мудрик, Зінченко та Яремчук. Хоча Зіна дуже багато помилявся та обрізав вчора. Якщо це його новий рівень, то скоро він більше не гратиме в АПЛ. Тим не менш, група набула справедливого вигляду: чехи перемогли кожного із суперників, а наші забивали в кожному матчі. Якби трохи пощастило наприкінці матчів, то наші мали б на 3-4 очки більше, навіть за такої невиразної гри.

Відповідь на повідомлення Игорини

Перший тайм мені сподобався. Два нокаути на перших хвилинах, а потім солідно тримали албанців на відстані. Албанці виглядали некомпактно, можна було б спробувати добити ще в першому таймі. У другому таймі наші заснули та так і не прокинулися. Могло б і не пощастити. Головна проблема нашої збірної - втома і травми. Виснажені гравці просто не здатні швидко бігати та грати безпомилково. Наприклад, Миколенко зовсім не схожий на себе. Саме тому ці два матчі витягнули ті, кому бракує ігрової практики, тому мають сили: Мудрик, Зінченко та Яремчук. Хоча Зіна дуже багато помилявся та обрізав вчора. Якщо це його новий рівень, то скоро він більше не гратиме в АПЛ. Тим не менш, група набула справедливого вигляду: чехи перемогли кожного із суперників, а наші забивали в кожному матчі. Якби трохи пощастило наприкінці матчів, то наші мали б на 3-4 очки більше, навіть за такої невиразної гри.

Є запитання. Втомлюються лише гравці збірної України? А як Забарний не втомився? Два матчі на топ-рівні? Не у втомі справа. Справа в психології. Справа в ТШ. Справа у вірному використанні гравців. Навіщо випускати на заміну Шапаренка, в допомогу Калюжному, якщо Микола атакувальний півзахисник? Свого часу грались в Гвардіола, ставлячи Зінченко на лівий фланг оборони. Бігати крайком у Пепа та Реброва це велика різниця. Навіщо ця надлишкова застереженність, при перевазі в рахунку? Де дівається пресинг? Від цього одразу десь дівається контргра. Навіть з швидкісними Мудриком та Судаковим ніяких якісних контратак майже не було. Що грузини, що албанці, замість того щоб завжди озиратися перелякано, сміливо возять нашу збірну з тотальною перевагою. Втомлюються всі. Та не всі ледь ковзають по полю.

Звісно, з перемогою! Але - коли вже ми почнемо грати з в турнірах першого матчу?))

індивідуальна техніка у збірній завжди значить більше і цінується вище аніж у клубі. тож проти грузинів Довбик і Назаренко не забивали свої моменти, проти Албанії Яремчук і Зінченко навпаки - забили свої. і як результат - наявність результату) гравців, що вміють саме індивідуально сильно зіграти нашим завжди бракувало; можна пригадати як наші терплять-терплять, а потім раптом хтось проріжеться - Шева, Рикун, Гусін, Шовковський... - зараз це трапляється рідше, нажаль..

Відповідь на повідомлення Днепровец

Що ж, фактично поразки (замість перемог) від Албанії і Чехії у цій групі коштували нам випередження Австрії і першого кошику відбору.

Кажется, что нет. Даже 2 побед вместо поражений было бы мало. Надо было бы и одну из ничьих переводить в победы, а то и обе

Відповідь на повідомлення Sanjjko

Кажется, что нет. Даже 2 побед вместо поражений было бы мало. Надо было бы и одну из ничьих переводить в победы, а то и обе

Згоден. Дві перемоги замість поразок це було б десь +30 порівняно з тим, що зараз, а в нас -35 від Австрії.

С точки зрения участия в плей-офф на ЧМ, мы заняли 28 из 28 возможных к участию мест) Но думаю, что вероятность именно из него попасть в плей-офф в разы меньше, чем даже выиграть сам ЧМ) Необходимо чтобы все 12 победителей групп Лиги Наций плюс остальные 12 участников Лига А заняли исключительно 1 и 2 места в группах, тогда добор пойдет по сквозному рейтингу для мест 25-28. Любое исключение из этих правил выкидывает нас за борт. А если еще реальней смотреть, то скорее всего все может завершится еще даже на этапе жеребы до матчей, так как есть необходимые представители из перечня выше в 3 корзине - Босния, Шотландия, Израиль, Македония, Северная Ирландия, с которыми для выполнения условия должны попасться максимум еще 1 представитель списка выше, иначе в группе будет сразу 3 представителя с приоритетом выше нашего, вместо допустимых 2

