closer-popup
footboom
Авторизація користувача на сайті footboom1.com
Вхід через соціальні мережі
або
Забули пароль?
Реєстрація
closer-popup
footboom
Реєстрація
Поля відмічені зірочками * обов'язкові для заповнення

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Дякуємо!

Готово! Перевірте свою електронну пошту на наявність спеціальної пропозиції!
closer-popup
Кубок України 2015/2016. Основний етап. 1/4 финала. Первые матчи / /
Закінчено
1 : 1

"Александрия" - "Динамо" 1:1. Не ждали?..

"Александрия" - "Динамо" 1:1. Не ждали?..
Змінити розмір a+ a-
2109
49

Киев. НСК "Олимпийский"

"Александрия" - "Динамо" (Киев) 1:1

Голы: Басов 30 - Ярмоленко 66

"Александрия": Новак, Леонов (Эсеола 73), Пономарь, Таргамадзе (Чорний 73), Запорожан, Чеботаев, Шендрик, Путраш, Банада, Козак (Старенький 80), Басов

"Динамо": Рудько, Велозу, Антунеш, Драгович, Петрович, Ярмоленко, Вида, Гонсалес (Гусев 67), Буяльский (Гармаш 67), Хачериди, Яремчук (Теодорчик 46)

Предупреждения: Чорний 88 - Гонсалес 59, Хачериди 88

Помню, когда только состоялась жеребьевка четвертьфинала национального Кубка, многие специалисты и журналисты воскликнули: "Как же повезло "Динамо"! Соперник едва ли не самый легкий из тех, кто мог достаться на этой стадии". Не знаю, правда, на чем основывались выводы этих самых ораторов - отталкивались, очевидно, от сентябрьского матча на "Олимпийском", завершившегося крупной победой киевлян (3:0). Но одно дело - чемпионат, и совсем другое - кубковый турнир, где, как известно, возможно все. Да и настроиться на пару игр, согласитесь, намного легче, чем на целый сезон.

А киевляне не настроилось должным образом. По всей видимости, решили забросать соперника шапками. Выиграть, не прикладывая усилий. На классе. На опыте. За счет своего поля. Еще бог знает, за счет каких факторов...

Андрей Завьялов, бывший полузащитник "Динамо" и "Александрии", который выступил экспертом кубкового матча на "Олимпийском", прогнозировал ничью, полагая, что команде Владимира Шарана, действующей предельно строго в обороне, и неплохой убегающей в контратаки, по силам дать бой действующему чемпиону и обладателю Кубка Украины. В самый последний момент - нехотя, будто из-под палки - специалист передумал, решив "сыграть" за киевлян, поставив на их минимальную победу (0:1).

- Я не мог поверить своим глазам! - светился от счастья полузащитник "Александрии" Василий Грицук, который из-за травмы голеностопа остался дома и наблюдал за игрой по телевизору. - Ребята - молодцы, герои! Чуточку не хватило опыта, хладнокровия, уверенности в своих силах. Но ведь и победу вырвать могли, забей в концовке Миша Козак. Эта ничья, уверен, будет вписана золотыми литерами в историю александрийского футбола!

Трудно не согласиться с опытным футболистом. Еще труднее не признать, что в первом тайме динамовцы играли непонятно во что - то, что увидели около четырех тысяч болельщиков, собравшихся под сводами олимпийской арены, футболом назвать никак нельзя. Язык не повернется. Однако и сетовать на плохого качества поле, травмы игроков, банальный нефарт и то, что команда только входит в сезон также, полагаю, не стоит. Удел слабых, говорят, искать причины неудач на стороне, сильные же, прежде всего, стараются разобраться в себе и, сделав правильные выводы, двигаются дальше.

Какие выводы будут сделаны тренерским штабом "Динамо", узнаем в самое ближайшее время - впереди матч чемпионата. Настораживает другое - киевляне, приучившие своих поклонников только к успехам и большим задачам, едва ли не за удачу воспринимают ничью с "Александрией". Сергей Ребров после финального свистка выдал такую фразу: "Сыграли вничью на выезде. Пока это приемлемо..." Хотите - возражайте, хотите - спорьте, хотите - дискуссируйте, мне же в этом в контексте вспомнилась крылатая цитата из "Афони", после которой любые споры можно прекращать: "А с вашей философией мы далеко не уйдем!"

"Александрия" - "Динамо" 1:1. Не ждали?.. - изображение 1

"Александрия" сознательно отдала инициативу киевлянам, предпочитая действовать вторым темпом, от обороны, что у нее выходило весьма неплохо. Сергей Чеботаев, обокравший Александара Драговича, имел даже не два, а три решения - мог взять игру на себя или откинуть мяч на "пятачок" кому-то из партнеров, готовых уже было замкнуть передачу, но замысел "горожанина" динамовцы разгадали. Затем ни у Виталия Пономаря, ни у Михаила Козака не получилось замкнуть фланговый прострел Юрия Путраша - оба банально не дотянулись до мяча, пролетевшего через всю штрафную.