В пятницу жереба плей-офф. Я бы остановился на Шотландии. А вообще схема следующая) По этой Лиге Наций мы просрали допвозможность на отбор. Побеждаем и переходим в Лигу А. Этот отбор будет уже на Евро, куда значительно проще попасть, плюс участие в Лиге А даже через общий рейт весьма хорошее подспорье и вполне реализуемо. Но мы понимаем наши силы и ожидаемо вылетаем оттуда. Приходит черед следующей Лиги Наций и потворяется база аналогично текущей ситуации - отбор на ЧМ плюс мы в Лиге В с надеждой выиграть группу)

Відповідь на повідомлення Днепровец

Згоден. Дві перемоги замість поразок це було б десь +30 порівняно з тим, що зараз, а в нас -35 від Австрії.

Так что да, весомую лепту внесло Евро, ЛН уже косвенные догонялки

Та будь-яка нормальна (не перелякана) збірна, не зупинялася б після 0:2, а просто тупо б добила суперника ще в першому таймі. Албанія була в нокдауні, і щоб послати її нокаут, просто потрібно було чуть- чуть напрягтись. Це й стосується й минулої гри з грузинами: нормально грали тільки до гола, який забили і після гола, який пропустили. Ми пристойно граєм тільки в тому випадку, коли не виграєм, а перемога потрібна кров з носа. В іграх, де перемога не обовʼязкова, з першої хвилини граєм, що перелякані миші

Відповідь на повідомлення нікюдаг

Та будь-яка нормальна (не перелякана) збірна, не зупинялася б після 0:2, а просто тупо б добила суперника ще в першому таймі. Албанія була в нокдауні, і щоб послати її нокаут, просто потрібно було чуть- чуть напрягтись. Це й стосується й минулої гри з грузинами: нормально грали тільки до гола, який забили і після гола, який пропустили. Ми пристойно граєм тільки в тому випадку, коли не виграєм, а перемога потрібна кров з носа. В іграх, де перемога не обовʼязкова, з першої хвилини граєм, що перелякані миші

та твоя збірна - це не про наших. подивись які голи наші забили: таке забивають або супер-якісні гравці, або чисто на фарті залітає. я власне вважаю Яремчука непоганим гравцем, тим більш - Зінченка; але в обидвох голах їм сильно пощастило, та ще й кіпер албанців зіграв слабко. тому "добить" чи там ще щось подібне - задачить два тайми - це просто нереально для цього складу. у збірній просто нема належного рівня виконавців. так що "маємо те що маємо" - і за те подяка.

Відповідь на повідомлення Mahno

та твоя збірна - це не про наших. подивись які голи наші забили: таке забивають або супер-якісні гравці, або чисто на фарті залітає. я власне вважаю Яремчука непоганим гравцем, тим більш - Зінченка; але в обидвох голах їм сильно пощастило, та ще й кіпер албанців зіграв слабко. тому "добить" чи там ще щось подібне - задачить два тайми - це просто нереально для цього складу. у збірній просто нема належного рівня виконавців. так що "маємо те що маємо" - і за те подяка.

В нашій збірній є належний рівень виконавців, щоб не сильно морочитися з такими командами, як Албанія і Грузія. Глянь на кар'єру тренера-сцикуна Реброва. Якщо його команди, не важливо хто це: Динамо, мадяри, араби, збірна пемагають, то 85% цих перемог з різницею в один м'яч!

Відповідь на повідомлення Igorich

В нашій збірній є належний рівень виконавців, щоб не сильно морочитися з такими командами, як Албанія і Грузія. Глянь на кар'єру тренера-сцикуна Реброва. Якщо його команди, не важливо хто це: Динамо, мадяри, араби, збірна пемагають, то 85% цих перемог з різницею в один м'яч!

так наші і ДО Реброва мучились із ким завгодно. хіба ні?

Відповідь на повідомлення Igorich

В нашій збірній є належний рівень виконавців, щоб не сильно морочитися з такими командами, як Албанія і Грузія. Глянь на кар'єру тренера-сцикуна Реброва. Якщо його команди, не важливо хто це: Динамо, мадяри, араби, збірна пемагають, то 85% цих перемог з різницею в один м'яч!

Особливо Динамо Реброва "перемагало в один м'яч" - а-ха-ха! 6:0 проти Бешикташа, 5:2 проти Евертона тощо. Були навіть перемоги 2:0 (в ЛЄ, обидва голи в меншості) та 4:0 (в УПЛ, три голи в меншості). А ще в минулому чемпіонаті Динамо забило 70+ голів вперше з часів Реброва. Після нього 8 сезонів не могли стільки забити. Ти часом не росіянин, із такими "знаннями"?

Відповідь на повідомлення Igorich

В нашій збірній є належний рівень виконавців, щоб не сильно морочитися з такими командами, як Албанія і Грузія. Глянь на кар'єру тренера-сцикуна Реброва. Якщо його команди, не важливо хто це: Динамо, мадяри, араби, збірна пемагають, то 85% цих перемог з різницею в один м'яч!

Та і з Ребровим не все безнадійно. Я все чекаю, коли він буде не на бренди дивитись, а на гравців. Маю дуууже великі сподівання, що він уже достатньо на брендах попікся.

Відповідь на повідомлення Игорини

Особливо Динамо Реброва "перемагало в один м'яч" - а-ха-ха! 6:0 проти Бешикташа, 5:2 проти Евертона тощо. Були навіть перемоги 2:0 (в ЛЄ, обидва голи в меншості) та 4:0 (в УПЛ, три голи в меншості). А ще в минулому чемпіонаті Динамо забило 70+ голів вперше з часів Реброва. Після нього 8 сезонів не могли стільки забити. Ти часом не росіянин, із такими "знаннями"?

Грає (мучиться) Динамо з якимсь заштатним Минаєм, чи Ворсклою, на 89 хв вихід 3 в 2, динамівці побігли на кут поля, щоб заробити кутовий, час потягнути. Так і закінчили 2-1

Але є все ж таки позитив від нашого місця у рейтингу ФІФА. Якщо ми проходимо до плей-офф, то фактично гарантовано півфінал гратимемо вдома, плюс з великою ймовірністю це буде проти того, хто дістав путівку до плей-офф через ЛН (і навіть Сан-Маріно теоретично).

Відповідь на повідомлення Днепровец

Але є все ж таки позитив від нашого місця у рейтингу ФІФА. Якщо ми проходимо до плей-офф, то фактично гарантовано півфінал гратимемо вдома, плюс з великою ймовірністю це буде проти того, хто дістав путівку до плей-офф через ЛН (і навіть Сан-Маріно теоретично).

ну, так в принципі у нас тоді цілком непогані шанси як мінімум на фінал плейофф. звісно, може с жеребом дико не фартанути, але в цілому більшість команд в третій корзині та майже всі в четвертій на відносно довгій дистанції для нас великих проблем не створять.

Так, глянув кошики жеребкування на відбір ЧС - ну чесно кажучі навіть при бажанні не сформуєш "групу смерті". Збільшення кількості груп до 12 призвело до того, що всі дійсно міцні збірні сконцентровані в перших двох кошиках. В третьому самі неприємні є шотландці, а інші - міцненькі, але абсолютно прохідні. Тож вся інтрига буде хто випаде саме з першого кошика, якщо умовні хорвати/австрійці/швейцарці, то в нас буду добрі шансі навіть на перше місце. А щоб не вийти в плей-офф треба дуже сильно облажатись

Відповідь на повідомлення toledo

Так, глянув кошики жеребкування на відбір ЧС - ну чесно кажучі навіть при бажанні не сформуєш "групу смерті". Збільшення кількості груп до 12 призвело до того, що всі дійсно міцні збірні сконцентровані в перших двох кошиках. В третьому самі неприємні є шотландці, а інші - міцненькі, але абсолютно прохідні. Тож вся інтрига буде хто випаде саме з першого кошика, якщо умовні хорвати/австрійці/швейцарці, то в нас буду добрі шансі навіть на перше місце. А щоб не вийти в плей-офф треба дуже сильно облажатись

УЄФА ще не підтвердило офіційно публічно процедуру жеребкування, але з попередньої комунікації - ми не можемо потрапити ані на Швейцарію, ані на Англію. Наймовірніше з першого кошику потрапимо на когось з переможців чвертьфіналів ЛН. А ось Шотландія, як і Словенія, Ірландія, Грузія і Ісландія - це наймовірніші суперники з третього.