У киевлян на старте был один, но достаточно хороший момент, из которого можно было выжать максимум. На 10-й минуте Мигел Велозу подал угловой, а Домагой Вида, выиграв верх, головой пробил в английском стиле - с отскоком от земли. Андрей Новак, впервые сыгравший за "Александрию" с 12 сентября прошлого года (вот уж, действительно, совпадение - это была как раз встреча с "Динамо"!), не подкачал, вытащив сложный мяч.

Скорости "бело-голубые" включать не торопились, а неспешный темп был больше на руку александрийцам. В такой манере игра продолжалась аж до перерыва. И даже пропущенный гол, показалось, не заставил встрепенуться гостей (условно гостей!).

Александрийцы за первые 45 минут нанесли в створ ворот Артура Рудько всего дин удар, зато какой! Результативный. Исторический. Важный со всех точек зрения. Андрей Запорожан от центрального круга выполнил подачу в штрафную, Сергей Басов оторвался от спящего Дерлиса Гонсалеса и в падении головой - в лучших традициях нападающих экстра-класса - отправил мяч в ближний угол. И принялся принимать поздравления от партнеров. Не уследивший за ним парагваец наверняка бы уже был усажен на лавку и узнал бы о себе много нового, будь его наставником эпатажный Виталий Кварцяный. Гонсалесу повезло - он работает под началом Сергей Реброва, а тот не спешил менять левого полузащитника, продолжая слепо верить в его способности. Терпение динамовского тренера лопнуло на 67-й минуте...

Минутой ранее, правда, киевлянам удалось восстановить паритет. Путраш вместо того, чтобы сыграть просто и надежно, выбив мяч на чужую половину поля, решил его сохранить, но сделал это крайне неудачно - последовала обратка, Вида разрезной передачей на грани офсайда вывел один на один с Новаком Андрея Ярмоленко, который показательно подсек мяч над вратарем - 1:1

Надо признать, что к тому времени динамовцы создали еще как минимум пару перспективных моментов. Другое дело, что удача благоволила "горожанам" и отворачивалась от Лукаша Теодорчика. Особенно запомнился удар поляка через себя, на который среагировал Новак, переведший мяч на угловой.

"Александрия" стреляла редко, да метко. Атаковала - грозно. Редкий выпад - во втором тайме - мой блокнот зафиксировал на 72-й минуте, когда Давид Таргамадзе великолепной передачей бросил в прорыв Козака, тот из последних сил пытался уйти от преследовавших его защитников и войдя в штрафную пробил, как мог - метил, наверное, под перекладину, а получилось очень и очень неточно.

Заканчивался поединок финальным штурмом "Динамо". Забросы в штрафную, угловые выглядели убого и примитивно, но одна передачу - Виторину Антунеша на Теодорчика - едва не увенчалась успехом: поляк, находясь под плотной опекой Антона Шендрика, сумел развернуться и пробить в направление дальнего угла - наверняка быть бы голу, не подставь в последний момент защитник "Александрии" ногу...

...В нынешнем розыгрыше Кубка Украины "Динамо" мячей не пропускало. На отметке в 300 минут эта серия оборвалась.

Оцініть матеріал
Поділитися
Коментарі (49) Всі коментарі

Відповідь на повідомлення deymon

Алуп:)))

конЭчно! А шож ещё?!))

Відповідь на повідомлення maxx

И вообще интересно,Днепр уже давно как закончил,отчёта до сих пор нет,Динама только закончила-уже есть..............

Это как? Не наоборот? По "Днепру" отчет был написан еще в 19:41. А по "Динамо" где Вы видите отчет? я вверх смотрю, пока только стат и схемы вижу, отчет в работе.

Відповідь на повідомлення Павел Булах

Это как? Не наоборот? По "Днепру" отчет был написан еще в 19:41. А по "Динамо" где Вы видите отчет? я вверх смотрю, пока только стат и схемы вижу, отчет в работе.

Я по Днепру не вижу что-то.. Если протупил то сорри,выбачаюсь!

Відповідь на повідомлення maxx

Я по Днепру не вижу что-то.. Если протупил то сорри,выбачаюсь!

Відповідь на повідомлення Павел Булах

ПоАл!))

Тяжко входимо в сезон, дуже тяжко...Щось намудрили Сєрьожа з Раулєм на зборах...

Жаль,что следующим соперником Динамо будут лузеры,которые по традиции сольют в Киеве..

Відповідь на повідомлення BROOKLYN

Жаль,что следующим соперником Динамо будут лузеры,которые по традиции сольют в Киеве..