Хоча ні, вже є офіційний регламент: https://ia600804.us.archive.org/19/items/draw-proc... По суті він підтверджує, що: 1) ми будемо у групі з 4 команд; 2) ми не потрапимо на Англію або Швейцарію (які будуть у групах з 5 команд); 3) наймовірніше (66%) з першого кошику ми дістанемо переможця чвертьфіналу ЛН (які можуть потрапити тільки до груп з 4 команд); 4) наймовірніше (83%) з третього кошику ми дістанемо Шотландію/Словенію/Ірландію/Грузію/Ісландію і тільки у іншому випадку (17%) будь-кого іншого з 7 збірних, що залишилися; 5) з четверого кошику ми точно не дістанемо білорусь, на 50% когось з Болгарії/Косова/Вірменії або на 50% когось іншого. Тобто, якщо змоделювати наймовірнішу групу для нас на сьогодні, то це: Іспанія/Франція/Німеччина/Португалія (фаворити своїх матчів у 1/4 ЛН) Україна Шотландія/Словенія/Ірландія/Грузія/Ісландія Болгарія/Косово/Вірменія

Відповідь на повідомлення Днепровец

Хоча ні, вже є офіційний регламент: https://ia600804.us.archive.org/19/items/draw-proc... По суті він підтверджує, що: 1) ми будемо у групі з 4 команд; 2) ми не потрапимо на Англію або Швейцарію (які будуть у групах з 5 команд); 3) наймовірніше (66%) з першого кошику ми дістанемо переможця чвертьфіналу ЛН (які можуть потрапити тільки до груп з 4 команд); 4) наймовірніше (83%) з третього кошику ми дістанемо Шотландію/Словенію/Ірландію/Грузію/Ісландію і тільки у іншому випадку (17%) будь-кого іншого з 7 збірних, що залишилися; 5) з четверого кошику ми точно не дістанемо білорусь, на 50% когось з Болгарії/Косова/Вірменії або на 50% когось іншого. Тобто, якщо змоделювати наймовірнішу групу для нас на сьогодні, то це: Іспанія/Франція/Німеччина/Португалія (фаворити своїх матчів у 1/4 ЛН) Україна Шотландія/Словенія/Ірландія/Грузія/Ісландія Болгарія/Косово/Вірменія

Боже, якої ж куйні наворотили ці діячі... нема слів. В кошиках 12 команд, але ми можемо потрапити лише на 5 з них (причому самих міцних), що з першого, що з третього. Якого біса

Відповідь на повідомлення toledo

Боже, якої ж куйні наворотили ці діячі... нема слів. В кошиках 12 команд, але ми можемо потрапити лише на 5 з них (причому самих міцних), що з першого, що з третього. Якого біса

Це наша "нагорода" за участь у плей-офф ЛН. Вилетіли б до ліги С, тоді б було навпаки) Або якщо б виграли нашу групу.

Відповідь на повідомлення toledo

Боже, якої ж куйні наворотили ці діячі... нема слів. В кошиках 12 команд, але ми можемо потрапити лише на 5 з них (причому самих міцних), що з першого, що з третього. Якого біса

З першого все ж таки ми можемо потрапити на 10 з 12, але на 66% на когось з переможців чвертьфіналів і на 33% когось на невдах або Австрію/Бельгію. З третього теж теоретично на будь-кого, але якщо на Шотландію (і будь-кого іншого з п'ятірки) це по 17%, то на умовну Боснію (і будь-кого іншого) вже по 2%. На 100% не потрапляємо тільки на Англію, Швейцарію, білорусь, а також команди 2 і 5 кошиків)

Залишити коментар

Рейтинг букмекерів

Прогнози

Всі прогнози

404

Помилка додатка

Спецпроекти

Як почати робити ставки?