не хвилюйся, зберуться у одній джакузі хохулі з тхорями, заспівають пісню і станеться магія

Відповідь на повідомлення BROOKLYN

Жаль,что следующим соперником Динамо будут лузеры,которые по традиции сольют в Киеве..

ЗаДнєПРиводні йдуть!:))

Відповідь на повідомлення Павел Булах

а от какой девушки стрелки расходятся?

Так і не побачив я, щоб Динамо було здатне на щось більше, ніж просто вантажити Ярмолу. В світлі чуток щодо подальшого перебування Андрія в команді, Ребров мав би вже впритул замислитись над ярмоленкозалежністю. Треба також сказати що до пори до часу Путраш перекривав правого хавбека ДК досить якісно. Фактично він лише однієї помилки і припустився, проте вона стала фатальною. Ну і традиційне динамівське впадання в сплячку легіонерів нікуди не поділось. Гонсалес, таке враження, досі смокче лапу в барлозі. І досить тісно йому, бо там же і Велозу сопить, який вже роки півтора-два звідти не вилазив. І може б і добре та затишно їм було там, але туди ще тиснуться Петровіч з Антунешом, а це вже перебор.

Відповідь на повідомлення muntyan

Тяжко входимо в сезон, дуже тяжко...Щось намудрили Сєрьожа з Раулєм на зборах...

схоже що вони взагалі нічого не мудрять.. команда скотилась до рівня сьомінського Динамо перед Блохіним.

Відповідь на повідомлення Mahno

схоже що вони взагалі нічого не мудрять.. команда скотилась до рівня сьомінського Динамо перед Блохіним.

Завчасно робити такі висновки по двом невдалим іграм...

Відповідь на повідомлення muntyan

Завчасно робити такі висновки по двом невдалим іграм...

по весняним - погоджусь. однак по попередньому сезону також було забагато слабкого Динамо і проти кротів, і в єврокубках. в актив можна лиш матч проти Евертону записати дома та виїзд проти Порту. і то в обох випадках несподівано слабко зіграли суперники.

3,5 тыщ зрителей... чесгря, даже столько не ожидал...

Відповідь на повідомлення Павел Булах

Отжеж..;)) Нет, чтоб просто линки на статьи выложить - надо было скринить, в каком-нить пэйнте стрелки-рамочки рисовать, на хостинг выкладывать... это почти в полночь-то :))

Відповідь на повідомлення Mahno

по весняним - погоджусь. однак по попередньому сезону також було забагато слабкого Динамо і проти кротів, і в єврокубках. в актив можна лиш матч проти Евертону записати дома та виїзд проти Порту. і то в обох випадках несподівано слабко зіграли суперники.

Восени на моїй пам'яті був лише один відверто провальний матч, проти кротів, все інше було більш-менш пристойно. І не варто списувати гарні ігри ДК на слабкість суперників, бо вони зіграли так як їм це дозволило Динамо, тобто ніяк не зіграли, і це заслуга Динамо, а не слабкість суперників...

Відповідь на повідомлення muntyan

Восени на моїй пам'яті був лише один відверто провальний матч, проти кротів, все інше було більш-менш пристойно. І не варто списувати гарні ігри ДК на слабкість суперників, бо вони зіграли так як їм це дозволило Динамо, тобто ніяк не зіграли, і це заслуга Динамо, а не слабкість суперників...

ДК проти ЧЛ грало сильніше аніж проти Порту, однак результати на-ліце.. щодо відверто провальних матчів, то я вчорашній не відношу до таких. як і матч проти МС. но, імхо, це ще гірше: якби ДК провалювало б матчі то вже б щось думали. а так, вродє от-от заграє, ну ще чуть-чуть.. упс. опять сезон закінчився.. як біг на місці - пашуть, потіють, хекають - а руху не видно взагалі. одна самовіддача.

Відповідь на повідомлення Mahno

ДК проти ЧЛ грало сильніше аніж проти Порту, однак результати на-ліце.. щодо відверто провальних матчів, то я вчорашній не відношу до таких. як і матч проти МС. но, імхо, це ще гірше: якби ДК провалювало б матчі то вже б щось думали. а так, вродє от-от заграє, ну ще чуть-чуть.. упс. опять сезон закінчився.. як біг на місці - пашуть, потіють, хекають - а руху не видно взагалі. одна самовіддача.

Ну чому ж не видно руху, виграли минулий чємп, вперше за багато років вийшли з групи, хіба це не рух вперед? Або що для тебе рух вперед? Про виграші єврокубків тільки не потрібно, давай тверезо оцінювати можливості нинішнього ДК...

muntyan 02.03.2016 12:50 пробач, але який же це рух у перед, якщо вони не відмовились від ідеї довести теорію "матч можно виграти пішки"? з часів Сьоміна ця теорія не дає їм спокою

Відповідь на повідомлення muntyan

Ну чому ж не видно руху, виграли минулий чємп, вперше за багато років вийшли з групи, хіба це не рух вперед? Або що для тебе рух вперед? Про виграші єврокубків тільки не потрібно, давай тверезо оцінювати можливості нинішнього ДК...

імхо, при Блохіну (якою б людиною він не був), ДК заклало непогану фізуху, перш за все швидкість. також десь почало фрагмнтарно получатись в якості гри. но ОВБ звісно як людина.. мьяко кажучи.. редіс і зміна тренера додала команді ще й якогось морального пінка. плюс, до тої ж фізухи додалось трохи техніки і тактики. і в якийсь момент, а саме осінню позаминулого року, у Динамо появилось щось подібне до ГРИ. (коли Крвець ма по 5 моментів за матч, а то Ярмо то Ленс, то Беланда давали результат). ОТА осінь і була піком нинішнього Динамо. я вважаю що в ній було 50% успіху від Блохіна і решта від Р-н-Р. Осбтавини склались так, що саме тої осені ДК і виграло чемпіонство. а далі прогресу вже не було. якось протянули весну, поборсались у євролізі. і .. здохли морально? чи вичарпались? не знаю. нинішнє Динамо повільне. слабке у організації атаки. нестабільне дуже. гравці вже не пацани, основі 25 і більше - саме вигравати кубки і чемпіонства. а ДК все якось шукає і шукає гру. нападника толкового нема. навіть не справа в тому шо такі гравці дорогі надто, но й у тому, що того ж Кравця не зуміли втримати на пристойному рівні. воротар... ну я теж уважаю Сашо. но 40-й воротар - це показник рівня команди. негативний показник. захист. я втомився від Хачеріді. гра Драги напрягає, він був досить швидкий а нині як слон в лавці.. краї у виконанні Віди, Антунця і Сілви - це стабільна нестабільність. тикають їх із позиції в позицію, а бордеь все плану не дає( одна світла плямка - Макар в захисті і Риба в центрі, но один в травмах а другого просто не вистачає на організацію гри і підчищання лайна за ВСІМ півзахистом. бо хави у нас - жесть. один ніяк не навчиться втрачати тупо і працювати як пасувальник, інший грає без голови, ще один тихоход наматує ттд пасами в захист, є ще молоде об-дарування яке то грає то радіо слухає - і це при тому, що недавно хавів було по 3 на позицію. а. є ще Буяльський, я цілий рік уже дивлюсь на цю звізду, вже мабуть -2000 нахватав на шуріку з його критику - ну не бачу я в ньому нічого!!! всі хвалять - но деж перемоги? імхо - рівень дубля Говерли. так само як іще купа київських гравців, уви. і вся ця толпа нібито-почті-нормальних-гравців ніяк не витисне із себе десяток атак толкових проти новачка ліги!

Это еще с учетом, что в Киеве матч начался на 2 часа позже, опять билеты были слишком дорогие? https://pp.vk.me/c627526/v627526781/d235c8/nOYqJ84...

Відповідь на повідомлення Mahno

імхо, при Блохіну (якою б людиною він не був), ДК заклало непогану фізуху, перш за все швидкість. також десь почало фрагмнтарно получатись в якості гри. но ОВБ звісно як людина.. мьяко кажучи.. редіс і зміна тренера додала команді ще й якогось морального пінка. плюс, до тої ж фізухи додалось трохи техніки і тактики. і в якийсь момент, а саме осінню позаминулого року, у Динамо появилось щось подібне до ГРИ. (коли Крвець ма по 5 моментів за матч, а то Ярмо то Ленс, то Беланда давали результат). ОТА осінь і була піком нинішнього Динамо. я вважаю що в ній було 50% успіху від Блохіна і решта від Р-н-Р. Осбтавини склались так, що саме тої осені ДК і виграло чемпіонство. а далі прогресу вже не було. якось протянули весну, поборсались у євролізі. і .. здохли морально? чи вичарпались? не знаю. нинішнє Динамо повільне. слабке у організації атаки. нестабільне дуже. гравці вже не пацани, основі 25 і більше - саме вигравати кубки і чемпіонства. а ДК все якось шукає і шукає гру. нападника толкового нема. навіть не справа в тому шо такі гравці дорогі надто, но й у тому, що того ж Кравця не зуміли втримати на пристойному рівні. воротар... ну я теж уважаю Сашо. но 40-й воротар - це показник рівня команди. негативний показник. захист. я втомився від Хачеріді. гра Драги напрягає, він був досить швидкий а нині як слон в лавці.. краї у виконанні Віди, Антунця і Сілви - це стабільна нестабільність. тикають їх із позиції в позицію, а бордеь все плану не дає( одна світла плямка - Макар в захисті і Риба в центрі, но один в травмах а другого просто не вистачає на організацію гри і підчищання лайна за ВСІМ півзахистом. бо хави у нас - жесть. один ніяк не навчиться втрачати тупо і працювати як пасувальник, інший грає без голови, ще один тихоход наматує ттд пасами в захист, є ще молоде об-дарування яке то грає то радіо слухає - і це при тому, що недавно хавів було по 3 на позицію. а. є ще Буяльський, я цілий рік уже дивлюсь на цю звізду, вже мабуть -2000 нахватав на шуріку з його критику - ну не бачу я в ньому нічого!!! всі хвалять - но деж перемоги? імхо - рівень дубля Говерли. так само як іще купа київських гравців, уви. і вся ця толпа нібито-почті-нормальних-гравців ніяк не витисне із себе десяток атак толкових проти новачка ліги!