1
Вибрати букмекерську контору
2
Отримати бонус
3
Вибрати події для ставки
дізнатися більше

Стрічка новин

26 листопада
23:15
"Ювентус" веде переговори з агентом форварда "Манчестер Юнайтед"
22:47
Роберт Левандовські забив 100-й гол у Лізі чемпіонів. Це третій показник
22:25
"Динамо" (З) – "Боруссія" (Д). Анонс та прогноз матчу
22:21
"Болонья" - "Лілль". Анонс і прогноз матчу
22:10
Рубену Аморіму потрібен Боніфейс, а не Дьокереш?
22:07
"Селтік" - "Брюгге". Анонс та прогноз матчу
22:05
"Монако" - "Бенфіка". Анонс та прогноз матчу
22:02
"Ліверпуль" - "Реал". Анонс та прогноз матчу
22:02
"Астон Вілла" - "Ювентус". Анонс і прогноз матчу
21:21
17-річний Степанов вперше потрапив до заявки "Баєра" на матч Ліги чемпіонів
21:07
Олександр Зінченко розпочне в запасі матч ЛЧ зі "Спортингом"
21:00
"Штурм" – "Жирона". Анонс та прогноз матчу
20:46
Офіційно: Хав'єр Маскерано – головний тренер "Інтер Маямі"
20:35
Дмитро Криськів: "Мета - потрапити до 24 найкращих команд Ліги чемпіонів"
20:30
Маріно Пушич: "У матчі з ПСВ ми будемо змушені захищатися"
20:00
Гасперіні: "Матч із "Янг Бойз" має вирішальне значення для нас у Лізі чемпіонів"
19:53
Новий психолог "Роми" залишив клуб вже через 20 днів
19:50
"Црвена Звезда" - "Штутгарт". Анонс та прогноз матчу
19:19
Петер Бош: "Шахтар" створив проблеми "Арсеналу", але ми повинні перемогти"
18:58
Кільян Мбаппе за точністю ударів серед нападників із топ-5 ліг Європи посідає 125 місце
Більше новин
26 листопада
23:11
Тарас Михавко - в рейтингу молодих відкриттів 2024 року
22:59
Суддівські призначення на 15 тур УПЛ
22:36
Олександр Філіппов: "Збірна Бельгії – це топова команда"
20:48
Ілля Крупський: "Хочу виступати у Лізі Чемпіонів, грати в Європі"
19:46
"Лівий берег": Синиця вибув на шість тижнів
19:40
Тоіров повернеться в "Шахтар"
18:48
Ярослав Шевченко - про дебют в УПЛ
18:45
Дмитро Хомченовський: "У нас не буде вихідних"
18:16
Віктор Скрипник: "На груповому етапі Ліги націй Анатолій Трубін не дав шансів своїм конкурентам"
17:48
Маріно Пушич: "Під час зимової паузи я сяду з "Шахтарем" за стіл переговорів"
17:16
Олександр Філіппов: "Бельгія, мабуть, найважчий суперник із тих, хто міг нам потрапити"
16:59
ФІФА призупиняє санкції проти гравців і тренерів, які розірвали контракти
16:53
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 16.00 26.11.2024
16:31
"Динамо" вирушило на матч 5-го туру Ліги Європи проти чеської "Вікторії"
16:16
Володимир Mикитин: "Якщо "Шахтар" повернеться з Ейндховена з одним балом, то це буде успіхом"
14:32
Володимир Пятенко: "Збірну України підтримають українські переселенці, які зараз перебувають у Туреччині"
14:15
УПЛ: цікаві числа та факти 14-го туру чемпіонату України
13:59
Відома нова важлива деталь у справі відстороненого делегата УАФ Володимира Лютого
12:23
"Динамо" веде переговори з Волошиним щодо нового контракту: гравця не все влаштовує
11:47
Віктор Скрипник: "Ротань наразі тренер №1 в Україні, а "Довбик правильно зробив, що пішов у "Рому"
Більше новин
26 листопада
23:15
"Ювентус" веде переговори з агентом форварда "Манчестер Юнайтед"
22:47
Роберт Левандовські забив 100-й гол у Лізі чемпіонів. Це третій показник
22:25
"Динамо" (З) – "Боруссія" (Д). Анонс та прогноз матчу
22:21
"Болонья" - "Лілль". Анонс і прогноз матчу
22:10
Рубену Аморіму потрібен Боніфейс, а не Дьокереш?
22:07
"Селтік" - "Брюгге". Анонс та прогноз матчу
22:05
"Монако" - "Бенфіка". Анонс та прогноз матчу
22:02
"Ліверпуль" - "Реал". Анонс та прогноз матчу
22:02
"Астон Вілла" - "Ювентус". Анонс і прогноз матчу
21:21
17-річний Степанов вперше потрапив до заявки "Баєра" на матч Ліги чемпіонів
21:07
Олександр Зінченко розпочне в запасі матч ЛЧ зі "Спортингом"
21:00
"Штурм" – "Жирона". Анонс та прогноз матчу
20:46
Офіційно: Хав'єр Маскерано – головний тренер "Інтер Маямі"
20:35
Дмитро Криськів: "Мета - потрапити до 24 найкращих команд Ліги чемпіонів"
20:30
Маріно Пушич: "У матчі з ПСВ ми будемо змушені захищатися"
20:00
Гасперіні: "Матч із "Янг Бойз" має вирішальне значення для нас у Лізі чемпіонів"
19:53
Новий психолог "Роми" залишив клуб вже через 20 днів
19:50
"Црвена Звезда" - "Штутгарт". Анонс та прогноз матчу
19:19
Петер Бош: "Шахтар" створив проблеми "Арсеналу", але ми повинні перемогти"
18:58
Кільян Мбаппе за точністю ударів серед нападників із топ-5 ліг Європи посідає 125 місце
Більше новин
26 листопада
19:45
Спарта - Атлетіко: пряма трансляція матчу
19:45
Слован - Мілан: пряма трансляція матчу
20:00
Манісес - Хетафе: пряма трансляція матчу
20:00
Парла Ескуела - Валенсія: пряма трансляція матчу
21:30
Альмерія - Кордова: пряма трансляція матчу
21:45
Уотфорд - Брістоль Сіті: пряма трансляція матчу
21:45
Сток Сіті - Престон Норт Енд: пряма трансляція матчу
21:45
Шеффілд Юнайтед - Оксфорд: пряма трансляція матчу
21:45
Норвіч - Плімут Аргайл: пряма трансляція матчу
21:45
Галл - Шеффілд Венсдей: пряма трансляція матчу
21:45
Бернлі - Ковентрі: пряма трансляція матчу
22:00
Янг Бойз - Аталанта: пряма трансляція матчу
22:00
Спортінг - Арсенал: пряма трансляція матчу
22:00
Манчестер Сіті - Феєноорд: пряма трансляція матчу
22:00
Інтер - РБ Лейпциг: пряма трансляція матчу
22:00
Баварія - ПСЖ: пряма трансляція матчу
22:00
Баєр - Зальцбург: пряма трансляція матчу
22:00
Барселона - Брест: пряма трансляція матчу
22:00
Сандерленд - Вест Бромвіч Альбіон: пряма трансляція матчу
25 листопада
01:15
Лос-Анджелес Гелаксі - Міннесота Юнайтед: пряма трансляція матчу
Більше новин
26 листопада
22:25
"Динамо" (З) – "Боруссія" (Д). Анонс та прогноз матчу
22:21
"Болонья" - "Лілль". Анонс і прогноз матчу
22:07
"Селтік" - "Брюгге". Анонс та прогноз матчу
22:05
"Монако" - "Бенфіка". Анонс та прогноз матчу
22:02
"Астон Вілла" - "Ювентус". Анонс і прогноз матчу
22:02
"Ліверпуль" - "Реал". Анонс та прогноз матчу
21:00
"Штурм" – "Жирона". Анонс та прогноз матчу
19:50
"Црвена Звезда" - "Штутгарт". Анонс та прогноз матчу
16:40
"Атлетіко Мінейро" - "Жувентуде". Анонс та прогноз матчу
16:30
"Палмейрас" - "Ботафого". Анонс та прогноз матчу
16:30
Палмейрас - Ботафого: прогноз на матч
16:30
Атлетіко Мінейро - Жувентуде: прогноз на матч
12:00
Янг Бойз - Аталанта: прогноз на матч
12:00
Спортінг - Арсенал: прогноз на матч
12:00
Манчестер Сіті - Феєноорд: прогноз на матч
12:00
Баєр - Зальцбург: прогноз на матч
12:00
Барселона - Брест: прогноз на матч
12:00
Сандерленд - Вест Бромвіч Альбіон: прогноз на матч
11:45
Уотфорд - Брістоль Сіті: прогноз на матч
11:45
Сток Сіті - Престон Норт Енд: прогноз на матч
Більше новин