ШТО??? ОВБ там щось заклав і поставив? Мда... ладно, зупинимось на цьому моменті і поставимо крапку в обговоренні...

Кстати да, 3 тыс на 70 тысячнике выглядело убожески. Нафига им НСК, на который приходит три калеки и сосичник?

сосисочник, мляха )

а чого ви очікували після гри з мансіті?

Відповідь на повідомлення Mahno

імхо, при Блохіну (якою б людиною він не був), ДК заклало непогану фізуху, перш за все швидкість. також десь почало фрагмнтарно получатись в якості гри. но ОВБ звісно як людина.. мьяко кажучи.. редіс і зміна тренера додала команді ще й якогось морального пінка. плюс, до тої ж фізухи додалось трохи техніки і тактики. і в якийсь момент, а саме осінню позаминулого року, у Динамо появилось щось подібне до ГРИ. (коли Крвець ма по 5 моментів за матч, а то Ярмо то Ленс, то Беланда давали результат). ОТА осінь і була піком нинішнього Динамо. я вважаю що в ній було 50% успіху від Блохіна і решта від Р-н-Р. Осбтавини склались так, що саме тої осені ДК і виграло чемпіонство. а далі прогресу вже не було. якось протянули весну, поборсались у євролізі. і .. здохли морально? чи вичарпались? не знаю. нинішнє Динамо повільне. слабке у організації атаки. нестабільне дуже. гравці вже не пацани, основі 25 і більше - саме вигравати кубки і чемпіонства. а ДК все якось шукає і шукає гру. нападника толкового нема. навіть не справа в тому шо такі гравці дорогі надто, но й у тому, що того ж Кравця не зуміли втримати на пристойному рівні. воротар... ну я теж уважаю Сашо. но 40-й воротар - це показник рівня команди. негативний показник. захист. я втомився від Хачеріді. гра Драги напрягає, він був досить швидкий а нині як слон в лавці.. краї у виконанні Віди, Антунця і Сілви - це стабільна нестабільність. тикають їх із позиції в позицію, а бордеь все плану не дає( одна світла плямка - Макар в захисті і Риба в центрі, но один в травмах а другого просто не вистачає на організацію гри і підчищання лайна за ВСІМ півзахистом. бо хави у нас - жесть. один ніяк не навчиться втрачати тупо і працювати як пасувальник, інший грає без голови, ще один тихоход наматує ттд пасами в захист, є ще молоде об-дарування яке то грає то радіо слухає - і це при тому, що недавно хавів було по 3 на позицію. а. є ще Буяльський, я цілий рік уже дивлюсь на цю звізду, вже мабуть -2000 нахватав на шуріку з його критику - ну не бачу я в ньому нічого!!! всі хвалять - но деж перемоги? імхо - рівень дубля Говерли. так само як іще купа київських гравців, уви. і вся ця толпа нібито-почті-нормальних-гравців ніяк не витисне із себе десяток атак толкових проти новачка ліги!

десь так. Окрім ролі золотого біляша. Мені здається, що Ребров не вміє і не хоче жорстко вимагати від гравців індивідуальної якості гри. Лобан це робив дуже жорстко і непідкупно, - когось навіть іх команди гнав, когось в дубль надовго відправляв. Лобан був жорсткий і вимогливий індивідуально. І в нього гравці показували свій максимум. А у Реброва головне - сучасні тактичні малюнки. А гравці без жорсткої вимогливості деградують. А дійсно, нашо воно їм вкалувати - контракт діє, гроші і бонуси справно платять, а прийде час - перейдуть у якийсь євроклуб, от там і забігають як треба. А в цьому чемпіонаті рвати жили - нема дурних.

Відповідь на повідомлення Arctic

десь так. Окрім ролі золотого біляша. Мені здається, що Ребров не вміє і не хоче жорстко вимагати від гравців індивідуальної якості гри. Лобан це робив дуже жорстко і непідкупно, - когось навіть іх команди гнав, когось в дубль надовго відправляв. Лобан був жорсткий і вимогливий індивідуально. І в нього гравці показували свій максимум. А у Реброва головне - сучасні тактичні малюнки. А гравці без жорсткої вимогливості деградують. А дійсно, нашо воно їм вкалувати - контракт діє, гроші і бонуси справно платять, а прийде час - перейдуть у якийсь євроклуб, от там і забігають як треба. А в цьому чемпіонаті рвати жили - нема дурних.

справа не в тому що ОБ був хорошим (чи яким там тренером). і людиною. справа в тому що у перших (!!) матчах сезону, вже у лютому-березні Динамо бігло швидше за суперника. в кінці здихало - від ватних ніг, неймовірно тупило тактично. но бігло швидко! згадайте як ДК банально перебігало Бордо, ледь не в першому матчі сезону. да, вилетіли. но там по перебігу матчу могли і з великим рахунком виграти. тобто успіх р-н-р ДК чемпіонською осінню був ТАКОЖ і заслугою тої фізпідготовки від ОБ. я навіть не назву це методикою ОБ. це класична, стандартна тренувальна методика що завжди була в Динамо і за яку наших тренерів обзивають фізруками. я вчора дивився як Драгович ледве-ледве доганяв (через раз) олексанрійців - жесть! про матч із МС просто мовчу. тобто тут питання у тому, чи розуміють нинішні тренери (після 3-х передсезонок) що тренування через-матчі-на-зборах як мінімум викликає питання? чи розуміють тренери що вальяжна гра Гармаша із купою браку - це не його особиста врєдність, а неправильний тренувальний процес? чи беруть тренери на себе відповідальність за індивідуальну деградацію гравців під час їх роботи? (бо здається, окрім Рибалки жоден динамівець у якості гри не додав; ну може ще Ярмо 50-на-50..) можливо, замість грати аби-які тренувальні матчі на передсезонці, краще б побігати старі-добрі кроси?

Відповідь на повідомлення Mahno

імхо, при Блохіну (якою б людиною він не був), ДК заклало непогану фізуху, перш за все швидкість. також десь почало фрагмнтарно получатись в якості гри. но ОВБ звісно як людина.. мьяко кажучи.. редіс і зміна тренера додала команді ще й якогось морального пінка. плюс, до тої ж фізухи додалось трохи техніки і тактики. і в якийсь момент, а саме осінню позаминулого року, у Динамо появилось щось подібне до ГРИ. (коли Крвець ма по 5 моментів за матч, а то Ярмо то Ленс, то Беланда давали результат). ОТА осінь і була піком нинішнього Динамо. я вважаю що в ній було 50% успіху від Блохіна і решта від Р-н-Р. Осбтавини склались так, що саме тої осені ДК і виграло чемпіонство. а далі прогресу вже не було. якось протянули весну, поборсались у євролізі. і .. здохли морально? чи вичарпались? не знаю. нинішнє Динамо повільне. слабке у організації атаки. нестабільне дуже. гравці вже не пацани, основі 25 і більше - саме вигравати кубки і чемпіонства. а ДК все якось шукає і шукає гру. нападника толкового нема. навіть не справа в тому шо такі гравці дорогі надто, но й у тому, що того ж Кравця не зуміли втримати на пристойному рівні. воротар... ну я теж уважаю Сашо. но 40-й воротар - це показник рівня команди. негативний показник. захист. я втомився від Хачеріді. гра Драги напрягає, він був досить швидкий а нині як слон в лавці.. краї у виконанні Віди, Антунця і Сілви - це стабільна нестабільність. тикають їх із позиції в позицію, а бордеь все плану не дає( одна світла плямка - Макар в захисті і Риба в центрі, но один в травмах а другого просто не вистачає на організацію гри і підчищання лайна за ВСІМ півзахистом. бо хави у нас - жесть. один ніяк не навчиться втрачати тупо і працювати як пасувальник, інший грає без голови, ще один тихоход наматує ттд пасами в захист, є ще молоде об-дарування яке то грає то радіо слухає - і це при тому, що недавно хавів було по 3 на позицію. а. є ще Буяльський, я цілий рік уже дивлюсь на цю звізду, вже мабуть -2000 нахватав на шуріку з його критику - ну не бачу я в ньому нічого!!! всі хвалять - но деж перемоги? імхо - рівень дубля Говерли. так само як іще купа київських гравців, уви. і вся ця толпа нібито-почті-нормальних-гравців ніяк не витисне із себе десяток атак толкових проти новачка ліги!

Вроде интересно пишешь, но после того как Рыбалку назвал светлым пятном - читал через строчку) Касаемо Буяльского - есть такая штука как неправильное использование футболистов. Он не ведущий игру и не бульдог, но у парень отличный игрок эпизода, касания, штрафной) С таким рождаются. А где его используют? Не пойми где. Вот и принимает мяч от Рыбалки - и катит назад) Не его это место

Рыбалка - чел, который привез с Челси 4-5 голов потенциальных. Такое даже Пирло себе позволить не может

Залишити коментар

Рейтинг букмекерів

Прогнози

Всі прогнози

404

Помилка додатка

Спецпроекти

Як почати робити ставки?

1
Вибрати букмекерську контору
2
Отримати бонус
3
Вибрати події для ставки
дізнатися більше

Стрічка новин

26 листопада
19:19
Петер Бош: "Шахтар" створив проблеми "Арсеналу", але ми повинні перемогти"
18:58
Кільян Мбаппе за точністю ударів серед нападників із топ-5 ліг Європи посідає 125 місце
18:46
Юрій Вірт: "На мене сильне враження справила перемога ПСВ над "Жироною"
18:31
Арне Слот: "Ми не розголошуємо деталей переговорів із Салахом"
18:16
Віктор Скрипник: "На груповому етапі Ліги націй Анатолій Трубін не дав шансів своїм конкурентам"
17:58
Олег Шелаєв: "Я розцінюю шанси, як 70 на 30 на користь ПСВ"
17:37
Петер Бош: "Нам треба перемкнутися, бо "Шахтар" знаходиться на іншому рівні, ніж "Гронінген"
17:16
Олександр Філіппов: "Бельгія, мабуть, найважчий суперник із тих, хто міг нам потрапити"
16:59
ФІФА призупиняє санкції проти гравців і тренерів, які розірвали контракти
16:46
Джеймі Каррагер: "Манчестер Сіті" нізащо не звільнить Гвардіолу"
16:40
"Атлетіко Мінейро" - "Жувентуде". Анонс та прогноз матчу
16:31
"Динамо" вирушило на матч 5-го туру Ліги Європи проти чеської "Вікторії"
16:30
"Палмейрас" - "Ботафого". Анонс та прогноз матчу
16:16
Володимир Mикитин: "Якщо "Шахтар" повернеться з Ейндховена з одним балом, то це буде успіхом"
15:59
Джуд Беллінгем визнаний найкращим футболістом Ла Ліги сезону 2023-2024 за версією гравців
15:52
Мілан Шкріньяр погодився перейти в "Ювентус"
15:31
"Тоттенхем" може підписати нового голкіпера
15:15
"Манчестер Юнайтед" серйозно налаштований підписати Хвічу Кварацхелію
14:59
ПСЖ цікавиться гравцем збірної Узбекистану
14:47
Андре Онана отримав нагороду за благодійність від FIFPro
Більше новин
26 листопада
18:48
Ярослав Шевченко - про дебют в УПЛ
18:45
Дмитро Хомченовський: "У нас не буде вихідних"
18:16
Віктор Скрипник: "На груповому етапі Ліги націй Анатолій Трубін не дав шансів своїм конкурентам"
17:48
Маріно Пушич: "Під час зимової паузи я сяду з "Шахтарем" за стіл переговорів"
17:16
Олександр Філіппов: "Бельгія, мабуть, найважчий суперник із тих, хто міг нам потрапити"
16:59
ФІФА призупиняє санкції проти гравців і тренерів, які розірвали контракти
16:53
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 16.00 26.11.2024
16:31
"Динамо" вирушило на матч 5-го туру Ліги Європи проти чеської "Вікторії"
16:16
Володимир Mикитин: "Якщо "Шахтар" повернеться з Ейндховена з одним балом, то це буде успіхом"
14:32
Володимир Пятенко: "Збірну України підтримають українські переселенці, які зараз перебувають у Туреччині"
14:15
УПЛ: цікаві числа та факти 14-го туру чемпіонату України
13:59
Відома нова важлива деталь у справі відстороненого делегата УАФ Володимира Лютого
12:23
"Динамо" веде переговори з Волошиним щодо нового контракту: гравця не все влаштовує
11:47
Віктор Скрипник: "Ротань наразі тренер №1 в Україні, а "Довбик правильно зробив, що пішов у "Рому"
11:32
Ілля Крупський: "Моя мета - виступати за збірну, грати в Лізі Чемпіонів і в Європі"
10:58
Олег Саленко оцінив перспективи сина у "Динамо" після його дебюту за першу команду
10:42
Олексій Паламарчук повторив рекорд УПЛ, парирувавши чотири пенальті поспіль
10:31
Генштаб ЗСУ: збито 76 ворожих БпЛА
09:53
Віктор Вацко: "Челсі" не хоче ні продавати Мудрика, ні віддавати в оренду"
09:36
Рауль Аррібас: "Лунін – чудовий воротар, але йому складно боротися з монстром"
Більше новин
26 листопада
19:19
Петер Бош: "Шахтар" створив проблеми "Арсеналу", але ми повинні перемогти"
18:58
Кільян Мбаппе за точністю ударів серед нападників із топ-5 ліг Європи посідає 125 місце
18:46
Юрій Вірт: "На мене сильне враження справила перемога ПСВ над "Жироною"
18:31
Арне Слот: "Ми не розголошуємо деталей переговорів із Салахом"
18:16
Віктор Скрипник: "На груповому етапі Ліги націй Анатолій Трубін не дав шансів своїм конкурентам"
17:58
Олег Шелаєв: "Я розцінюю шанси, як 70 на 30 на користь ПСВ"
17:48
Маріно Пушич: "Під час зимової паузи я сяду з "Шахтарем" за стіл переговорів"
17:37
Петер Бош: "Нам треба перемкнутися, бо "Шахтар" знаходиться на іншому рівні, ніж "Гронінген"
17:16
Олександр Філіппов: "Бельгія, мабуть, найважчий суперник із тих, хто міг нам потрапити"
16:59
ФІФА призупиняє санкції проти гравців і тренерів, які розірвали контракти
16:46
Джеймі Каррагер: "Манчестер Сіті" нізащо не звільнить Гвардіолу"
16:40
"Атлетіко Мінейро" - "Жувентуде". Анонс та прогноз матчу
16:31
"Динамо" вирушило на матч 5-го туру Ліги Європи проти чеської "Вікторії"
16:30
"Палмейрас" - "Ботафого". Анонс та прогноз матчу
16:16
Володимир Mикитин: "Якщо "Шахтар" повернеться з Ейндховена з одним балом, то це буде успіхом"
15:59
Джуд Беллінгем визнаний найкращим футболістом Ла Ліги сезону 2023-2024 за версією гравців
15:52
Мілан Шкріньяр погодився перейти в "Ювентус"
15:31
"Тоттенхем" може підписати нового голкіпера
15:15
"Манчестер Юнайтед" серйозно налаштований підписати Хвічу Кварацхелію
14:59
ПСЖ цікавиться гравцем збірної Узбекистану
Більше новин
26 листопада
19:45
Спарта - Атлетіко: пряма трансляція матчу
19:45
Слован - Мілан: пряма трансляція матчу
20:00
Манісес - Хетафе: пряма трансляція матчу
20:00
Парла Ескуела - Валенсія: пряма трансляція матчу
21:30
Альмерія - Кордова: пряма трансляція матчу
21:45
Уотфорд - Брістоль Сіті: пряма трансляція матчу
21:45
Сток Сіті - Престон Норт Енд: пряма трансляція матчу
21:45
Шеффілд Юнайтед - Оксфорд: пряма трансляція матчу
21:45
Норвіч - Плімут Аргайл: пряма трансляція матчу
21:45
Галл - Шеффілд Венсдей: пряма трансляція матчу
21:45
Бернлі - Ковентрі: пряма трансляція матчу
22:00
Янг Бойз - Аталанта: пряма трансляція матчу
22:00
Спортінг - Арсенал: пряма трансляція матчу
22:00
Манчестер Сіті - Феєноорд: пряма трансляція матчу
22:00
Інтер - РБ Лейпциг: пряма трансляція матчу
22:00
Баварія - ПСЖ: пряма трансляція матчу
22:00
Баєр - Зальцбург: пряма трансляція матчу
22:00
Барселона - Брест: пряма трансляція матчу
22:00
Сандерленд - Вест Бромвіч Альбіон: пряма трансляція матчу
25 листопада
01:15
Лос-Анджелес Гелаксі - Міннесота Юнайтед: пряма трансляція матчу
Більше новин
26 листопада
16:40
"Атлетіко Мінейро" - "Жувентуде". Анонс та прогноз матчу
16:30
"Палмейрас" - "Ботафого". Анонс та прогноз матчу
14:00
"Флуміненсе" – "Крісіума". Анонс та прогноз матчу
14:00
"Форталеза" – "Фламенго". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Янг Бойз" - "Аталанта". Анонс і прогноз матчу
12:00
"Барселона" – "Брест". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Інтер" - "РБ Лейпциг". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Манчестер Сіті" - "Феєнорд". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Спортінг" - "Арсенал". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Баварія" - ПСЖ. Анонс та прогноз матчу
16:30
Палмейрас - Ботафого: прогноз на матч
16:30
Атлетіко Мінейро - Жувентуде: прогноз на матч
12:00
Янг Бойз - Аталанта: прогноз на матч
12:00
Спортінг - Арсенал: прогноз на матч
12:00
Манчестер Сіті - Феєноорд: прогноз на матч
12:00
Баєр - Зальцбург: прогноз на матч
12:00
Барселона - Брест: прогноз на матч
12:00
Сандерленд - Вест Бромвіч Альбіон: прогноз на матч
11:45
Уотфорд - Брістоль Сіті: прогноз на матч
11:45
Сток Сіті - Престон Норт Енд: прогноз на матч
Більше новин